Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Tesla Model X probleme si rechemare service.

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
1229 replies to this topic

#1135
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007
Citeste in continuare in articol
Automobilul detecteaza alte masini si franeaza pentru a evita coliziunile, putand sa schimbe si banda de rulare, daca soferul apasa semnalizarea. La destinatie, masina „scaneaza” zona din jurul ei, detecteaza un loc de parcare si poate sa parcheze singura.

Adica in trafic aglomerat/de oras te ajuta sa nu tot freci schimbatorul de viteze. Iar de parcat la fel, nu trebuie sa te dai jos sa vezi cat mai e pana la masina din spate.
Ambele chestiuni pentru o multime nu sunt deloc triviale, dar evident ca nici un e condus autonom in adevaratul sens al cuvantului sau un feature la fel de important ca rotile...

Edited by Hansolo, 17 October 2016 - 17:05.


#1136
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,908
  • Înscris: 28.12.2006
La electrice sau automate nu mai freci nimic. Iar la asta cu parcatul intr-adevar poate fi un avantaj, desi nu sunt singurii care ofera parcarea automata.

#1137
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007
Corect la ambele, eu doar am mentionat de avantajele reale ale Autopilot.
La automate voiai sa spui si de cele care au radar si pastreaza distanta pana la masina din fata (daca stai intr-un ambuteiaj sa nu stai stresat sa pornesti/opresti in functie de ala din fata). Sunt si altii, fireste, nu stiu cat de mult permit asta ca timp.

Edited by Hansolo, 17 October 2016 - 17:56.


#1138
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postcrokodilu, on 17 octombrie 2016 - 16:48, said:

Quote

Tesla Motors se apara viguros si spune ca Autopilot este un sistem gandit sa-l ajute pe sofer, iar cand soft-ul este folosit corect, cel de la volan are mai putine de facut.

Ultima parte m-a cam pus in dificultate, oare ce vor sa zica?

Cred ca vor sa spuna ca cel de la volan nu prea mai are nimic de facut pentru a evita accidentul... Posted Image

Uramareste linkul de aici si imagineaza-te in postura unui sofer de Tesla caretrece prin asa ceva.
Ia spune, cam cat de relaxat trebuie sa fii cu AP activat dupa ce treci prin asa ceva? Condusul normal, tu in controlul masinii 100%, trebuie sa fie foarte obositor, nu-i asa?

Nu ti se pare o mare gogomanie de marketing ce face Tesla? Adica sa lasi masina sa invarta de volan in mers, iar tu sa fii pe deplin incordat sa nu cumva s-o ia la stanga din senin.

Imi amintesc ce stresat am fost dupa ce mi-am facut masina sa parcheze singura, sa invarta din volan. Desi avea viteza foarte mica, sau chiar pe loc, era o situatie foarte ciudata sa vad volanul invartindu-se singur. Inchipuie-ti asta la 100 km/h, iar in cartea masinii sa scrie ca eu sunt pe deplin responsabil asupra volanului si ca sistemul e BETA.

E drept, si VW imi scria in carte ca tot eu sunt responsabil asupra parcarii si sa belesc bine ochii, dar totusi era vorba de o parcare la cativa km/h

#1139
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,908
  • Înscris: 28.12.2006

View Postvalitudor, on 17 octombrie 2016 - 18:01, said:

Adica sa lasi masina sa invarta de volan in mers,..
Alta chestie ce nu o inteleg: cum sa tii mana pe volan si totusi ea sa invarta de volan? Cand decide sa iti predea tie controlul volanului?

Si apropos de faza "cel de la volan are mai putine de facut.", trebuie sa fii atent la trafic dar si la reactiile masini, sa nu o ia razna. Deci eu cred ca cel de la volan trebuie sa fie atent la mai multe nu la mai putine lucruri. Poate altii gandesc altfel.

Edited by crokodilu, 17 October 2016 - 18:09.


#1140
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postcrokodilu, on 17 octombrie 2016 - 18:05, said:

Alta chestie ce nu o inteleg: cum sa tii mana pe volan si totusi ea sa invarta de volan? Cand decide sa iti predea tie controlul volanului?

Si apropos de faza "cel de la volan are mai putine de facut.", trebuie sa fii atent la trafic dar si la reactiile masini, sa nu o ia razna. Deci eu cred ca cel de la volan trebuie sa fie atent la mai multe nu la mai putine lucruri. Poate altii gandesc altfel.

Evident ca asa este si oricine isi foloseste logica ajunge la aceeasi concluzie.
In unul din linkurile anterioare, din zilele trecute, unul dintre posesorii care a testat AP ceva mai intensiv chiar spunea ca este mult mai obositor cu AP activat si el foarte atent la sistem decat daca ar fi condus normal, relaxat.

P.S. La mine cand invarte de volan pot sa tin usor mana pe el, insa daca ma opun sau il invart eu mai tare, sistemul se dezactiveaza complet si bipaie.
Sistemele autonome pana la nivel 4 sunt o prostie. Abia de la 4 in sus fac sens sa vorbim de masina care invarte volanul

#1141
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

View Postcrokodilu, on 17 octombrie 2016 - 18:05, said:

Alta chestie ce nu o inteleg: cum sa tii mana pe volan si totusi ea sa invarta de volan? Cand decide sa iti predea tie controlul volanului?

Si apropos de faza "cel de la volan are mai putine de facut.", trebuie sa fii atent la trafic dar si la reactiile masini, sa nu o ia razna. Deci eu cred ca cel de la volan trebuie sa fie atent la mai multe nu la mai putine lucruri. Poate altii gandesc altfel.
Cand misti de volan se anuleaza autopilot.
Iar despre treaba cu mai putine de facut ai dreptate, e diferit pentru fiecare. Pentru unii poate fi ca experienta de la trecerea la Dacia 1400 fara retrovizoare laterale la o masina moderna cu camera in spate. Stresant sa te uiti si pe geamurile laterale/luneta cand dai in spate si in ecran...
Sau ca navigarea cu GPS intr-un oras nou vs clasic cand scoti capul pe geam in intersectie si intrebi cum ajungi la destinatie.
Da, mai multe task-uri concurente pot fi obositoare...

Edited by Hansolo, 17 October 2016 - 19:56.


#1142
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,777
  • Înscris: 21.06.2016

View Postvalitudor, on 17 octombrie 2016 - 11:48, said:

Hmm, eu as numi asta mai mult fantasmagorie decat viziune. Cred ca la astea au contribuit si prostiile legate de Marte, nu stiu...
Un AP necesita un sistem de calculare a distantei, iar camerele video ofera doar imagini 2D. Pentru 3D e nevoie de stereoscopie, insa avand in vedere distanta mica intre senzori (camere) ma gandesc ca si erorile sunt mai mari.


Te si miri cum poate sa functioneze viata pe pamint, de la soimii aia care au 2cm diferenta intre ochi si intra in picaj cu >300km/h intre copaci si buruieni. Sau oamenii care conduc cu numai 10cm distanta intre ochi.
Mai mult, ia acopera un ochi, crezi ca nu mai poti sa conduci? Eu am condus cu un ochi si nu e nici o diferenta (am si schiat, acolo e mai greu intradevar). Chiar si vederea 2D ofera in majoritatea timpului suficienta informatie.
Pe o masina poti pune camere la 2m una de alta, iese mai bine stereoscopia decit la 2 ochi la 10cm.
Fizic nu e nici o imposibilitate, problema evident este la procesare.

Quote

Insa s-ar putea sa ai dreptate, iar el sa fie un VIZIONAR, precum spui. Mie nu-mi pare un vizionar. Se pricepe mai mult sau mai putin la afaceri, insa nu este un inventator

Ba este un vizionar, desi nu este neaparat un inventator.
Este un vizionar pentru ca merge cu viziunea lui are e luata la misto de multi care nu o inteleg, si cistiga.
Cine ar fi crezut acum 10 ani ca Tesla si masinile electrice au vreun viitor si o sa se vainda mai mult de 200 de exemplare la niste excentrici? Si acum oriunde intorc capul vad o tesla.


Quote

Afirmatia asta a ta este cam ciudata.
Imagineaza-ti ca esti un chirurg (poate chiar esti, nu stiu...) care salveaza viata a cel putin 100 oameni pe an, insa din cand in cand mai electrocuteaza cativa pe masa de operatie. E ok?

Nu e nici o legatura cu chirurgia aici cum ai expus-o tu, ci altfel. Prespune ca ai de ales intre un chirurg si un robot pentru operatie de apendicita. Riscul e acelasi, robotul din cind in cind innebuneste si te hacuieste, confunda organele etc. Dupa robot te recuperezi in 2 ore si dupa chirurg in 2 zile. Ce spui tu este ca robotul ar trebui scos din priza si compania producatoare penalizata, desi avatajul e evident si pina la urma decizia e a  pacientului.


Eu am un prieten are foloseste AP zilnic si nu i s-a parut periculos. Dar are o farima de bun simt, o face pe austostrada, mai ales in trafic greu, nu pe nu stiu ce drumuri de munte.


Quote

Cand spui ca sistemul tau este de 2x mai bun decat condusul uman, cand faci sistemul sa conduca singur, NU sa asiste soferul, dupa mine ar trebui sa ai si niste responsabilitati daca lucrurile merg prost.

Din pacate sistemul asta de responsabilitati exagerate ar putea ingropa sau intirzia cu mult orice varianta de AP complet autonom.

#1143
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,908
  • Înscris: 28.12.2006
De-ar fi asa de simplu cu stereoscopia asta ne-am face toti vizionari inventatori.


Quote

AP complet autonom.
Ar avea sanse cand totul este controlat: sosele dedicate, toti ceilalti participanti sunt si ei parte din sistemul AP autonom. Ca daca te bazezi pe doua camere care urmaresc o linie desenata la misto pe asfalt si cu camioane care mai vin din contrasens in contralumina...

#1144
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,777
  • Înscris: 21.06.2016
Cu toate astea e destul de evident ca e perfect fezabil si mai devreme sau mai tirziu (dar nu MULT mai tirziu) un sistem din asta o sa fie realizat. Acuma avem durerile facerii pentru o tehnologie noua.
Nu uita ca o camera din asta poate fi mult mai eficienta la "vazut" ca ochiul uman, cu lumini din fata sau nu.

#1145
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

o camera din asta poate fi mult mai eficienta la "vazut" ca ochiul uman
Mai putin cand e vorba de TIR-uri si-alte maruntisuri.   :lol:

#1146
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 20:48, said:

Te si miri cum poate sa functioneze viata pe pamint, de la soimii aia care au 2cm diferenta intre ochi si intra in picaj cu >300km/h intre copaci si buruieni. Sau oamenii care conduc cu numai 10cm distanta intre ochi.
Mai mult, ia acopera un ochi, crezi ca nu mai poti sa conduci? Eu am condus cu un ochi si nu e nici o diferenta (am si schiat, acolo e mai greu intradevar). Chiar si vederea 2D ofera in majoritatea timpului suficienta informatie.
Pe o masina poti pune camere la 2m una de alta, iese mai bine stereoscopia decit la 2 ochi la 10cm.
Fizic nu e nici o imposibilitate, problema evident este la procesare.
Determinarea distantei cu ajutorul camerelor/ochilor se face printr-un procedeu numit intersectie inainte/directa sau triangulatie. Este un procedeu topografic, iar erorile de determinare se pot calcula. Erorile sunt minime atunci cand unghiurile sunt in jur de 45, adica cand distanta intre camere este mare. Intreaba un topograf ce parere are.

Altfel sunt de acord cu tine ca un creier si ochi de soim pot face mult mai multe decat o camera Bosch care echipeaza Tesla. Dar la fel de sigur sunt ca un telemetru laser, care este tot un radar, dar in alte lungimi de unda, este infinit mai precis decat orice ochi de soim la determinarea distantelor.
N-am spus ca nu poti sofa fara un ochi. Am spus ca nu poti masura distantele doar cu un ochi/camera

View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 20:48, said:

Ba este un vizionar, desi nu este neaparat un inventator.
Este un vizionar pentru ca merge cu viziunea lui are e luata la misto de multi care nu o inteleg, si cistiga.
Cine ar fi crezut acum 10 ani ca Tesla si masinile electrice au vreun viitor si o sa se vainda mai mult de 200 de exemplare la niste excentrici? Si acum oriunde intorc capul vad o tesla.
Dar de ce e mai vizionar ca aia de la GM, Nissan sau Citroen care au scos electrice cu vreo 10-15 ani inaintea lui Musk?
Dac vrei sa-i spui vzionar, n-o sa te opresc eu si nu vreau sa ne contram pentru asta. Pentru mine nu inseamna mare lucru, e doar o parere...
Vizionar a fost sarbo-croatul N. Tesla, Musk e doar un foarte bun afacerist. Sau macar bun, "foarte" vedem mai incolo daca e...


View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 20:48, said:

Nu e nici o legatura cu chirurgia aici cum ai expus-o tu, ci altfel. Prespune ca ai de ales intre un chirurg si un robot pentru operatie de apendicita. Riscul e acelasi, robotul din cind in cind innebuneste si te hacuieste, confunda organele etc. Dupa robot te recuperezi in 2 ore si dupa chirurg in 2 zile. Ce spui tu este ca robotul ar trebui scos din priza si compania producatoare penalizata, desi avatajul e evident si pina la urma decizia e a  pacientului.

Daca nebunia robotului ar fi o treaba recunoscuta si acceptata, crezi ca l-ar mai alege cineva?

Spune-mi de ce as alege sa folosesc AP si sa stau incordat ca n-o ia la vale, in loc sa conduc singur? Serios vorbind, chiar ti se pare ca ti-ar face calatoria mai comoda?

View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 20:48, said:

Eu am un prieten are foloseste AP zilnic si nu i s-a parut periculos. Dar are o farima de bun simt, o face pe austostrada, mai ales in trafic greu, nu pe nu stiu ce drumuri de munte.

Adica o face fix pe unde este cel mai relaxant condus, pe autostrada. Ok, foarte bine. Poate ca iti mai alunga monotonia cand il folosesti.
Dar... ti se pare corect sa fie numit de 2 x mai safe decat condusul normal?

View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 20:48, said:

Din pacate sistemul asta de responsabilitati exagerate ar putea ingropa sau intirzia cu mult orice varianta de AP complet autonom.
Asa e, e nasul.
Ai doua posibilitati:
1. ti le asumi
2. faci pasi mici, siguri

Edited by valitudor, 17 October 2016 - 22:30.


#1147
crokodilu

crokodilu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,908
  • Înscris: 28.12.2006

View Postvalitudor, on 17 octombrie 2016 - 22:25, said:

Ai doua trei posibilitati:
1. ti le asumi
2. faci pasi mici, siguri
Sau:
3. dai vina pe furnizori

Edited by crokodilu, 17 October 2016 - 22:50.


#1148
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,777
  • Înscris: 21.06.2016

View PostBarboso, on 17 octombrie 2016 - 22:16, said:

Mai putin cand e vorba de TIR-uri si-alte maruntisuri.   Posted Image

Am zis, mai e de munca... fii sigur ca-s destui oameni care au dat in tiruri invizible cu soarele in ochi.

View Postvalitudor, on 17 octombrie 2016 - 22:25, said:

Determinarea distantei cu ajutorul camerelor/ochilor se face printr-un procedeu numit intersectie inainte/directa sau triangulatie. Este un procedeu topografic, iar erorile de determinare se pot calcula. Erorile sunt minime atunci cand unghiurile sunt in jur de 45, adica cand distanta intre camere este mare. Intreaba un topograf ce parere are.

Mai sint metode, de exemplu marimea aparenta a obiectelor cunoscute. Si mai poti face combinatii.


Quote

Altfel sunt de acord cu tine ca un creier si ochi de soim pot face mult mai multe decat o camera Bosch care echipeaza Tesla. Dar la fel de sigur sunt ca un telemetru laser, care este tot un radar, dar in alte lungimi de unda, este infinit mai precis decat orice ochi de soim la determinarea distantelor.

Sint sigur ca ai dreptate, dar noi nu vorbim aici de masurat distante ci de condus...




Quote

Dar de ce e mai vizionar ca aia de la GM, Nissan sau Citroen care au scos electrice cu vreo 10-15 ani inaintea lui Musk?

A, simplu, pentru ca aia-s de cacat...
Am mai vorbit de asta, companiile mari (nu numai auto dar mai ales) si oligopoliste sint anchilozate, nu au nici un chef sa ia riscuri sau sa faca ceva nou.
Ce conteaza ca un departament de r&d unde nu vrea sa lucreze nici un inginer bun (ca stie ca nimic nu o sa fie pus in practica), conteaza ce ajunge in prdouctie si cum.



Quote

Dac vrei sa-i spui vzionar, n-o sa te opresc eu si nu vreau sa ne contram pentru asta. Pentru mine nu inseamna mare lucru, e doar o parere...
Vizionar a fost sarbo-croatul N. Tesla, Musk e doar un foarte bun afacerist. Sau macar bun, "foarte" vedem mai incolo daca e...

Tesla a fost un om de stiinta, alta treaba.




Quote

Daca nebunia robotului ar fi o treaba recunoscuta si acceptata, crezi ca l-ar mai alege cineva?

Depinde. Sint sigur ca sint oameni care cred ca ei nimeresc un chirurg mai bun.. asta se poate pentru ca poti verifica statitsica si plati un premium. Numai ca la condus masina n-am de ales decit intre mine si robot. Ghici ce, cam juma din oameni sint sub medie la condus.. sau obositi, sau beti, sau au ceva urgent de facut in masina (ma refer la aplicatiile unui AP real, dar imperfect).

Quote

Spune-mi de ce as alege sa folosesc AP si sa stau incordat ca n-o ia la vale, in loc sa conduc singur? Serios vorbind, chiar ti se pare ca ti-ar face calatoria mai comoda?

E simplu, daca stai incordat nu il folosesti. Oamenii care il folosesc zilnic nu stau incordati sau il folosesc in situatii cu risc limitat.
O multime de oameni conduc in trafic care se tiriie cu 20km/h pe autostrazi. Zilnic, cu orele. Mie mi se pare o aplicatie foarte buna si foarte importanta.




Quote

Adica o face fix pe unde este cel mai relaxant condus, pe autostrada. Ok, foarte bine. Poate ca iti mai alunga monotonia cand il folosesti.

Nu stiu pe ce autsotrazi mergi tu de e asa relaxant, ca autostrazile pe care le stiu eu sint cele mai nasoale si cele mai urite de oameni. Naveta e probil lucrul cel mai nasol pe lumea asta, si naveta cu masina e cea mai rea ca nu faci nimic util cu ochii. Nu mai zic de oboseala, adormit la volan etc.
Daca AP-ul de la Tesla are ca tinta mersul cu viteze mici pe autostrada, e deja o mare smecherie.


Quote

Asa e, e nasul.
Ai doua posibilitati:
1. ti le asumi
2. faci pasi mici, siguri

1. insemna procese, 2 e exact cum (nu) inoveaza producatorii auto clasici si cum ar vrea ei sa impuna si altora.
Amindoua cazurile sint moartea sau intirzierea enorma a sistemului.

Edited by vrajitoruldinoz, 17 October 2016 - 23:09.


#1149
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postvrajitoruldinoz, on 17 octombrie 2016 - 23:03, said:

1. Am zis, mai e de munca... fii sigur ca-s destui oameni care au dat in tiruri invizible cu soarele in ochi.

2. Mai sint metode, de exemplu marimea aparenta a obiectelor cunoscute. Si mai poti face combinatii.

3. Sint sigur ca ai dreptate, dar noi nu vorbim aici de masurat distante ci de condus...
1. Nu doar ca nu-s sigur, ci chiar am mari dubii.

2. Mai nasol cand nu le cunosti.  
Ca sa nu mai vorbim ca un caine poate avea intre 10 si 80 cm, un om intre 1,50 si 2,10 m, un copac intre 2 si 20 m... etc.

3. Pai distantele alea sunt extrem de importante la condus.
OK, nu stiu sa-ti spun ca intre A si B sunt X metri, da' stiu daca incape masina pe-acolo sau pot opri / depasi / intoarce in distanta respectiva.

#1150
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,777
  • Înscris: 21.06.2016
1. Cred ca nu ai condus prea mult. Bag mina in foc ca zilnic sint accidente de genul asta, inclusiv la viteze de genul 3km/h.
2. Si atunci tu cum te descurci? ca peste citiva metri vederea seteroscopica nu mai exista. Si oricum un AP poate avea vedere stereo mult mai buna.
3. Vezi 2. Tu cum masori distantele si de ce iti inchipui ca un sistem mult mai precis nu le stie?

PS:, nu, un ciine nu poate avea 10cm :)

Edited by vrajitoruldinoz, 17 October 2016 - 23:17.


#1151
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
1. Nu... doar m-apropii de milionu' de km.

2. Mie nu mi s-a-ntamplat sa nu vad TIR-ul.

3. M-a-nvatat experienta.  Permite-mi sa nu cred ca sistemu' ala invata din experienta.

4. Da' cat are un pechinez sau un teckel ?

Edited by Barboso, 17 October 2016 - 23:29.


#1152
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,777
  • Înscris: 21.06.2016
Dai naibii de pechinezi, poate se face un hack sa-i calce intentionat...
Un teckel are intre 7 si 15 kile, ar trebui sa fie foarte dens sa aiba 10cm.

Lasind gluma, intelegi ca eroarea de masurare devine importanta cind masori ceva aproape, unde insa vederea stereoscopica are erori mici. Ca daca e la 200m nu conteaza 25% eroare.

Edited by vrajitoruldinoz, 17 October 2016 - 23:33.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate