Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?
 

Motor oprit in mers

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015
Scenariul este urmatorul.  Mergi cu masina in viteza a 5 cu 3000 rpm. Apare ceva in fata sau ajungi intr-o intersectie unde trebuie sa reduci viteza si sa schimbi intr-o treapta inferioara. Apesi ambreiajul si frana masina coboara turatia rapid si motorul moare. Normal este ca turatia sa ajunga la 1000 si apoi sa scada la 600 pana schimbi viteza. Masina o am de 8 ani si mai detin inca 3 masini. Asa ca stiu sa schimb viteza Posted Image . Este ca si cum ar ramane fara benzina. Nasol ca nu apare nimic pe tester.

#20
x_ulica

x_ulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 11.11.2014
Banuiesc ca si motorul tau are un separator de ulei(filtru epurator) pt gazele de carter... Spune-le celor de la service sa il verifice pt ca poate da simptomele astea

#21
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
La Logan simptomul descris e dat de mpp , nu stiu la masina din descriere este identic , mpp-ul intra la relanti si realizeaza amestecul optim de aer comandat de ecu .

#22
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015
Multumesc pentru raspunsuri. Nu stiu daca are separator de ulei modelul asta. Am cautat pe net dar nu prea am reusit sa aflu. XILO te referi la motoras pas cu pas? Asta este in clapeta de acceleratie. Se poate testa? Multumesc.

Edited by run4you, 31 August 2015 - 11:25.


#23
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006

 run4you, on 31 august 2015 - 09:31, said:

Scenariul este urmatorul.  Mergi cu masina in viteza a 5 cu 3000 rpm. Apare ceva in fata sau ajungi intr-o intersectie unde trebuie sa reduci viteza si sa schimbi intr-o treapta inferioara. Apesi ambreiajul si frana masina coboara turatia rapid si motorul moare. Normal este ca turatia sa ajunga la 1000 si apoi sa scada la 600 pana schimbi viteza. Masina o am de 8 ani si mai detin inca 3 masini. Asa ca stiu sa schimb viteza Posted Image . Este ca si cum ar ramane fara benzina. Nasol ca nu apare nimic pe tester.

Cine te-a invatat pe tine sa decuplezi transmisia  cand franezi? Sau esti si tu sofer de duminica.
Cred ca problema e la clapeta de acceleratie/EGR/pedala sau filtru de benzina infundat/pompa care nu lucreaza in parametri sau baga aer.
O alta posibila cauza este ca tu mergi subturat si incerci sa-i dai in gusa si cand vezi ca nu se infinge retrogradezi.E normal ca daca o ineci cu benzina si depui calamina sa inceapa sa intrerupa montorul la relanti + AC se opreste de tot.
La fel cum a remarcat si celalat coleg cum ajungi tu pana la turatia de relanti in timp ce schimbi viteza.Tragi cumva si o tigara pe timpul manevrei?Daca schimbi repede cum e si indicat de altfel nu scade turatia aproape deloc.
In ce priveste directia stai linistit ca nu ramai fara directie si nici fara frani.Ramai doar fara servo,asta insemna ca trebuie sa manevrezi volanul cu putere,idem frana.Daca nu te descurci mai mergi pe la sala.Inainte se conduceau camioane si tractoare fara servo.
Poti sa pornesti linistit din mers in viteza ca nu-ti sare nici o curea nimic.Altfel ar trebui sa nu mai poti folosi frana de motor la nici o masina.
Asta nu inseamna ca daca ai 120KM/h in bord poti sa repornesti in treapta 1/2 sau 3.La aceasta viteza in  treapta 4 si 5 indicat 5 poti sa repornesti fara problema.trebuie doar sa corelezi viteza cu treapta potrivita si atat.

Edited by geo123, 31 August 2015 - 12:30.


#24
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 run4you, on 31 august 2015 - 09:31, said:

Scenariul este urmatorul.  Mergi cu masina in viteza a 5 cu 3000 rpm. Apare ceva in fata sau ajungi intr-o intersectie unde trebuie sa reduci viteza si sa schimbi intr-o treapta inferioara. Apesi ambreiajul si frana masina coboara turatia rapid si motorul moare. Normal este ca turatia sa ajunga la 1000 si apoi sa scada la 600 pana schimbi viteza. Masina o am de 8 ani si mai detin inca 3 masini. Asa ca stiu sa schimb viteza Posted Image . Este ca si cum ar ramane fara benzina. Nasol ca nu apare nimic pe tester.

Atunci nu stii sa te exprimi. Ceea ce scrii tu aici nu e retrogradare, in retrogradare turatia nu are cum sa ajunga la relanti sau sa-ti moara motorul
Problema este ca din mers in sarcina, apesi ambreiajul si frana si motorul iti moare, nu are nici o legatura cu faptul ca tu alegi o treapta inferioara.
Indiferent cate masini sp[ui ca ai si de cati ani conduci, nu asa se schimba vitezele.
Asta nu inseamna ca e normala purtarea masinii tale.

#25
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015
Posted Image  GEO123 iti vine sau nu sa  crezi relantiul se misca mult mai repede ca mine si fac pariu si ca tine. Nu se ineaca cu benzia deoarece fenomenul apare si la 5000 de ture in viteza 5-a cand franezi brusc . Masina asta are directia asistata (electrica) si nu cred ca vrei sa fii la volan cand ramai fara ea. Mai misti rotile din parti. Daca nu esti atent si o pornesti in mers poti rupe cureaua de distributie. Eu am condus masina asta timp de 8 ani si nu facea asa. Cred ca un mecanic are dreptate in diagnosticul lui. A spus ca posibil compresorul de AC sa aiba o problema sau presiunea din el sa fie prea mare ( am facut o verificare la instalatia de ac de pe masina vara asta chiar dupa asta a aparut problema unde s-a completat cu 100g parca freon).Posibil omuletul sa fi introdus in aparat gresit datele masinii si de atunci compresorul sa lucreze mai greu sau sa aiba vreun rulment uzat.Presiunea in instalatie se poate verifica si se poate elimina surplusul usor Posted Image  Astazi o sa ma duc la Bosch Service sa verifice instalatia de ac. Multumesc oricum pentru sugestie.

#26
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
!. si cel mai important, SCHIMBA SERVIC E-UL.
Pompa nu trebuia schimbata.
Daca-ti asigura debitul cand ii ceri sarcina e imposibil sa nu iti asigure relantiul.

2. Problema nu-ti apare la retrogradare ci, ori din sarcina -> relanti, ori din turatie -> relanti

Ce as face eu?
1. As verifica etansarea motorului, tubulatura de la Servo-frana, capacul de la ulei, EGR-ul.
2. As verifica ATUNCI CAND FACE PROBLEME, daca e vorba de faptul ca moare cand revine DIRECT din sarcina, sau cand revine direct din turatie. Stii sa faci testul asta, sau sa-ti dau mura-n gura?
3. Verifica TPS (Throttle Position Sensor)
4. As schimba bujiile si bobina de inductie de la Cilindrul 1, daca e separata, daca ai o singura bobina pentru toate bujiile, ai scapat, nu e aia.

Keep in touch

 run4you, on 31 august 2015 - 12:55, said:

Posted Image  GEO123 iti vine sau nu sa  crezi relantiul se misca mult mai repede ca mine si fac pariu si ca tine. Nu se ineaca cu benzia deoarece fenomenul apare si la 5000 de ture in viteza 5-a cand franezi brusc . Masina asta are directia asistata (electrica) si nu cred ca vrei sa fii la volan cand ramai fara ea. Mai misti rotile din parti. Daca nu esti atent si o pornesti in mers poti rupe cureaua de distributie. Eu am condus masina asta timp de 8 ani si nu facea asa. Cred ca un mecanic are dreptate in diagnosticul lui. A spus ca posibil compresorul de AC sa aiba o problema sau presiunea din el sa fie prea mare ( am facut o verificare la instalatia de ac de pe masina vara asta chiar dupa asta a aparut problema unde s-a completat cu 100g parca freon).Posibil omuletul sa fi introdus in aparat gresit datele masinii si de atunci compresorul sa lucreze mai greu sau sa aiba vreun rulment uzat.Presiunea in instalatie se poate verifica si se poate elimina surplusul usor Posted Image  Astazi o sa ma duc la Bosch Service sa verifice instalatia de ac. Multumesc oricum pentru sugestie.

Nu ramai fara directie, si nu rupi NICI o curea de distributie, nu mai crede toate tampeniile

Nu are legatura cu instalatia de AC, aia e cu totul altceva.
Se intampla mai des cand ai AC-ul pornit pentru ca motorul are o sarcina in plus. INDIFERENT cata energie ii trebuie compresorului, calculatorul trebuie sa compenseze.
Vezi, poate gasesti un mecanic care-ti cere sa schimbi si volanul

Indiferent cat ai condus, tot nu stii sa schimbi vitezele, nu mai face pe specilaistul. Nu exista masina in lume, ca la retrogradare sa scada la relanti

#27
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Ai rupt personal vre-o curea de distributie pornanind corect din mers sau tras ?
Asa din auzite si daca si cu parca e plin netul si zvonurile printre unii mecanici.
Confirm si eu ca nu e de la AC.
Tie nu-ti sta relatiul bine la revenire din sarcina si AC-ul e doar un motiv in plus sa-ti moara motorul de tot.

Edited by geo123, 31 August 2015 - 13:05.


#28
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015

 tsunnami, on 31 august 2015 - 13:03, said:

!. si cel mai important, SCHIMBA SERVIC E-UL.
Pompa nu trebuia schimbata.
Daca-ti asigura debitul cand ii ceri sarcina e imposibil sa nu iti asigure relantiul.

2. Problema nu-ti apare la retrogradare ci, ori din sarcina -> relanti, ori din turatie -> relanti

Ce as face eu?
1. As verifica etansarea motorului, tubulatura de la Servo-frana, capacul de la ulei, EGR-ul.
2. As verifica ATUNCI CAND FACE PROBLEME, daca e vorba de faptul ca moare cand revine DIRECT din sarcina, sau cand revine direct din turatie. Stii sa faci testul asta, sau sa-ti dau mura-n gura?
3. Verifica TPS (Throttle Position Sensor)
4. As schimba bujiile si bobina de inductie de la Cilindrul 1, daca e separata, daca ai o singura bobina pentru toate bujiile, ai scapat, nu e aia.

Keep in touch



Nu ramai fara directie, si nu rupi NICI o curea de distributie, nu mai crede toate tampeniile

Nu are legatura cu instalatia de AC, aia e cu totul altceva.
Se intampla mai des cand ai AC-ul pornit pentru ca motorul are o sarcina in plus. INDIFERENT cata energie ii trebuie compresorului, calculatorul trebuie sa compenseze.
Vezi, poate gasesti un mecanic care-ti cere sa schimbi si volanul

Indiferent cat ai condus, tot nu stii sa schimbi vitezele, nu mai face pe specilaistul. Nu exista masina in lume, ca la retrogradare sa scada la relanti

Sa inteleg ca tu cand franezi de la 140km la 50 km apesi numai frana fara ambreiaj? Eu apas pe ambele.
De schimbat volanul nu am gasit inca dar de schimbat coloana da Posted Image . Bujiile sunt schimbate. Moare direct cand revine din sarcina.
Legat de directie volanul devine foarte greu de miscat chiar imposibil(am forta nu sunt un schilod).
Am spus de compresor deoarece de atunci este aparuta problema. Ce este ciudat ca nu apare pe tester nimic. Nici o eroare. O sa incerc o bobina de inductie noua pe cilindrul 1(la mine fiecare cilidru are cate o bobina).
Daca este nevoie schimb si motorul Posted Image . Glumesc. O sa ajung la reprezentanta cu ea si banuiesc ca cei de acolo stiu ce au de facut. Nasol ca trebuie sa ma duc la Iasi, Galati sau Focsani si nu cunosc nici o parere despre calitatea lucrarilor executate.

Edited by run4you, 31 August 2015 - 13:45.


#29
janel

janel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 20.01.2007
Am avut aceeasi problema ca si tine la un BMW. Problema apare de la senzor arborele cotit.
Am fost la mai multe service-uri, dar nu am primit un raspuns concret, doar presupuneri. Asa ca am cumparat senzorul si l-am schimbat in service, deoarece la masina mea, pentru a schimbare, a necesitat demontarea galeriei de admisie.
Nu am mai avut probleme de atunci.
Iti recomand sa-l schimbi un unul original, nu aftermarket, fiindca cele aftermarket nu sunt rezistente in timp si iarasi vei ajunge sa-l inlocuiesti.

#30
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015

 janel, on 31 august 2015 - 13:57, said:

Am avut aceeasi problema ca si tine la un BMW. Problema apare de la senzor arborele cotit.
Am fost la mai multe service-uri, dar nu am primit un raspuns concret, doar presupuneri. Asa ca am cumparat senzorul si l-am schimbat in service, deoarece la masina mea, pentru a schimbare, a necesitat demontarea galeriei de admisie.
Nu am mai avut probleme de atunci.
Iti recomand sa-l schimbi un unul original, nu aftermarket, fiindca cele aftermarket nu sunt rezistente in timp si iarasi vei ajunge sa-l inlocuiesti.

Multumesc pentru raspuns. Asta este urmatorul pe lista mea de schimbat. Pe original este ieftin si se schimba foarte usor la mine.

#31
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 janel, on 31 august 2015 - 13:57, said:

Am avut aceeasi problema ca si tine la un BMW. Problema apare de la senzor arborele cotit.
Am fost la mai multe service-uri, dar nu am primit un raspuns concret, doar presupuneri. Asa ca am cumparat senzorul si l-am schimbat in service, deoarece la masina mea, pentru a schimbare, a necesitat demontarea galeriei de admisie.
Nu am mai avut probleme de atunci.
Iti recomand sa-l schimbi un unul original, nu aftermarket, fiindca cele aftermarket nu sunt rezistente in timp si iarasi vei ajunge sa-l inlocuiesti.

Senzorul de la arborele cotit iti facea si alte probleme nu doar la relanti la revenirea din sarcina.

 run4you, on 31 august 2015 - 13:44, said:

Sa inteleg ca tu cand franezi de la 140km la 50 km apesi numai frana fara ambreiaj? Eu apas pe ambele.

Intelegi bine. Asa se conduce


 run4you, on 31 august 2015 - 13:44, said:

Bujiile sunt schimbate. Moare direct cand revine din sarcina.
Legat de directie volanul devine foarte greu de miscat chiar imposibil(am forta nu sunt un schilod).

Bujia de la #1 e schimbata cand? Odata cu cablul?

Nu-ti strica sa desfaci toate bujiile sa le verifici culoarea si sa verifici daca toate functioneaza la fel.

 run4you, on 31 august 2015 - 13:44, said:

Am spus de compresor deoarece de atunci este aparuta problema. Ce este ciudat ca nu apare pe tester nimic. Nici o eroare. O sa incerc o bobina de inductie noua pe cilindrul 1(la mine fiecare cilidru are cate o bobina).
Compresorul este o sarcina in plus, nimic mai mult.
Bobina de la 1 as schimba-o dupa ce as verifica culoarea bujiilor.

Vad ca am vorbit in van cu verificarea etanseitatilor

Da, directia e mai greu sa controlat cand nu ai servo, dar merge. Cand esti in mers e mai usor decat cand stai pe loc si trebuie sa invingi si frecarea gumelor pe asfalt.
NU EXISTA MASINA lume, omologata careia sa i se blocheze directia cand moare motorul

 run4you, on 31 august 2015 - 13:44, said:

Ce este ciudat ca nu apare pe tester nimic. Nici o eroare.

Asta ar trebui sa-ti spuna ca nu e vorba de vreun senzor defect, dar prietenii tai si mecanicii stiu mai bine, schimba si motorul
La reprzentanta cine crezi ca lucreaza? Nu tot oameni? Iti vor pune testerul si gata.
La ei te duci cand stii sa le demonstrezi cum se opreste masina si o faci de fata cu ei, nu pe povesti, altfel dai doar banii iar ei iti inlocuiesc ceea ce au pe stoc.

#32
janel

janel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 20.01.2007

 run4you, on 31 august 2015 - 14:00, said:


Multumesc pentru raspuns. Asta este urmatorul pe lista mea de schimbat. Pe original este ieftin si se schimba foarte usor la mine.
Te rog sa revii cu un update dupa ce schimbi senzorul.
@tsunnami
Masina se oprea brusc, in mers, pentru o fractiune de secunda, apoi repornea. In momentul in care masina se oprea se aprindeau martorii in bord.
Nu exista o regula cand facea acest lucru. Cateodata se oprea de 2-3 ori intr-o saptamana, in alte dati mergeam 2-3 saptamani fara ca masina sa se opreasca.

#33
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,007
  • Înscris: 25.06.2007

 tsunnami, on 31 august 2015 - 14:36, said:

NU EXISTA MASINA lume, omologata careia sa i se blocheze directia cand moare motorul
Exact treaba descrisa a patit o vecina, cu o Hyundai Sonata automata (generatia 4, facelift): i-a murit motorul, s-a blocat directia, a ajuns intr-un stalp. Noroc ca viteza era mica. Nu stiu multe alte amanunte decat ca masinii i s-a schimbat motorul.

#34
run4you

run4you

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 30.08.2015

 janel, on 31 august 2015 - 14:40, said:

Te rog sa revii cu un update dupa ce schimbi senzorul.
@tsunnami
Masina se oprea brusc, in mers, pentru o fractiune de secunda, apoi repornea. In momentul in care masina se oprea se aprindeau martorii in bord.
Nu exista o regula cand facea acest lucru. Cateodata se oprea de 2-3 ori intr-o saptamana, in alte dati mergeam 2-3 saptamani fara ca masina sa se opreasca.

Exact ca la mine. Nu pot stabili o regula sa o demonstrez celor din service. Miercuri imi ajunge senzorul pe original. O sa vedem dupa ce il schimb.

Edited by run4you, 31 August 2015 - 15:15.


#35
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 Karhu, on 31 august 2015 - 14:54, said:

Exact treaba descrisa a patit o vecina, cu o Hyundai Sonata automata (generatia 4, facelift): i-a murit motorul, s-a blocat directia, a ajuns intr-un stalp. Noroc ca viteza era mica. Nu stiu multe alte amanunte decat ca masinii i s-a schimbat motorul.

S-o fi umblat in alta parte. Masina care nu prezinta la frane si directie "fail safe" nu se omologheaza, Europa, America de Nord.
Singura modalitate sa se blocheze volanul este sa-i scoti cheia.

 janel, on 31 august 2015 - 14:40, said:

Te rog sa revii cu un update dupa ce schimbi senzorul.
@tsunnami
Masina se oprea brusc, in mers, pentru o fractiune de secunda, apoi repornea. In momentul in care masina se oprea se aprindeau martorii in bord.
Nu exista o regula cand facea acest lucru. Cateodata se oprea de 2-3 ori intr-o saptamana, in alte dati mergeam 2-3 saptamani fara ca masina sa se opreasca.

In cazul ala aveai linie de cod in folderul de erori.

masina repornea singura sau trebuia sa dai la demaror?
masina mergea in gol sau in sarcina?

#36
janel

janel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 20.01.2007
Repornea din inerție. Masina mergea in sarcina.
Erori nu erau stocate in Ecu. Am verificat la mai multe service-uri.
Am schimbat senzorul vilbrochen după ce am citit despre aceasta manifestare pe forumurile internaționale.

Edited by janel, 31 August 2015 - 16:51.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate