Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce ati alege? Masina SH 8-11000euro
Last Updated: Jun 22 2016 12:32, Started by
Alexyx
, May 31 2016 18:40
·
0
#37
Posted 01 June 2016 - 08:13
Alexyx, on 31 mai 2016 - 18:40, said:
Stiu ca sunt din clase diferite, dar ce ati alege dintre: Golf 6 2.0 tdi 140cp (sub 100k km); Mazda 6 2.0 benzina (sub 125k km); BMW 320d 2010. dintre astea, iei A4 la 7000 Euro de la samsari, boboc, tipla. stai ca intra colegu' si iti zice acum, ma mir ca nu a postat pana acum. si restul pana la 11000 Euro il bagi sa o faci si mai boboc si mai tipla. iar dintre cele 3, Mazda |
#38
Posted 01 June 2016 - 08:17
aSD_, on 01 iunie 2016 - 07:57, said:
...Accordurile alea, hai sa fim seriosi, inafara de km putini nu iti ofera absolut nimic, doar cand vezi bordu ala din plastic te ia cu piele de gaina. .... Fugi cu cercul ! Ai vazut vre-un Accord altfel decat in Poze ? Nu te intreb si daca te-ai urcat / ai mers cu vre-unul ... Te ipot ntelege - ai vise umede cu un BMW. Dar cum bine spui, omul vrea sa-si cumpere o MASINA. Nu o sigla ! |
#39
Posted 01 June 2016 - 08:35
Daca omul tine masina cel putin 5-6 ani, pãrerea mea e sa caute noua. O masina cu 100000 de km acum, peste cativa ani va avea 130-140000 de km. Inevitabil te gandesti si la probleme.
Variante eu zic ca ar fi destule... Astra, Elantra, Tipo, Rapid, Toledo... Sau o masina cu 30-40000 de km. Aici degeaba ne dam cu pãrerea. Decizia finala e a initiatorului. |
#41
Posted 01 June 2016 - 09:32
#42
Posted 01 June 2016 - 10:08
#44
Posted 01 June 2016 - 10:56
#45
Posted 01 June 2016 - 11:22
Lista e cel putin ciudata. Golf e in alta clasa decat celelalte doua. Celelate doua sunt in categorii diferite, una e mai "de lux", daca putem spune ca un seria 3 e de lux cata vreme e foarte raspandita. E de fapt "luxul saracului", ca efectiv nu-ti aduce niciun statut special un seria 3, mai ales deja vechi de 5-6 ani.
Spui ca nu vrei Ford, Opel. Dar de ex. nu stii ca Mazda 3 are aceeasi platforma cu Ford Focus. Nu e mazda 3 in lista ta, insa de fapt masinile astea au atatea piese in comun, si sunt atat de multe firme care produc sub-ansamble pentru cate 5-6 producatori auto, incat de fapt singura treaba ce mai diferentiaza masinile astea e sigla si dotarile. Tehnologia e atat de globalizata incat diferentele nu conteaza atat de mult incat sa spui ca Marca X e mai proasta decat Y in mod substantial si cata vreme nu vorbim de Dacia vs Mercedes. Volkswagen e in aceeasi oala cu Mazda, Honda, Toyota, Ford, Opel, Peugeot, Renault si altii. Cine crede ca nu-i asa, si ca VW e mai sus cu o treapta se inseala. BMW joaca in liga cu Audi, Mercedes, Lexus samd. Cu 10.000 Euro iti poti lua orice intre un Logan nou si un Mercedes clasa S suficient de vechi incat sa intre in bugetul ala. In 10.000 nu iei masina noua decenta daca te atrage BMW seria 3 si Mazda 6, deci n-are rost sa te uiti. Daca iei azi un BMW seria 3 vechi de 5 ani cu 10.000, va face 5000 peste alti 5 ani, ca nu se opreste timpul in loc pt el. La fel si la un Golf 6. Il iei azi vechi de 5 ani. Dai 10.000. Crezi ca peste alti 5, si inca 75.000 km parcuris, nu va face 5000 cel mult? Pai cat costa azi un Golf vechi de 10 ani? Deci povestea cu devalorizarea la masina noua vs veche e neadevarata. O masina noua care costa 10.000 o sa coste probabil 4000 peste 5 ani, una SH veche de pana in 5 ani acum, va costa cam 5000 peste 5 ani. Pierderea e cam la fel, daca faci comparatia obiectiv. Singura diferenta majora e daca iei acum masina noua si vrei s-o vinzi peste jumate de an. Atunci pierzi mult, dar altfel, dupa 3-4 ani pierderea totala la masina noua e cam la fel ca pierderea la una SH, cata vreme suma platita e la fel. Dai 10.000, pierzi 5000 in urmatorii 4-5 ani, sau chiar mai mult. Dai 20.000 azi, pierzi 10.000 sau mai mult in urmatorii ani. Deci calculele astea nu au treaba cu vechi vs nou, au mai mult treaba cu devalorizarea anuala a masinii. Eu as zice sa iei un Golf 6 cu 8000. Si tii inca 3000 diferenta pt. eventuale reparatii in urmatorii ani. Masina mai mare iti trebuie doar daca vrei sa platesti mai mult. |
#46
Posted 01 June 2016 - 11:38
adipelcz, on 01 iunie 2016 - 11:22, said:
Lista e cel putin ciudata. Golf e in alta clasa decat celelalte doua. Celelate doua sunt in categorii diferite, una e mai "de lux", daca putem spune ca un seria 3 e de lux cata vreme e foarte raspandita. E de fapt "luxul saracului", ca efectiv nu-ti aduce niciun statut special un seria 3, mai ales deja vechi de 5-6 ani. Spui ca nu vrei Ford, Opel. Dar de ex. nu stii ca Mazda 3 are aceeasi platforma cu Ford Focus. Nu e mazda 3 in lista ta, insa de fapt masinile astea au atatea piese in comun, si sunt atat de multe firme care produc sub-ansamble pentru cate 5-6 producatori auto, incat de fapt singura treaba ce mai diferentiaza masinile astea e sigla si dotarile. Tehnologia e atat de globalizata incat diferentele nu conteaza atat de mult incat sa spui ca Marca X e mai proasta decat Y in mod substantial si cata vreme nu vorbim de Dacia vs Mercedes. Volkswagen e in aceeasi oala cu Mazda, Honda, Toyota, Ford, Opel, Peugeot, Renault si altii. Cine crede ca nu-i asa, si ca VW e mai sus cu o treapta se inseala. BMW joaca in liga cu Audi, Mercedes, Lexus samd. Cu 10.000 Euro iti poti lua orice intre un Logan nou si un Mercedes clasa S suficient de vechi incat sa intre in bugetul ala. In 10.000 nu iei masina noua decenta daca te atrage BMW seria 3 si Mazda 6, deci n-are rost sa te uiti. Daca iei azi un BMW seria 3 vechi de 5 ani cu 10.000, va face 5000 peste alti 5 ani, ca nu se opreste timpul in loc pt el. La fel si la un Golf 6. Il iei azi vechi de 5 ani. Dai 10.000. Crezi ca peste alti 5, si inca 75.000 km parcuris, nu va face 5000 cel mult? Pai cat costa azi un Golf vechi de 10 ani? Deci povestea cu devalorizarea la masina noua vs veche e neadevarata. O masina noua care costa 10.000 o sa coste probabil 4000 peste 5 ani, una SH veche de pana in 5 ani acum, va costa cam 5000 peste 5 ani. Pierderea e cam la fel, daca faci comparatia obiectiv. Singura diferenta majora e daca iei acum masina noua si vrei s-o vinzi peste jumate de an. Atunci pierzi mult, dar altfel, dupa 3-4 ani pierderea totala la masina noua e cam la fel ca pierderea la una SH, cata vreme suma platita e la fel. Dai 10.000, pierzi 5000 in urmatorii 4-5 ani, sau chiar mai mult. Dai 20.000 azi, pierzi 10.000 sau mai mult in urmatorii ani. Deci calculele astea nu au treaba cu vechi vs nou, au mai mult treaba cu devalorizarea anuala a masinii. Eu as zice sa iei un Golf 6 cu 8000. Si tii inca 3000 diferenta pt. eventuale reparatii in urmatorii ani. Masina mai mare iti trebuie doar daca vrei sa platesti mai mult. Am citit foarte atent ce ai scris. Ai mare dreptate. Merci! |
|
#47
Posted 01 June 2016 - 11:38
Cred ca initiatorul ar trebui sa spuna exact ce doreste, sub forma de caracteristici, nu sub forma de linkuri spre 3 modele total diferite.
Pana cand o va face, facem conversatie si schimb de impresii, multe din ele pe sub masa si direct pe glezna. |
#48
Posted 01 June 2016 - 12:09
adipelcz, on 01 iunie 2016 - 11:22, said:
Lista e cel putin ciudata. Golf e in alta clasa decat celelalte doua. Celelate doua sunt in categorii diferite, una e mai "de lux", daca putem spune ca un seria 3 e de lux cata vreme e foarte raspandita. E de fapt "luxul saracului", ca efectiv nu-ti aduce niciun statut special un seria 3, mai ales deja vechi de 5-6 ani. Spui ca nu vrei Ford, Opel. Dar de ex. nu stii ca Mazda 3 are aceeasi platforma cu Ford Focus. Nu e mazda 3 in lista ta, insa de fapt masinile astea au atatea piese in comun, si sunt atat de multe firme care produc sub-ansamble pentru cate 5-6 producatori auto, incat de fapt singura treaba ce mai diferentiaza masinile astea e sigla si dotarile. Tehnologia e atat de globalizata incat diferentele nu conteaza atat de mult incat sa spui ca Marca X e mai proasta decat Y in mod substantial si cata vreme nu vorbim de Dacia vs Mercedes. Volkswagen e in aceeasi oala cu Mazda, Honda, Toyota, Ford, Opel, Peugeot, Renault si altii. Cine crede ca nu-i asa, si ca VW e mai sus cu o treapta se inseala. BMW joaca in liga cu Audi, Mercedes, Lexus samd. Cu 10.000 Euro iti poti lua orice intre un Logan nou si un Mercedes clasa S suficient de vechi incat sa intre in bugetul ala. In 10.000 nu iei masina noua decenta daca te atrage BMW seria 3 si Mazda 6, deci n-are rost sa te uiti. Daca iei azi un BMW seria 3 vechi de 5 ani cu 10.000, va face 5000 peste alti 5 ani, ca nu se opreste timpul in loc pt el. La fel si la un Golf 6. Il iei azi vechi de 5 ani. Dai 10.000. Crezi ca peste alti 5, si inca 75.000 km parcuris, nu va face 5000 cel mult? Pai cat costa azi un Golf vechi de 10 ani? Deci povestea cu devalorizarea la masina noua vs veche e neadevarata. O masina noua care costa 10.000 o sa coste probabil 4000 peste 5 ani, una SH veche de pana in 5 ani acum, va costa cam 5000 peste 5 ani. Pierderea e cam la fel, daca faci comparatia obiectiv. Singura diferenta majora e daca iei acum masina noua si vrei s-o vinzi peste jumate de an. Atunci pierzi mult, dar altfel, dupa 3-4 ani pierderea totala la masina noua e cam la fel ca pierderea la una SH, cata vreme suma platita e la fel. Dai 10.000, pierzi 5000 in urmatorii 4-5 ani, sau chiar mai mult. Dai 20.000 azi, pierzi 10.000 sau mai mult in urmatorii ani. Deci calculele astea nu au treaba cu vechi vs nou, au mai mult treaba cu devalorizarea anuala a masinii. Eu as zice sa iei un Golf 6 cu 8000. Si tii inca 3000 diferenta pt. eventuale reparatii in urmatorii ani. Masina mai mare iti trebuie doar daca vrei sa platesti mai mult. ai dreptate in mare....cu devalorizarea...dar e vorba de masini diferite....si e un factor care conteaza....ce masini iti iei NOI cu 10000? Corsa? ce masini SH iti iei cu 10000? BMW? AUDI? se devalorizeaza la fel, dar masina condusa e alta.... |
#49
Posted 01 June 2016 - 13:16
marr, on 01 iunie 2016 - 08:17, said: Fugi cu cercul ! Ai vazut vre-un Accord altfel decat in Poze ? Nu te intreb si daca te-ai urcat / ai mers cu vre-unul ... Te ipot ntelege - ai vise umede cu un BMW. Dar cum bine spui, omul vrea sa-si cumpere o MASINA. Nu o sigla ! Pai din poze vorbeste, e clar daca compara Accordul cu Golful,Focusul. |
#50
Posted 01 June 2016 - 13:41
Vad ca la Opel sunt reduceri. Astra Sedan 10.000 cu voucher remat.
http://www.opel.ro/o...al-edition.html |
#51
Posted 01 June 2016 - 14:19
Olteanul_sfios, on 01 iunie 2016 - 11:38, said:
Cred ca initiatorul ar trebui sa spuna exact ce doreste, sub forma de caracteristici, nu sub forma de linkuri spre 3 modele total diferite. Pana cand o va face, facem conversatie si schimb de impresii, multe din ele pe sub masa si direct pe glezna. Vreau o masina care sa indeplineasca urmatoarele criterii (ordine aleatorie): -motor potent -confortabila la drum lung (sa pot sa merg linistit pana in Munchen, de ex) -sigura, directie buna -50% ptr oras -de obicei calatorim 2, dar sa fie spatiu rezonabil si ptr alte 2 persoane -compacta -> sedan -n-as vrea sa ma abonez la service -cat despre intretinere...am venituri > 6000lei/luna. |
|
#52
Posted 01 June 2016 - 14:44
aSD_, on 31 mai 2016 - 22:01, said:
http://autovit.ro/an...html#fb6589e55e http://autovit.ro/an...html#fb6589e55e Le-am gasit asa in 5 secunde fara sa caut, te duci frumos la reprezentata cu proprietarul, costa 100 lei o verificare de istoric la BMW, daca au km reali si totul ii in regula o sa fie o alegere foarte buna. Nu te mai lasa influentat de toti de pe forum, aici e un fan club japoneze-chineze-coreene pentru ca asta detin ei. Si ai dreptate, multi frustrati pe aici, bmw u e masina ce sa mai, dar de ce sa se opreasca la seria 3?? Sa si ia un septar frumos sau un X5, alea masini, nu le compari cu Honda si Mazda. Ar vrea multi de pe aici bmw uri dar daca sunt saraci si au luat o amarata de honda accord...adica cum poti sa compari o honda cu un septar sau un X5...daca nu macar un S class. marr, on 01 iunie 2016 - 08:17, said:
Ai vazut vre-un Accord altfel decat in Poze ? Edited by alin62, 01 June 2016 - 14:42. |
#53
Posted 01 June 2016 - 14:51
Masina noua iese din discutie la bugetul asta, pentru ca nu gasesti nimic suficient de mare care sa fie confortabila la drum lung, si sa aiba si motor potent.
Te uiti la o compacta gen Golf sau Focus in zona de jos a confortului la drum lung, dar cel mai potrivit e sa te uiti la ceva din clasa medie, deci Passat, Mazda 6, samd. Sedan daca chiar nu-ti place break, desi la drum lung sunt mai bune astea ca poti baga mai multe chestii in masina decat intr-un sedan, mai ales cand sunt 4 persoane. 4 persoane la drum lung intr-o compacta nu prea intra confortabil decat daca 2 din ele sunt copii. Abonatul la service n-are treaba cu marca, ci cu starea masinii pe care o alegi si intr-o oarecare masura cu norocul. Deci e bine sa-ti iei si o rezerva de bani pe care sa-i ai pt reparatii surpriza, ca nu se pune problema daca vor aparea, ci doar "cand" vor aparea. Vorbim de masini care costa noi peste 30.000 daca vrei si dotari bune, motor potent, etc. O astfel de masina la 10.000 euro, care sa aiba in jur de 100.000 km, va avea 5-6 ani. Tine insa cont ca cine cumpara masini de genul asta, nu face 10.000 pe an, sau daca face, nu le vinde cu 50-60.000 km in bord. Astea merg undeva intre 20-50.000 pe an. Deci ai sanse sa gasesti o masina cu 100.000 km, dar sunt mai mari sa fie cu 200.000 la 5-6 ani. Totusi tu vrei masina la o treime din pretul de noua. Deci te astepti la o uzura mai pronuntata. Iti dau exemplu in Germania, ca eu ma uitam acum cateva luni sa-mi iau o masina mai mare pt familie. Noua (cu discount serios) o iau pe la 40.000 euro. SH, 2012-2013, cu pana in 100.000 km si dotari spre full costa cam 25.000. Deci bine peste jumatate din pretul uneia noi, si tinem cont ca e si modelul precedent. Daca pun criteriu ca pretul sa fie aproximativ 15.000, deja apar doar masini de 6-7 ani, si 200.000 km+. La km putini si mai tanara, sub 20.000 deja sunt cam chele si ori n-au xenon, ori e motorul lesinat, ori n-au navigatie, ori ori ori. Deci sansele sa ajungi la service cresc mult daca vrei masina de 100.000 km, de 5 ani, si la o treime din pret...ca ceva nu-i in regula acolo. |
#54
Posted 01 June 2016 - 15:54
Un raspuns complet a dat colegul Adipelcz mai sus, nimeni nu-ti poate face o radiografie mai exacta a situatiei. Alegerea e a ta.
Edited by Olteanul_sfios, 01 June 2016 - 15:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users