Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Corporatism. Interese. Incotro?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
27 replies to this topic

#1
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Cititorilor de "telegrame", ca să fiu un pic în ton cu formulările moderatorului le va fi imposibil de urmărit subiectul. E un pic întortocheat, multe elemente aparent fără legătură care se leagă pe parcurs.
Povestea începe de la un subiect deschis de mine referitor la probleme cu mesageria vocală la un subiect Digi. Civilizat, fără injurii, clar și la obiect. Fiind plecat din țară nu am avut timp să îl urmăresc însă dând un refresh constat că au apărut multe like-uri într-un timp mai scurt și multe pe subiectul deschis de mine. Zic, hai să văd ce li se pare oamenilor așa interesant (era un subiect derizoriu ca valoare dar pe mine mă afecta această problemă) dar cum dau click, subiectul a dispărut. Conștient fiind că nu am încălcat nici o regulă, intru și deschid un subiect de feed-back care însă dispare rapid.
Apoi redeschid subiectul. De această dată constat cu stupoare că primesc doar niște injurii de la niște utilizatori care aparent se învârt doar prin zona respectivă. Reportul nu are efect. Un utilizator chiar încearcă să mă discrediteze aruncând câteva subiecte deschise de mine pentru a abate discuția. Un nou subiect deschis de mine le aria de feed-back face ca adm să ia totuși atitudine și să curețe subiectul, eu primind un mesaj în care mă asigură că eu de fapt exagerez când fac acuzații de părtinire. Well, așa să fie? Totuși, după curățare, rămâne o remarcă calmnioasă la adresa mea în care sunt făcut pinocchio, nu mă supăr, aș fi un prost să o fac. Mai ales că am ce face mai bun,
plecat fiind din țară. În Spania e tare fain, mai ales când vizitezi locuri pe care nu oricine are ocazia să le viziteze. Spaniolii sunt niște oameni liniștiți spre deosebire de Italieni.  :)  Personalul de la hotel este amabil și mâncarea bună.   Luni cumpăr repede o cartelă de Vodafone Spania cu o opțiune de net, considerând că economisesc niște bani, eu având 4G pe Orange în roaming . Sigur, nu sunt născut ieri și știu că din nefericire internetul nu înseamnă peste tot internet așa că o mai întreb pe vânzătoare dacă toate serviciile vor funcționa. Ea m-a asigurat că toate serviciile vor funcționa fără probleme. Respir astfel ușurat, mai ales că îl aveam pe mine și pe ghid care știa spaniolă. Deși există wifi în multe locuri, totuși prefer să am netul meu 4G, mai rapid și mai rapid. Din nefericire marți constat că internetul funcționează defectuos și mă decid să merg la magazin, că doar e dreptul meu de consumator să beneficiez de garanție la produsele și serviciile achiziționate. Din nefericire pot abia miercuri să ajung la magazin și tot din nefericire doamna de acolo îmi spune că nu are cum să mă ajute și mă trimite la un shop Vodafone. Acolo însă este deschis abia după-masă deci urmează o nouă tură de așteptare. Din fericire după masa spre seară am de făcut o tură în mall-ul în a cărui incintă se află magazinul Vodafone. Urmează, evident, o nouă tură de așteptare de anvergură. Din fericire, așteptarea pare să fi meritat, tânărul fiind dispus să mă ajute, venind chiar el cu inițiativa să deschidă un google translate pe laptopul magazinului, astfel înțelegerea nemaifiind o problemă, mai ales că eu deja mai înțeleg u  pic de spaniolă. Tot el apelează pentru mine serviciul Vodafone de consultanță, probabil, unde după o convorbire de lungă durată se ajunge la concluzia că o posibilă soluție ar fi resetarea sistemului. La timpul de așteptare cu repornirea se mai adaugă și timpul de așteptare cu reindexarea aplicațiilor din telefon pentru că am scos din greșeală bateria înainte de a opri telefonul. Consultantul mă previne că dacă nici acum nu merge, nu se poate face nimic și, ghici ce, nu mergea! Bun, bun, dar eu am cumpărat un serviciu și dacă nu se poate asigura funcționarea acestuia, aș dori banii înapoi. Consultantul îmi spune însă că tot ceea ce poate face este să depună o reclamație la Vodafone dar asta va dura iar pentru bani tot ceea ce pot face este să mă adresez magazinului din care am cumpărat cartela și ei vor trata ulterior cu Vodafone. Părea chestia logică într-un fel, în fond, nu? Clienta pe care a preluat-o chiar știa engleză și mi-a tradus. Chiar și dânsa a avut multe probleme cu Vodafone.
Iată-mă astfel întors la magazinul inițial. Doamna nu mai era acolo, era un coleg. O iau din nou de la capăt și de data asta aud alta: Aplicațiile voip nu ar merge și de fapt doamna ar fi trebuit să ne explice acest lucru. Poate așa se explică atitudinea femeii ce ne-a pus pe drumuri, știa ea ce știa. Astfel, el va trimite situația la Vodafone (a făcut copie după bon) dar va trebui să revenim a doua zi pentru a o întâlni pe vânzătoare. Iată-ne reveniți (eu și ghidul) din nou, și ne așteaptă o altă oră la coadă acolo. De data asta însă tipa a devenit mai recalcitrantă, explicându-ne că se declară incompetentă dar nu mincinoasă. Ne-a spus că "nu se garantează funcționarea serviciului". Cu alte cuvinte, avem un personal impertinent care se pișă pe legi și se eschivează de orice răspundere. Evident, nu am văzut banii înapoi, am deschis însă o sesizare pentru protecția consumatorilor la ei. La ei,  nici vorbă de e-mail (la noi am rezolvat totul prin e-mail, foarte civilizat).
Ca o mică paranteză, în Cuba orice infracțiune asupra unui turism e pedepsită de 4 ori mai aspru. Cred că dacă multe merg prost la ei, la capitolul ăsta e de învățat.

Însă acest eveniment îmi oferă pretextul să fac o "ghidușie" pe forum.
Dacă eu am fost jignit cu apelativul pinochio, respectivul nu a fost sancționat și postul este prezent și astăzi, am să deschid un subiect despre pățanie și am să folosesc apelativul prostituată. Știți cum a dispărut subiectul și am luat suspend? INSTANT.
Bine, mai întâi  trebuie lămurită treaba cu regulamentul și cu cuvintele. În primul rând, pinochio înseamnă în contextul dat mincinos. Eu eram făcut mincinos fără dovezi. Prostituată înseamnă în contextul dat de mine persoană fără caracter, care se compromite pentru niște arginți.
Din  punct de vedere al regulamentului, ambele sunt la fel de grave. Deși eu chiar mă simt ofensat să fiu făcut aiurea mincinos, pe când gagica n-o să aibe habar în 5 generații de subiectul deschis de mine.
Nu doar corporațiile beneficiază de "protecție". Am deschis odată un subiect în care luam atitudine împotriva anumitor decizii ale președintelui. După ce subiectul a dispărut, adm declara senin(ă) că nu știe ce s-a întâmplat cu subiectul.
Cenzură, trolling, cozi de topor. Acesta e noul sistem de manipulare pe internet. A evoluat de la banarea instantă care a creat adevărate insule în jurul bloggerilor. S-a rafinat. Acum te lupți cu morile de vânt. Bun venit în lumea intereselor de grup și a corporatismului modern.
Ah, tocmai a mai dispărut un subiect în care mă plângeam de un hotel din București. Tot fără urme, tot fără explicații.
Nu mă aștept de la un răspuns de la nimeni. În Spania aștept răspunsul de la protecția consumatorului sau merg mai departe, la comisia europeană. Pe forum.. mi se rupe. Am vrut doar să arăt cât de mult contează interesul corporatist/de grup.
Despre spanioli în general, oameni ok, au doar uscăturile lor. În aeroport se caută bine mersi la bagaje, unui prieten i-au furat chiar o sticlă de vin de la bagajul de cală din aeroport.
Am învățat că noi românii suntem "nașpa". De fapt, noi europenii suntem "nașpa" dar fără să vrem. Ne-a schimbat corporatismul și mercantilismul. Viitorul? Nu cred că (mai ) contează. Tot mai puțin contăm la scară globală.
Ar trebui să închei pe un tot pesimist? Nu, chiar deloc. Faptul că există acest editorial (va exista sub o formă sau alta pe undeva) arată că adevărul va tinde întotdeauna să iasă la iveală. Nici un interes corporatist sau de grup nu poate învinge adevărul. Nici o sumă de bani, oricât de mare nu poate concura cu dorința de a expune adevărul.

