Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dieselul pe cale de disparitie in curand?
#30260
Posted 29 September 2022 - 10:58
Desertor, on 29 septembrie 2022 - 10:10, said:
Daca nici Tesla nu are mareketing: Statii de incare gratis, conducere autonoma si bagat bani in presa scrisa, tv, online. Statiile gratis sunt tot o forma de marketing si multele alte. Probabil nu fac reclama la noi dar pe afara fac Tesla este singura firmã care nu cheltuie bani pentru marketing. Mai documenteaza-te cã ești pe lângã. Ca și la camioane deși spui cã ești în domeniu. Mãcar nu mai zi așa ceva. |
#30261
Posted 29 September 2022 - 11:12
Ford4, on 29 septembrie 2022 - 10:58, said:
Tesla este singura firmă care nu cheltuie bani pentru marketing. Eu n-am vazut marketingul Tesla cum il au alte companii. Adica ma refer reclame, ca ala e marketing. Statii de incarcare gratis ala nu e marketing, eu as considera-o o forma de bonus. Nu apare in nici o reclama: ia-ti tesla si ti-o incarci gratis. N-am vazut asta nicaieri. Tesla se vinde pentru ca lumea are deja un background cu masinile astea, are recomandari de la utilizatorii directi, nu din reclame. Quote Probabil nu fac reclama la noi dar pe afara fac Da, se face reclama alte marci, dar la Tesla nu.... nici nu au nevoie. Edited by tehnics, 29 September 2022 - 11:15. |
#30262
Posted 29 September 2022 - 11:15
"They have not spent a hard time in publicity but have managed to create a powerful brand using the new resources that globalization has brought. And without investments, it is the car brand with the most engagement."
"it is the company that has the best organic engagement in social networks, even though it does not pay for campaigns on Instagram, Facebook or Twitter. One of the characteristics of the brand is that everything it generates and grows is done in a very organic way, creating a very solid community of followers that is dedicated to the values of the brand." https://en.esloganma...y-of-tesla/amp/ |
#30263
Posted 29 September 2022 - 11:29
Alimentarea gratis e tot o forma mascata de marketing inca unul agresiv…ma intreb si eu cum ati aflat de Tesla la inceput daca nu au avut o campanie de marketing. Apropo Ford daca zici ca sunt pe langa da mi te rog date concrete la camioane electrice dar nu area din reviste.
Daca maine incepe sa vanda Dacia un model la care ai combustibil gratuit toata viata cam ce credeti ca se intampla cu vanzarile acelui model? |
#30264
Posted 29 September 2022 - 11:43
#30265
Posted 29 September 2022 - 11:46
Desertor, on 29 septembrie 2022 - 11:29, said:
Alimentarea gratis e tot o forma mascata de marketing inca unul agresiv… Cand Tesla s-a apucat de vandut masini, VW facea Dieselgate, tot asa, de marketing.... Singura firma care a plecat cam in acleasi timp cu Tesla sau daca nu cumva un pic inaintea lu Tesla a fost Nissan Leaf. Si da, Tesla nici atunci n-au avut nevoie de marketing, ca nu existau competitori asa multi ca acum. Plus ca statul norvegian a zis: toti cei cu masini electrice nu platesc impozit pe masini, ferrybot gratuit, nu platesc taxa de drum (boompenger). Si la momentul ala, prin 2010-2011, erau doar doua marci cu vanzare la scara larga: Nissan Leaf si Tesla. Mna, Nissan Leaf era o masina asa, de dus in oras si inapoi, nu ceva luxos. Pe cand Tesla, la momentul ala a rupt gura targului. Si s-au vandut in draci. Si uite asa, Tesla n-a avut nevoie de marketing.... adrian_r5, on 29 septembrie 2022 - 11:43, said:
Asta de unde ai scos-o ? N-am vazut pana acum pe YT reclame la Tesla. Da am vazut reclame la Ioniq, Maxus, Polestar, MG, etc, dar nu la Tesla... Edited by tehnics, 29 September 2022 - 11:48. |
#30266
Posted 29 September 2022 - 12:06
Marketingul/ publicitatea poate fi de mai multe feluri dar tot aia este. Combustibilul gratuit pe viata e cel mai agresiv tip de marketing, mai mult de atat nu mai poti decat eventual ca daca cumperi o Tesla o primesti bonus pe a doua.
Nici cu Ferrari nu vezi reclame si totusi an de an isi fac reclame prin competiile sportive… e doar un altfel de reclama |
#30267
Posted 29 September 2022 - 12:08
Desertor, on 29 septembrie 2022 - 12:04, said:
Marketingul/ publicitatea Lobby-ul de exemplu, este alt subpunct al marketingului. Drive-testul e tot un subpunct al marketingului. Pliantele in posta sunt alt subpunct al marketingului. Mesajele pe telefon la promotii sunt alt subpunct al marketingului... De aia zic, vezi ce include marketingul... |
#30268
Posted 29 September 2022 - 12:11
|
#30269
Posted 29 September 2022 - 12:18
adrian_r5, on 29 septembrie 2022 - 12:11, said:
Faptu' ca reclama "face parte din procesul de marketing" nu inseamna ca marketingu' se rezuma doar la reclama. Dar incarcarea gratis, din punctul meu de vedere, nu face parte din marketing. De ce ? Pentru ca daca facea partea din marketing, atunci si ceilalti (BMW, Audi, Mercedes, etc) se foloseau de forma asta de marketing. Tu ai impresia ca pe un norvegian, care plateste maxim 1% din salariul lui pe curentul de la masina, il incanta ca lui ii da Tesla curent moca ? Serios ? Pai norvegianul plateste taxe si fery intr-o luna (pentru ca de la o vreme statul norvegian au taiat gratuitatile la masinile electrice) cat ar fi dat pe curent juma de an. Defapt curentul gratis nu ti-l da Tesla, ci ti-l da magazinul in care iti parchezi tu masina electrica sa-ti faci cumparaturile si da, magazinul incheie un acord cu Tesla sa le dea acea statie de incarcare sa o monteze in parcarea lor. Asta nu inseamna ca daca incarci intr-o statie Tesla, curentul ala electric este platit de Tesla . Sa nu ai impresia ca da Musk bani din buzunarul lui pentru curentul electric ca sa isi incarce Gigi masina... Edited by tehnics, 29 September 2022 - 12:22. |
#30270
Posted 29 September 2022 - 12:23
tehnics, on 29 septembrie 2022 - 12:18, said:
Asta am zis scris mai sus... ... pina m-am moșit eu sa scriu postu' ... al tau era deja "online". |
#30271
Posted 29 September 2022 - 12:30
Din punctul tau de vedere, dar alimentarea gratis cu combustibil este o forma extrem de agresiva de marketing oriunde in lume. Iti garantez ca orice companie ofera combustibil gratis pe viata ii explodeaza vanzarile. Doar ca daca faci asta trebuie sa cresti foarte mult pretul masinii, trebuie dublat cel putin pretul masinii. Asta a facut Tesla a luat un sasiu, un motor electric si i au pus o droaie de baterii si i au montat o tableta mare in bord si i au pus un pret cel putin dublu si alimentare gratis pe viata, de altfel foarte inteligenta strategia de marketing, foarte simpla dar eficienta. Celelalte companii nu isi permit sa aplice aceasta strategie din mai multe motive…
|
#30272
Posted 29 September 2022 - 12:43
#30273
Posted 29 September 2022 - 12:44
Desertor, on 29 septembrie 2022 - 12:30, said:
Asta a facut Tesla a luat un sasiu, un motor electric si i au pus o droaie de baterii si i au montat o tableta mare in bord si i au pus un pret cel putin dublu si alimentare gratis pe viata, de altfel foarte inteligenta strategia de marketing, foarte simpla dar eficienta. Celelalte companii nu isi permit sa aplice aceasta strategie din mai multe motive… Care ar fi motivele alea pentru ca celelalte companii nu si-ar permite sa faca asta ? Legat de ce am boldat, crede-ma ca exista masini electrice mai scumpe ca Tesla... Asa ca nu Tesla a inventat apa calda, doar ca au cam fost primii care au bagat-o in retea la scara larga. Apoi au venit si restul. Ca asa, au mai fost si altii care au luat un sasiu, au pus motor electric si niste baterii cu mult timp inaintea lu Tesla...cum zici tu, doar ca nu prea le-a iesit. |
|
#30274
Posted 29 September 2022 - 12:54
Sunt masini electrice mai scumpe dar nu stiu sa fie produse in serie. Din ce am vazut sunt o gramada de statii Tesla, nu stiu si nici nu m a interesat daca poate alimenta si alta marca de masina in acele statii. De ce nu pot oferii combustibil gratis? Din cauza concurentei(la o marca consacrata nu poti sa cresti pretul cum vrei), a costurilor etc sunt nenumarate motivele dar marcile vechi nu cred ca isi permit sa aplice strategia cu combustibil gratis…
|
#30275
Posted 29 September 2022 - 13:07
Desertor, on 29 septembrie 2022 - 12:54, said:
Sunt masini electrice mai scumpe dar nu stiu sa fie produse in serie. Jaguar Polestar Mercedes Audi Porsche Toate astea sunt electrice. Mai sunt si alte marci, dar astea sutn mai scumpe ca Tesla (bine, nu toate modelele din gama) Desertor, on 29 septembrie 2022 - 12:54, said:
De ce nu pot oferii combustibil gratis? La cat costa inainte (acum s-a mai scumpit) curentul in Norvegia, aia erau bani de seminte pentru firmele respective. Ele de ce nu ar putea face statii gratis (dupa cum ti-am zis nu sunt gratis, asa s-a lasat sa se inteleaga). Un norvegian cheltuia cam 200-400 de RON pe luna cu masina electrica. Pai astia sunt bani de seminte pentru marile concene auto in Norvegia... Edited by tehnics, 29 September 2022 - 13:12. |
#30276
Posted 29 September 2022 - 13:15
Cred ca toate au iesit dupa Tesla daca nu ma insel. Bani de seminte sau nu tot conta alimentatul gratis… nu ma intelege gresit mie imi plac masinile electrice cu toate ca nu imi permit una noua dar ma sperie costul bateriilor. Sa cumpar astazi o masina cu 40000 si peste vreo 5 ani sa dau inca 10000 pe baterii nu imi permit. In Romania e greu ca un om de rand sa isi permita o masina de 60000-80000 euro.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users