Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Achizitie subcompacta rabla 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
I uite o oferta de Focus ( gasita pe alt forum):
Attached File  NEW FOCUS TREND 5 usi 1.0 ECOBOOST 100 CP.pdf   261.48K   47 downloads

Poate te ajuta in negocieri !

#38
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postmarr, on 01 aprilie 2015 - 07:33, said:

I uite o oferta de Focus ( gasita pe alt forum):
Attachment NEW FOCUS TREND 5 usi 1.0 ECOBOOST 100 CP.pdf

Poate te ajuta in negocieri !

Pretul include reducerile cu rabla. Toyota Corolla e 13200 fara rabla.

#39
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,029
  • Înscris: 29.06.2011
Asa si cel mai ieftin 308 este 13.391E fara rabla.

#40
rioachim

rioachim

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 940
  • Înscris: 07.07.2003
Skoda Rapid ar mai fi in acest interval de pret, dar e un fel de logan/symbol mai rasarit cu un consum redus; neaparat sa faci un drive test.

#41
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu lua motoare pe benzina turbo mici pt oras iar diesel cu atat mai putin. O sa consume ff mult (10-11%) si fiabilitatea va avea grav de suferit. Eu vreau sa-mi iau ca a doua masina de oras o Toyota Aygo cu motor in 3 cilindri aspirat de 69 CP.  Cred ca o sa am consum de 7% in oras si 4,5-5,5% in afara si fiabilitatea nu se compara cu ce ofera Europa in acest moment.Pe afara vezi multe masini din clasa asta (city car) in orasele mari si inteleg si de ce. Vreau sa o tin 8 ani, timp in care isi va scoate banii cu varf si indesat.

#42
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
De ce nu Splash? Daca se mai face.
E de 2 ori mai masina decat Aygo.

Da, vad ca nu se mai face...

#43
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Eu vorbesc de Aygo varianta noua, aparuta in 2014. Tu ai vazut cum arata fata de Splash? Eu am testat-o si mi-a placut foarte mult, in culoarea portocalie atrage toate privirile. Ai 6 airbaguri, ABS, ESP, geamuri electrice, lumini cu LED, monitorizare presiune pneuri, jante de 15', 4 stele EuroNCAP (mai multe decat Logan si Sandero!!), ecran tactil, oglinzi electrice si incalzite, volan in piele si comenzi pe volan, asistent urcare in panta si multe alte chestii pe care nu le gasesti decat la preturi  mari in clasele superioare. La 8600 de euro cu programul Rabla bate cam tot in clasa asta si as spune chiar superioare (vorbesc de entry-level). Nu ma intereseaza spatiu mai mare (am o masina din clasa compacta pentru extra-urban) iar motorul aspirat e ideal pentru Bucuresti (fiabilitate+consum). M-am uitat pe topurile de fiabilitate internationale si e pe locul 6 (ce poti sa vrei mai mult?) si pe SprintMonitor pentru consum (4,5%-7%). In plus e Toyota, pentru mine conteaza mult asta (m-am saturat de europene care in teorie consuma putin si in realitate...hm....sa spunem ca realitatea e alta), japonezii sunt mult mai corecti.

#44
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Adica un fel de sorcova. Fiecare cu preferintele lui.

Dpmdv, masina de oras trebuie sa fie simpla, alba, cu roti maricele, jante mici si cauciucuri cu talon mare, nu invers, suspensie moale, clasa mica, second cu rulaj si vechime mici (cat sa aiba gumele cu care a iesit din fabrica in stare buna), garda bunicica la sol, unghi de bracaj cat mai bun, cutie scurta si ceva dotari de siguranta.

Edited by underb, 06 April 2015 - 19:55.


#45
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Iti respect si apreciez opinia, dar eu gandesc altfel. Decat sa-mi iau o tristete alba gen Fiesta, Focus, Sandero etc. chel-line cu motoare mult prea mici pentru greutatea masinii mai bine imi iau o masinuta haioasa. Dar ce stiu occidentalii astia de le cumpara (clasa asta are cea mai mare crestere in Vest)! :)

#46
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Din tot ceea ce ai insirat clar Fabia. Model nou, retea de service la orice colt de strada (piesele sunt pe stoc), frumoasa, cea mai fiabila din insiruire, isi tine cel mai bine pretul la o eventuala revanzare, etc.
La bugetul tau poti sa iei si o compacta dar ramane intrebarea vesnica : mai bine un motor mai puternic (poate diesel) si optionale mai multe pe o subcompacta sau o compacta cheala si puturoasa ?Posted Image

#47
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postchris_t, on 31 martie 2015 - 17:43, said:

Da, dar în istoria sau în denumirea ălora nu apare niciunde sintagma "mașina poporului".

Dar chiar e masina poporului atata timp cat este cea mai vanduta marca in Germania, Europa in general si chiar in Romania. Asta si-au propus asta au realizat.
Ca nu-i low cost.....ce low cost se vinde bine ?

Edited by mufasa, 09 April 2015 - 21:59.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate