Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Angajare web designer

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
vmih

vmih

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 24.02.2016
Salut,
Sunt incepator in web design , stiu ca este un domeniu destul de cautat si as vrea sa imi caut de lucru in acest domeniu, insa am cateva intrebari inainte de a trimite cv-uri si anume:
1. Este de ajuns sa ai cunostinte bune de web design pentru a te angaja si a avansa in timp ?
2. Pentru a te angaja in web design este nevoie neaparat de o facultate de profil, sau este suficient si o diploma obtinuta la un curs particular?

Eu am studii superioare, insa intr-un domeniu ce nu are legatura cu web design-ul. Am inceput sa invat in particular si as vrea sa incerc sa ma angajez, insa nu stiu exact daca trebuie sa am neaparat o diploma in spate. As vrea sa fie un job in care sa pot sa raman si sa pot primi un salariu decent. Stiu ca anumite companii nu iti pot acorda o marire de salariu chiar daca ai experienta si te pricepi la ceea ce faci, deoarece este necesar sa ai studii in domeniu. Nu as vrea sa ajung sa ma plafonez.

Astept pareri,

Multumesc!

#2
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
1. da, dar o iei de la zero, probabil pe salariu de vanzator la mega image. pe langa cunostinte bune, te-ar ajuta foarte mult un portofoliu decent.
2. nu. conteaza ce stii sa faci.

#3
cristirg