Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se fac masinile in Romania
#55
Posted 17 August 2016 - 21:24
Daca nu s-ar scoate bani (frumosi) din lucrari de genul asta, de ce sunt atatea clipuri pe youtube cu exemple?
Ca doar nu or fi toti mecanicii aia masochisti sa lucreze in pierdere... |
#57
Posted 17 August 2016 - 21:33
Kroghy, on 17 august 2016 - 20:50, said:
Epavele de A6 cu botul intreg se vand undeva pe la 4-5 mii euro, cauta pe OLX ca eu m-am uitat de curiozitate Spatele mai face 2-3 mii euro. Manopera inca 2-3 mii euro. In total iese mai scump decat una neaccidentata. Dpvd financiar nu merita, singura motivatie ar fi ambitia asa ca astfel de cazuri sunt foarte rare. Eu stiu cativa patroni de service si niciodata nu am auzit de asa ceva, masina cea mai grav avariata si restaurata a fost una rasturnata, de facut masina din doua bucati nu face aproape nimeni pt. ca nu merita ca bani. Bombele astea sunt facute de unii care au relatii la asiguratori si pun mana pe epave la pret de fier vechi. |
#58
Guest_truet_*
Posted 17 August 2016 - 21:34
csi1, on 17 august 2016 - 21:26, said:
eu am vandut masina de 1 an vechime (dauna totala) cu 4 mii euro( Opel insignia), dupa cateva luni era la vanzare pe autovit cu 13999 cu mentiunea primul proprietar si fara accident ! am pus epava la vanzare intr-o sambata si luni era deja vanduta. |
#59
Posted 17 August 2016 - 21:36
#60
Posted 17 August 2016 - 21:40
ciudata ideea aia ca daca e service-ul tau nu te costa. Munca e munca.
|
#62
Posted 17 August 2016 - 21:48
si asa cum am zis, daca exista cumparatori de A6 (sau similare) care cumpara fara minim de verificari asa masini, e treaba lor. Mie mi se pare dovada maxima de imbecilitate sa dai 15-20 de mii pe o masina SH pe care nu o verifici.
Deja nu mai discutam de cumparatorii de bemveu din 1986 toamna care dau pe masina 500 de euro si au pretentii si fite de parca ar sta-n Lamborghini. |
#63
Posted 17 August 2016 - 21:52
xkos, on 17 august 2016 - 20:51, said:
auzisem ca in salaj se fac cele mai faine masini de vanzare ca cea din primul post, adica aduse 2 rable, imbinate si vandute la pret de pret. cristian_sen, on 17 august 2016 - 20:56, said:
Sunt mari sanse ca imaginea sa fie din Rusia, la noi e prea mare lenea sa facem asa lucrare. ] Rusii e artisti: azi doar doua resurse cu material on topic, avem de invatat : http://autobotanik.livejournal.com/ ( fiecare poza e o galerie separata) http://avtokriminalist.ru/ ( nu se intelege nimic din ce zic aia dar videoclipurile sunt mai mult decat explicite) Edited by revillz, 17 August 2016 - 21:56. |
#64
Guest_truet_*
Posted 17 August 2016 - 21:59
pink_flamingo, on 17 august 2016 - 21:40, said:
ciudata ideea aia ca daca e service-ul tau nu te costa. Munca e munca. |
|
#66
Posted 17 August 2016 - 22:11
Din punct de vedere tehnic vad ca se poate orice inginerie, am mai auzit de acest procedeu, cica sunt artisti. Cat de legal este sa faci asa ceva? Mai nou RAR-ul e scos...nu? Exceptand cumparatorul naiv, ce zice ala de la ITP, Politia etc? Se implica cineva oficial?
Edited by arab, 17 August 2016 - 22:16. |
#67
Posted 17 August 2016 - 22:17
arab, on 17 august 2016 - 22:11, said:
Din punct de vedere tehnic vad ca se poate orice inginerie, am mai auzit de acest procedeu, cica sunt artisti. Cat de legal este sa faci asa ceva? Mai nou RAR-ul e scos...nu? Exceptand cumparatorul naiv, ce zice ala de la ITP, Politia etc? Se implica cineva oficial? Am vazut eu cum e treaba pe la ITP... te tragi de cap... trece orice petarda cu improvizatii pe la motor... pozeaza doar partea care le convine lor... ca la noi la nimeni. Mai verifica seria si atat... crezi ca analizeaza caroseria ? Edited by TruculMagic, 17 August 2016 - 22:17. |
#68
Guest_truet_*
Posted 17 August 2016 - 22:20
ITP e o prostie inutila, conceputa doar pentru a lua banii de la populatie pentru a oferi nimic in schimb... doar o hartie inutila obtinuta dupa ce platesti tariful.
|
#69
Posted 17 August 2016 - 22:39
Nu pentru aia a fost conceput ITP-ul.
Ca acolo s-a ajuns, e altceva. |
|
#70
Guest_truet_*
Posted 17 August 2016 - 22:44
Era evident ca acolo va ajunge in cel mai scurt timp, nici nu trebuia sa ai imaginatie multa
Edited by truet, 17 August 2016 - 22:44. |
#71
Posted 17 August 2016 - 23:40
truet, on 17 august 2016 - 20:37, said:
Degeaba conduci tu preventiv daca celalalt nu... va intra in tine si iti va arata cat de fraier esti cu preventia ta si el va fi in viata si tu in mormant de-obicei cand realizezi ca esti tot si toate pe pamant te trezesti si fara Dl. MOR Edited by nevident, 17 August 2016 - 23:40. |
#72
Posted 18 August 2016 - 00:40
red46, on 17 august 2016 - 20:27, said:
cum ai pornit motorul cum a inceput sa se dezmembreze ))) pai ce vibreaza asa tare? sa puna motor electric ca poate e mai silentios si nu se mai dezmembreaza caroseria Vezi? masina scumpa si de firma are mai multe vieti. Din doua montezi una. A lua nea gicu 2 mercedesuri lovite una in fata una in spate cu 10 000 euro ambele si a asamblat partile bune si -l vinde cu 40 000 euro. Pai cum sa nu se merite. E 30 000 euro diferenta, banii aia ii facea ca angajat in mai multi ani Una low end e chiar casata de buna cum era Dacia 1310 care erau unele functionale si au fost aruncate in furnal la topit. Edited by pisoiu22, 18 August 2016 - 00:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users