Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Preferintele romanilor pentru japoneze.

- - - - -
  • Please log in to reply
144 replies to this topic

Poll: Preferintele romanilor pentru japoneze. (214 member(s) have cast votes)

Ce marca japoneza de autoturisme (nu premium) preferati ?

  1. Toyota (54 votes [25.23%] - View)

    Percentage of vote: 25.23%

  2. Honda (58 votes [27.10%] - View)

    Percentage of vote: 27.10%

  3. Mazda (64 votes [29.91%] - View)

    Percentage of vote: 29.91%

  4. Nissan (11 votes [5.14%] - View)

    Percentage of vote: 5.14%

  5. Mitsubishi (11 votes [5.14%] - View)

    Percentage of vote: 5.14%

  6. Subaru (16 votes [7.48%] - View)

    Percentage of vote: 7.48%

Vote Guests cannot vote

#127
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

cand conduci 3 ani zi de zi vreo 7-8 bucati de prius si nu are nici pe dracu indiferent cat o calc
Ce dracu' sa calci la caruta aia lesinata ?!   :lol:

#128
Fizicaozn

Fizicaozn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 28.09.2016

View Postcalinkgb, on 07 octombrie 2016 - 23:37, said:

N-ai inteles...am asiatica cu electronica de rahat.
Fara suparare, Toyota o sa-mi iau cand o sa faca o masina care sa-mi zica ceva. Pana acum, nu am vazut ceva mai lipsit de personalitate ca Toyotele. Au stricat pana si Landcruiser-ul - singura care ma atragea.

Tu esti ala de de-i zice "Carpathian car whisperer" ? Vorbesti cu masinile? Sau vorbesc ele cu tine? Există instituții treaba asta.

View PostBarboso, on 07 octombrie 2016 - 23:46, said:

Ce dracu' sa calci la caruta aia lesinata ?!   :lol:

O fi 0 -100 doar 10.5 secunde dar se mișcă f bine pe primii 50kmh de la cuplus instant electric...adica de pe loc iti da la fund când nu te aștepți cu tdi-ul tau.

Edited by Fizicaozn, 08 October 2016 - 01:37.


#129
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostFizicaozn, on 08 octombrie 2016 - 01:35, said:

O fi 0 -100 doar 10.5 secunde dar se mișcă f bine pe primii 50kmh de la cuplus instant electric...adica de pe loc iti da la fund când nu te aștepți cu tdi-ul tau.
Acu am vazut, dupa ce ca-i hybrida si nu rasa pura, mai e si handicapata cu volanul pe dreapta Posted Image .
In cazul asta chiar se misca bine.

Edited by mufasa, 08 October 2016 - 13:14.


#130
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View PostFizicaozn, on 08 octombrie 2016 - 01:35, said:

de pe loc iti da la fund când nu te aștepți
:roflmaofast:   Tu postezi pe-aici, la trezire, ceea ce-ai visat ?   :w00t:

#131
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,983
  • Înscris: 06.04.2007
Hoooondaaaaaa !! Vreau Hoooonnndaaaa.
Un Accord mai vechi mi-ar sta bine Posted Image

#132
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

View PostFizicaozn, on 06 octombrie 2016 - 22:32, said:

Priusul fiind hibrid e ozn pe lângă tot ce e non-hibrid... Cu oarecare perere de rău trebuie să recunosc că și Civic-ul ăla Prius-wannabe e ozn pe lângă non hibride...si nu, start-stop la semafor nu contează... Deci rezultă că Priusul e ozn pe lângă Porsche Cayenne cu start stop. Posted Image

Ozn, ne-ozn:

Attached File  10465f53fe5e719c7e7ba0aa4fbac274.jpg   80.84K   10 downloads


View PostFizicaozn, on 08 octombrie 2016 - 01:35, said:

Tu esti ala de de-i zice "Carpathian car whisperer" ? Vorbesti cu masinile? Sau vorbesc ele cu tine? Există instituții treaba asta.

A, nu...
Io is ala cu punctele si zilele. De suspend.
Mai multa atentie la limbaj nu strica! :)

#133
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@fizicaozn

Moderarea NU se discuta pe topic.

#134
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Am citit, am ras...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Y8EMndSFFMk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#135
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostOctavian___, on 09 octombrie 2016 - 16:16, said:

Hoooondaaaaaa !! Vreau Hoooonnndaaaa.
Un Accord mai vechi mi-ar sta bine Posted Image

Se pare ca japonezii au avut dreptate intarziind sa se arunce la motoare mici turbo pe masinile lor. Testele reale se pare ca dau dreptate japonezilor dupa cum reiese din  http://www.automarke...ocui-73821.html

#136
STH96

STH96

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 17.10.2015
Da, si acum Honda are asa: 2.0 i-VTEC turbo, 1.5 i-VTEC turbo si 1.0 i-VTEC 3 cilindri turbo :v

#137
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostSTH96, on 17 octombrie 2016 - 17:43, said:

Da, si acum Honda are asa: 2.0 i-VTEC turbo, 1.5 i-VTEC turbo si 1.0 i-VTEC 3 cilindri turbo :v

Te adaptezi la piata daca vrei sa vinzi, iar China este o piata mare la care se adapteaza aproape toti producatorii auto care vand acolo (acolo la taxare este 1,5 l comparativ cu 1,6 l in Europa).

#138
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
Filosofia japonezilor pare a fi cu totul diferita de a celorlalți, fie ei europeni, americani sau chiar alți asiatici. Dacă în unele domenii, precum telecomunicatii/telefonie gâfâie în urma coreenilor, chinezilor, americanilor, atunci când vine vorba de autoturisme/autovehicule, ei apreciază cu adevărat lucrul bine făcut. Asa se face ca mașinile lor sunt fiabile, în general peste cele europene, coreene sau americane, fapt ce rezulta din majoritatea topurilor de fiabilitate întocmite de diverse publicații, precum și din opinia exprimata de conducătorii auto.
Multi alții se lauda ca produc mașini premium, dar nu realizează faptul ca tocmai fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium, pe care, însă, ei nu il iau în considerare.
Eu nu as vorbi despre o preferință a romanilor pentru mașini japoneze, ci despre o preferință pentru acestea a celor care nu doresc sa fie păcăliți de cei care vând ambalaje frumoase. :)

#139
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postaaron111, on 16 noiembrie 2016 - 11:06, said:

Filosofia japonezilor pare a fi cu totul diferita de a celorlalți, fie ei europeni, americani sau chiar alți asiatici. Dacă în unele domenii, precum telecomunicatii/telefonie gâfâie în urma coreenilor, chinezilor, americanilor, atunci când vine vorba de autoturisme/autovehicule, ei apreciază cu adevărat lucrul bine făcut. Asa se face ca mașinile lor sunt fiabile, în general peste cele europene, coreene sau americane, fapt ce rezulta din majoritatea topurilor de fiabilitate întocmite de diverse publicații, precum și din opinia exprimata de conducătorii auto.
Multi alții se lauda ca produc mașini premium, dar nu realizează faptul ca tocmai fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium, pe care, însă, ei nu il iau în considerare.
Eu nu as vorbi despre o preferință a romanilor pentru mașini japoneze, ci despre o preferință pentru acestea a celor care nu doresc sa fie păcăliți de cei care vând ambalaje frumoase. Posted Image

Am toata stima pentru japonezi in general si pentru produsele pe care le fabrica, inclusiv masinile.
Dar asta nu inseamna sa ne ascundem dupa cires.
Rationamentul tau este foarte subiectiv, asa vezi tu lucrurile.
In realitate acele topuri nu prea tin seama de densitatea de masini a marcilor pe care le pun in top in aria unde se face topul, de complexitatea modelelor luate in calcul, de apetenta repondentilor de a participa la sondaj, etc.
Pe de alta parte ai zis bine "fiabilitatea este un element esențial al unui produs premium " dar ai concluzionat ca si cand este cel mai important sau singurul. Sunt mai multe elemente esentiale. De exemplu fara indoiala ca o Land Cruiser este mai fiabila decat un Range Rover, fapt de notorietate. Dar pe cei ce-si iau RR ii intereseaza mai putin faptul ca mai cheltuie x in plus pe defecte sau ca merg 1 data pe an in plus in service, fata de celelalte multe elemente esentiale superioare fata de LC, cu care au de-a face zi de zi.
Incearca sa fii mai open mind, nu e totul alb si negru.

#140
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Da' te cam intereseaza ca o masina "premium", intesata de electronica, te lasa brusc, in mijlocul Bucurestiului, dupa ce crapa electronica.  Si ca-ti trebuie sase ore ca s-o iei de-acolo, pe carucioare.  Si nici macar n-o poti incuia si sa pleci cu altceva, ca nici macar inchiderea nu mai functioneaza.

Sau ca piulitele alea de roti, "premium", se rotunjesc dupa cateva schimbari de sezon si, cand faci pana, nu le mai poti desface cu ce ai tu in masina.  Iar vulcanizarea mobila nu-ti vine mai repede de doua ore... asta in Bucuresti.  Asa ca tre' sa apelezi la prieteni echipati cu truse de scule profesionale.  Si sa faci comanda de piulite care vin dupa o saptamana...

#141
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
@mufasa: Si aici si pe un alt topic nu te abtii sa ataci la persoana: sarit gardul, fii open mind  .... Or, aici este un domeniu in care se vorbeste despre masini si nu despre persoane, asa ca am rugamintea sa te limitezi la cerintele topicului. Criticile le poti aduce opiniei mele sau a altcuiva, nu persoanei respective.
Revenind la topic, nu am concluzionat ca fiabilitatea este singurul element esential al unui produs premium, cum eronat sustii, ci ca nu este avut in vedere in mod serios de producatorii de turisme premium, in general.
Iar faptul ca japonezii reusesc sa se impuna in topuri de ani buni nu ne poate fi imputat noua, celor subiectivi care ne permitem sa ne exprimam opinia pe acest site. Poate se deschide un topic special pentru cei obiectivi, open mind, care nu sar gardul cu parerile lor, precum noi, cei plini de duhul subiectivismului.

Edited by aaron111, 17 November 2016 - 09:30.


#142
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postaaron111, on 17 noiembrie 2016 - 09:27, said:

@mufasa: Si aici si pe un alt topic nu te abtii sa ataci la persoana: sarit gardul, fii open mind  .... Or, aici este un domeniu in care se vorbeste despre masini si nu despre persoane, asa ca am rugamintea sa te limitezi la cerintele topicului. Criticile le poti aduce opiniei mele sau a altcuiva, nu persoanei respective.
Revenind la topic, nu am concluzionat ca fiabilitatea este singurul element esential al unui produs premium, cum eronat sustii, ci ca nu este avut in vedere in mod serios de producatorii de turisme premium, in general.
Iar faptul ca japonezii reusesc sa se impuna in topuri de ani buni nu ne poate fi imputat noua, celor subiectivi care ne permitem sa ne exprimam opinia pe acest site. Poate se deschide un topic special pentru cei obiectivi, open mind, care nu sar gardul cu parerile lor, precum noi, cei plini de duhul subiectivismului.

Nu are rost sa continuam polemica, dar tin sa-mi cer scuze daca ti s-a parut ca te-am jignit. Nu asta a fost intentia.

View PostBarboso, on 16 noiembrie 2016 - 23:27, said:

Da' te cam intereseaza ca o masina "premium", intesata de electronica, te lasa brusc, in mijlocul Bucurestiului, dupa ce crapa electronica.  Si ca-ti trebuie sase ore ca s-o iei de-acolo, pe carucioare.  Si nici macar n-o poti incuia si sa pleci cu altceva, ca nici macar inchiderea nu mai functioneaza.

Sau ca piulitele alea de roti, "premium", se rotunjesc dupa cateva schimbari de sezon si, cand faci pana, nu le mai poti desface cu ce ai tu in masina.  Iar vulcanizarea mobila nu-ti vine mai repede de doua ore... asta in Bucuresti.  Asa ca tre' sa apelezi la prieteni echipati cu truse de scule profesionale.  Si sa faci comanda de piulite care vin dupa o saptamana...

Exagerezi man.

#143
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postmufasa, on 17 noiembrie 2016 - 12:46, said:

Exagerezi man.
Chiar nu, le-am patit personal.

#144
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Piulitele de roti premium sunt mai sensibile, trebuie stranse cu o cheie dinamometrica fina sau manual, dar obligatoriu purtand manusi.
Altfel se zgarie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate