Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UN MORT LA TREI ACCIDENTE
Last Updated: Feb 06 2006 17:51, Started by
cata.s
, Jan 18 2006 14:42
·
0
#1
Posted 18 January 2006 - 14:42
Ieri, Marian Nedelcu, presedintele Asociatiei Victimelor Accidentelor de Circulatie, a cerut politiei rutiere sa ia masuri pentru reducerea numarului de accidente, drept urmare Politia Romana a demarat o campanie nationala de prevenire si combatere a accidentelor rutiere.
Problema e, in timp ce in Europa se inregistreaza o medie de un decedat la 40 de accidente la noi e de un decedat la 3 accidente. In Anglia media e de un mort la 93 de accidente. In ultimii ani numarul victimelor accidentelor rutiere a crescut enorm ajungandu-se in 2005 la peste 2.500 de decedati si 6.000 raniti grav. Explicatia poate fi simpla dat fiind ca in ultimii 16 ani numarul masinilor din Romania s-a dublat, ajungand la peste 4,6 milioane de autoturisme, iar cel al soferilor la peste 5,6 milioane, in conditiile in care infrastructura rutiera e aproape neschimbata. sursa: Cotidianul |
#2
Posted 18 January 2006 - 14:53
explicatia e ca pe langa ca sunt drumuri proaste, nu dispunem de un sistem de autostrazi ca lumea cu sensuri separate, in care sa poti sa circuli linistit cu o medie de 120-130 km. Degeaba incearca ei tot felul de campanii, mai repede ar trebui sa scoata mai multi politisti in strada, care sa isi faca datoria indiferent de cine e contravenientul si ce masina are. Stiti foarte bine despre cine vorbesc.. zmeii soselelor care daca cred ca au pe cineva sus pus sau au o masina puternica pot face orice (imi aduc aminte doar de accidentul ala in care un Porsche a intrat intr-o dacie si a omorat o femeie). O alta explicatie al numarului mare de morti e poate si faptul ca inca exista un numar foarte mare de masini care se comporta execrabil in caz de impact: dacii vechi (1310 si cred solenza), cielo, tico etc..
|
#3
Posted 18 January 2006 - 14:57
Asta era solutia. Mai multi politisti in strada. Se vede ca nu esti sofer.
|
#4
Posted 18 January 2006 - 14:59
hai sa iti zic cum e prin iasi si prin maramures:) cu politistii. Abia daca ii vezi, mai ales acolo unde ar fi nevoie de ei.. nu stiu cum e in bucale , dar pe unde ma preumblu eu cred ca ar fi nevoie de asa ceva.
|
#5
Posted 18 January 2006 - 15:02
degeaba sunt gabori pe strãzi dacã mai vezi câte un thread pe softpedia „190Km/h cu logan”
|
#6
Posted 18 January 2006 - 15:05
eu as fi curios sa vad daca exista o statistica referitoare la raportul dintre accidentele cu victime produse in localitati (cu referire mai ales la orase) si cele din afara localitatilor. Sa vedem.. unde se produc mai multe si care dau mai multe victime.
Si pe langa "gaborii aia" inca o data mai zic avem nevoie si de legi care sa se aplice. |
#8
Posted 18 January 2006 - 17:50
Exista multe lucruri care trebuiesc schimbate: "gaborii", drumurile etc. Legile sunt bune, sunt aplicate (uneori preferential), dar legile trebuie, in primul rand, respectate.
Cand majoritatea soferilor vor fi mai constienti sau poate mai "speriati" de amenzi, de consecinte etc. atunci poate se va simti o diferenta in aceste statistici. Dar mentaliatea se shimba greu cel mai greu.... |
#9
Posted 18 January 2006 - 19:56
politia rutiera la noi lipseste cu desavarsire cand este vorba de ambuteiaje , accidente etc
dar ii gasesti cu radarul si ... Edited by cutler, 18 January 2006 - 19:56. |
#10
Posted 18 January 2006 - 20:02
cata.s, on Jan 18 2006, 14:42, said: drept urmare Politia Romana a demarat o campanie nationala de prevenire si combatere a accidentelor rutiere. de cind is io am auzit asta de 657348534 de ori si degeaba. asa ca parerea mea este s-o lase balta cu campaniile lor si sa lase natura sa-si urmeze cursul. nu exista "constientizare" si "responsabilizare", astea sint doar concepte filozofice si n-ar trebui impletite cu planul real... |
|
#11
Posted 19 January 2006 - 21:04
Quote Explicatia poate fi simpla dat fiind ca in ultimii 16 ani numarul masinilor din Romania s-a dublat, ajungand la peste 4,6 milioane de autoturisme, iar cel al soferilor la peste 5,6 milioane, in conditiile in care infrastructura rutiera e aproape neschimbata. 2.eu.. am carnet de 2luni si merg bine.. ( a fost o chestie care mi-am dorito de mult.. am facut karting.. si am experienta destul de mare.. chiar daca am facut kart.. sunt destul de bland pe sosea).. sa revin.. am carnet de 2luni.. problema e ca.. atunci cand am dat carnetu.. am fost martor la o spaga.. si.. nu orice spaga..una magareasca.. ~deci.. ma sui in masina.. fata avea emotii.. a dat spaga 150 $ fara sa vad eu.. da` mi-a zis instructorul.. politistu` ii spune sa plece.. sa se asigure si sa aiba grija ca ploua.. fata pleaca.. (dar era frana de mana trasa.. proasta cum e.. ambala masina sa plece.. si a stat vro 2min pe loc.. fara sa plece.. si.. tot scotzea din viteza si baga la loc.. nu o ducea capu ca e frana trasa.. si culmea.. se aprindea si la bord un mare bec.. ~ma rog.. dupa ce pleaca.. parcurge 100m.. dupa care vireaza dreapta (asa a zis gaboru` ) .. a dat semnal.. mergea cu a 2-a cu vro 35km/2 la vro 4mii ture.. (ma bufnea rasu).. dupa care... fiind o intersectie mare.. trb sa acorde prioritate pietonilor.. a oprit cred ca politistu.. " ai grija ca trec pietonii".. lalala.. merge inca 100m.. politistu ii spune sa traga pe dreapta.. normal.. era un loc de parcare de o lungime de 100m .. dupa care.. ii spune sa mearga inapoi.. merge inapoi.. drept.. nu pot sa mint.. dupa care... ii spune sa opreasca.. fata tot mergea .. si mergea.. pana tipa la ea.. sa opreasca.. ca era sa intre in masina mea( cea de scoala .. ca era a 2-a) .. ma rog.. i-a zis sa mearga inainte mai mult.. dupaia.. iar sa opreasca.. (a mers cu viteza.. si a oprit la 1cm (jur) de masina parcata in fatza.. dupa 20 m de parcurs.. de la vorba politistului.. si a luat carnetu cu 13 puncte de penalizare.. ~ concluzia.. o fi avut emotii.. da nici chiar in halu asta... si.. cand urc in masina la mine.. culmea.. prietenul ei.. ma intreaba daca a condus bine.. si daca a luat examenu` .. eu am raspuns ca " da.. a mers binsor.. a avut cateva probleme.. da a mers bine" (ce puteam sa zic... ) unde vreu sa ajung.. apar cat mai multi soferi prosti.. doar de dragu de a avea carnet.. prosti (putin zis.. chiar RETARDATI) cunosc foarte multe cazuri Edited by ate_muthafuka, 19 January 2006 - 21:07. |
#12
Posted 19 January 2006 - 22:01
ate_muthafuka, on Jan 19 2006, 21:04, said: unde vreu sa ajung.. apar cat mai multi soferi prosti.. doar de dragu de a avea carnet.. prosti (putin zis.. chiar RETARDATI) cunosc foarte multe cazuri In Calarasi, de unde sunt eu, in ultimul timp iei permisul NUMAI daca dai spaga Trebuie sa fie si picati, nu? Edited by anca14, 19 January 2006 - 22:01. |
#14
Posted 19 January 2006 - 22:28
in neamt tot asa se zvonea.. daca nu dai spaga, nu treci..
eu m-am dus "la noroc" si am luat fara sa dau macar un leu.. bine am avut si putin noroc, dar ideea e ca toti cei care eram in masina (4) am luat fara spaga sau relatii; |
#15
Posted 19 January 2006 - 22:56
ate_muthafuka, on Jan 19 2006, 21:04, said: eu.. am carnet de 2luni si merg bine.. ( a fost o chestie care mi-am dorito de mult.. am facut karting.. si am experienta destul de mare.. chiar daca am facut kart.. sunt destul de bland pe sosea).. [...] Ma scuzi ca te intrerup din reverie, dar dupa doua luni, orice, numai "merg bine" nu... Asta doar daca nu esti Senna, oricat kart ai fi facut. Vorbim in 2-3 ani sau 10-20.000 km. Asa cred eu. Si crede-ma, cand vei crede ca esti AS, pazeste-te, te paste un accident. Strada nu e kart, nici F1. Nu e totul sa stii stapani o masina. Trebuie sa fi in stare sa faci multe. Atentia nu e focalizata ca la raliu. La volan, fumam, admiram peisajul, vorbim la telefon, deschidem geamuri, cautam posturi de radio, etc... Atentia nu e foarte mare, de obicei si pericolele pandesc. Bafta mare si experienta multa. |
|
#16
Posted 19 January 2006 - 23:21
Eu vad 2 cauze majore:
1. Luat carnetul pe ochi frumosi. Uitati-va numai la emisiunea aia Spaima Soselelor de pe Prima, ca eu m-am ingrozit! Stiam ca sint o droaie de soferi penibili, dar nici chiar asa! Nu mai vorbim de chestii de Harvard, precum poligon si altele, care s-au scos, vezi doamne ca oricum e mai greu in trafic sa parchezi si sa faci slalom si rahati! Vezi sa nu puna garceii sa se faca astfel de manevre! 2. Tupeul nesimtitilor, cu bani si masini tari, sau dimpotriva, cu ultimele junghiuri, care oricum si daca le bulesti ii doare in cot! Aici politia ar fi trebuit sa taie in carne vie...si nu o face. Cel mai recent caz: vezi pauneasca 3 ani cu suspendare.... Cei de la punctul 2 i-as sorta cu un kalasnikov... |
#17
Posted 19 January 2006 - 23:47
aia de la Spaima Soselelor sunt distrusi rau de tot ... macar de aici sa vada si politia ce fel de soferi ies pe strada
|
#18
Posted 20 January 2006 - 14:18
Quote astea-s legende de buftea ceilalti colegi.. au luat ori din a 2-a incercare sau a 3-a.. si.. cei mai multi.. 70% au luat sala din a 2-a incercare... si au amanat traseu si lau platit.. au si spus.. unii sau ascuns .. dar sau dat de gol.. unii sau apucat din aprilie anu trecut.. au dat primu examen prin august.. si tot n-au luat.. eu m-am apucat in octombrie .. a 2-a zi dupa ce am implinit 18 ani.. dupa 1luna de zile.. am dat sala si traseu in aceiasi zi.. (nu-mia venit sa cred ca am luat sala.. dupa atati colegi picati.. culmea.. ca am luat si cu maxim de puncte ) si mi-aduc aminte ce mi-a zis instructoru .. inainte de traseu.. (eram foarte speriat ,.. imi tremurau picioarele.. pt ca stiam ca astia pica si .. asa aiurea) " lasa ma ca tu conduci bine.. nu mai fi asa speriat" (eu cand eram la scoala.. faceam pe soferu.. instructoru citea ziaru.. ascultam muzica in surdina ca sa ma pot sa ma concentrez.. vb de femei .. tot felu` de dastea.. (ma deranjat ca nu mia explicat prea mult .. pe traseu) Quote Ma scuzi ca te intrerup din reverie, dar dupa doua luni, orice, numai "merg bine" nu... Asta doar daca nu esti Senna, oricat kart ai fi facut. Vorbim in 2-3 ani sau 10-20.000 km. Asa cred eu. Si crede-ma, cand vei crede ca esti AS, pazeste-te, te paste un accident. credeti-ma.. ca nu merg urat.. nu fac porcarii.. doar daca sunt singur pe strada (inca mie si mie frica.. sunt constient ca nu am experienta.. )..(ex. sa intorc cu frana de mana .. cum faceam cu kart.. oricum ma Logan care inca nu are demaraj.. deci nam unde sa ma duc taree.. ).. n-am zis ca sunt ass in condus.. adik nu stiu toate sireticurile da` am invatat rpd.. (ex.. eu ma pun in coada.. si plec primu de la stop .. imi iese dess daca vreti va zic si cum... ) ... si.. mi-a zis multa lume.. ca dupa 10000 de km fac experienta.. ( culmea e ca deja am vro 2000 ) pt ca .. eu cand prind masina ma plimb in 3 ore.. vro 100.. cel mai mult pe zi am facut 230 cam asa in 5 ore.. cu 50 km pe autostrada..(dus intors)) (am avut prima data o dacie mai veche.. si era sa intru intr-o bordura.. pt ca avea problm cu directia.. tragea rau de tot stanga.. (si.. cum nai voie sa umbli cu dastea .) am vandut-o la tara.. sa scap de ea.. acu ma plimb cu loganu lu tata .. si ma descurc Quote Tupeul nesimtitilor, cu bani si masini tari, sau dimpotriva, cu ultimele junghiuri, care oricum si daca le bulesti ii doare in cot! Aici politia ar fi trebuit sa taie in carne vie...si nu o face. Cel mai recent caz: vezi pauneasca 3 ani cu suspendare.... pey.. nu toti bogati.. (eu sincer n-am avut sa dau spaga.. pt ca mi-am facut si ziua.. si oricum am facut datorii) .. dar alti colegi.. si-au strans din vacanta (culmea) sa plateasca traseuu .. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users