Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Despre citgrup.ro si comenzi online

- - - - -
  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1
razvanu

razvanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 06.06.2006
Despre #‎citgrup si comenzile la distanta:
Buna ziua, doresc sa expun aici o nedreptate care mi s-a intamplat in legatura cu un produs comandat online de pe citgrup.ro
Este vorba despre un laptop second hand, cumparat in 27.11.2015 si livrat in 28.11.2015
Dupa aprox. 1 sapt, pe 07.12.2015 am sunat la nr. de tel de pe site si am anuntat ca doresc sa-l returnez doarece m-am razgandit, m-am incadrat in termenul legal de 14 zile calendaristice pt. comenzile la distanta. Dl. cu care am vorbit, a incercat sa ma convinga ca acest lucru nu se poate, si l-am instiintat despre OG 34/2014 art. 13 apoi, a zis ca e ok si m-a informat la telefon ca pot sa trimit pe email.
In aceeasi zi am trimis un email prin care am detaliat ca doresc rambursarea contravalorii produsului si am expediat prin fan curier catre sediul citgrup din Timisoara.
Pe 09.12.2015 am fost contactat de catre dep. Garantii ca laptopul a ajuns si ca este in regula, in aceeasi stare in care a fost primit si ca trebuie sa iau legatura cu dep. vanzari pentru returnarea contravalorii acestuia.
Nici pana astazi, 24.12.2015 nu s-a efectuat rambursarea contravalorii produsului....desi am depus tot efortul pt. a face posibila comunicarea cu reprezentatii citgrup, acestia sunt foarte neseriosi, nu au vrut sa raspunda in scris la sesizare, desi telefonic am discutat dar nu s-a intamplat nimic...apoi nici la telefon nu au mai dorit sa raspunda.
In opinia personala, #citgrup sunt niste #‎neseriosi si personal nu recomand nimanui sa cumpere de acolo indiferent de ce #‎oferte sau #‎reduceri au pe site.

Astazi 26 ianuarie 2016, a mai trecut o luna si inca nu am primit un raspuns, acum este in curtea ANPC-ului care se pare ca vor sa prelungeasca termenul cu inca 15 zile legale, dar ca idee, nu recomand acel site daca aveti de gand sa faceti vreun retur.
Sper ca am postat unde trebuia, multumesc.

#2
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,908
  • Înscris: 07.08.2008

 razvanu, on 26 ianuarie 2016 - 22:29, said:

Nici pana astazi, 24.12.2015 nu s-a efectuat rambursarea contravalorii produsului....

Astazi 26 ianuarie 2016, a mai trecut o luna si inca nu am primit un raspuns...
#Hotaraste-te!

#3
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003
Si eu nu te-as recomanda pe tine ca un client bun!
NU ai vrut si banii inapoi la pretul intreg, nu ala de black draci?

Poate ca-s eu ciudat dar asta cu razganditu' pe motiv ca "m-am sucit" e de-a-n boulea!

#4
Happy4Ever

Happy4Ever

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 28.12.2014
#nesimtiti, #huligani :)

#5
tibi_filip

tibi_filip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 24.05.2015
Eu am cumparat o groaza de chestii de pe site de la magazinul lor si au fost mai mult decat ok. Pana la urma, de ce ti-ai cumpara un laptop SH si apoi te-ai razgandi?  Toate specificatile produselor sunt pe site, totusi... Ne place sa ne complicam viata.

Edited by tibi_filip, 26 January 2016 - 22:47.


#6
ragabader

ragabader

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,009
  • Înscris: 25.09.2008
Pt ca legea iti da dreptul cand cumperi online sa-l returnezi in 14 zile fara invocarea vreunui motiv?

#7
tibi_filip

tibi_filip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 24.05.2015
E o prostie, ar trebui sa fie mentionat obligatoriu si motivul, nu ca asa te-ai razgandit. Inteleg cand returnezi un produs daca nu se ridica la asteptarile tale(aspect-vorbim de produse folosite, performante-piese uzate, descriere eronata fata de cum e produsul), chestii care oricum le vezi in primele minute/ore, nu dupa o saptamana... Treaba asta cu returul e destul de greoaie si implica o gramada de nervi chiar si daca mergi fizic intr-un magazin, te vei lovi de hartogaraie, refuzuri samd, dar sa mai comanzi dintr-un alt oras? Te lasi pagubas.

Edited by tibi_filip, 26 January 2016 - 23:01.


#8
mmm3

mmm3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,766
  • Înscris: 14.09.2015

 sorin147, on 26 ianuarie 2016 - 22:43, said:

Poate ca-s eu ciudat dar asta cu razganditu' pe motiv ca "m-am sucit" e de-a-n boulea!

 tibi_filip, on 26 ianuarie 2016 - 22:47, said:

Pana la urma, de ce ti-ai cumpara un laptop SH si apoi te-ai razgandi?  Toate specificatile produselor sunt pe site, totusi... Ne place sa ne complicam viata.

 tibi_filip, on 26 ianuarie 2016 - 22:58, said:

E o prostie, ar trebui sa fie mentionat obligatoriu si motivul, nu ca asa te-ai razgandit.
Voi cei de mai sus nu intelegeti evolutia. Sper sa va luati numai tepe in viata...

Ce treaba au specificatiile cu produsul? Eu am schimbat si 3 produse noi pana am gasit unul facut la standard, fara mici defecte, pe care voi le considerati normale, ca doar sunt specificatiile ca pe site.
Si nu, nu trebuie sa dai explicatii nimanui de ce nu il vrei, spui doar NU MAI DORESC PRODUSUL, nu trebuie sa le dai ocazia sa te contreze. Pentru ca asta vor face in momentul in care le dai motive precum: e montat putin stramb ecranul, butonul e montat stramb, etc. Si ei vor incepe sa te contreze... ce conteaza domnule ca sunt montate stramb daca merge... pentru idioti ca ei nu conteaza, pentru utilizator care da banii lui pe produs conteaza. Am dat banii pentru un produs conform, nu unul cu defecte care a trecut de QC din prostia unui angajat plictisit.

Nici nu vreau sa imi imaginez la SH cate motive poti gasi sa returnezi, motive pe care niciodata nu trebuie sa le spui cuiva.

#9
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,378
  • Înscris: 11.08.2003
Si io-ti doresc sa-ti deschizi o afacere si sa ai parte numai de clienti gen razvanu, daca tot e pe d-astea. :)
Motivul invocat de el e razgandirea, nu vreun defect al produsului. "Te iubesc! Mmmm... M-am razgandit! 10plm!" E cam asa!

#10
tibi_filip

tibi_filip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 480
  • Înscris: 24.05.2015

 mmm3, on 27 ianuarie 2016 - 07:58, said:

Voi cei de mai sus nu intelegeti evolutia. Sper sa va luati numai tepe in viata...

Ce treaba au specificatiile cu produsul? Eu am schimbat si 3 produse noi pana am gasit unul facut la standard, fara mici defecte, pe care voi le considerati normale, ca doar sunt specificatiile ca pe site.
Si nu, nu trebuie sa dai explicatii nimanui de ce nu il vrei, spui doar NU MAI DORESC PRODUSUL, nu trebuie sa le dai ocazia sa te contreze. Pentru ca asta vor face in momentul in care le dai motive precum: e montat putin stramb ecranul, butonul e montat stramb, etc. Si ei vor incepe sa te contreze... ce conteaza domnule ca sunt montate stramb daca merge... pentru idioti ca ei nu conteaza, pentru utilizator care da banii lui pe produs conteaza. Am dat banii pentru un produs conform, nu unul cu defecte care a trecut de QC din prostia unui angajat plictisit.

Nici nu vreau sa imi imaginez la SH cate motive poti gasi sa returnezi, motive pe care niciodata nu trebuie sa le spui cuiva.

Si care e legatura cu evolutia?

Eu te invit sa mergi la ei in magazin, pentru ca acum vorbim de cazul de fata sa vezi produsele lor. Ecran montat stramb, pe bune? Cand comanzi ceva de pe net stiu ca te uiti la specificatiile produsului care-s prezentate acolo, iar cand iti vine laptop-ul si constati ca e mai slab, atunci mi se pare motiv de returnare. Poze cu produsele sunt, reale, te uiti cum arata si studiezi. In general daca are defecte estetice majore care nu se vad in poze, se specifica. Totusi, e SH, nu te astepti sa arate impecabil.

#11
diavloo

diavloo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 19.01.2009
Eu am comandat inainte de Craciun un monitor pentru soacra-mea. Era tot SH la 121 de lei, transport gratuit, ecran de 22 de inch. Imediat ce am finalizat comanda m-a sunat un reprezentant sa confirm comanda facuta. Si ma intreaba : "Ati vazut ca acest produs face parte din clasa B?" Zic "Nu. Ce inseamna asta?" "Pai inseamna ca monitorul poate sa prezinte usoare urme de zgrieturi sau mici pete pe ecran, dar care nu afecteaza imaginea. Daca doriti avem acelasi produs, dar din clasa A, adica nu prezinta zgarieturi sau pete pe ecran, doar ca este SH." Zic "Nu, multumesc. Il puteti trimite pe cel comandat de mine." A doua zi a sosit produsul prin curier, l-am desfacut, nu avea nici o zgarietura pe carcasa, doar 2 mici pete pe ecran care la functionarea monitorului nu se observa deloc. Eu am fost multumit de colaborarea cu ei, mai ales ca am fost avertizat inainte de a cumpara acest produs de ceea ce contine.

#12
razvanu

razvanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 06.06.2006

 tigerheart, on 26 ianuarie 2016 - 22:42, said:

#Hotaraste-te!

 sorin147, on 26 ianuarie 2016 - 22:43, said:

Si eu nu te-as recomanda pe tine ca un client bun!
NU ai vrut si banii inapoi la pretul intreg, nu ala de black draci?

Poate ca-s eu ciudat dar asta cu razganditu' pe motiv ca "m-am sucit" e de-a-n boulea!

 tibi_filip, on 26 ianuarie 2016 - 22:58, said:

E o prostie, ar trebui sa fie mentionat obligatoriu si motivul, nu ca asa te-ai razgandit. Inteleg cand returnezi un produs daca nu se ridica la asteptarile tale(aspect-vorbim de produse folosite, performante-piese uzate, descriere eronata fata de cum e produsul), chestii care oricum le vezi in primele minute/ore, nu dupa o saptamana... Treaba asta cu returul e destul de greoaie si implica o gramada de nervi chiar si daca mergi fizic intr-un magazin, te vei lovi de hartogaraie, refuzuri samd, dar sa mai comanzi dintr-un alt oras? Te lasi pagubas.

 sorin147, on 27 ianuarie 2016 - 08:16, said:

Si io-ti doresc sa-ti deschizi o afacere si sa ai parte numai de clienti gen razvanu, daca tot e pe d-astea. Posted Image
Motivul invocat de el e razgandirea, nu vreun defect al produsului. "Te iubesc! Mmmm... M-am razgandit! 10plm!" E cam asa!

Lucrurile nu stau chiar asa simplu, produsul respectiv nu era ce am crezut eu ca este, nu corespundea asteptarilor mele. Viind o valoare destul de mare, ~1600 lei doar nu eram nebun sa-l comand si apoi sa-l returnez doar pe ochi frumosi...
Ideea este ca firma respectiva, citgrup.ro nu a respectat prevederile unui contract incheiat la distanta cf. legii, de accea am apelat la ANPC si daca e cazul, voi merge si in instanta.

#13
razvanu

razvanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,115
  • Înscris: 06.06.2006
Ieri, 4 febr. 2016 am primit banii pe laptop. Mai jos si comunicatul ANPC.

Attached Files


Edited by razvanu, 05 February 2016 - 22:15.


#14
artdesign

artdesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 06.04.2007
TZEPARI si MINCINOSI !
Am comandat o unitate DELL Optiplex  790 cu procesor I5 la pretul de 780 Lei ( http://www.citgrup.r..._790/28241.html)
si apropo am vazut ca astia schimba preturile pe site cum au ei chef, in acest moment unitatea costa 936 Lei .
Pe site am gasit aceiasi unitate doar ca avea carcasa Grad B ( http://www.citgrup.r..._790/28243.html )
la pretul de 680 Lei .
Am sunat si am intrebat care este diferenta dintre cele doua iar raspunsul a fost ca carcasa Grad B prezinta urme de lovire si zgarieturi .
Am decis sa cumpar unitatea la 780 Lei in ideea ca o sa arate bine ,adica sa nu prezinte urme de zgarieturi sau lovire .
Surpriza apare in momentul cand primesc unitatea .
Mai exact ,am primit acea unitate Grad B care era mai ieftina cu 100 Lei.
- Carcasa avea urme de lovire si zgarieturi .
- Lipsa cablul de alimentare ( pe site se mentioneaza ca este inclus in pret )
- Cablul SATA de la Harddisk defect
- Acel locas din plastic in care se pot monta cele doua Harddisk-uri nu exista, motiv pentru care harddiskul nu era fixat in suruburi
I-am sunat si le-am povestit intamplarea mea si bineinteles ca nu au recunoscut nimic ,mi-au spus ca de fapt eu am primit exact
ce am cumparat ( o unitate second hand ).
Le-am spus ca imi vreau banii inapoi deoarece nu am primit ce am comandat iar raspunsul lor a fost stupefiant :
"ASA CEVA NU ESTE POSIBIL " ,asta a fost raspunsul pe care l-am primit .
Mi-au cerut prin Email sa scriu un review pe site despre produsul pe care l-am comandat iar eu am scris exact ce am patit .
Exact ,acel review nu a aparut pe site ... sunt sigur ca pe site sunt doar review-uri FALSE.
Maine sun la ANPC sa vad ce pot rezolva .

Concluzie Finala :
- Sunt MINCINOSI
- Pe site exista multe informatii false
- Nu sunt de incredere ,deci nu recomand sa cumparati nimic de pe acest site ca sa nu va pierdeti banii.


P.S. Sunt sigur ca in spatele site-ului exista doar un singur individ .
Agentul tau:
Adrian Filipescu
0725.139.993

#15
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Ai termen de retur si poti face un retur la produsul in cauza.
Citeste mai multe detalii aici: http://www.citgrup.r...-cit-grup?.html
Pe langa termenul de retur exista si o garantie,ai putea sa-l trimiti pentru reparare in garantie.
Dar cea mai simpla metoda este prima.

Informatii despre produsele second hand -  http://www.citgrup.r...cond-hand?.html din cate observ acel desktop este incadrat la second-hand.

#16
artdesign

artdesign

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 108
  • Înscris: 06.04.2007

 VladutzU2013, on 12 decembrie 2016 - 21:32, said:

Ai termen de retur si poti face un retur la produsul in cauza.
Citeste mai multe detalii aici: http://www.citgrup.r...-cit-grup?.html
Pe langa termenul de retur exista si o garantie,ai putea sa-l trimiti pentru reparare in garantie.
Dar cea mai simpla metoda este prima.

Informatii despre produsele second hand -  http://www.citgrup.r...cond-hand?.html din cate observ acel desktop este incadrat la second-hand.

Eu am comandat acea unitate la 780 Lei ( acum vad ca este 936 Lei ) care nu ar fi trebuit sa fie Grad B .
Daca doream Grad B cumparam acea unitate la 680 Lei si faceam economie de 100 Lei, avand in vedere ca i-am sunat si am
cerut detalii.
Am preferat sa dau 100 Lei in plus ca sa nu aiba urme de zgarieturi si lovire .
De ce nu mi-au publicat review-ul pe site ?
Acolo o sa gasiti doar review-uri care le convin si care nu le fac lor publicitate negativa.
Avand in vedere ca am sunat, le-am spus problema mea si mi-au spus ca am primit ce am comandat am fost nevoit sa fac
reclamatie la ANPC iar acum astept raspunsul.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate