Preferintele romanilor pentru japoneze.
Last Updated: Nov 17 2016 17:09, Started by
mufasa
, Jan 24 2016 14:12
·
0
#127
Posted 07 October 2016 - 23:46
Quote cand conduci 3 ani zi de zi vreo 7-8 bucati de prius si nu are nici pe dracu indiferent cat o calc |
#128
Posted 08 October 2016 - 01:35
calinkgb, on 07 octombrie 2016 - 23:37, said:
N-ai inteles...am asiatica cu electronica de rahat. Fara suparare, Toyota o sa-mi iau cand o sa faca o masina care sa-mi zica ceva. Pana acum, nu am vazut ceva mai lipsit de personalitate ca Toyotele. Au stricat pana si Landcruiser-ul - singura care ma atragea. Tu esti ala de de-i zice "Carpathian car whisperer" ? Vorbesti cu masinile? Sau vorbesc ele cu tine? Există instituții treaba asta. Barboso, on 07 octombrie 2016 - 23:46, said:
Ce dracu' sa calci la caruta aia lesinata ?! O fi 0 -100 doar 10.5 secunde dar se mișcă f bine pe primii 50kmh de la cuplus instant electric...adica de pe loc iti da la fund când nu te aștepți cu tdi-ul tau. Edited by Fizicaozn, 08 October 2016 - 01:37. |
#129
Posted 08 October 2016 - 13:13
Fizicaozn, on 08 octombrie 2016 - 01:35, said:
O fi 0 -100 doar 10.5 secunde dar se mișcă f bine pe primii 50kmh de la cuplus instant electric...adica de pe loc iti da la fund când nu te aștepți cu tdi-ul tau. In cazul asta chiar se misca bine. Edited by mufasa, 08 October 2016 - 13:14. |
#130
Posted 08 October 2016 - 13:19
#131
Posted 09 October 2016 - 16:16
Hoooondaaaaaa !! Vreau Hoooonnndaaaa.
Un Accord mai vechi mi-ar sta bine |
#132
Posted 10 October 2016 - 21:30
Fizicaozn, on 06 octombrie 2016 - 22:32, said: Ozn, ne-ozn: 10465f53fe5e719c7e7ba0aa4fbac274.jpg 80.84K 10 downloads Fizicaozn, on 08 octombrie 2016 - 01:35, said:
Tu esti ala de de-i zice "Carpathian car whisperer" ? Vorbesti cu masinile? Sau vorbesc ele cu tine? Există instituții treaba asta. A, nu... Io is ala cu punctele si zilele. De suspend. Mai multa atentie la limbaj nu strica! |
#134
Posted 15 October 2016 - 17:29
Am citit, am ras...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y8EMndSFFMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#135
Posted 17 October 2016 - 14:08
Octavian___, on 09 octombrie 2016 - 16:16, said:
Hoooondaaaaaa !! Vreau Hoooonnndaaaa. Un Accord mai vechi mi-ar sta bine Se pare ca japonezii au avut dreptate intarziind sa se arunce la motoare mici turbo pe masinile lor. Testele reale se pare ca dau dreptate japonezilor dupa cum reiese din http://www.automarke...ocui-73821.html |
#137
Posted 18 October 2016 - 06:05
STH96, on 17 octombrie 2016 - 17:43, said:
Da, si acum Honda are asa: 2.0 i-VTEC turbo, 1.5 i-VTEC turbo si 1.0 i-VTEC 3 cilindri turbo :v Te adaptezi la piata daca vrei sa vinzi, iar China este o piata mare la care se adapteaza aproape toti producatorii auto care vand acolo (acolo la taxare este 1,5 l comparativ cu 1,6 l in Europa). |
#138
Posted 16 November 2016 - 11:06
Filosofia japonezilor pare a fi cu totul diferita de a celorlalți, fie ei europeni, americani sau chiar alți asiatici. Dacă în unele domenii, precum telecomunicatii/telefonie gâfâie în urma coreenilor, chinezilor, americanilor, atunci când vine vorba de autoturisme/autovehicule, ei apreciază cu adevărat lucrul bine făcut. Asa se face ca mașinile lor sunt fiabile, în general peste cele europene, coreene sau americane, fapt ce rezulta din majoritatea topurilor de fiabilitate întocmite de diverse publicații, precum și din opinia exprimata de conducătorii auto.
Multi alții se lauda ca produc mașini premium, dar nu realizează faptul ca tocmai fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium, pe care, însă, ei nu il iau în considerare. Eu nu as vorbi despre o preferință a romanilor pentru mașini japoneze, ci despre o preferință pentru acestea a celor care nu doresc sa fie păcăliți de cei care vând ambalaje frumoase. |
#139
Posted 16 November 2016 - 23:02
aaron111, on 16 noiembrie 2016 - 11:06, said:
Filosofia japonezilor pare a fi cu totul diferita de a celorlalți, fie ei europeni, americani sau chiar alți asiatici. Dacă în unele domenii, precum telecomunicatii/telefonie gâfâie în urma coreenilor, chinezilor, americanilor, atunci când vine vorba de autoturisme/autovehicule, ei apreciază cu adevărat lucrul bine făcut. Asa se face ca mașinile lor sunt fiabile, în general peste cele europene, coreene sau americane, fapt ce rezulta din majoritatea topurilor de fiabilitate întocmite de diverse publicații, precum și din opinia exprimata de conducătorii auto. Multi alții se lauda ca produc mașini premium, dar nu realizează faptul ca tocmai fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium, pe care, însă, ei nu il iau în considerare. Eu nu as vorbi despre o preferință a romanilor pentru mașini japoneze, ci despre o preferință pentru acestea a celor care nu doresc sa fie păcăliți de cei care vând ambalaje frumoase. Am toata stima pentru japonezi in general si pentru produsele pe care le fabrica, inclusiv masinile. Dar asta nu inseamna sa ne ascundem dupa cires. Rationamentul tau este foarte subiectiv, asa vezi tu lucrurile. In realitate acele topuri nu prea tin seama de densitatea de masini a marcilor pe care le pun in top in aria unde se face topul, de complexitatea modelelor luate in calcul, de apetenta repondentilor de a participa la sondaj, etc. Pe de alta parte ai zis bine "fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium " dar ai concluzionat ca si cand este cel mai important sau singurul. Sunt mai multe elemente esentiale. De exemplu fara indoiala ca o Land Cruiser este mai fiabila decat un Range Rover, fapt de notorietate. Dar pe cei ce-si iau RR ii intereseaza mai putin faptul ca mai cheltuie x in plus pe defecte sau ca merg 1 data pe an in plus in service, fata de celelalte multe elemente esentiale superioare fata de LC, cu care au de-a face zi de zi. Incearca sa fii mai open mind, nu e totul alb si negru. |
#140
Posted 16 November 2016 - 23:27
Da' te cam intereseaza ca o masina "premium", intesata de electronica, te lasa brusc, in mijlocul Bucurestiului, dupa ce crapa electronica. Si ca-ti trebuie sase ore ca s-o iei de-acolo, pe carucioare. Si nici macar n-o poti incuia si sa pleci cu altceva, ca nici macar inchiderea nu mai functioneaza.
Sau ca piulitele alea de roti, "premium", se rotunjesc dupa cateva schimbari de sezon si, cand faci pana, nu le mai poti desface cu ce ai tu in masina. Iar vulcanizarea mobila nu-ti vine mai repede de doua ore... asta in Bucuresti. Asa ca tre' sa apelezi la prieteni echipati cu truse de scule profesionale. Si sa faci comanda de piulite care vin dupa o saptamana... |
#141
Posted 17 November 2016 - 09:27
@mufasa: Si aici si pe un alt topic nu te abtii sa ataci la persoana: sarit gardul, fii open mind .... Or, aici este un domeniu in care se vorbeste despre masini si nu despre persoane, asa ca am rugamintea sa te limitezi la cerintele topicului. Criticile le poti aduce opiniei mele sau a altcuiva, nu persoanei respective.
Revenind la topic, nu am concluzionat ca fiabilitatea este singurul element esential al unui produs premium, cum eronat sustii, ci ca nu este avut in vedere in mod serios de producatorii de turisme premium, in general. Iar faptul ca japonezii reusesc sa se impuna in topuri de ani buni nu ne poate fi imputat noua, celor subiectivi care ne permitem sa ne exprimam opinia pe acest site. Poate se deschide un topic special pentru cei obiectivi, open mind, care nu sar gardul cu parerile lor, precum noi, cei plini de duhul subiectivismului. Edited by aaron111, 17 November 2016 - 09:30. |
|
#142
Posted 17 November 2016 - 12:46
aaron111, on 17 noiembrie 2016 - 09:27, said:
@mufasa: Si aici si pe un alt topic nu te abtii sa ataci la persoana: sarit gardul, fii open mind .... Or, aici este un domeniu in care se vorbeste despre masini si nu despre persoane, asa ca am rugamintea sa te limitezi la cerintele topicului. Criticile le poti aduce opiniei mele sau a altcuiva, nu persoanei respective. Revenind la topic, nu am concluzionat ca fiabilitatea este singurul element esential al unui produs premium, cum eronat sustii, ci ca nu este avut in vedere in mod serios de producatorii de turisme premium, in general. Iar faptul ca japonezii reusesc sa se impuna in topuri de ani buni nu ne poate fi imputat noua, celor subiectivi care ne permitem sa ne exprimam opinia pe acest site. Poate se deschide un topic special pentru cei obiectivi, open mind, care nu sar gardul cu parerile lor, precum noi, cei plini de duhul subiectivismului. Nu are rost sa continuam polemica, dar tin sa-mi cer scuze daca ti s-a parut ca te-am jignit. Nu asta a fost intentia. Barboso, on 16 noiembrie 2016 - 23:27, said:
Da' te cam intereseaza ca o masina "premium", intesata de electronica, te lasa brusc, in mijlocul Bucurestiului, dupa ce crapa electronica. Si ca-ti trebuie sase ore ca s-o iei de-acolo, pe carucioare. Si nici macar n-o poti incuia si sa pleci cu altceva, ca nici macar inchiderea nu mai functioneaza. Sau ca piulitele alea de roti, "premium", se rotunjesc dupa cateva schimbari de sezon si, cand faci pana, nu le mai poti desface cu ce ai tu in masina. Iar vulcanizarea mobila nu-ti vine mai repede de doua ore... asta in Bucuresti. Asa ca tre' sa apelezi la prieteni echipati cu truse de scule profesionale. Si sa faci comanda de piulite care vin dupa o saptamana... Exagerezi man. |
#143
Posted 17 November 2016 - 13:32
#144
Posted 17 November 2016 - 14:04
Piulitele de roti premium sunt mai sensibile, trebuie stranse cu o cheie dinamometrica fina sau manual, dar obligatoriu purtand manusi.
Altfel se zgarie. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users