Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

factura storno

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007
Buna ziua,
Am avut un abonament Don pana in 15 octombrie 2015 pe care l-am anulat prin portare la alt operator.
Am primit o factura acasa cu -33 Ron bani pe care trebuie sa ii recuperez de la Rds.
Am fost intr-un pop si cei de acolo mi-au zis ca de fapt acei bani nu trebuie sa ii recuperez si ca am primit factura asa pentru ca s-a facut o reglare a contului,am incercat sa sun si la customer care dar imi inchide apelul dupa ce robotul imi spune ca timpul de asteptare e mai mare de 5 min (de curiozitate o sa incerc si la 12 noaptea sa vedem daca la fel spune sau asa se alunga abonatii).Din ce tin eu minte eu abonamentul se platea mereu cu 1 luna in avans.
Nu am timp de alergat prin pop-uri ca sa gasesc un angajat capabil sa imi explice factura.
S-a mai confruntat cineva cu aceasta situatie si ce este de facut?
Multumesc in avans

Attached Files



#2
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,043
  • Înscris: 26.04.2007
.

Edited by Mihai_3, 13 January 2016 - 14:19.


#3
yesHOST

yesHOST

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 21.12.2014
Nu stiu cum e la digi, dar la orange îți cer un cont bancar și îți vireaza acolo suma

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,068
  • Înscris: 07.11.2006
http://www.rcs-rds.ro/asistenta

#5
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007
Nimeni nu mi-a cerut cont bancar,din start ca nu am ce sa recuperez de la ei.
@adisz cu ce ma ajuta acel link?sa intru in legatura cu ei de pe site...chiar asa?.

#6
uraganel

uraganel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,999
  • Înscris: 01.02.2010
De ce nu iei legatura cu helperul de la Digi...DIGI_Helper? Poate iti raspunde el care e situatia, intra pe linkul urmator:    http://forum.softped.../page__st__2664

#7
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,359
  • Înscris: 16.04.2014
@Infernus - Te rog sa ma contactezi in PM pentru a-ti comunica detalii pe tema aceasta.
Multumesc.

#8
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,068
  • Înscris: 07.11.2006

 Infernus, on 13 ianuarie 2016 - 14:37, said:

Nimeni nu mi-a cerut cont bancar,din start ca nu am ce sa recuperez de la ei.
@adisz cu ce ma ajuta acel link?sa intru in legatura cu ei de pe site...chiar asa?.

Am vazut deja ca te-a contactat ajutorul.
Din acel link ajungi aici
http://www.rcs-rds.r...legatura-cu-noi
Credeam ca te descurci.Imi pare rau daca te-am incurcat.

#9
Patrulescu

Patrulescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 03.09.2015
Dar ce e aia totusi "storno"? Am vazut si eu la Mega Image, ca din cand in cand, cate o casierita zbiara "Storno!!!!", si vine altcineva si tasteaza niste chestii la casa de marcat....Ce se intampla de fapt?

#10
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007
Daca ai returnat vreodata un produs si ai cerut banii inapoi, atunci a avut loc procesul de stornare.
Adica se emite o factura cu suma cu minus, care contine produsele facturate pe factura initiala, si care trebuie sa se intoarca in gestiunea magazinului. Impreuna cu factura storno vine si o dispozitie de plata pe baza careia iti poti incasa banii.

#11
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,985
  • Înscris: 24.04.2013
Aceia sunt bani pe care RDS ti-i da inapoi (i-ai platit in avans pentru servicii pe care nu le-ai mai folosit).

Daca mai ai pe acelasi cod client si alte serivcii de la RDS (net fix, cablu/satelit tv, alte telefoane, etc), atunci cel mai simplu e sa NU faci nimic. Din acea suma se va/vor achita, macar partial, factura/facturile viitoare urmand ca tu sa mai achiti din ele doar diferenta ramasa. Odata ce acel sold e folosit complet totul reintra in normal.

Daca nu mai ai nici o treaba cu RDS, atunci da, trebuie sa vezi cum iti iei efectiv banii inapoi.

#12
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007

 sags, on 13 ianuarie 2016 - 16:52, said:

Aceia sunt bani pe care RDS ti-i da inapoi (i-ai platit in avans pentru servicii pe care nu le-ai mai folosit).

Daca mai ai pe acelasi cod client si alte serivcii de la RDS (net fix, cablu/satelit tv, alte telefoane, etc), atunci cel mai simplu e sa NU faci nimic. Din acea suma se va/vor achita, macar partial, factura/facturile viitoare urmand ca tu sa mai achiti din ele doar diferenta ramasa. Odata ce acel sold e folosit complet totul reintra in normal.

Daca nu mai ai nici o treaba cu RDS, atunci da, trebuie sa vezi cum iti iei efectiv banii inapoi.


Pai ideea e ca am si tv,net de la ei,pana acuma mobilul +tv-ul+internetul veneau in aceeasi factura dar in noiembrie s-au emis 2 facturi,una pentru abonamentul tv +net si cea pe -33 pentru mobil

#13
uraganel

uraganel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,999
  • Înscris: 01.02.2010
Parca ti-am scris cui sa te adresezi?  Sau mai bine, vad ca ti-a scris chiar DIGI_Helper, de ce nu apelezi la el? Ori iti place balacareala?

#14
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,985
  • Înscris: 24.04.2013
Deci mai ai si alte servicii. Acu’ ca m-am uitat mai bine vad ca acea factura e din 18 noiembrie anul trecut. De aceea ti-a zis ca nu ai nimic de luat inapoi, de atunci s-a mai emis cel putin factura din 4 ianuarie (‘amanata’ de pe 18 decembrie) si acolo probabil ai un ‘Sold precedent’ negativ si un total de plata mai mic decat valoarea serviciilor; poate acest lucru s-a intamplat chiar pe factura obisnuita emisa in noiembrie. Deci cei 33 de lei sunt deja ‘consumati’ prin reducerea datoriilor ulterioare.

#15
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Da, dacă mai ai și alte servicii ți se diminuează facturile următoare cu suma respectivă. Per total plătești factura următoare mai puțin cu 33,49 lei.

#16
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007

 uraganel, on 13 ianuarie 2016 - 17:52, said:

Parca ti-am scris cui sa te adresezi?  Sau mai bine, vad ca ti-a scris chiar DIGI_Helper, de ce nu apelezi la el? Ori iti place balacareala?

Si daca iti zic ca am dat mesaj lui digi helper si inca nu mi-a raspuns te linistesti ?nu inteleg de unde atata rautate si agitatie..Am 2-3 posturi in topic si repede deduce lumea ca imi place balacareala...ma abtin...sincer

#17
DeCeDaT

DeCeDaT

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 469
  • Înscris: 07.05.2009
@Infernus - Te-a lămurit helperu până la urmă?

#18
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007
Da m-a lamurit,
Multumesc

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate