Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Sfaturi alegere Van 3,5T

- - - - -
  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#55
adimaneta

adimaneta

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 04.10.2015

View Postadimaneta, on 16 februarie 2016 - 19:07, said:

Pentru cei care vreti sa va apucati de transport cu autoutilitara de 3,5 tone. Anul asta am vrut sa inchid, sa vand masina si sa ma apuc de ceva mai producciv dar am spus sa mai incerc ceva, transport UE-UE.
Va dau un sfat, o informatie pe care nimeni nu o sa o dea:
Nu faceti transport intern sau RO-UE UE - RO, faliment scrie pe voi daca nu aveti niste contracte si va bazati doar pe bursa.
Incercati doar transport intracomunitar. Va faceti cont pe teleroute sau pe trans.eu, acolo gasiti numai transporturi intracomunitare.
Ies incomparabil mai multi bani. Va trebuie masina buna, maxim 5 - 6 ani vechime, maxim 500.000 km (cu cazane nu faceti treaba, faceti si 15.000 - 17 000 km pe luna si daca nu e masina buna va sta numai prin service.
Bani de combustibil minim 4000 - 5000 euro, va trebuiesc aprox. 2000 - 2500 euro pe luna, poate chiar mai mult. Sunt la mare cautare masinile cu lift, partea proasta este ca nu mai ai sarcina utila dar sunt multe marfuri de 300 - 400 kg dar vor neaparat lift.
Banii se incaseaza in general la minim 60 de zile. Stati pe comunitate minim 5 - 6 saptamani pentru a avea profit. Imprimanta cu scaner la voi, laptop cu tot ce trebuie pe el(eventual multe filme si documentare pentru ca nu este usor sa dormi in masina 1 - 2 luni), net mobil pentru germania (Vodafone DE 25 euro pt. 3 gb valabili 30 zile sau 35 euro 5 gb valabili 30 zile)restul mc donald's (si pentru franta din 2016 daca zvonurile se adeveresc, SFR 9 euro 1 gb valabil 7 zile sau 30 euro, 4 gb valabil 30 zile. ), ruter acasa in RO cu conexiune VPN de la pc la router (netul mobil din germania are niste porturi blocate si fara alea nu merge bursa poloneza dar se poate trece peste printr-o conexiune VPN - am avut problema asta. Un router de doamne ajuta cu functia de VPN si care nu da erori sau se blocheaza costa cam 800 ron, sub pretul asta riscati sa aveti probleme cand se umple memoria ram sau cache-ul lui, nu recomand, sunt niste bombe). Facturile si documentele le trimiteti de prin tari straine cu tracking number, costa aprox 4 - 10 euro per plic. Nu faceti cabotaj, nu va angajati sofer altfel riscati sa aveti probleme, mai ales pe Germania cu legea MILOG (copie legalizata si tradusa in germana ca soferul este si asociat unic al firmei iar conform legilor din Romania puteti munci la firma voastra fara a fi angajat). Eu cat am stat plecat am pus pe masina maxim 500 - 600 kg si o singura data am pus 1100 kg. La retur catre RO am pus 1200 kg. Se plateste aproc 0,3 - 0,35 euro per km (am luat si 0.5 euro per km dar astea pica foarte rar) dar castigati la numarul mare de kilometri parcursi. Contract cu o firma care vinde motorina (eu am la Smart Diesel), va puteti recupera TVA-ul pentru motorina. Sunt firme care recupereaza TVA-ul si dupa bonurile fiscale dar dureaza cam 1 an in ceast caz.
Am plecat pe comunitate, am stat aproape 6 saptamani si am vazut ca se misca treaba ... cat s-o mai misca.
Edited by catalinoprescu, 31 December 2015 - 06:05.
Buna ziua la toata lumea,
Dupa ce am citit tot forumul asta cap-coada vreau sa reiterez si sa subliniez unele aspecte mentionate pe aici (mai multa sau mai putin in functie de caz),
Prima si cea mai importanta e urmatorul aspect:
- NU va apucati de transport pe 3.5tone. Nu mai e ce a fost si nci nu o sa mai fie vreodata. De multumint snapanilor de la casele de expeditie si disperatilor
care fac curse pe 0.20euro centi sau chiar mai putin.
In rest, daca totusi va pune Lucifer sa incepeti e util sa luati in considerare urmatoarele:
- conturile pe bursa sunt de spalat pe cap cu ele la ora actuala, istoria antica nu e relevanta. Rar se intampla sa gasesti o cursa la un 0.30 pe acolo, in rest
numai ciurucuri. De genul 2,3 paleti la 100eur si daca se poate si teleportare este excelent. Cursele care se gasesc acolo la ora aceasta sunt cele pentru
care cei de la casele de expeditii nu au gasit masina la firmele cu care lucreaza si le arunca pe bursa la pret de nimic pentru ca sa i-a un comision cat mai mare.
Fapt confirmat mie cel putin de cateva case de expeditie pana acum.  Sau mai nou a aparut o specie de transportatori care i-au toate cursele care le prind,
desi nu au nici cu ce nici cum la pretul ala sa faca transportul, dupa care le baga pe bursa la pret spre zero, e plina bursa de anunturi de 50 eur pe palet.
Grupajele f greu de facut spre imposibil. Daca vedeti aceasi cursa de la mai multe firme si mai apucati sa sunati (deoarece anunturile dispar instantaneu,
e un concurs de format nr dealtfel), sunati la toate, diferenta dintre firme este f mare, poate ajunge la 100%. Aici se vede cat de disproportionat este castigul
intre ala care muta hartii, si cat castiga ala care munceste efectiv.  TOATE acestea sunt valabile din Romania spre extern, aici ma refer Timisoara si Arad.
Din extern spre Romania mai bine dar nu cu mult, depinde de tara, si inspre ce loc din Romania vreti sa va intoarceti. De sarbatori (Paste, Craciun) e o
situatie mai speciala ca sunt putine masini si mai gasesti cate ceva. Asta va spune careva care a stat pe bursa luni de zile de la 8 dimineata la 6 dupa-masa,
nu auzite, nu ocazional.
- Contractele cu firmele de expeditii mentionate pe forum s-au inchis. Au atatea masini incat nu au ce face cu ele.
- Contracte cu casele de expeditii sunt pe spaga mai pe romaneste. cam 10% din valoarea comenzii. Si nici la alea nu apuci fara minim 5 masini,
cineva sa te introduca, etc. Maxim 0.35 din care ramai cu 0.30
- Contracte cu firme producatoare care fac export tot cu spaga mai sus mentionata, cunostinte, pile, etc. Dar sunt oricum mai profitabile, majoritatea
platesc tur-retur. tot un maxim de 0.35, dar in 90% platesc cam 0.27/0.30. Singurul avantaj e ca poti gasi ceva pe bursa si sa iei pe retur cate ceva
indifirent de pret, lucru care ii bucura pe ceilalti transportatori care nu au tur-retur platit. eu oricum nu i-au oricum nimic sub 0.30 pe km, si pana
si pretul asta este derizoriu dupa mine, dar asa l-am gasit si de unul singur nu il pot imbunatati. Iar trendul din cate vad eu e spre micsorare,
nu majorare.
- Termenul de plata de pe comanda e teoretic. In practica cu vreo minim 15 zile peste. Buget minim pentru o masina pana sa inceapa sa se intoarca
banii e cam de vreo 5000eur. Cititi cu atentie comanda, stiu ca deobicei e vreo 2 pag minim, dar trebuie. Nu de alta dar toti nu mai stiu ce clauze
sa inventeze, scrise cat mai mic, astfel incat sa va plateasca in 60 sau 90 de zile.
- Amortizarea unei masini noi, indiferent de teoriile auzite pe aici, este in jur de 0.25/026 eur per km efectuat. Aici includ leasing, consumabile, sofer,
avans la urmatoarea, etc. La alea second-hand nu stiu, nu ma bag.
- Consumul din carte nu e ala din realitate. La un L4H3 e in jur de 12% van, si cam 14% prelata minim.
- Dimensiunile nu sunt cele din carte. Vreti sa cumparati una intrati cu ruleta in ea. Deobicei lungimea nu corespunde. E vb de grosimea peretelui despartitor
de la cabina si cea de la usa din spate. Cam la vreo 15cm de diferenta. Citroen/Peugeot L4H3 lungime reala 387cm. Inaltimea alta discutie in  functie de
osb de pe jos. Greutatea este una in carte, una la rar, si una cand o pui pe cantar. Intre carte si rar cam 120kg din sarcina utila.
Presupun ca o sa fie multi care o sa imi dea dreptate, sau altii care nu. Sa fiu sincer nu ma intereseaza nici asa, nici asa. Am zis sa va spun ce am constat
pe pielea mea ca poate careva o sa invete. Eu m-am luat dupa povesti nemuritoare si am avut de patimit pe tema asta. oricum toate forumurile si postarile
din lume nu va folosesc la nimic fara experienta, iar pe sectorul asta e f neplacuta la momentul acesta cel putin.

#56
adimaneta

adimaneta

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 04.10.2015

View PostBeko10, on 01 noiembrie 2015 - 09:51, said:

Pana la urma ai cumparat ceva?
Merge afacerea ?
Ai comenzi ?
Esti tu sofer ?
merita ?
Cat iti iasa pe luna ?

Am facturat pana acum aproximativ jumatate din valoarea de achizitie a vanului, am consumat 4 to diesel.

#57
i7zooke

i7zooke

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 171
  • Înscris: 26.01.2012
Any news despre van? Multumit?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate