Parcarea masinilor pe trotuar va fi interzisa, sau conditionata
Last Updated: May 03 2021 16:43, Started by
Platon
, Jan 12 2016 14:59
·
0
#73
Posted 13 January 2016 - 12:51
Această propunere ar relaxa legea care este acum în vigoare, pentru că, dacă nu știați (și, citindu-vă, sunt convins că nu știați), astăzi nu ai voie să parchezi pe trotuar decât acolo unde există marcaje care să permită acest lucru.
|
#74
Posted 13 January 2016 - 13:04
lmk, on 13 ianuarie 2016 - 12:51, said:
astăzi nu ai voie să parchezi pe trotuar decât acolo unde există marcaje care să permită acest lucru. Asta e din ciclul "daca ar exista o lege care sa nu lase pe toata lumea sa construiasca ce ii taie capu' prin zone protejate". Except there is, and no one cares. |
#75
Posted 13 January 2016 - 13:12
shefu_de_combinat, on 13 ianuarie 2016 - 13:04, said: Asta e din ciclul "daca ar exista o lege care sa nu lase pe toata lumea sa construiasca ce ii taie capu' prin zone protejate". Except there is, and no one cares. Dupa ce s-au chinuit sa ingusteze trotuarele, ca sa largeasca soselele, acum vine unu si zice STOP, trebuie sa facem trotuare largi, de 2m, dar de ce 2m si nu 5? Cum se mai plictisesc unii pe banii nostrii prin parlament, si timpul trece, leafa merge ... |
#76
Posted 13 January 2016 - 13:26
lmk, on 13 ianuarie 2016 - 12:51, said:
Această propunere ar relaxa legea care este acum în vigoare, pentru că, dacă nu știați (și, citindu-vă, sunt convins că nu știați), astăzi nu ai voie să parchezi pe trotuar decât acolo unde există marcaje care să permită acest lucru. |
#77
Posted 13 January 2016 - 13:37
Nu știu unde locuiți voi dar la mine, peste 80% din trotuare au sub 2m lățime...ce va fi când pietonii vor dori lățimea minimă stabilită în lege?
Edited by Bogdansv1, 13 January 2016 - 13:39. |
#78
Posted 13 January 2016 - 13:43
se va investi in garaje cum se face in toata Europa, si cetateanul va alege daca o duce la garaj si plateste,sau merge cu transportul public. S-au gasit solutii in orase medievale cu strazi de 2 m. Nu e vorba de a trimite sateliti in spatiu:), cauti modele care functioneaza prin Europa si apoi le aplici.
|
#79
Posted 13 January 2016 - 13:44
#80
Posted 13 January 2016 - 13:45
Ordonanta de Urgenta 195/2002 (Codul Rutier)
Art.72/(7) - Este interzisă ocuparea trotuarelor cu vehicule imobilizate, iar când aceasta este permisă, conform indicatoarelor sau marcajelor, lăţimea minima a trotuarului lăsat la dispoziţia pietonilor trebuie să fie de cel puţin un metru. Regulament (normele) de aplicare a OUG195/2002 Art. 142/(n) - Se interzice oprirea voluntara a vehiculelor: pe trotuar, daca nu se asigura spatiu de cel putin 1 m pentru circulatia pietonilor; Codul Rutier spune ca poti sa parchezi pe trotuar DOAR daca exista marcaje corespunzatoare... daca ai parcat acolo, atunci trebuie sa lasi acea distanta de 1 metru. Normele de aplicare ale aceluiasi Cod Rutier specifica doar necesitatea pastrarii distantei de 1 metru (latime) - pentru pietoni. NU se mai aminteste de semne/marcaje corespunzatoare! In mod obisnuit, normele de aplicare reprezinta setul de reguli dupa care se interpreteaza legea... nu sunt jurist, deci s-ar putea sa vorbesc aiurea. Asa cum pare, politistii au dreptate atunci cand spun ca "trebuie doar sa lasi 1 metru, distanta pentru pietoni"... si atat. Fara sa pomeneasca de marcaje/semne de circulatie care sa permita explicit parcarea pe trotuar. PS: Probabil ca, in cazul unui proces, judecatorul va decide in conformitate cu prevederile legii... dar, pe strada si in viata de zi cu zi, politistii se ghideaza dupa Normele de aplicare (ca doar de asta au fost scrise/emise/publicate). Edited by acvaristul, 13 January 2016 - 13:46. |
#81
Posted 13 January 2016 - 13:51
ionutzitaly, on 13 ianuarie 2016 - 13:43, said:
se va investi in garaje cum se face in toata Europa, si cetateanul va alege daca o duce la garaj si plateste,sau merge cu transportul public. S-au gasit solutii in orase medievale cu strazi de 2 m. Nu e vorba de a trimite sateliti in spatiu:), cauti modele care functioneaza prin Europa si apoi le aplici. Garajele astea unde se fac ? sub pamant ? suspendate? o sa fie garaje pentru un cartier ? duci masina si mai mergi 10 km pe jos ? sau cum ? suna interesant |
#82
Posted 13 January 2016 - 13:54
miromulus, on 13 ianuarie 2016 - 11:36, said: Unde apare terratec se abuzeaza de titulatura asta. E un fel de rasism in care tiganii/negrii/maronii/minoritarii cei rai sunt gratulati cu apelativul marxist. Revenind la discutia despre parcare, aceasta se poate rezolva si in mod ne-marxist: permitand parcarea in dreptul unui imobil doar a proprietarului(-rilor) si a vizitatorilor. Optional, a oricui altcuiva sunt de acord proprietarii. Statul, in bunatatea lui marxista, deja procedeaza asa cu locurile de parcare de la blocuri pe care le inchiriaza pe sume modice. Dar numai la blocuri, ca acolo e proletariatul. Ar fi banal sa generalizeze masura, fara sa mai fie nevoie de formalitatea inchirierii. In acest fel nu ar mai parca nimeni pe tortuar, pentru ca nimeni nu e nebun sa parcheze pe trotuar daca o poate face mai civilizat. Desigur, mai inseamna ca trotuarele sa aiba o dimensiune corecta, adica nu una facuta in dusmanie, ca pe Calea Victoriei sau ca in spatele Ateneului. Si asa proprietarii ar parca civilizat la rigola, pietonii ar avea un spatiu decent pentru circulatie, iar neo-marxistii nu ar mai avea ce sa carcoteasca despre masinile burghezilor. Ati zice ca e tot o masura marxista, ca se interzice ceva. Nu e marxista, pentru ca nu orice interzicere e marxista. Marxiste sunt doar interdictiile arbitrare. O interdictie care se bazeaza pe o extensie a dreptului de proprietate e foarte justificata. Se va pune problema ca nu exista locuri de parcare suficiente pentru toti proprietarii in dreptul imobilelor condominium . Asa e, nu exista. Nu exista nici acum, asa ca nu ar fi nicio schimbare fata de situatia actuala a spatiului. Schimbarea ar fi la nivelul relatiilor umane: cine nu are loc ar fi nevoit sa caute loc la unul care are si sa plateasca ceva pentru asta. Mult mai cinstit decat sa ia orasul o taxa de parcare, doar pentru ca poate. Si problema s-ar corecta in mod natural pe termen mediu, clientii cerand parcare asigurata la noile blocuri. |
|
#83
Posted 13 January 2016 - 13:59
Platon, on 13 ianuarie 2016 - 13:51, said: Garajele astea unde se fac ? sub pamant ? suspendate? o sa fie garaje pentru un cartier ? duci masina si mai mergi 10 km pe jos ? sau cum ? suna interesant De obicei la subsol. mici,mari in functie de spatiu, unde imi las eu masina e un garaj subteran sub un bloc,de vreo 50,60 de masini(le parcheaza baietii cam la 2cm una de alta, nici nu stiu pe unde naiba mai ies din ele. E 150-200 euro pe luna, le dai un sms cu 5 minute innainte sa ajungi acolo si ti-o gasesti scoasa afara. In alte cuvinte, nu se mai poate parca unde ai chef,creste cererea de locuri de parcare, daca creste cererea evident cineva investeste in asa ceva. |
#84
Posted 13 January 2016 - 14:20
Imi plac cei care urla "demolarea garajelor" fara sa se gandeasca ca in secunda 2 s-ar retroceda tot la "proprietarii de drept" si s-ar construi acolo un bloc... Din perspectiva asta, multumesc dar nu, multumesc. Mai bine garaje decat sa dau mana cu noul vecin de vis-a-vis...
|
#85
Posted 13 January 2016 - 14:27
Cind jumate' dintre Corporatii se vor muta si pe la altii prin orase va fi loc suficient pt. parcari , trotuare , tot ce vrei , sa mai redistribuim locurile de munca tovarasi ca in felul asta ne sufocam cu totii.
|
#86
Posted 13 January 2016 - 14:35
#87
Posted 13 January 2016 - 15:54
terratec, on 13 ianuarie 2016 - 12:02, said:
Apelul la copii este o tehnica folosita de propagandisti si de minoritarii rau voitori, bineinteles ca tu ai folosit-o din greseala. Am folosit exemplul intentionat. Daca gandeai dincolo de marxism, te prindeai repede ca un carucior are nevoie de mult mai mult loc ca un om. Nu merge sa te strecori cu el in 20-30 de centimetri, cum o patesti uneori pe trotuar. Ai nevoie de metrul ala care nu-ti este dat deseori. Si esti obligat sa ajungi pe sosea, cu caruciorul si copilul. Asta pentru ca un capitalist (cum ai zice tu), nu a respectat legea. Edited by miromulus, 13 January 2016 - 15:56. |
|
#88
Posted 13 January 2016 - 16:01
lmk, on 13 ianuarie 2016 - 12:51, said:
Această propunere ar relaxa legea care este acum în vigoare, pentru că, dacă nu știați (și, citindu-vă, sunt convins că nu știați), astăzi nu ai voie să parchezi pe trotuar decât acolo unde există marcaje care să permită acest lucru. |
#89
Posted 13 January 2016 - 16:11
Nick_85, on 13 ianuarie 2016 - 16:01, said: asa este dar politia nu poate sa le faca nimic celor parcati pe trotuar decat daca soferul este langa masina Politistii se ghideaza strict dupa Normele (Regulament) de aplicare ale Codului Rutier, iar acolo NU este interzisa parcarea pe trotuar. Am postat extrase, la postul #81. |
#90
Posted 13 January 2016 - 16:17
Asta ar fi solutia! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LcwFjHLR4HQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Se poate stationa in aer (si parca in plop)!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users