Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute
 Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 

Dieselul pe cale de disparitie in curand?

* * * - - 32 votes
  • Please log in to reply
31992 replies to this topic

#15949
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,301
  • Înscris: 23.02.2017
BMW UK has just hosted the market introduction of the new, facelift 2020 BMW 7 Series. One of the models available to test drive was the BMW 730Ld with the usual diesel engine from BMW. In the UK, the new BMW 7 Series offers a trio of 3.0-liter six-cylinder in-line diesel engines delivering 265hp with a peak torque of 620Nm. The new BMW 730d accelerates from zero to 62mph in 6.1 seconds, while the new BMW 730Ld takes 6.2 seconds. The BMW 730d xDrive completes the standard sprint in 5.8 seconds.
https://www.bmwblog....ift-new-photos/

#15950
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 ericmario, on 25 mai 2019 - 12:57, said:

Fordache, nu cred că ești atât de naiv să-i crezi pe mincinoșii ăia.

Mincinosi la ce ? Putere, cuplu sau consum ?

 cavaliere, on 25 mai 2019 - 15:02, said:

Q3-ul ala urban consuma real intre 10-14 in Bucuresti-ul nostru cel de toate zilele.

Da, asta am spus si eu, consumurile s-au apropiat foarte mult. Audi A4 diesel quattro consuma 10 % in Bucuresti, Seat Ateca a consumat in test urban 10,2 (probabil in Bucuresti mai mult) si ambele au doar 190 CP :) !

 cavaliere, on 25 mai 2019 - 15:02, said:

le: mai bine te-ai intreba ce mananci in viata de zi cu zi, cu siguranta ar fi mult mai util pentru tine.

Cu asta n-am inteles ce-ai vrut sa spui. Invata si tu sa fii mai inteligibil in vorbire :) !

 rogedan, on 25 mai 2019 - 17:49, said:

Nu esti asa sigur de ai inceput sa te balbai ???

Tu asa esti si in viata reala ? Daca si acolo incerci o poanta si razi singur la ea, incearca sa fii mai spontan. Data viitoare o sa-ti iasa !

 rogedan, on 25 mai 2019 - 17:49, said:

Ia contorizeaza si tu cati ai omorat cat timp ai condus diesel !

Am contorizat asa ceva la altcineva Posted Image ? Dar faptul ca ai fost mintit cu dieselul curat si tot vrei sa continui, abia asta te incrimineaza alaturi de politicieni si mfia auto din Europa.

 jiovrica-ciobanoiu, on 25 mai 2019 - 18:32, said:

Cand “intra v-tecu”,  tfsi-u consuma 3l ulei/10k km. Tsi-u jumate...

Deci is mai proaste TFSI-urile decat TSI-urile :) ?
Probabil de aia AUDI a inregistrat scaderi ale profitului si cifrei de afaceri incepand cu anul trecut si continuand pana in prezent. Macar e bine ca asta-i grabeste sa-si electrifice gama ca si acolo sunt tare ramasi in urma fata de concurenta.

https://www.digi24.r...ectrice-1136313

#15951
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Ford4, on 25 mai 2019 - 21:48, said:


Mincinosi la ce ? Putere, cuplu sau consum ?



Da, asta am spus si eu, consumurile s-au apropiat foarte mult. Audi A4 diesel quattro consuma 10 % in Bucuresti, Seat Ateca a consumat in test urban 10,2 (probabil in Bucuresti mai mult) si ambele au doar 190 CP Posted Image !



Cu asta n-am inteles ce-ai vrut sa spui. Invata si tu sa fii mai inteligibil in vorbire Posted Image !



Tu asa esti si in viata reala ? Daca si acolo incerci o poanta si razi singur la ea, incearca sa fii mai spontan. Data viitoare o sa-ti iasa !



Am contorizat asa ceva la altcineva Posted Image ? Dar faptul ca ai fost mintit cu dieselul curat si tot vrei sa continui, abia asta te incrimineaza alaturi de politicieni si mfia auto din Europa.



Deci is mai proaste TFSI-urile decat TSI-urile Posted Image ?
Probabil de aia AUDI a inregistrat scaderi ale profitului si cifrei de afaceri incepand cu anul trecut si continuand pana in prezent. Macar e bine ca asta-i grabeste sa-si electrifice gama ca si acolo sunt tare ramasi in urma fata de concurenta.

https://www.digi24.r...ectrice-1136313

Pai pe unde consuma a4 10% in Bucuresti, in acelasi trafic q3-ul ala 2.0 tfsi consuma 13-14, asadar o diferenta considerabila.
Sigur, o sa zici ca nu se poate, eu am avut si 2.0 tfsi si 2.0 tdi asta e adevarul.
La partea cu mancatul, am crezut ca scriu in romaneste, daca nu ai nationalitate romana si nu intelegi , iti pot scrie si in alte limbi, sunt poliglot.

#15952
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Care mă A4 diesel? Consuma atât? Tu chiar nu poți să ieși din penibil. X4 consuma mai puțin. Ești un munte de minciuni

#15953
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 cavaliere, on 25 mai 2019 - 22:09, said:


Pai pe unde consuma a4 10% in Bucuresti, in acelasi trafic q3-ul ala 2.0 tfsi consuma 13-14, asadar o diferenta considerabila.
Sigur, o sa zici ca nu se poate, eu am avut si 2.0 tfsi si 2.0 tdi asta e adevarul.
La partea cu mancatul, am crezut ca scriu in romaneste, daca nu ai nationalitate romana si nu intelegi , iti pot scrie si in alte limbi, sunt poliglot.

Pai daca A4 diesel consuma 10% eu zic ca un Q3 diesel consuma mai mult ca e mai greu. Oricum nu-ti iei Q3 pentru mers prin Bucuresti. Acolo mergi cu hibride daca vrei consum mic.
In ceea ce priveste vorbitul in alte limbi eu zic sa te abtii daca vorbesti la fel de neinteligibil ca in limba romana :) !

 bobalex18, on 25 mai 2019 - 22:10, said:

Care mă A4 diesel? Consuma atât? Tu chiar nu poți să ieși din penibil. X4 consuma mai puțin. Ești un munte de minciuni

Ai dreptate, consuma peste 10% :) :

"Am observat ieri, pe aglomeratie, ca in cei aproximativ 30 de km facuti in Bucuresti am avut consum 10.3%. Tot cam atat imi consuma si Toyota Auris 1.6 benzina."

https://forum.softpe...8#entry24641216

Dar stai linistit, nu e A4-le tau. Stiu ca al tau are consum de hibrida in oras Posted Image !

#15954
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Bai omule, termina cu penibilul. Ala.este un drum. Atât.

Eu am avut consum 25 din piata Victoriei in piața Amzei într-o zi ploioasă și 38-40 din piata Victoriei la arcul de triumf. Ăla e consumul normal?

Termina cu dezinformările, minciunile și propaganda de prost gust. Pentru că foarte multe situații conflictuale și răspunsuri jignitoare ți se datorează

#15955
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Știu că adevărul deranjează, dar n-am ce-ți face :) !

#15956
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Ce credibilitate sa aiba un user cu numeroase clone? Nu tu esti si Forzoso sau asa ceva, care la cate prostii si ineptii a scris, a ales sa isi faca alte conturi?
Daca pentru toti eu sunt inteligibil si numai pentru tine nu, as zice ca problema e la tine nu la mine.
Revenind la topic, 2.0 benzina consuma urban 3 litri in plus in acelasi regim de mers fata de un 2.0 tdi.
Iar daca iti iei doar un q3 mergi cu el si prin oras, ca e mare cam cat un focus nu e vreun tanc.

#15957
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Ford4, on 25 mai 2019 - 21:48, said:


Mincinosi la ce ? Putere, cuplu sau consum ?

Consum, noxe, chestii de-astea clasice.

#15958
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Ford4, on 26 mai 2019 - 19:06, said:


Evident ca acel consum este nerealist fiind in ciclu NEDC.
Nu bre, acel consum e mincinos prin definiție,

#15959
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Ford4, on 26 mai 2019 - 19:06, said:



Oricum pentru unul ca tine care se da gigi becali pe aici pari mai curand rupt in gura (asa cum le zici tu altora ca sunt) de dintre toti parametrii (putere mult mai mare la un cuplu apropiat pentru benzinara si sa nu mai zicem ca dieselul face suta in 8 sec. fata de benzinara care o face in 6,4 sec) tu te-ai oprit doar la consum in alegerea motorizarii.
Spuneai ceva de credibilitate Posted Image ?


Nu am specificat eu nicaieri ca nu e mai performanta motorizarea pe benzina, am scris strict despre consum.
Unde si pe cine am facut eu "rupt in gura"? Ce te califica sa ai asa texte cu mine, ma cunosti? Ma dau drept Becali? Vad ca esti nesimtit, drept pentru care ti-am dat si report.

#15960
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,985
  • Înscris: 06.04.2007
Ford4 , apropo de demaraj, vezi la Focus mk4, vizavi de putere se respecta viteza de top, dar la demaraj uite ca dizalu de 120 cp face suta in 10 sec la fel ca benzinaru de 125 cp.
Si dizalu de 150 cp chiar bate cu 0,3 sau 0,4 sec benzinaru de 150 cp.
Si desigur ramane in continuare avantajul imbatabil al consumului cand le pui fata in fata.

O fi dizalu mai usor (nu stiu) dar totusi e dat dracu si tractoru asta...sa bata la demaraj benzina la aceeasi putere...

LE: adica s-a intamplat imposibilul, am spus acu vreo 10 ani ca dizalu la putere similara poate sa bata la demaraj benzinaru, na uite ca acum se intampla cu date reale

Edited by Octavian___, 26 May 2019 - 21:09.


#15961
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 cavaliere, on 26 mai 2019 - 19:20, said:

Nu am specificat eu nicaieri ca nu e mai performanta motorizarea pe benzina, am scris strict despre consum.
Unde si pe cine am facut eu "rupt in gura"? Ce te califica sa ai asa texte cu mine, ma cunosti? Ma dau drept Becali? Vad ca esti nesimtit, drept pentru care ti-am dat si report.

Cand incepi postarile cu clone si fortzoso cum ai vrea sa te tratez ?
On topic : discutia era de ce renunta lumea la diesel, iar tu dintre toti parametrii ai ales exact consumul si ala luat doar in situatii extreme si pus ca exemplu de ce diferenta este intre diesel si benzinar. Asta arata ca n-ai inteles nici tu de ce nu-si mai ia lumea diesel.

 Octavian___, on 26 mai 2019 - 20:45, said:

Ford4 , apropo de demaraj, vezi la Focus mk4, vizavi de putere se respecta viteza de top, dar la demaraj uite ca dizalu de 120 cp face suta in 10 sec la fel ca benzinaru de 125 cp.
Si dizalu de 150 cp chiar bate cu 0,3 sau 0,4 sec benzinaru de 150 cp.
Si desigur ramane in continuare avantajul imbatabil al consumului cand le pui fata in fata.

O fi dizalu mai usor (nu stiu) dar totusi e dat dracu si tractoru asta...sa bata la demaraj benzina la aceeasi putere...

LE: adica s-a intamplat imposibilul, am spus acu vreo 10 ani ca dizalu la putere similara poate sa bata la demaraj benzinaru, na uite ca acum se intampla cu date reale

Concluziile tale sunt valabile datorita cilindreelor mult mai mici de la benzina. De la o 2.0 in sus nu se mai poate face comparatie deoarece dieselul nu mai atinge asemenea puteri.
oricum ele sunt asa la Ford. La VW situatia sta exact invers 1.5 TSI face suta in 8.3 s iar 2.0 TDI in 8.6 s. La aceeasi putere depinde cum sunt treptate cutiile de viteza.

Edited by Ford4, 26 May 2019 - 22:00.


#15962
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
Seara bună băieti!!!
Nu va mai contrati... Ce rost are.
Veniti cu date reale.
București Constanța, vineri. Prima jumătate de autostrada pe ploaie torentiala viteza undeva pe la 100. A doua jumătate 160 tempomat.
Consum? 6.6
În masina 2 adulți plus copil. Portpagaj plin până la cover.

Defapt eu am intrat aici sa vad noul status colegului cu avatar de antena3 :)

#15963
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,985
  • Înscris: 06.04.2007
Ete naiba...nu ma asteptam la asemenea argument.
Poate sa aibe 399 cmc benzina.
Ne raportam la putere, asta e determinant.

Dupa cum stim, in alte tari civilizate platesti taxe/asigurari in fc de puterea motorului, nu de cilindree, si mi se pare destul de corect.
Asa ca fapt divers

#15964
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
Cavaliere, daca printr-o conjunctura ipotetică și forțată ar trebui sa rămâi cu o singura mașină, la ce ai renunța și ce ai păstra?

#15965
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017

 Octavian___, on 26 mai 2019 - 22:02, said:

Ete naiba...nu ma asteptam la asemenea argument.
Poate sa aibe 399 cmc benzina.
Ne raportam la putere, asta e determinant.

Dupa cum stim, in alte tari civilizate platesti taxe/asigurari in fc de puterea motorului, nu de cilindree, si mi se pare destul de corect.
Asa ca fapt divers

Ti-am adaugat ca la VW e invers ca la Ford, deci concluzia ta ca la aceeasi putere dieselul e mai rapid e incorecta. Totul tine de cum sunt treptate cutiile de viteza.

#15966
Doggfather

Doggfather

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 26.09.2005
Buna seara , E220 motor 2.2 mers pe pilot  Posted Image

Attached Files


Edited by Doggfather, 26 May 2019 - 22:38.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate