Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum se fac masinile in Romania
#19
Posted 17 August 2016 - 20:38
calinkgb, on 17 august 2016 - 20:35, said:
Se poate, Kroghy, se poate.... Masina de care zic, era un S-class, W140. Au murit parca 3 oameni cand s-a rupt in doua dupa un impact cu o Vectra. Si la vremea respectiva masina nu era mai veche de 5 ani... truet, on 17 august 2016 - 20:37, said:
Ghici ce... nu te ajuta cu nimic. Degeaba conduci tu preventiv daca celalalt nu... va intra in tine si iti va arata cat de fraier esti cu preventia ta si el va fi in viata si tu in mormant Conducerea preventiva m-a scapat de multe drumuri la service si poate chiar si de spital. Am cascat ochii si am evitat neacordarile de prioritate iar la drum lung am lasat bizonii sa-si faca damblaua si am ajuns cu bine acasa. Nu e mai bine asa? Edited by Kroghy, 17 August 2016 - 20:41. |
#20
Posted 17 August 2016 - 20:39
Ok, ok. sa ramanem la LEGO-ul din primul post, va rog
@Kroghy De ce nu putem ramane on-topic? Ce treaba are Loganul cu "masina" din primul post? Fara suparare, da' aia e o mizerie care NU ar trebui sa circule. Nu ma omor dupa mandria nationala, da' asta e adevarul. Edited by calinkgb, 17 August 2016 - 20:41. |
#21
Posted 17 August 2016 - 20:41
Dar nu toate maşinile sunt făcute din bucăţi?
W123 ("Cobra") şi W124 cum erau făcute? |
#22
Posted 17 August 2016 - 20:42
Kroghy, on 17 august 2016 - 20:24, said:
Asa ceva e foarte rar si nici nu merita dpvd financiar. Dar pana la urma ceea ce conteaza e sa dormi bine si sa crezi ca Loganul nou e mai bun decat restul de A6 si E si seria 5 de care sunt pline strazile. Ce treaba are topicul cu Loganul nene? Daca-s asa proaste de ce le dai atat atentie si ai atatea frustrari cu ele? La accidentul lui Huidu a fost Logan vs SUV, nu ar fi avut mari sanse in nicio alta masina de marimea si greutatea Daciei. Na accident Logan vs Mondeo: ala din Logan a scapat aproape fara nimic, cel din Mondeo terci... http://www.4tuning.r...omor-30452.html Dar ma rog, poate la un moment dat realizezi si tu ca spui povesti nemuritoare...si ca siguranta unei masini e o chestie foarte relativa. Una e sa spui in topicele despre Logan, dar tu de acum esti chiar ridicol:la orice subiect care pune la indoiala cazanele sh aduse din vest tu pomenesti Loganul, macar realizezi ca mai mult le faci reclama daciilor? Edited by ipopovici11, 17 August 2016 - 20:46. |
#24
Posted 17 August 2016 - 20:44
calinkgb, on 17 august 2016 - 20:39, said:
De ce nu putem ramane on-topic? Ce treaba are Loganul cu "masina" din primul post? Fara suparare, da' aia e o mizerie care NU ar trebui sa circule. Nu ma omor dupa mandria nationala, da' asta e adevarul. Cat timp avem Loganuri pe strada nu cred ca putem rade de acel A6. Eu as prefera sa evit orice impact insa daca nu se poate evita eu as alege sa fiu in acel A6 decat intr-un Logan nou nout. Edited by Kroghy, 17 August 2016 - 20:45. |
#25
Posted 17 August 2016 - 20:45
#26
Posted 17 August 2016 - 20:46
@DJL
Una e cand o face fabrica, alta cand o face nea Gica tinichigiul in garajul propriu. Incepand de la masuratori, pana la tehnica de sudura... Am avut masini cu RK facut la tablarie, dar aia e cu totul altceva fata de a taia doua masini si a le suda intre ele. Mai ales ca aici nu avem un sasiu separat care sa asigire rigiditatea ansamblului... @Kroghy Fara suparare, dar iar te incapatanezi sa demonstrezi...ce? Da, ai dreptate, nu suporta comparatie - o masina intreaga fata de una facuta din bucati. Te rog, nu mai insista aiurea in off-topic! |
#27
Posted 17 August 2016 - 20:46
#29
Posted 17 August 2016 - 20:47
Sunt cred destul de putine cazurile ca cel prezentat aici. Nu cred ca face sens financiar. Si in plus, acum exista destule moduri ca cel care isi cumpara o masina sa o verifice. Nu numai carte de service, dar si istoric de asigurari, daune. etc..
|
#31
Posted 17 August 2016 - 20:47
Ok.
@All Franaaaaaaaaa! Reveniti on-topic si fara atacuri la persoana! pink_flamingo, on 17 august 2016 - 20:47, said:
Sunt cred destul de putine cazurile ca cel prezentat aici. Nu cred ca face sens financiar. Si in plus, acum exista destule moduri ca cel care isi cumpara o masina sa o verifice. Nu numai carte de service, dar si istoric de asigurari, daune. etc.. Daaaa....putine rau... Nici idee n-ai cat de "putine" Edited by calinkgb, 17 August 2016 - 20:49. |
#32
Posted 17 August 2016 - 20:48
pink_flamingo, on 17 august 2016 - 20:47, said:
Sunt cred destul de putine cazurile ca cel prezentat aici. Nu cred ca face sens financiar. Si in plus, acum exista destule moduri ca cel care isi cumpara o masina sa o verifice. Nu numai carte de service, dar si istoric de asigurari, daune. etc.. De ce sa nu faca sens? Din 2-3 rable /epave care nu mai valoreaza 1000 euro cu totul faci una "buna" la prima vedere si o vinzi cu vreo 5-6000, poate si mai mult. Edited by ipopovici11, 17 August 2016 - 20:52. |
#33
Posted 17 August 2016 - 20:50
Am mai văzut pe inernet faze cu maşini lovite şi apoi refăcute ca să pară ca noi, iar noul proprietar (dacă maşina era revândută) nu era informat de ce s-a întâmplat.
ipopovici11, on 17 august 2016 - 20:48, said: De ce sa nu faca sens? Din 2-3 rable /epave care nu mai valoreaza 1000 euro cu totul faci una "buna" la prima vedere si o vinzi cu vreo 5-6000. Dacă iese 1.000-2.000 de euro unii zic "de ce nu?". |
|
#34
Posted 17 August 2016 - 20:50
Epavele de A6 cu botul intreg se vand undeva pe la 4-5 mii euro, cauta pe OLX ca eu m-am uitat de curiozitate
Spatele mai face 2-3 mii euro. Manopera inca 2-3 mii euro. In total iese mai scump decat una neaccidentata. Dpvd financiar nu merita, singura motivatie ar fi ambitia asa ca astfel de cazuri sunt foarte rare. Eu stiu cativa patroni de service si niciodata nu am auzit de asa ceva, masina cea mai grav avariata si restaurata a fost una rasturnata, de facut masina din doua bucati nu face aproape nimeni pt. ca nu merita ca bani. Edited by Kroghy, 17 August 2016 - 20:53. |
#35
Posted 17 August 2016 - 20:51
auzisem ca in salaj se fac cele mai faine masini de vanzare ca cea din primul post, adica aduse 2 rable, imbinate si vandute la pret de pret.
|
#36
Posted 17 August 2016 - 20:51
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users