Jurnal de van. Multivan
Last Updated: Oct 21 2023 16:26, Started by
calinkgb
, Apr 16 2016 14:15
·
7
#55
Posted 10 May 2016 - 10:21
#56
Posted 10 May 2016 - 14:44
Eco si VW nu incap in aceeasi propozitie
Ieri m-am pricopsit si eu un un Caravelle eco pe hartie,am un mic scandal in casa,eu l-as cam pastra,consoarta nici sa nu il vada... received_908142205961577.jpeg 199.47K 222 downloads |
#57
Posted 10 May 2016 - 14:49
Not bad, chiar daca are mult prea multa electronica dupa gustul meu
Poze de interior ai? |
#58
Posted 10 May 2016 - 15:04
E un pic dificil cu atasatul fotografiilor de pe telefon.
La sfarsitul lunii viitoare am concediu si abia astept sa dau o tura pana in nordul Moldovei.Si atunci voi decide daca ramane in Ro sau incep si eu jurnal. received_908142089294922.jpeg 185.84K 243 downloads received_908142159294915.jpeg 115.91K 221 downloads received_908142162628248.jpeg 140.09K 227 downloads |
#59
Posted 16 May 2016 - 21:40
Azi am inceput sa desfac....
Am zis in prima faza - ulei, filtre, fulie vilbrochen, si tacheti. Ok, da' de obicei, socoteala de acasa nu prea se pupa cu cea de la atelier. Putea sa fie altfel? Well, her Murphy a decis ca NU... Desfacem frumos masca fata, evacuam radiatoarele, si restul de maruntisuri care erau pe acolo si ne incurcau. Ajungem la motor, se desface capacul de tacheti - constatam prima "inovatie" - garnitura, inlocuita romaneste cu silicon. Sa sun la omul la care s-a facut distributia ultima oara? Hai sa nu...inca La momentul ala, arata cam asa: 100_8124.JPG 492.9K 189 downloads Evident, mi se parea (poate doar mie, ca-cureaua de distributie nu e pusa cum as vrea io - cu scrisul in afara, da' zic, sa trecem... Peste ce nu am putut trece in schimb, era pilitura de aluminiu care era in carcasa de plastic a distributiei. Buuun...mergem mai departe, zic - jos si distributia, schimbam tot, ca sa fiu linistit - moment in care incep surprizele: Rola intinzatoare praf: 100_8126.JPG 337.29K 176 downloads Fulia (de asta stiam): 100_8125.JPG 303.03K 149 downloads Nu am poza, da' si fulia de antrenare a pompei de ulei era praf - de acolo si pilitura... Sa continuam - cireasa de pe tort - pinionul de pe vilbrochen: 100_8129.JPG 462.72K 142 downloads 100_8132.JPG 468.47K 157 downloads Nu, nu trebuie sa arate asa! Asta a fost momentul in care am pus mana pe telefon, sunat omul si invitat la vizionare - de preferinta impreuna cu angajatul care a lucrat la masina asta.... Pe scurt - boala relativ cunoscuta la ABL - s-a barbierit pana din vilbrochen, a sarit nitel distributia - damage-ul nu a foat mare datorita constructiei tipului asta de motor - de obicei se sparg tachetii hidraulici - care au fost schimbati ei...da' tot cu SH-uri. Acum, sa ne intelegem - asta NU s-a intamplat ACUM (la schimbarea de distributie din iarna) - dar toate astea trebuiau sa-i sara in ochi celui ce a schimbat distributia... Si ar fi trebuit sa zica-ca nu e in regula... Ma rog, pentru rola intinzatoare nu are NICI O SCUZA. Asadar am facut un roman nefericit - dar ma scuzati daca nu am reusit sa simt vreo farama de compasiune pentru individ, atunci cand a fost anuntat ca de maine, e liber sa-si caute de lucru... Am continuat apoi - am scos tachetii si axul cu came: 100_8130.JPG 532.67K 150 downloads 100_8131.JPG 407.21K 128 downloads Acum pe seara au venit piesele - ulei, antigel, curele, kit de distributie, pompa de apa, tacheti, fulie vilbrochen, garnitura capac tacheti, garnitura dintre bloc si termoflot, plus ceva maruntisuri - total 1700 lei. Din stoc propriu avem fulia de pompa de ulei si plasticele de la distributie, si tabla din spatele ei. Work in progress... |
#60
Posted 17 May 2016 - 08:06
Pinionul ala se duce la majoritatea 1.9 pre-2000. Eu vedeam treaba asta ca pe o oportunitate de conversie la AFN 110cp + compresor de AC. |
#61
Posted 17 May 2016 - 08:14
Din pacate mecanicii care lucreaza responsabil si care cauta sa analizeze cauza sunt pe cale de disparitie,acum toti care strang 2 suruburi si schimba 4 placute de frana se cred mecanici.
Am dat ieri o tura pana in Danemarca si cum a fost minivacanta m-am delectat in trafic cu sute de Multivanuri,Multivanuri California si cateva V-uri Marco Polo.Masini de legenda care nu vor muri niciodata. Cireasa de pe tort a fost la destinatie un M5 aproape perfect din '92 care a fost si cumparat fara prea mari negocieri. FB_IMG_1463465119087.jpg 90.18K 205 downloads FB_IMG_1463465125854.jpg 95.38K 193 downloads |
#62
Posted 19 May 2016 - 10:42
Aseara am terminat de pus totul sus, si am pornit motorul. L-am invartit la mana de vreo 3 ori sa verific semnele la distributie, apoi am pus contact. A pornt "la sfert"
PHOTO_20160518_210437.jpg 458.27K 108 downloads PHOTO_20160518_210501.jpg 425.83K 126 downloads Problema e ca imi umezeste putin la capacul pompei de injectie (unde iasa axul levierului de acceleratie). Si asta doar cu levierul si arcul pus pe ax. Le-am scos, am pornit - perfect uscat... Montat la loc, vedem daca mai face figuri (aseara, dupa o tura de forja - sa verific termostatul ) - era uscat. Vedem Daca tot am umblat acolo, am constatat ca pompa de injectie NU e de ABL, a fost schimbata cu tot cu suport. Urmeaza sa investighez ce model de pompa e (ceva de Audi), si paoi vedem ce si cum - in functie de ce se intampla la capac... Solenoidul asta, nu se gaseste pe pompele de ABL: PHOTO_20160518_211941.jpg 450.62K 123 downloads Azi urmeaza sa modific prinderile scutului, sa-l montez, si sa fac programare la reglaj unghiuri. Edited by calinkgb, 19 May 2016 - 10:42. |
#64
Posted 19 May 2016 - 11:00
O, daaaa
E mult loc acolo. Bine, dupa ce rabatezi radiatorul, dar astea-s amanunte... |
|
#65
Posted 19 May 2016 - 11:07
Il poti muta radiatorul insa ce ta faci cand trebuie sa schimbi niste cacaturi de bujii si iti trebuie 3 ore 2 oameni
|
#66
Posted 19 May 2016 - 11:21
Suna cunoscut...Hyundai Santa-fe, primul model, 2.2Crdi...
Cumplit |
#67
Posted 19 May 2016 - 11:40
calinkgb, on 16 mai 2016 - 21:40, said:
Azi am inceput sa desfac.... Am zis in prima faza - ulei, filtre, fulie vilbrochen, si tacheti. Ok, da' de obicei, socoteala de acasa nu prea se pupa cu cea de la atelier. Putea sa fie altfel? Well, her Murphy a decis ca NU... Avind in vedere ca masina e de ceva vreme in RO, puteai sa te astepti la "inventii" |
#69
Posted 19 May 2016 - 11:50
calinkgb, on 16 mai 2016 - 21:40, said:
Ma rog, pentru rola intinzatoare nu are NICI O SCUZA. Asadar am facut un roman nefericit - dar ma scuzati daca nu am reusit sa simt vreo farama de compasiune pentru individ, atunci cand a fost anuntat ca de maine, e liber sa-si caute de lucru... Cu rola intinzatoare ai perfecta dreptate, pe aia as fi vazut-o si eu cu ochii inchisi si mi-as fi dat seama ca e de inlocuit si fara sa ating piesa, ca sa constat jocul imens. Insa aici mecanicii sint de fapt ultima veriga intr-un lant care incepe la RAR cu (ne)autorizarea service-urilor independente. Nu stiu cum e pe la Timisoara, insa pe la bucale poate sa fie problema si un banal schimb de ulei. Din cauza ca numarul masinilor a tot crescut, dar numarul service-urilor a cam ramas constant, din cauze ce tin de nenumaratele reglementari care trebuiesc indeplinite catre nenumarate institutii ale statului, la care se adauga spagile de rigoare + amenzile uriase, avem situatia pe care o avem. In plus mecanicii mai sint presati si de patroni sa presteze mai repede pentru ca asteapta masini la poarta service-ului. Si din pacate situatia nu o sa se schimbe prea curind. |
|
#70
Posted 19 May 2016 - 21:23
Mda, asta cam asa e...
Cum ziceam, a reusit (in amintirea unor servicii facute mai demult) sa programez si sa si fac reglajul unghiurilor. Era coada. O masina intra, una iese. M-a bagat omul intre 2 programari... Sa fie primiti - 145 lei. Readus masina in atelier, si daca tot m-am apucat, schimbat si uleiul de cutie, si placutele de frana - Delphi - 140 lei. Cum suportii scutului au fost construiti azi-dimineata, a ramas doar sa arunc scutul sus si sa inchei. De ce am refacut suportii? Simplu - original, scutul se monteaza cu suruburi in lonjeron. Dar, scutul e destul de mare si de greu, si e relativ complicat sa il tragi la gauri sa pui suruburile. [ http://etka.cc/files/img/Bilder/117/117805100.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asa ca am facut din tija filetata prezoane infiletate cu Loctite in lonjeron, iar pe ele se ghideaza mai usor scutul, fiind apoi fixat cu piulite. In fine, pus si stergatoarele noi, si momentan cam incheiat. Scos masina la o tura, e cu totul altceva - instant mi-a disparut cam jumate din zgomotul interior (am avut jos si traseul de evacuare si mai facut cate ceva si pe acolo). |
#71
Posted 20 May 2016 - 09:23
Cum stai cu rugina? Te intreb ca noi stam langa mare si este nasol, cam tot sub masina este muci. Ma gandeam sa imi cumpara ceva de genul asta si sa ma bag sub ea.
http://www.ebay.co.u...KIAAOSwYHxWJkzB Edited by i860, 20 May 2016 - 09:23. |
#72
Posted 20 May 2016 - 10:41
Relativ bine. M-am bagat acum pe sub ea, cand am montat/demontat evacuarea, si pot zice ca se putea si mai rau.
A avut interventii la praguri, pe interior, si nu s-a pasivizat cum trebuie dupa. momentan e doar la suprafata, nu e intrata in metal. am curatat zona si am dat preventiv cateva pensule de Kelfos pe zona respectiva. Aripile arata ok, am desfundat scurgerile, si tinem sub observatie. Oricum, la un moment dat se va intampla si cata tinichigereala, urmata de vopsire completa, cu schimbarea culorii. Edited by calinkgb, 20 May 2016 - 10:42. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users