Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Timp asteptare echipamente RDS?
Last Updated: Jul 12 2022 19:51, Started by
Ahasverus
, Oct 16 2015 10:47
·
0
#91
Posted 10 September 2018 - 17:41
Merge merge.
576p, 720p si 1080i, toate cu refresh de 50Hz. Merg si cateva la refresh de 60Hz (inclusiv 1080i*60HZ) dar n-am urmarit prea atent acele rezolutii pt. ca se incadreaza si mai rau pe ecran (nu stie/poate monitorul sa centreze ok imaginea). In plus, noi fiind pe PAL cu 50HZ, daca reglez monitorul pe 60Hz se vede cumva in hopuri (miscarile nu sunt cursive). Ce tine de adaptor e ok. Adica lumina, contrast, culoare e ok. Si sunetul e ok. Am insa o neplacere (mica) privind nivelul de negru, care e cam jos fata de celalalt tuner. Adica unde e intuneric nu vad aproape nimic. Iar tunerul regleaza contrastul spre zero (adica contrast minim are nivele de la 0 la 25 sa zicem). Daca facea reglajul contrastului spre mijloc (adica un nivel de 128 sa zicem) atunci toate erau perfecte. Totusi, cu acest negru profund, imaginile arata mai frumos. Mai cu contrast, acum si mai clare, deci e mai frumos. Insa pana se lasa seara cand nu prea distingi nimic prin zonele intunecate. edit - si monitorul face contrastul mic tot spre zero - adica o imagine cu contrast zero face imaginea complet neagra (totusi monitorul nu coboara pana la negru absolut dar e aproape); adica nu am cum sa ridic nivelul de negru un pic Ideal ar fi fost ca macar un dispozitiv sa faca contrastul spre gri, adica jumatate din luminozitate si sa vezi o spalaceala gri cand dai contrast minim dar n-a fost sa fie. Edited by theMisuser, 10 September 2018 - 17:50. |
#92
Posted 12 September 2018 - 11:53
Dupa discutii de cateva zile cu PR-ul de la PlazaTV, au zis ca o sa verifice problema sesizata de mine cu zonele intunecate ale imaginii; pare ca o setare de "gamma" este implicit reglata la nivel minim.
Cica o sa discute la fabrica despre problema asta Poate fac un firmware nou cu setare gamma inclusa. Le-am cerut si acces la un meniu de service in speranta ca poate contine pe undeva o asemenea setare - vedem ce rezolva. (probabil luni de zile pana la o solutie oricum) |
#94
Posted 13 September 2018 - 22:14
#96
Posted 18 September 2018 - 11:45
Maine se fac 5 luni de la comanda pentru decodor HD.
Ce m-a deranjat cel mai mult e ca nu au fost deloc cooperativi cand le-am propus o masura compensatorie: renunt la decodor pentru o luna gratuita la abonamentul TV . Raspunsul RDS a fost ca : ei nu fac asa ceva. Ei doar spun oamenilor la semnarea contractului ca decodorul HD vine in aproximativ o luna. Ne auzim peste inca o luna cand vom aniversa si jumatate de perioada contractuala fara decodor HD |
#97
Posted 18 September 2018 - 12:54
Nu îți vor da gratuit, pentru că doar pentru câteva posturi ai nevoie de el sau de CAM.
|
#98
Posted 18 September 2018 - 15:04
Asta am banuit dinainte sa le cer acest lucru si m-am lamurit dupa ce am discutat cu ei.
Iti dai seama ca nu stateam in cei 28 de lei, cererea pentru o luna gratuita am facut-o mai mult din principiu, sa vad cat de mult pretuiesc satisfactia clientului intr-o problema in care ei sunt de vina. Nu pot intocmi un contract cu decodor HD in custodie pe care ei sa nu-l livreze in 5 luni si stea si linistiti de parca nu s-a intamplat nimic. Si nu trebuie sa-mi dea gratuit pentru cateva posturi care se receptioneaza doar cu decodorul, ci pentru ca nu onoreaza conditiile contractuale. Pentru mine subiectul decodorului HD de la RDS este inchis, voi mai posta aici pentru a oferi celor care sunt in aceeasi situatie, o idee a timpului de asteptare. |
#99
Posted 18 September 2018 - 23:45
Si eu astept tot un decodor HD de 3 luni si 8 zile.
|
#100
Posted 18 October 2018 - 11:26
Deja a trecut o luna jumatate de asteptare dupa decodorul HD pentru satelit..
Edited by -koss-, 18 October 2018 - 11:26. |
|
#101
Posted 18 October 2018 - 19:16
La mine nici azi nu a venit decorul HD pentru cablu.
Ieri mi-a venit mesaj de la Digi că a ajuns decodorul, am mers la adresa din mesaj și domnișoara spune că nu au decodoare pe stoc și că este o eroare. |
#102
Posted 19 October 2018 - 08:32
Si eu am facut cerere de un decodor hd. Dupa 3 luni nu l-am primit. Am reziliat toate contractele, de voce, internet, tv si m-am mutat la orange.
|
#103
Posted 19 October 2018 - 11:06
Nu vreau sa ma "laud" , dar azi se implinesc 6 luni de cand a fost comandat decodorul HD, incep sa cred ca am fost foarte optimist cand am zis ca poate ar fi vreo sansa sa-l am sub brad anul asta.
|
#104
Posted 19 October 2018 - 11:28
Schimba furnizorul. E chiar bataie de joc. Niciodata rcs nu are echipamente. Nici daca le fabricau acum nu putea sa dureze atat. Ii doare la basca.....
|
#106
Posted 19 October 2018 - 15:06
#108
Posted 19 October 2018 - 19:21
pblx, on 19 octombrie 2018 - 15:06, said:
La mine a venit azi noul decodor după 3 luni de asteptare De satelit decodorul sau de cablu? andreihey, on 19 octombrie 2018 - 11:28, said:
Schimba furnizorul. E chiar bataie de joc. Niciodata rcs nu are echipamente. Nici daca le fabricau acum nu putea sa dureze atat. Ii doare la basca..... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users