Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare
 Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.
 Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...
 Cablu analog vs digital

Ce valoare stabiliti la RSSI la u...

Sony FH 10W reparatie

Monitor cu consum URIAS
 

Timp asteptare echipamente RDS?

- - - - -
  • Please log in to reply
142 replies to this topic

#127
edisitaru

edisitaru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 10.08.2004
In orasul Giurgiu am comanda de decodor HD din 23 ianuarie 2020, nici pana azi nu au dat vreun semn......
Digi_Helper ce putem face?

#128
Sukers

Sukers

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 768
  • Înscris: 05.08.2019

View Postedisitaru, on 03 martie 2020 - 21:48, said:

In orasul Giurgiu am comanda de decodor HD din 23 ianuarie 2020, nici pana azi nu au dat vreun semn......
Digi_Helper ce putem face?
Să îți cumperi un tv full hd capabibil dvb-c si cu ci+ dacă vrei card de la Digi pt programele hbo codate,că pe baza lor te apucă paștele și nu mai prinzi decodor.

#129
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014

View Postedisitaru, on 03 martie 2020 - 21:48, said:

In orasul Giurgiu am comanda de decodor HD din 23 ianuarie 2020, nici pana azi nu au dat vreun semn......
Digi_Helper ce putem face?

Salut, edisitaru,
Te rog sa-mi comunici datele de identificare ale contractului intr-un PM pentru a verifica.

#130
edisitaru

edisitaru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 10.08.2004

View PostDIGI_Helper, on 04 martie 2020 - 08:41, said:



Salut, edisitaru,
Te rog sa-mi comunici datele de identificare ale contractului intr-un PM pentru a verifica.

Aveti PM.
Multumesc!

#131
danik99

danik99

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 10.03.2020
Salut,

Client nou Digi(venit de la Telekom), semnat contract NET + TV Digital + extraoptiuni pe data de 5 februarie, instalat modem/router cu fibra pe data de 6. Super rapid, nu?
La instalarea TV digital mi-a fost oferit un decodor HD "din recuperari'. Am refuzat politicos, asteptandu-l pe cel nou, comandat in magazin in data de 05.02.2020, odata cu semnarea contractului.
Nu am insistat la ei cu telefoane avand serviciu TV de la Telekom pana pe 13 martie(ultima zi de contract). Am zis ca e timp suficient.
Si iata-ne in data de 10.03.2020, am sunat la relatii clienti, am mers in magazin si tot ce am primit sunt raspunsuri generice: ca trebuie sa asteptati, ca nu stim cat mai dureaza, ca bla bla..
Un pic ar mai fi trebuit din partea Digi pentru a avea un client nou, multumit de serviciile oferite si de promptitudinea instalarii serviciilor.
Sau poate 10 clienti sau chiar 100 de clienti ce sunt in aceeasi situatie.

Mai e ceva de zis?
Inafara de faptul ca trebuie sa merg sa imi caut furnizor servicii TV! Unul care sa faca instalarea repede! Posted Image)

PS: Mentionez ca TV-ul folosit nu e compatibil CI+ si sunt nevoit sa folosesc decodorul HD.

#132
dincadan78

dincadan78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,436
  • Înscris: 29.04.2010
De regula echipamentele vin din import anual spre sfarsitul lui martie si se incepe distribuirea in functie de comenzi prin aprilie. Acum cu molima asta, sansele din 2020 sunt mai mici. Ei au fost de buna credinta, v-au oferit un stb HD reconditionat, ca dvs l-ati refuzat, asteptand un echipament nou... problema e la dvs.

#133
NXC

NXC

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 07.03.2018

View Postdanik99, on 10 martie 2020 - 13:57, said:

Salut,

Client nou Digi(venit de la Telekom), semnat contract NET + TV Digital + extraoptiuni pe data de 5 februarie, instalat modem/router cu fibra pe data de 6. Super rapid, nu?
La instalarea TV digital mi-a fost oferit un decodor HD "din recuperari'. Am refuzat politicos, asteptandu-l pe cel nou, comandat in magazin in data de 05.02.2020, odata cu semnarea contractului.
Nu am insistat la ei cu telefoane avand serviciu TV de la Telekom pana pe 13 martie(ultima zi de contract). Am zis ca e timp suficient.
Si iata-ne in data de 10.03.2020, am sunat la relatii clienti, am mers in magazin si tot ce am primit sunt raspunsuri generice: ca trebuie sa asteptati, ca nu stim cat mai dureaza, ca bla bla..
Un pic ar mai fi trebuit din partea Digi pentru a avea un client nou, multumit de serviciile oferite si de promptitudinea instalarii serviciilor.
Sau poate 10 clienti sau chiar 100 de clienti ce sunt in aceeasi situatie.

Mai e ceva de zis?
Inafara de faptul ca trebuie sa merg sa imi caut furnizor servicii TV! Unul care sa faca instalarea repede! Posted Image)

PS: Mentionez ca TV-ul folosit nu e compatibil CI+ si sunt nevoit sa folosesc decodorul HD.

Daca este in custodie ce conteza daca este nou sau nu,se strica il schimba...

Daca NU folosesti extraoptiuni nu ai nevoie de receiver...

#134
gepeto

gepeto

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,069
  • Înscris: 19.08.2003
Decodor HD comandat in data de 23.10.2019...RCS nu a dat niciun semn de viata!

#135
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,355
  • Înscris: 16.04.2014

View Postgepeto, on 20 martie 2020 - 17:41, said:

Decodor HD comandat in data de 23.10.2019...RCS nu a dat niciun semn de viata!

Salut, gepeto,
Te rog sa-mi comunici datele de identificare ale contractului intr-un PM pentru a verifica.

#136
EmTe

EmTe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.11.2009
Solicitat instalare Internet fix la o noua adresa (oras mare,bloc, fibra in scara conectata la vecini, deci nu probleme de adeverinte si autorizatii) - nu se poate ca nu sunt echipe. OK, comandat stick 4G . Nici o veste. In concluzie peste cateva zile va trebui sa se mearga la servicu fizic (daca mai e deschis...)  pentru ca work from home it's impossible by Digi :D. Sau miloaga la vecini sa sharuiasca parola WiFi. Ori rugaciune sa tina mobilul pe post de hotspot cate 10 ore pe zi...

#137
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
Asa e cand ingrasi porcul de Craciun.

#138
EmTe

EmTe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.11.2009

View PostdiZy, on 25 martie 2020 - 15:11, said:

Asa e cand ingrasi porcul de Craciun.

"Fortuit" se numeste termenul. Ala original, nu Veorica style.

#139
EmTe

EmTe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.11.2009

View PostEmTe, on 25 martie 2020 - 15:08, said:

Solicitat instalare Internet fix la o noua adresa (oras mare,bloc, fibra in scara conectata la vecini, deci nu probleme de adeverinte si autorizatii) - nu se poate ca nu sunt echipe. OK, comandat stick 4G . Nici o veste. In concluzie peste cateva zile va trebui sa se mearga la servicu fizic (daca mai e deschis...)  pentru ca work from home it's impossible by Digi Posted Image. Sau miloaga la vecini sa sharuiasca parola WiFi. Ori rugaciune sa tina mobilul pe post de hotspot cate 10 ore pe zi...
Consider ca e frumos sa inchid cu un update :   am rezolvat problema Posted Image folosind suportul Digi call center  - > am fost informat ca a:) habar nu au daca au pe stoc stick 4G, ca b:) habar nu au (evident  derivat din a:) cand/daca primesc/livreaza vreodata si in consecinta c:) am multumit frumos (for nothing), anulat comanda si decis sa folosesc un alt provider, dintr-aia vechi, corporatisti lacomi internationali care sug sangele poporului dar care sustin ca au produsele din oferta si in stoc fizic, nu numai in magazia cu html, css si javascript.

#140
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,511
  • Înscris: 16.12.2006
Cu serviciile fixe (internet fix) rezolvai si cu RDS (DIGI). Ti-am dat aseara un PM da vad ca inca nu l-ai citit. ;)

#141
HouseFreak

HouseFreak

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,432
  • Înscris: 15.09.2008
Asta cu echipamentele nu am inteles-o niciodata la digi , de ce timpul asta de asteptare mare ?

Lipsa bani pt achizitii echipamente in stocuri suficiente ?

#142
cyrusct82

cyrusct82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 18.08.2011
Eu zic că sunt varza la distribuția lor.
Practic am pățit eu acum câțiva ani cu card CI+. Am făcut comanda într-un magazin Digi aproape de casa și am așteptat vreo 2 luni și nimic, un alt prieten a făcut comanda într-un alt magazin și a luat pe loc.
Am văzut că el a luat imediat și m-am hotărât și am făcut comanda de card in toate punctele Digi din Constanța. Am primit mesaj că e disponibil în același punct de unde îl luase și prietenul meu.
De obicei când vreți ceva de la ei faceți comanda in mai multe puncte. După ce luați anulați restul comenzilor.

#143
myht75

myht75

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 04.07.2021
Buna ziua smart card comandat pe data de
24.06.2021  nu a ajuns nici pina acuma ma poate ajuta cineva cu o informatie ?




Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate