Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
factura storno
Last Updated: Jan 16 2016 13:55, Started by
Infernus
, Jan 13 2016 14:17
·
0
#1
Posted 13 January 2016 - 14:17
Buna ziua,
Am avut un abonament Don pana in 15 octombrie 2015 pe care l-am anulat prin portare la alt operator. Am primit o factura acasa cu -33 Ron bani pe care trebuie sa ii recuperez de la Rds. Am fost intr-un pop si cei de acolo mi-au zis ca de fapt acei bani nu trebuie sa ii recuperez si ca am primit factura asa pentru ca s-a facut o reglare a contului,am incercat sa sun si la customer care dar imi inchide apelul dupa ce robotul imi spune ca timpul de asteptare e mai mare de 5 min (de curiozitate o sa incerc si la 12 noaptea sa vedem daca la fel spune sau asa se alunga abonatii).Din ce tin eu minte eu abonamentul se platea mereu cu 1 luna in avans. Nu am timp de alergat prin pop-uri ca sa gasesc un angajat capabil sa imi explice factura. S-a mai confruntat cineva cu aceasta situatie si ce este de facut? Multumesc in avans Attached Files |
#3
Posted 13 January 2016 - 14:25
Nu stiu cum e la digi, dar la orange îți cer un cont bancar și îți vireaza acolo suma
|
#5
Posted 13 January 2016 - 14:37
Nimeni nu mi-a cerut cont bancar,din start ca nu am ce sa recuperez de la ei.
@adisz cu ce ma ajuta acel link?sa intru in legatura cu ei de pe site...chiar asa?. |
#6
Posted 13 January 2016 - 14:41
De ce nu iei legatura cu helperul de la Digi...DIGI_Helper? Poate iti raspunde el care e situatia, intra pe linkul urmator: http://forum.softped.../page__st__2664
|
#7
Posted 13 January 2016 - 14:41
@Infernus - Te rog sa ma contactezi in PM pentru a-ti comunica detalii pe tema aceasta.
Multumesc. |
#8
Posted 13 January 2016 - 15:03
Infernus, on 13 ianuarie 2016 - 14:37, said:
Nimeni nu mi-a cerut cont bancar,din start ca nu am ce sa recuperez de la ei. @adisz cu ce ma ajuta acel link?sa intru in legatura cu ei de pe site...chiar asa?. Am vazut deja ca te-a contactat ajutorul. Din acel link ajungi aici http://www.rcs-rds.r...legatura-cu-noi Credeam ca te descurci.Imi pare rau daca te-am incurcat. |
#9
Posted 13 January 2016 - 16:01
Dar ce e aia totusi "storno"? Am vazut si eu la Mega Image, ca din cand in cand, cate o casierita zbiara "Storno!!!!", si vine altcineva si tasteaza niste chestii la casa de marcat....Ce se intampla de fapt?
|
#10
Posted 13 January 2016 - 16:19
Daca ai returnat vreodata un produs si ai cerut banii inapoi, atunci a avut loc procesul de stornare.
Adica se emite o factura cu suma cu minus, care contine produsele facturate pe factura initiala, si care trebuie sa se intoarca in gestiunea magazinului. Impreuna cu factura storno vine si o dispozitie de plata pe baza careia iti poti incasa banii. |
|
#11
Posted 13 January 2016 - 16:52
Aceia sunt bani pe care RDS ti-i da inapoi (i-ai platit in avans pentru servicii pe care nu le-ai mai folosit).
Daca mai ai pe acelasi cod client si alte serivcii de la RDS (net fix, cablu/satelit tv, alte telefoane, etc), atunci cel mai simplu e sa NU faci nimic. Din acea suma se va/vor achita, macar partial, factura/facturile viitoare urmand ca tu sa mai achiti din ele doar diferenta ramasa. Odata ce acel sold e folosit complet totul reintra in normal. Daca nu mai ai nici o treaba cu RDS, atunci da, trebuie sa vezi cum iti iei efectiv banii inapoi. |
#12
Posted 13 January 2016 - 17:12
sags, on 13 ianuarie 2016 - 16:52, said:
Aceia sunt bani pe care RDS ti-i da inapoi (i-ai platit in avans pentru servicii pe care nu le-ai mai folosit). Daca mai ai pe acelasi cod client si alte serivcii de la RDS (net fix, cablu/satelit tv, alte telefoane, etc), atunci cel mai simplu e sa NU faci nimic. Din acea suma se va/vor achita, macar partial, factura/facturile viitoare urmand ca tu sa mai achiti din ele doar diferenta ramasa. Odata ce acel sold e folosit complet totul reintra in normal. Daca nu mai ai nici o treaba cu RDS, atunci da, trebuie sa vezi cum iti iei efectiv banii inapoi. Pai ideea e ca am si tv,net de la ei,pana acuma mobilul +tv-ul+internetul veneau in aceeasi factura dar in noiembrie s-au emis 2 facturi,una pentru abonamentul tv +net si cea pe -33 pentru mobil |
#13
Posted 13 January 2016 - 17:52
Parca ti-am scris cui sa te adresezi? Sau mai bine, vad ca ti-a scris chiar DIGI_Helper, de ce nu apelezi la el? Ori iti place balacareala?
|
#14
Posted 13 January 2016 - 19:10
Deci mai ai si alte servicii. Acu’ ca m-am uitat mai bine vad ca acea factura e din 18 noiembrie anul trecut. De aceea ti-a zis ca nu ai nimic de luat inapoi, de atunci s-a mai emis cel putin factura din 4 ianuarie (‘amanata’ de pe 18 decembrie) si acolo probabil ai un ‘Sold precedent’ negativ si un total de plata mai mic decat valoarea serviciilor; poate acest lucru s-a intamplat chiar pe factura obisnuita emisa in noiembrie. Deci cei 33 de lei sunt deja ‘consumati’ prin reducerea datoriilor ulterioare.
|
#15
Posted 13 January 2016 - 21:34
Da, dacă mai ai și alte servicii ți se diminuează facturile următoare cu suma respectivă. Per total plătești factura următoare mai puțin cu 33,49 lei.
|
|
#16
Posted 13 January 2016 - 23:27
uraganel, on 13 ianuarie 2016 - 17:52, said:
Parca ti-am scris cui sa te adresezi? Sau mai bine, vad ca ti-a scris chiar DIGI_Helper, de ce nu apelezi la el? Ori iti place balacareala? Si daca iti zic ca am dat mesaj lui digi helper si inca nu mi-a raspuns te linistesti ?nu inteleg de unde atata rautate si agitatie..Am 2-3 posturi in topic si repede deduce lumea ca imi place balacareala...ma abtin...sincer |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users