Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Fabrica Dacia se robotizeaza cu ajutoare nesociale
#19
Posted 25 November 2015 - 06:30
Robotizarea va face disponibile dotări noi ale automobilelor Dacia pt același pret.
Acele dotări noi, probabil, vor fi muncite tot de români. Automatizarea nu înseamnă șomaj. Înseamnă ieftinirea unor procese pt a face disponibile dotarea cu noi sisteme pt prețuri similare. Dacia este un automobil slab echipat si în ciuda prețului mic, nu va putea rezista pe piata dacă nu vine cu îmbunătățiri. Un exemplu este dotarea poliției cu VW Polo. Subvenția primită de la stat este un troc pt lipsa infrastructurii rutiere, care ar fi îmbunătățit randamentul la export si da, este o hoție. S-a făcut export de subvenție. Edited by porphyrogenitus, 25 November 2015 - 06:33. |
#20
Posted 25 November 2015 - 07:07
cuculili, on 25 noiembrie 2015 - 00:59, said:
Eu nu inteleg, cum saracie bugetul plateste privatu` sa se modernizeze. Pai nu era interzisa stipendierea agentilor economici? Uita-te la alte tari cum ii sufla in fund pe marii investitori ca sa vina, sau odata veniti, ca sa stea. Dai un ban, dar scoti 10x in timp. Asta cu statul sa nu ajute e o tampenie de la europeni care dupaia se mira ca aoleo dar cum ne-a plecat industria in asia si mai nou si prin state. Ca sa vezi, de ce oare? |
#21
Posted 25 November 2015 - 07:16
Adm, on 25 noiembrie 2015 - 00:46, said:
Situatia e simpla in orice firma: te uiti pe cheltuieli si adesea vezi ca fondul salarial e de departe cea mai mare cheltuiala. Din aceasta cheltuiala, mai bine de jumatate taxe (japca) => depui efortul sa scazi aceste cheltuieli. Cum Dacia/Renault nu lucreaza la negru, probabil ca acei roboti se vor amortiza in X ani! Fabrica va avea un profit mai mare, banii sunt rulati, iar statul isi ia partea (pofit, tva etc). Economia noastra e sugrumata de taxele aberante pe salarii. Aceste taxe tin de mult prea multi ani salariile jos. Ai da 1000 EUR unui salariat net, dar cand vezi ca mai dai inca 1000 eur statului, nu mai e funny! Cand ai zeci/sute/mii de angajati, asta devine o mare problema! Fa si tu o socoteala simpla. Dacia are 13500 de angajati. SA zicem la un salariu mediu de 1500 Euro de caciula ( desi nu e atat) , ar veni 20 000 000 Euro /an cheltueli salariale. Dacia vinde cam 350 000 automobile pe an, sa zicem la 10000 Euro PE masina ar veni incasari de 3 500000000 Euro PE an (3.5 Milliarde). Deci cheltuelile salariale raportate la incasari reprezinta 0,6 % , Nico macar 1℅. Edited by zyraxes27, 25 November 2015 - 07:34. |
#22
Posted 25 November 2015 - 08:20
13 milioane de euro? ce iau de banii astia? un sfert de robot?
initial am zis ca e o gluma, pentru dacia suma asta e absolut insignifianta. anul trecut au avut o cifra de afaceri de 4.2 miliarde euro. stiu politicieni care ar crapa de rusine daca ar da un tun doar asa de mic. probabil intre patronat si salariati e un meci de sah, si asta e o mutare a patronatului, vor sa arate ca au si sustinerea statului roman. |
#23
Posted 25 November 2015 - 08:23
sirius208, on 25 noiembrie 2015 - 00:54, said:
E deprimant sa stii ca ceva ce poate fi faut robotizat se face cu oameni pentru ca sunt mai ieftini! Avem o problema de impozitare si de calificare e fortei de munca. Nu e nimic in neregula cu robotizarea ci cu invatamantul si cu mediul de afaceri romanesc. |
#24
Posted 25 November 2015 - 08:55
ai dreptate, si io am zis ca trebuia sa ramanem la cal si plug. iti dai seama ce somaj a aparut dupa inventarea tractoarelor?
sa fim seriosi, dacia a cazut la vanzari pe toate pietele importante, romania, franta, germania. a mai compensat pe ceva piete netraditionale, cum e spania, dar acolo vanzarile totale de masini au crescut cu 40%, iar cota dacia cu 15%. deci, daca stai sa te gandesti, tot un rezultat prost. sunt si ei constienti ca trebuie sa faca ceva, ori o scadere de pret, ori o crestere de calitate. si as zice io, in plus le-ar trebui si ceva modele noi... de la duster au trecut vreo 6 ani... |
#25
Posted 25 November 2015 - 09:24
joseph_lacroix, on 25 noiembrie 2015 - 00:47, said: asta e trendul, daca la un salariu mediu de 3900 de lei angajatii dacia ameninta cu proteste fiindca vor mai mult, patronatul ce sa faca? automatizeaza sau muta fabrica astea sunt variantele. angajatii trebuie sa inteleaga ca nu dacia este la mana lor ci total invers. |
#26
Posted 25 November 2015 - 10:46
vezi pe net lista de sporuri si bonusuri la dacia, e fabuloasa. per total 2-3 mii euro pe an suplimentar.
oricum, aia de la dacia am vazut ca au anuntat plati compensatorii pentru aia care pleaca de buna-voie, intre 10k si 100k, parca vad ca trei sferturi din angajatu vor sa plece... |
#27
Posted 25 November 2015 - 10:58
zyraxes27, on 25 noiembrie 2015 - 07:16, said:
Fa si tu o socoteala simpla. Dacia are 13500 de angajati. SA zicem la un salariu mediu de 1500 Euro de caciula ( desi nu e atat) , ar veni 20 000 000 Euro /an cheltueli salariale. Dacia vinde cam 350 000 automobile pe an, sa zicem la 10000 Euro PE masina ar veni incasari de 3 500000000 Euro PE an (3.5 Milliarde). Deci cheltuelile salariale raportate la incasari reprezinta 0,6 % , Nico macar 1℅. Dacia produce cu 13500 de angajați, fiind probabil adevărat. Dar dacia trebuie să plătească și dealerii din toate țările unde vinde, nu doar leafele, cât și mentenanța reprezentanțelor. Dacia cumpără multe componente de la alte fabrici multimarcă, care la rândul lor au salariați. Un automobil este produs de către fabrica mamă într-o mică măsură, restul fiind componente de la alți producători. Indirect, dacia are probabil de 3, 4 ori mai mulți angajați decât spui. |
#28
Posted 25 November 2015 - 10:58
slai, on 25 noiembrie 2015 - 10:46, said:
vezi pe net lista de sporuri si bonusuri la dacia, e fabuloasa. per total 2-3 mii euro pe an suplimentar. oricum, aia de la dacia am vazut ca au anuntat plati compensatorii pentru aia care pleaca de buna-voie, intre 10k si 100k, parca vad ca trei sferturi din angajatu vor sa plece... Si dupa ce se termina banii ce draq face pana la pensie? Ca firmele cauta sa angajeze pana in 45 ani, cel mult. Edited by XORIAN_L, 25 November 2015 - 10:59. |
|
#29
Posted 25 November 2015 - 12:03
#30
Posted 25 November 2015 - 12:42
slai, on 25 noiembrie 2015 - 10:46, said:
vezi pe net lista de sporuri si bonusuri la dacia, e fabuloasa. per total 2-3 mii euro pe an suplimentar. oricum, aia de la dacia am vazut ca au anuntat plati compensatorii pentru aia care pleaca de buna-voie, intre 10k si 100k, parca vad ca trei sferturi din angajatu vor sa plece... Tre' sa ai o anumita vechime ca sa poti beneficia de bonusurile astea de pensionare; |
#31
Posted 25 November 2015 - 13:25
porphyrogenitus, on 25 noiembrie 2015 - 10:58, said: Gândirea ta este f simplistă. Dacia produce cu 13500 de angajați, fiind probabil adevărat. Dar dacia trebuie să plătească și dealerii din toate țările unde vinde, nu doar leafele, cât și mentenanța reprezentanțelor. Dacia cumpără multe componente de la alte fabrici multimarcă, care la rândul lor au salariați. Un automobil este produs de către fabrica mamă Ă®ntr-o mică măsură, restul fiind componente de la alți producători. Indirect, dacia are probabil de 3, 4 ori mai mulți angajați decât spui. Dealerii si furnizorii sunt chestii separate. Eu vorbesc strict de activitatea de fabricatie automobile. 13500 de oaneni construiesc 350 000 de masini pe an iar veniturile pe care acestia le incaseaza intr-un an nu reprezinta nici 1% din cifra de afaceri a companiei. Ideea e ca salariile angajatilor au o pondere nesemnificativa in costurile companiei. XORIAN_L, on 25 noiembrie 2015 - 10:58, said: Si dupa ce se termina banii ce draq face pana la pensie? Ca firmele cauta sa angajeze pana in 45 ani, cel mult. SA caute si alt gen de firme decat cele de paza. |
#32
Posted 25 November 2015 - 13:29
#33
Posted 25 November 2015 - 13:33
joseph_lacroix, on 25 noiembrie 2015 - 00:47, said:
asta e trendul, daca la un salariu mediu de 3900 de lei angajatii dacia ameninta cu proteste fiindca vor mai mult, patronatul ce sa faca? automatizeaza sau muta fabrica astea sunt variantele. angajatii trebuie sa inteleaga ca nu dacia este la mana lor ci total invers. Da astia de la Ingolstadt sau Wolfsburg cum de FAC 500 - 600 000 de masini pe an si platesc salarii de peste 40 000 Euro pe an? Si uite ca nu pleaca Wolkswagen sau Audi. |
|
#34
Posted 25 November 2015 - 13:39
zyraxes27, on 25 noiembrie 2015 - 13:25, said:
Dealerii si furnizorii sunt chestii separate. Eu vorbesc strict de activitatea de fabricatie automobile. 13500 de oaneni construiesc 350 000 de masini pe an iar veniturile pe care acestia le incaseaza intr-un an nu reprezinta nici 1% din cifra de afaceri a companiei. Ideea e ca salariile angajatilor au o pondere nesemnificativa in costurile companiei. |
#35
Posted 25 November 2015 - 13:40
XORIAN_L, on 25 noiembrie 2015 - 10:58, said: Si dupa ce se termina banii ce draq face pana la pensie? Ca firmele cauta sa angajeze pana in 45 ani, cel mult. Daca oamenii ar fi mai mobili si ar renunta la mentalitatea invechita ca tre SA stai intr-un singur loc pana la pensie, ar mai vorbi bine si o limba straina ar realiza ca sunt foarte cautati PE piata muncii. In Romania (si nu numai), e o criza profunda de "oameni care chiar stiu sa faca ceva". Si chiar dupa 45 de ani. |
#36
Posted 25 November 2015 - 13:48
Da-mi te rog un exemplu! Ce anume se cauta in Romania si poate fi facut si de oamenii trecuti de 45?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users