#2
andreirlk

andreirlk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 27.11.2010
Ba da, ar trebui sa inchei pe un ton pesimist. In stilul in care merg lucrurile in ziua de azi, viitorul e cel putin sumbru. Minciuna, manipularea, musamalizarea, incalcarea legii si a drepturilor, etc etc cresc exponential.

#3
Zinus

Zinus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,735
  • Înscris: 23.04.2014

View Postandreirlk, on 21 septembrie 2015 - 13:23, said:

Ba da, ar trebui sa inchei pe un ton pesimist. In stilul in care merg lucrurile in ziua de azi, viitorul e cel putin sumbru. Minciuna, manipularea, musamalizarea, incalcarea legii si a drepturilor, etc etc cresc exponential.
Adica revine trecutul, cu o noua palarie.

#4
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Da, am citit tot. Unde e subiectul ala cu Vodafone Spania ca am si eu ceva de adaugat... ?

#5
Abc2001ro

Abc2001ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,620
  • Înscris: 02.07.2015
Natura umana. Ce, tu credeai ca au disparut alde Hitler si Stalin ? loool Si-au gasit alte nise acum.

#6
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011

View Postf300, on 21 septembrie 2015 - 14:08, said:

Da, am citit tot. Unde e subiectul ala cu Vodafone Spania ca am si eu ceva de adaugat... ?

Îl redeschid, normal. Dar nu chiar acum, sunt un pic ocupat.

#7
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014
Lol, nu am mai râs așa de mult.Posted Image  Măi benis nu ți se pare că ai cam multe"probleme"? Au zic să faci un efort să-ți folosești mai mult cerebelul, o să vezi că + 90% din problemele tale imaginare vor dispărea. Posted Image Mă refer la genul ăsta de probleme:

View Postbenis, on 21 aprilie 2015 - 18:15, said:

Este cunoscut faptul că Telekom nu-s chiar meseriași la activări, nici în alte țări nu te poți baza pe "promptitudinea" lor.
Am luat o cartelă, s-a putut încărca/activa doar prin apel la ei dar nici după 2 ore nu pot apela 1234. Ei mi-au spus să mai aștept o zi. Cât durează în realitate să se activeze 100% cartela? Eu am sunat de pe ea, am fost sunat, aștept cu nerăbdare să îi dea bătaie.

View Postbenis, on 21 aprilie 2015 - 19:40, said:

Se poate închide, era o greșeală de a mea

Cum nu reușești să faci ceva(din prostia ta), cum deschizi un topic de genul: "ce nașpa îs ăștia".  De fapt, tu ești un fel de Vladutz mai evoluat.. Posted Image  Aștept cu interes să deschizi un topic despre cum nu reușești tu să bagi un sim normal într-un locaș de nano sim, să ne spui ce nașpa este x companie care a fabricat telefonul. Posted Image

#8
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postbenis, on 21 septembrie 2015 - 12:26, said:

Ah, tocmai a mai dispărut un subiect în care mă plângeam de un hotel din București. Tot fără urme, tot fără explicații.

Încă un exemplu de probleme imaginare "a la benis": http://forum.softped...nie-cam-scumpa/  ‚Nu a șters nimeni topicul, doar că el este prea incapabil ca să-și caute prin propriile subiecte. Posted Image Paranoia și prostie, nimic altceva. Posted Image

Edited by Annoying, 21 September 2015 - 17:25.


#9
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Hehe, am zis eu.. cozile de topor. Posted Image  Trolling oficial.
De menționat că trolul continuă nestingherit cu invective pentru care eu am luat suspend.
Îmi fac mea culpa pentru subiect, uitasem că a fost mutat la generalități. Posted Image   Este și o problemă cu sistemul de search care nu indexează corect. Google caută mult mai bine decât motorul de căutare al forumului.

Edited by benis, 21 September 2015 - 18:24.


#10
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
del

Edited by benis, 21 September 2015 - 18:24.


#11
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postbenis, on 21 septembrie 2015 - 18:08, said:

Este și o problemă cu sistemul de search care nu indexează corect. Google caută mult mai bine decât motorul de căutare al forumului.

Ha ha, cum găsești tu mereu probleme la alții! Tu ești perfect! Ghici ce, eu am folosit sistemul de căutare al forumului și am găsit topicul în câteva secunde.Posted Image Acum fugi și deschide un topic în care să arunci cu kk în sistemul de căutare al forumului.Posted Image

Quote

De menționat că trolul continuă nestingherit cu invective pentru care eu am luat suspend.

He he, dar cozi de topor, trol, prostituată și alte bălării de-ale tale unde se încadrează? Eu nici măcar nu am dat report pentru prostiile scrise de tine. Posted Image

#12
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postbenis, on 21 septembrie 2015 - 12:26, said:

eu chiar mă simt ofensat să fiu făcut aiurea mincinos
[...]
Ah, tocmai a mai dispărut un subiect în care mă plângeam de un hotel din București. Tot fără urme, tot fără explicații.
Deocamdata, tu esti mincinos in privinta topicului despre hotel (nu stiu in rest, nu ma pronunt), iar pe mine, ca moderator al ariei, ma cam ofenseaza acuzatiile tale (repetate, in doua locuri diferite) de cenzura.

#13
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Acest sport al trollingului este practicat de mulți ani pe internet. Uneori este gratuit, ("cozi de topor"), alteori este plătit http://goldenageofga...internet-shill/
Adevărata artă este ca cei sponsorizați să nu iasă niciodată la iveală. Ei doar să arunce momeala.

Legătura dintre ei și corporatism? În trecut era necesară stingerea antireclamei cu reclamă agresivă la TV. Acuma nu mai ține. Nici PR-ul nu mai e ce a fost.

View PostBarboso, on 21 septembrie 2015 - 19:06, said:

Deocamdata, tu esti mincinos in privinta topicului despre hotel (nu stiu in rest, nu ma pronunt), iar pe mine, ca moderator al ariei, ma cam ofenseaza acuzatiile tale (repetate, in doua locuri diferite) de cenzura.

Eu mi-am cerut scuze pentru asta. Acuma, ce vrei să fac mătănii aici pe forum? Nu, mai mult nu pot să fac și nici scrisori siropoase nu am să compun. Eventual se poate edita subiectul și se poate scoate rândul respectiv, cu asta sunt deacord și mi se pare fair. Dar ca să faci dintr-o greșeală subiect de tam tam, mi se pare aiurea.

E normal să fii ofensat. Eu am ofensat în trafic pe un individ deoarece am uitat faza lungă aprinsă. S-a întâmplat, acum aproape 10 ani, aveam Dracie la vremea respectivă și eram la început în ale șoferiei. Omul a început să înjure și eu mi-am cerut scuze de mai multe ori. Dar degeaba, omul îi dădea înainte, că mă șite el, că văd eu, că mă f_te el, etc. Atunci i-am întors-o și m-am cărat și l-am lăsat în plata domnului.

Concluzie? Și eu mă simt de multe ori ofensat,  însă de tot atâtea ori mă întreb dacă a fost cu intenție sau nu și caut metoda cea mai bună de a drege conflictul.

Edited by benis, 21 September 2015 - 19:14.


#14
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Ti-ai cerut scuze, e-n ordine acum, da' vreo sase ore "ai tipat sus sus si tare" ca esti cenzurat, cand ar fi trebuit sa cauti mai bine sau macar sa intrebi, asteptand raspunsul un timp rezonabil..  Nu stiu daca topicul ti-a fost mutat acolo de pe alta arie, eu l-am vazut direct acolo si-as zice c-ai mai scris in el si dupa ce l-am vazut eu.

P.S.  Am trecut peste... am intervenit mai degraba ca sa-ti arat cum tu "ai fost ofensat" justificat, as putea spune, in timp ce tu i-ai ofensat nejustificat pe altii, ca urmare a neatentiei tale.

Sa ma scuze Terratec, am fost cam offtopic !   Posted Image

Edited by Barboso, 21 September 2015 - 19:38.


#15
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Așa este, eu am uitat de asta. Am dat apoi search după "yesterday" și "hotel" și nu au fost afișate rezultate. Chiar nu am nici o vină că search-ul funcționează cu probleme, uneori chiar nu este intuitiv locul unde ar trebui să se afle, cu tot respectul pentru cei ce l-au mutat, pentru că într-adevăr este un loc mai bun.

Despre întrebări.. De multe ori apar următoarele probleme: subiectul cu întrebarea dispare(da, s-a întâmplat), ești luat peste picior de parcă cine știe ce bullshit ai făcut sau efectiv se ridică din umeri (și asta s-a întâmplat în cazul subiectului cu președintele).

#16
andreirlk

andreirlk

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 138
  • Înscris: 27.11.2010

View PostAnnoying, on 21 septembrie 2015 - 15:55, said:

Lol, nu am mai râs așa de mult.Posted Image  Măi benis nu ți se pare că ai cam multe"probleme"? Au zic să faci un efort să-ți folosești mai mult cerebelul, o să vezi că + 90% din problemele tale imaginare vor dispărea. Posted Image Mă refer la genul ăsta de probleme:




Cum nu reușești să faci ceva(din prostia ta), cum deschizi un topic de genul: "ce nașpa îs ăștia".  De fapt, tu ești un fel de Vladutz mai evoluat.. Posted Image  Aștept cu interes să deschizi un topic despre cum nu reușești tu să bagi un sim normal într-un locaș de nano sim, să ne spui ce nașpa este x companie care a fabricat telefonul. Posted Image

View PostAnnoying, on 21 septembrie 2015 - 17:14, said:

Încă un exemplu de probleme imaginare "a la benis": http://forum.softped...nie-cam-scumpa/  ‚Nu a șters nimeni topicul, doar că el este prea incapabil ca să-și caute prin propriile subiecte. Posted Image Paranoia și prostie, nimic altceva. Posted Image

View PostAnnoying, on 21 septembrie 2015 - 18:56, said:

Ha ha, cum găsești tu mereu probleme la alții! Tu ești perfect! Ghici ce, eu am folosit sistemul de căutare al forumului și am găsit topicul în câteva secunde.Posted Image Acum fugi și deschide un topic în care să arunci cu kk în sistemul de căutare al forumului.Posted Image



He he, dar cozi de topor, trol, prostituată și alte bălării de-ale tale unde se încadrează? Eu nici măcar nu am dat report pentru prostiile scrise de tine. Posted Image

Bine bine, si cu tipul asta ce se intampla? Il face prost in fata si nu se intampla nimic? Aberant... exact ce spuneam.

#17
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011
Exact ce spuneam în subiect.. E o resursă prea prețioasă pentru a fi dată la o parte. În plus, are și deosebit de mult timp pentru a săpa orice discuție. Chichiţe ce pot fi puse sub lupă, mici greseli, mici defecte umane, orice poate denigra sau afecta imaginea. Tot ce iasă de sub tutela politicii oficiale trebuie atacat și denigrat.

Cu toate astea, resimt o deosebită plăcere scriind aceste rânduri, pentru că exact ce am scris în editorial că se întâmplă, se întâmplă.

Un robotel e un robotel.. El nu are motivație, nu are scop, nu are, cum s-ar spune pe la noi, nici un Dumnezeu. Astfel comportamentul devine predictibil și banal. Odată deconspirat, și agitat un pic cu o nuia, schiaună și caută o placă din liceu, poate poate mai găsește niște fani.

Fanii, sunt culmea, suficient de mulți și variați. De la puștani de liceu la pensionari care în lipsă de OTV caută material pentru masturbare psihică. Nevoia de cancan poate fi exploatată și la nivel de grup media dar și la nivel de individ.

Edited by benis, 21 September 2015 - 20:59.


#18
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014
Medicamente! 👎

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate