Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

Jurnal de van. Multivan

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
746 replies to this topic

#55
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostBarboso, on 06 mai 2016 - 19:24, said:

Deloc nu sunteti eco !   Posted Image

Din contra... consumul scade, deci se arde mai putin combustibil, deci sintem mai eco Posted Image

#56
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Eco si VW nu incap in aceeasi propozitie :)
Ieri m-am pricopsit si eu un un Caravelle eco pe hartie,am un mic  scandal in casa,eu l-as cam pastra,consoarta nici sa nu il vada...
Attached File  received_908142205961577.jpeg   199.47K   222 downloads

#57
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Not bad, chiar daca are mult prea multa electronica dupa gustul meu :)
Poze de interior ai?

#58
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
E un pic dificil cu atasatul fotografiilor de pe telefon.
La sfarsitul lunii viitoare am concediu si abia astept sa dau o tura pana in nordul Moldovei.Si atunci voi decide daca ramane in Ro sau incep si eu jurnal.
Attached File  received_908142089294922.jpeg   185.84K   243 downloadsAttached File  received_908142159294915.jpeg   115.91K   221 downloadsAttached File  received_908142162628248.jpeg   140.09K   227 downloads

#59
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Azi am inceput sa desfac....
Am zis in prima faza - ulei, filtre, fulie vilbrochen, si tacheti. Ok, da' de obicei, socoteala de acasa nu prea se pupa cu cea de la atelier. Putea sa fie altfel? Well, her Murphy a decis ca NU...

Desfacem frumos masca fata, evacuam radiatoarele, si restul de maruntisuri care erau pe acolo si ne incurcau. Ajungem la motor, se desface capacul de tacheti - constatam prima "inovatie" - garnitura, inlocuita romaneste cu silicon. Sa sun la omul la care s-a facut distributia ultima oara? Hai sa nu...inca
La momentul ala, arata cam asa:

Attached File  100_8124.JPG   492.9K   189 downloads

Evident, mi se parea (poate doar mie, ca-cureaua de distributie nu e pusa cum as vrea io - cu scrisul in afara, da' zic, sa trecem... Peste ce nu am putut trece in schimb, era pilitura de aluminiu care era in carcasa de plastic a distributiei. Buuun...mergem mai departe, zic - jos si distributia, schimbam tot, ca sa fiu linistit - moment in care incep surprizele:

Rola intinzatoare praf:

Attached File  100_8126.JPG   337.29K   176 downloads

Fulia (de asta stiam):

Attached File  100_8125.JPG   303.03K   149 downloads

Nu am poza, da' si fulia de antrenare a pompei de ulei era praf - de acolo si pilitura...
Sa continuam - cireasa de pe tort - pinionul de pe vilbrochen:

Attached File  100_8129.JPG   462.72K   142 downloads Attached File  100_8132.JPG   468.47K   157 downloads

Nu, nu trebuie sa arate asa! :D

Asta a fost momentul in care am pus mana pe telefon, sunat omul si invitat la vizionare - de preferinta impreuna cu angajatul care a lucrat la masina asta....
Pe scurt - boala relativ cunoscuta la ABL - s-a barbierit pana din vilbrochen, a sarit nitel distributia - damage-ul nu a foat mare datorita constructiei tipului asta de motor - de obicei se sparg tachetii hidraulici - care au fost schimbati ei...da' tot cu SH-uri.
Acum, sa ne intelegem - asta NU s-a intamplat ACUM (la schimbarea de distributie din iarna) - dar toate astea trebuiau sa-i sara in ochi celui ce a schimbat distributia... Si ar fi trebuit sa zica-ca nu e in regula...
Ma rog, pentru rola intinzatoare nu are NICI O SCUZA.
Asadar am facut un roman nefericit - dar ma scuzati daca nu am reusit sa simt vreo farama de compasiune pentru individ, atunci cand a fost anuntat ca de maine, e liber sa-si caute de lucru...

Am continuat apoi - am scos tachetii si axul cu came:

Attached File  100_8130.JPG   532.67K   150 downloads Attached File  100_8131.JPG   407.21K   128 downloads

Acum pe seara au venit piesele - ulei, antigel, curele, kit de distributie, pompa de apa, tacheti, fulie vilbrochen, garnitura capac tacheti, garnitura dintre bloc si termoflot, plus ceva maruntisuri - total 1700 lei.
Din stoc propriu avem fulia de pompa de ulei si plasticele de la distributie, si tabla din spatele ei.

Work in progress...

#60
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
:console:
Pinionul ala se duce la majoritatea 1.9 pre-2000. Eu vedeam treaba asta ca pe o oportunitate de conversie la AFN 110cp + compresor de AC.

#61
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,014
  • Înscris: 01.11.2005
Din pacate mecanicii care lucreaza responsabil si care cauta sa analizeze cauza sunt pe cale de disparitie,acum toti care strang 2 suruburi si schimba 4 placute de frana se cred mecanici.

Am dat ieri o tura pana in Danemarca si cum a fost minivacanta m-am delectat in trafic cu sute de Multivanuri,Multivanuri California si cateva V-uri Marco Polo.Masini de legenda care nu vor muri niciodata.

Cireasa de pe tort a fost la destinatie un M5 aproape perfect din '92 care a fost si cumparat fara prea mari negocieri.
Attached File  FB_IMG_1463465119087.jpg   90.18K   205 downloads
Attached File  FB_IMG_1463465125854.jpg   95.38K   193 downloads

#62
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Aseara am terminat de pus totul sus, si am pornit motorul. L-am invartit la mana de vreo 3 ori sa verific semnele la distributie, apoi am pus contact. A pornt "la sfert" Posted Image

Attached File  PHOTO_20160518_210437.jpg   458.27K   108 downloads Attached File  PHOTO_20160518_210501.jpg   425.83K   126 downloads

Problema e ca imi umezeste putin la capacul pompei de injectie (unde iasa axul levierului de acceleratie). Si asta doar cu levierul si arcul pus pe ax. Le-am scos, am pornit - perfect uscat...
Montat la loc, vedem daca mai face figuri (aseara, dupa o tura de forja - sa verific termostatul Posted Image ) - era uscat. Vedem

Daca tot am umblat acolo, am constatat ca pompa de injectie NU e de ABL, a fost schimbata cu tot cu suport. Urmeaza sa investighez ce model de pompa e (ceva de Audi), si paoi vedem ce si cum - in functie de ce se intampla la capac...

Solenoidul asta, nu se gaseste pe pompele de ABL:

Attached File  PHOTO_20160518_211941.jpg   450.62K   123 downloads

Azi urmeaza sa modific prinderile scutului, sa-l montez, si sa fac programare la reglaj unghiuri.

Edited by calinkgb, 19 May 2016 - 10:42.


#63
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ce bine este ca ai loc de surubarit la motor.

#64
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
O, daaaa
E mult loc acolo.
Bine, dupa ce rabatezi radiatorul, dar astea-s amanunte... :)

#65
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Il poti muta radiatorul insa ce ta faci cand trebuie sa schimbi niste cacaturi de bujii si iti trebuie 3 ore 2 oameni Posted Image

#66
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Suna cunoscut...Hyundai Santa-fe, primul model, 2.2Crdi...
Cumplit :)

#67
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postcalinkgb, on 16 mai 2016 - 21:40, said:

Azi am inceput sa desfac....
Am zis in prima faza - ulei, filtre, fulie vilbrochen, si tacheti. Ok, da' de obicei, socoteala de acasa nu prea se pupa cu cea de la atelier. Putea sa fie altfel? Well, her Murphy a decis ca NU...

Avind in vedere ca masina e de ceva vreme in RO, puteai sa te astepti la "inventii" ;)

#68
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Ma asteptam...
Doar ca asteptarile mi-au fost intrecute :D

#69
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postcalinkgb, on 16 mai 2016 - 21:40, said:

Ma rog, pentru rola intinzatoare nu are NICI O SCUZA.
Asadar am facut un roman nefericit - dar ma scuzati daca nu am reusit sa simt vreo farama de compasiune pentru individ, atunci cand a fost anuntat ca de maine, e liber sa-si caute de lucru...

Cu rola intinzatoare ai perfecta dreptate, pe aia as fi vazut-o si eu cu ochii inchisi si mi-as fi dat seama ca e de inlocuit si fara sa ating piesa, ca sa constat jocul imens.
Insa aici mecanicii sint de fapt ultima veriga intr-un lant care incepe la RAR cu (ne)autorizarea service-urilor independente. Nu stiu cum e pe la Timisoara, insa pe la bucale poate sa fie problema si un banal schimb de ulei. Din cauza ca numarul masinilor a tot crescut, dar numarul service-urilor a cam ramas constant, din cauze ce tin de nenumaratele reglementari care trebuiesc indeplinite catre nenumarate institutii ale statului, la care se adauga spagile de rigoare + amenzile uriase, avem situatia pe care o avem. In plus mecanicii mai sint presati si de patroni sa presteze mai repede pentru ca asteapta masini la poarta service-ului.
Si din pacate situatia nu o sa se schimbe prea curind.

#70
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Mda, asta cam asa e...
Cum ziceam, a reusit (in amintirea unor servicii facute mai demult) sa programez si sa si fac reglajul unghiurilor. Era coada. O masina intra, una iese. M-a bagat omul intre 2 programari...
Sa fie primiti - 145 lei.
Readus masina in atelier, si daca tot m-am apucat, schimbat si uleiul de cutie, si placutele de frana - Delphi - 140 lei.
Cum suportii scutului au fost construiti azi-dimineata, a ramas doar sa arunc scutul sus si sa inchei. De ce am refacut suportii? Simplu - original, scutul se monteaza cu suruburi in lonjeron. Dar, scutul e destul de mare si de greu, si e relativ complicat sa il tragi la gauri sa pui suruburile.

[ http://etka.cc/files/img/Bilder/117/117805100.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Asa ca am facut din tija filetata prezoane infiletate cu Loctite in lonjeron, iar pe ele se ghideaza mai usor scutul, fiind apoi fixat cu piulite.

In fine, pus si stergatoarele noi, si momentan cam incheiat.
Scos masina la o tura, e cu totul altceva - instant mi-a disparut cam jumate din zgomotul interior (am avut jos si traseul de evacuare si mai facut cate ceva si pe acolo).

#71
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Cum stai cu rugina? Te intreb ca noi stam langa mare si este nasol, cam tot sub masina este muci. Ma gandeam sa imi cumpara ceva de genul asta si sa ma bag sub ea.
http://www.ebay.co.u...KIAAOSwYHxWJkzB

Edited by i860, 20 May 2016 - 09:23.


#72
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Relativ bine. M-am bagat acum pe sub ea, cand am montat/demontat evacuarea, si pot zice ca se putea si mai rau.
A avut interventii la praguri, pe interior, si nu s-a pasivizat cum trebuie dupa. momentan e doar la suprafata, nu e intrata in metal. am curatat zona si am dat preventiv cateva pensule de Kelfos pe zona respectiva. Aripile arata ok, am desfundat scurgerile, si tinem sub observatie.
Oricum, la un moment dat se va intampla si cata tinichigereala, urmata de vopsire completa, cu schimbarea culorii.

Edited by calinkgb, 20 May 2016 - 10:42.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate