Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k
 Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...
 Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 

Audi A4 vs bmw e46

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#55
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Totul tine de cati bani sunt dispusi parintii sa puna pe masa atunci cand e nevoie dupa achizitionarea masinii. Ca daca sunt din aia stransi la punga si vine copilu' azi cu caseta de directie bulita , maine cu suspensii de 3.000 lei schimbate (foarte probabil cu drumurile din Ro si suspensiile sport) sunt sanse mari ca masina sa fie pusa pe butuci sau mai rau copilu' sa fie acuzat de subminarea economiei familiei.
Totusi la cati km face pe an (desi cred ca o sa faca mai multi) are sanse sa "traga" 3-4 ani de masina aia fara probleme. Categoric ca o masina premium slab dotata NU merita (1.6 de la Audi categoric va fi f slab dotat si f slab in general, n-are nimic premium in el), mai bine o compacta ok mai noua si cu km mult mai putini. Si nici nu risca sa il dea parintii afara din casa.
Daca ajunge la concluzia ca pe viitor nu vor fi probleme cu intretinerea unui premium atunci musai un BMW 3, preferabil in 2 usi.

#56
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

View PostBV87FFF, on 22 aprilie 2015 - 03:47, said:


@Jah: Am avut E46 si de multe ori imi pare rau ca l-am dat. De ce l-am dat? Pentru ca era 2000, chel si logica mea a fost ca daca dau un ban in plus s-o fac a mea (eu sunt maniac sa am suspensia si franale in cele mai bune conditii, anvelope cate patru la fel etc) macar sa aiba chestiile pe care nu le are masina actuala - relanti stabil, finisaje de calitate, scaune sport, tempomat.

@bossake Majoritatea astora care ii acuza pe altii ca au cazane (cand nu e cazul) fie au masini foarte bune si n-au mers in viata lor cu o jigodie de Corsa noua sa vada ce varza e din aproape toate punctele de vedere fata de un Audi de 10 ani ce costa jumatate, fie sunt dinaia smecheri care si-au luat un SH la super oferta sa-l alerge 20-30k pe an si i-a gaurit original, iar acum din frustrarea platitorului de rate la masina noua tot ce-i mai vechi de 6-7 ani e gunoi, cazan, cazatura. Chiar aici pe forum postase cineva la misto un Cayenne si au inceput o gramada sa arunce cu cazan in stanga si in dreapta.

Si daca ai baga bani intr-un E46 ca sa-l faci cum trebuie l-ai da dupa pe 5000 de euro? Si nu mi se pare ca esti maniac daca ai pretentia ca masina sa aiba cauciucuri ok si macar sistemele esentiale in stare buna. E ceva normal si de bun simt. Sau ar trebui sa fie, dar la noi unde oamenii au impresia ca daca au cumparat o masina la un sfert de pret cheltuielile o sa fie tot la sfert fata de o masina noua, in mod inevitabil ajunge sa fie o exceptie.

Am avut Corsa C, dupa Skoda Yeti si acum A4 Allroad. E vreo legatura intre A4 si Corsa, sau chiar Skoda? Absolut niciuna, nici nu le poti compara (desi exista si mici exceptii unde Skoda e peste, dar nu intru in detalii acum). Si totusi, nu-mi doresc sa fi avut Audi acum 10 ani. Corsa consuma destul de putin incat sa pot merge oriunde oricand, imi permiteam sa-i iau cauciucuri bune, sa-i fac reviziile la timp si cu consumabile bune, nu-mi faceam griji pentru ca era o masina la care orice s-ar fi stricat as fi avut bani sa o repar fara sa fac foamea etc. Lucrurile astea valoreaza mai mult decat scaune sport, navigatie etc. La banii mei de atunci Corsa era masina "premium", asa janghina cum era ea privind obiectiv. Asa cum acum a fost A4, si nu un Cayenne SH pe care as fi putut sa-l iau fara probleme cu aceiasi bani.
Ca un exemplu - cauciucurile de iarna pentru A4 au costat cam cat 10% din Corsa aia luata de noua :))

#57
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
De ce zici ca doar plimbari de weekend? Doar nu e o masina clasica. O masina de care vrea initiatorul, daca are vreo 200000 de km si a fost ingrijita poate rezista fara mari batai de cap inca 100000 de km. Avea un prieten acum cativa ani un Toledo de prin 2002 diesel cu 280000 de km. Mergea impecabil masina. Nu cred ca un A4 sau un Seria 3 nu ar rezista. Ideea este ca, la fel ca orice masina, trebuie mare atentie ce alegi si unde sa stii sa faci compromisuri. Pentru ca aleasa gresit poate fi o mare gaura in bugetul proprietarului si masina va incepe sa-ti lase un gust amar (ca marca x e proasta, ca m-a mancat in fund sa-mi iau asa ceva) si apoi vor veni "expertii", "vezi? Ti-am zis eu..."


#58
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@LauCalin: Vezi ce spunea Friskey mai sus despre subminarea economiei familiei. In E46 intrau la o revizie 7.5 litri de ulei, un amortizor decent era de la 350 de lei in sus spre deosebire de multe compacte la care il gasesti cu 200-250 de lei, etc. Daca pe un Astra mai merg anvelope gen Debica sau chiar unele SH in stare buna, la BMW daca n-ai pus anvelope noi, model de calitate, iti semnezi singur sentinta.

Luna asta 150 in plus la ulei, luna viitoare iti pica un climatronic si te usureaza de 1200 - 1500 de lei, la toamna incepe sa bata fata ceea ce inseamna o distractie de cel putin 1000 de lei fara manopera, noiembrie te scapa de vreo minim 1400 de lei pe anvelope de iarna ... samd. S-a dus anul, s-a dus si mia de euro.

Cu cat creste rulajul, cu atat creste diferenta de consum dintre o masina noua economica si o balena lesinata de 2.0 benzina. Da, o masina de 1.5 tone si 150 de cai benzina e lesinata, ca sa obtin cu 2.0 benzina pe BMW reprizele care le obitin cu Vectra diesel de 1.9 scoteam acul de consum din cadran. Cu cat creste rulajul cu atat creste diferenta dintre preturile de intretinere. La rulajul ala cu un 1.5 / 1.6 diesel nou economisesti anual vreo 1500 de euro doar din combustibil, daca mai adaugi inca vreo 500 de euro din reparatii ajungi aproape la banii de rata pentru masina noua!

Eu astea le numesc masini de agrement, le iei sa te plimbi ocazional cu ele, nu sa le alergi zilnic sute de km ca ce scoti acum pe mere dai in timp pe pere.

#59
Bosnea

Bosnea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 271
  • Înscris: 16.05.2014
Daca tot e topicul despre e46 , ce parere aveti despre http://olx.ro/oferta...rt-ID3NNls.html ?

#60
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,706
  • Înscris: 22.11.2007
masina pare ca a fost la vreun baietas de etnie de prin germania...
farurile sunt aftermarket, volanul nu este original, modelul ala de volan a fost pus doar pe e36 si e39, nici nu stiu cum functioneaza airbagul, airbagul este single stage iar pe e46 fl este dual stage.

pachetul m este doar bara fata, nu este complet.
jantele sunt de e39 cred, et 20 probabil..

nu as lua respectiva masina ci as lua una mai "curata"...

#61
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Holly Mother of improvisation! A luat un cap de pod, l-a reparat cu ce-a gasit important sa fie de BMW, dupa care saracul cocalar si dupa aia l-a mai prins si grindina! Aia e masina de import Polonia.

#62
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostBogdansv1, on 21 aprilie 2015 - 22:59, said:

In 2008 s-a rupt cureaua la un Hyundai Tucson cu cateva mii de kilometri inainte de a trebui schimbata distributia (culmea soferul tocmai se intorcea de la reprezentanta unde fusese sa se programeze pntru revizie). Stiu sigur pentru ca eu l-am preluat ca sa-l aduc la locul de munca (era reprezentantul beneficiarului). Cred ca atunci a luat compania respectiva sa schimbe masinile de servici cu alta marca.

Concluzie: nu e chiar ceva foarte vechi dar probabil sunt cazuri rare, acesta este singurul caz stiut de mine cu "istoric" si nu doar din zvonuri.

Hyundai.....

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate