DESPRE ANVELOPE
Last Updated: May 04 2024 13:14, Started by
Ahile
, Oct 25 2004 20:01
·
120
#16525
Posted 01 February 2023 - 18:45
Robert_Kiran, on 01 februarie 2023 - 18:06, said:
Am comandat 4 anvelope Kleber. Am insistat la telefon sa fie dot 2022. Si azi au venit anvelopele. Vestea buna e ca au dot 0922, deci sunt recent fabricate. Vestea proasta e ca sunt .... made în România!! Asa scrie pe ele: IMG-20230201-WA0001.jpg IMG-20230201-WA0000.jpg E oare vreun impediment ca sunt fabricate în România? Esti nebun? Ce nu-ti place la made in ro? |
#16526
Posted 01 February 2023 - 19:38
#16528
Posted 01 February 2023 - 20:12
MKdens24kw, on 01 februarie 2023 - 18:20, said:
Sunt de vara si sper sa nu ai probleme. Eu am avut cu unele allseasons Kleber Quadraxer 2 ,tot facute la noi. Le-am aruncat dupa 2 ani si jumatate. Se facusera tun. Edited by LeopardSurd, 01 February 2023 - 20:13. |
#16529
Posted 01 February 2023 - 20:18
DOT 0922 inseamna saptamana 9 din anul 2022, nu luna septembrie.
|
#16530
Posted 01 February 2023 - 20:19
#16531
Posted 01 February 2023 - 22:36
Masutatsu-Oyama, on 01 februarie 2023 - 20:19, said:
flame?…. danghetau, on 01 februarie 2023 - 20:18, said:
DOT 0922 inseamna saptamana 9 din anul 2022, nu luna septembrie. |
#16532
Posted 02 February 2023 - 06:21
Sa tii o anvelopa 8-10 ani, indiferent de rulaj, e iresponsabilitate curata!
|
#16533
Posted 02 February 2023 - 10:10
Stiu doua cazuri in care anvelopele au cedat, una dupa 4 ani si in celalalt caz dupa vreo 5, durata de viata a anvelopei depinde de mai multi factori, nu exista un standard. Idem cu testele anvelopelor din care reiese ca unele marci din categoria inferioara ies mai bine ca cele de top, consacrate. Pai ia sa faca acelasi test si dupa 3-4 ani de utilizare.
Edited by titoo, 02 February 2023 - 10:12. |
#16534
Posted 02 February 2023 - 11:47
Am avut eu 2 "navigatoare" ce le-am tinut 10 ani. Le aveam pe spate, inca mai aveau "carne" si nu aratau chiar rau. Am zis sa le pun pe fata sa le uzez dar pe ud imi cam patinau rotile la plecare normala de pe loc asa ca le-am inlocuit cu alte navigatoare . Cu ocazia asta am observat ca in timp anvelopele se intaresc, se uzeaza mai greu iar aderenta scade foarte mult, mai ales daca de noi nu erau prea performante.
|
|
#16535
Posted 02 February 2023 - 13:55
Cea mai mare greseala sa pui o anvelopa veche pe fata, risti sa cedeze instant si daca ai ceva viteza iti risti viata. Eu la 5 ani le schimb, indiferent daca au ajuns sau nu la semnul de uzura, ca nu merita sa-mi risc viata pentru 1200 de lei. Cumpar doar anvelope noi, de la producatori consacrati, cu un DOT cat mai recent posibil.
|
#16536
Posted 02 February 2023 - 18:56
Salutare!
Trebuie sa imi vina saptamanile astea masina, un SsangYong Rexton, iar el va avea cauciucuri all-season. Ma gandeam sa le tin pana la vara, urmand ca apoi sa iau 4 de vara si 4 de iarna. Uitandu-ma la specificatii, 255 60 R18 108H, pentru vara am gasit doar HANKOOK Dynapro HP2 RA33 si KUMHO Crugen Premium KL33, iar pentru iarna cele mai bune par Pirelli Scorpion Winter. Ei, bine, cautand pareri pe internet despre astea 3, la cele de vara destui se plang ca aderenta pe umed e inexistenta, iar la Pirelli-uri ca ar fi pericol. Nu toti sunt de acord, dar destui cat sa bata la ochi. Daca aveti careva experienta cu anvelopele astea, va rog sa mi le impartasiti si mie. Si, daca tot suntem aici, am gasit anvelope mai serioase, dar cu indice de greutate si/sau viteza mai mari. Cat ar afecta confortul la drum daca in loc de 108H as alege 108V/W sau 112H/V/W? Mersi si seara faina! Edited by Jermelescu, 02 February 2023 - 18:57. |
#16537
Posted 02 February 2023 - 19:31
Allseason e un termen asa vag, depinde cu ce model de anvelope va veni masina
|
#16538
Posted 02 February 2023 - 19:33
#16539
Posted 02 February 2023 - 23:16
https://c0.carsie.ie...4036397b730.jpg
http://kolesopiter.r...a-1000x1000.jpg Probabil vor fi astea, sunt clasate ca premium touring allseason... dar nu sunt allseason-uri cu creasta si fulg de nea cu care se poate circula pe zapada, gheata..sunt doar pentru primavara, vara, toamna sunt anvelope de vara care au si marker de mud and snow |
|
#16540
Posted 03 February 2023 - 16:22
Jermelescu, on 02 februarie 2023 - 18:56, said:
Salutare! Trebuie sa imi vina saptamanile astea masina, un SsangYong Rexton, iar el va avea cauciucuri all-season. Ma gandeam sa le tin pana la vara, urmand ca apoi sa iau 4 de vara si 4 de iarna. Uitandu-ma la specificatii, 255 60 R18 108H, pentru vara am gasit doar HANKOOK Dynapro HP2 RA33 si KUMHO Crugen Premium KL33, iar pentru iarna cele mai bune par Pirelli Scorpion Winter. Ei, bine, cautand pareri pe internet despre astea 3, la cele de vara destui se plang ca aderenta pe umed e inexistenta, iar la Pirelli-uri ca ar fi pericol. Nu toti sunt de acord, dar destui cat sa bata la ochi. Daca aveti careva experienta cu anvelopele astea, va rog sa mi le impartasiti si mie. Si, daca tot suntem aici, am gasit anvelope mai serioase, dar cu indice de greutate si/sau viteza mai mari. Cat ar afecta confortul la drum daca in loc de 108H as alege 108V/W sau 112H/V/W? Mersi si seara faina! |
#16541
Posted 03 February 2023 - 17:06
stalker2142, on 02 februarie 2023 - 23:16, said:
https://c0.carsie.ie...4036397b730.jpg http://kolesopiter.r...a-1000x1000.jpg Probabil vor fi astea, sunt clasate ca premium touring allseason... dar nu sunt allseason-uri cu creasta si fulg de nea cu care se poate circula pe zapada, gheata..sunt doar pentru primavara, vara, toamna sunt anvelope de vara care au si marker de mud and snow Sper sa nu fie chiar atat de rele pe zapada cum zic unii internauti, ca mai am de mers si in localitati montane pana la primavara, iar acum nu voi avea bani sa cumpar si cauciucuri de iarna. RFL, on 03 februarie 2023 - 16:22, said:
Confortul la drum nu ti-l afectează indicele de viteza. H-210km/h, V-240km/h, W-270 km/h. Indicele de greutate, 108-sarcina 1000 kg pe anvelopa, 112-sarcina 1120 kg pe anvelopa, ar putea afecta un pic confortul, cele de 112 având talonul un pic mai rezistent. Dacă viteza maxima constructiva a unui autoturism e data de producator, de exemplu, 190 km/h, ce ar corespune unui indice de viteza al anvelopelor R, acel autoturism va fi dotat cu anvelope din fabrica de vara sau allseason H, sau cel mult V, cu toate ca nu prea are rost. Pentru iarna se pot folosi anvelope cu indice R sau cel mult H. Indicele de sarcina poate sa fie ceva mai mare, max un plus de 120-130 kg pe anvelopa, dar nu mai mic. Cu cât indicele de greutate e mai mare, cu atât anvelopa e mai grea. Vazusem ca si indicele ala de viteza ridicat face cauciucul mai gros, sa nu se deformeze la viteza ridicata. Edited by Jermelescu, 03 February 2023 - 17:07. |
#16542
Posted 03 February 2023 - 21:55
Jermelescu, on 03 februarie 2023 - 17:06, said:
Sper sa nu fie chiar atat de rele pe zapada cum zic unii internauti, ca mai am de mers si in localitati montane pana la primavara, iar acum nu voi avea bani sa cumpar si cauciucuri de iarna. Pai in cazul asta un lucru ai lamurit, faptul ca nu vei achizitiona alte anvelope de vara ci le vei utiliza pe cele cu care vine masina si mai cumperi un set de iarna. Pe zapada vor fi cam identic cu orice alta anvelopa de vara, deci nerecomandat. Eu n-as merge cu ele pe zapada, pentru zapada trebuie ori winter, ori allseason/all weather cu creasta de munte si fulg de nea ori all terrain-allseason si au si markerul creasta de munte si fulg de nea |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users