Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cum se fac masinile in Romania
Last Updated: Jan 27 2017 12:51, Started by
revillz
, Aug 17 2016 20:20
·
0
#163
Posted 15 November 2016 - 20:12
DannyMC, on 15 noiembrie 2016 - 19:32, said:
Pai tocmai asta e rolul sudurilor! Sa suporte sarcini mari! P.S. Lonjeroanele nu se intind oricum pe toata lungimea masinii! Nicio sudura a unui elemen taiat in doua nu cred ca va suporta aceeasi sarcina ca elementul facut dintr-o singura bucata. Parerea mea, de nespecialist in suduri, ce-i drept. E adevarat ca lonjeroanele sunt doar in fata si in spate, insa ele se continua cu ranforsari metalice pe toata lungimea masinii. Altfel nu ar avea sens, n-ai cum sa tii masina inchegata doar cu tabla podelei sau a plafonului. E adevarat, lonjeroanele sunt formate din mai multe bucati sudate intre ele in fabrica, dar eu cred ca nicio sudura din niciun service nu se ridica la calitatea si rezistenta celei de fabrica. Edited by epetroiu, 15 November 2016 - 20:32. |
#164
Posted 15 November 2016 - 20:17
#165
Posted 15 November 2016 - 20:33
[ http://www.scritub.com/files/tehnica%20mecanica/2645_poze/image034.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Intereaante link-urile. Eu aici vad ca lonjeroanele se continua si pe sub masina. N-ar avea cum altfel, in ce sa se sprijine? Edited by epetroiu, 15 November 2016 - 20:35. |
#166
Posted 15 November 2016 - 20:46
epetroiu, on 15 noiembrie 2016 - 20:12, said:
Nicio sudura a unui elemen taiat in doua nu cred ca va suporta aceeasi sarcina ca elementul facut dintr-o singura bucata. Parerea mea, de nespecialist in suduri, ce-i drept. P.S. Lonjeroanele sunt doar cele doua elemente din fata. Edited by DannyMC, 15 November 2016 - 20:51. |
#168
Posted 27 January 2017 - 07:24
DannyMC, on 15 noiembrie 2016 - 20:46, said: Sudurile pot fi mai rezistente decat materialul pe care il unesc! Cum crezi ca se construiesc poduri, de exemplu? Dintr-o bucata? P.S. Lonjeroanele sunt doar cele doua elemente din fata. Nop.Am rupt o gramada de suduri cu ciocan mai mare.Tine la lovituri mai slabe, dar la lovitura puternica se frange.Fierului dintr-o bucata(bara de fier de ex) , nu-i poti face asa ceva, n-o poti frange cu ciocan/baros, poate doar s-o indoi.E adevarat, zona de sudura se intareste, dar e si casanta(nu se indoaie,se rupe,sudura e casanta, cel putin ce am sudat eu sau ce am dezmembrat cu ciocam de 2-3 kg).Sudat in "solzi" sau cum vrei, cu electrod de ex se "sparge".Se rupe dintr-o data si fara avertizari prea mari. La impact destul de puternic, masina sudata se poate rute in 2.Cel putin, asa am vazut eu ca se intampla la suduri. Edited by ionutz_joe2009, 27 January 2017 - 07:34. |
#169
Posted 27 January 2017 - 09:18
Eu vorbeam de suduri facute profesional nu de ce sudeaza nea Gogu (sau tu )in fundu' curtii! Cauta sa vezi cum se testeaza sudurile si care sunt standardele!
Uite aici: http://www.instron.u...0-weld-bend.jpg Edited by DannyMC, 27 January 2017 - 09:26. |
#170
Posted 27 January 2017 - 10:02
DannyMC, în mod cert ăla a cârpit cazanul făcând sudurile în mod profesional.
|
#171
Posted 27 January 2017 - 10:21
Gabi eu nu ma refeream la masina aia in special ci la suduri in general pentru ca exista preconceptia ca sudurile sunt "slabe".
|
#172
Posted 27 January 2017 - 10:43
Generalizările, pe ansamblu, nu sunt aplicabile. Sunt situaţii în care sudurile sunt mai bune ca materialul dintr-o bucată şi sunt situaţii în care sunt mai slabe. Ce a făcut acel om la maşină se încadrează în situaţia "slabe".
Când ai elemente de siguranţă (lonjeroanele maşinii) făcute din 2 piese care se rigidizează una pe cealaltă prin profil, şi le tai ca să le sudezi apoi într-o singură bucată, numai sudură de calitate şi siguranţă nu poţi spune că e acolo. |
|
#173
Posted 27 January 2017 - 11:08
Sã mai descrețim frunțile. Na, mașinã sudatã
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/kDCtQcYES9Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#174
Posted 27 January 2017 - 12:51
DannyMC, on 27 ianuarie 2017 - 09:18, said:
Eu vorbeam de suduri facute profesional nu de ce sudeaza nea Gogu (sau tu )in fundu' curtii! Cauta sa vezi cum se testeaza sudurile si care sunt standardele! Uite aici: http://www.instron.u...0-weld-bend.jpg Asa pot suda si eu, ce ai pus in poza aia scot si eu la electrod(e f usor avand in vede si grosimea fierului ala).Pot face o sudura in profunzime(aliate cat pot de mult), nu doar superficiala un mm la suprafata si tot de la sudura va ceda.Daca vrei sa te convingi, sudeaza un fier de fi 10.Il prinzi in 2 menghine si-i dai un baros.Prinde apoi in acelesi menghiei bucata completa si da-i baros.O sa vezi ca cea sudata va ceda mult mai repede daca-i dai pe sudura(mult prea usor). Edited by ionutz_joe2009, 27 January 2017 - 12:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users