Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curațare disc vinil

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire
 Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5
 Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...
 

Greva japoneza la Telekom Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#37
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,198
  • Înscris: 18.04.2008
Deja au făcut asta. Oamenii pregătiți care erau înainte la 1930 sau la 1234 au plecat.
Când am avut probleme cu modemul am avut o conversație:
  • „E: Am probleme cu internetul. Se oprește la un timp, apoi după 5 sau 6 minute revine.
  • O: Ați scos modemul din priză și l-ai introdus iar?
  • E: Da! Același lucru mi s-a zis și data trecută când am sunat și nu s-a întâmplat nimic. Degeaba, atât timp cât în acel interval pot să scot modemul de 3 sau 4 ori că tot singur își revine.
  • O: Ați verificat prelungitorul?
  • E: Este o priză unde țin doar modemul. Are clemele tari.
  • O: Totuși ar trebui să verificați priza.”
Până la urmă mi-am băgat „mâna” în ei și am zis că așa o să fac. Nu am verificat priza nici până acum. Mi-au schimbat modemul și problema a dispărut.

Bine că nu am avut probleme la Telekom Mobil prin cartelă PrePay. :fear:

#38
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
Fac tot posibilul incat sa pici tu ca si client de vina. :)

#39
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,970
  • Înscris: 14.08.2006
Ma bucur nespus ptr. decizia managementului Telekom. Trebuie sa se alinieze si astia odata, macar de-ar face o vizita pe la CGS sa vada ce inseamna sa vinzi ptr. portocala pe salar fix si sa faci performanta si KPI la secunde. Telekom e plin de incompetenti care trebuie sa dispara sa se reprofileze. La RCS-RDS sunt oameni mult mai bine pregatiti doar ca din cauza dezorganizarii mai apar situatii, insa trebuie sa tinem cont ca RCS-RDS creste organic, n-are experienta corporatistilor care vin de pe alte piete si acum isi modeleaza platformele de management si interactiune cu clientul.

View PostKyKyKyKy, on 21 martie 2015 - 14:19, said:

Deja au făcut asta. Oamenii pregătiți care erau înainte la 1930 sau la 1234 au plecat.
Când am avut probleme cu modemul am avut o conversație:
  • „E: Am probleme cu internetul. Se oprește la un timp, apoi după 5 sau 6 minute revine.
  • O: Ați scos modemul din priză și l-ai introdus iar?
  • E: Da! Același lucru mi s-a zis și data trecută când am sunat și nu s-a întâmplat nimic. Degeaba, atât timp cât în acel interval pot să scot modemul de 3 sau 4 ori că tot singur își revine.
  • O: Ați verificat prelungitorul?
  • E: Este o priză unde țin doar modemul. Are clemele tari.
  • O: Totuși ar trebui să verificați priza.”
Până la urmă mi-am băgat „mâna” în ei și am zis că așa o să fac. Nu am verificat priza nici până acum. Mi-au schimbat modemul și problema a dispărut.

Bine că nu am avut probleme la Telekom Mobil prin cartelă PrePay. Posted Image

aia care-ti ofera suport  au un training de 2-3 saptamani despre tehnologia DSL si problemele frecvente, cam atat, n-au facultate de calculatoare, nici macar Cisco CCNA ptr. ca au salar de aprox. 900 lei.

Edited by meanman, 21 March 2015 - 16:50.


#40
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Postloock, on 20 martie 2015 - 23:49, said:

Ca sa fie rentabila o companie, se stabileste un target de vanzari.


Tagetul trebuie sa fie realist ..la fel si pretul serviciilor.
Daca tie o companie iti pune target sa vinzi 1000 tone de banane pe luna la 10 euro kilogramul ...ce faci? E tot target si compania considera ca asa-i rentabil sa vinzi bananele.
Deci totul are o limita......a bunului simt.....dar cum romanii s-au obisnuit sa stea in genunchi si sa o suga de la toti cacaciosii.....

Edited by Clovis, 21 March 2015 - 17:03.


#41
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015

View Postmeanman, on 21 martie 2015 - 16:49, said:


aia care-ti ofera suport  au un training de 2-3 saptamani despre tehnologia DSL si problemele frecvente, cam atat, n-au facultate de calculatoare, nici macar Cisco CCNA ptr. ca au salar de aprox. 900 lei.

Sunt convins că este numai o părere personală. În mod cert nu ai avut contact cu cei de la serviciul tehnic.

Dar suntem o țară liberă și oricine poate „aprecia” nivelul de cunoștințe al oricărei persoane, indiferent de domeniul în care activează atât cel evaluat cât și evaluatorul... înțeleg...

#42
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View PostLunaCrystal, on 21 martie 2015 - 01:55, said:

Ba nu, in cazul in care s-au marit procentele bonus de vanzari nu se aplica si celor 20%, ei vor lua chiar mai multi bani. Problema e ca restul de 80% vor fi personal migrator care majoritatea nu vor fi prea bine pregatiti, astfel se strica si mai rau imaginea companiei in cazul clientilor ce ajung pe mana celor 80%, adica cea mai mare parte.
problema e targetul care trebuie realizat 100% ,programul e 10 ore +sambata+ ,+...practic e o concediere mascata. sa-i fut. eu deja sunt hotarat.plec.exista viata si post Telekom.

View Postmeanman, on 21 martie 2015 - 16:49, said:

Ma bucur nespus ptr. decizia managementului Telekom. Trebuie sa se alinieze si astia odata, macar de-ar face o vizita pe la CGS sa vada ce inseamna sa vinzi ptr. portocala pe salar fix si sa faci performanta si KPI la secunde. Telekom e plin de incompetenti care trebuie sa dispara sa se reprofileze. La RCS-RDS sunt oameni mult mai bine pregatiti doar ca din cauza dezorganizarii mai apar situatii, insa trebuie sa tinem cont ca RCS-RDS creste organic, n-are experienta corporatistilor care vin de pe alte piete si acum isi modeleaza platformele de management si interactiune cu clientul.



aia care-ti ofera suport  au un training de 2-3 saptamani despre tehnologia DSL si problemele frecvente, cam atat, n-au facultate de calculatoare, nici macar Cisco CCNA ptr. ca au salar de aprox. 900 lei.
ori nu ai citit tot si nu ai inteles fenomenul ori esti rau intentionat.oricum : hai .....sifon!

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Ma bucur si acum ca nu am acceptat un post oferit de un partener Vodafone, la asa conditii, sa lucreze ei!

#44
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
Eu chiar nu ii inteleg pe astia de la Telekom. Au venit pe piata in Romania bun. Pe partea mobila cele mai proaste servicii la cele mai scumpe preturi. Pe alta parte, de cablu au putini abonati pentru ca nu sunt dezvoltati. Acum fac misto de angajati, nu stiu ce e in capul lor.

#45
brasoveanul

brasoveanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,128
  • Înscris: 16.10.2006

View Postunchiujim, on 22 martie 2015 - 19:48, said:

problema e targetul care trebuie realizat 100% ,programul e 10 ore +sambata+ ,+...practic e o concediere mascata. sa-i fut. eu deja sunt hotarat.plec.exista viata si post Telekom.


ori nu ai citit tot si nu ai inteles fenomenul ori esti rau intentionat.oricum : hai .....sifon!

Daca a venit ziua sa il vedem pe unchiujim balacarindu-i, este clar ceva profund gresit acolo.

#46
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Telekom va deveni ca UPC, vei tresari cand vei intalni un magazin al lor: cum, inca mai exista firma asta? Telekom este sabotat sa moara cu zile. Storc ultimii bani din vanzari imobiliare si apoi vor vinde. Statul asista pasiv cum germanii devalizeaza compania. Cladirile se vand, clientii sunt obligati sa rezilieze din culpa operatorului, angajatii sunt batjocoriti de conducere, este un haos pe care, cat statul este actionar, il platim cu totii din taxe si impozite, chiar daca nu folosim Telekom.
Daca tot nu au ce mai pierde, angajatii ar trebui sa faca greva generala. Macar Telekom va avea asa reclama multa, gratuita si proasta la toate stirile. Clientii vor presa conducerea sa rezolve cumva. Ori la bal, ori la spital.

#47
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
Afara, afara cu nemtii din tara. :)

#48
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postcristinel07, on 23 martie 2015 - 19:27, said:

Afara, afara cu nemtii din tara. Posted Image
problema e ca pana la nemti te mananca sfintii (cozile de topor ,,made in RO,,)

#49
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

View Postunchiujim, on 23 martie 2015 - 21:34, said:


problema e ca pana la nemti te mananca sfintii (cozile de topor ,,made in RO,,)

Ai dreptate. Anul trecut in preajma rebrandingului, directoarea de MK de la Romtelecom, Roxana Baias, si-a dat demisia dupa vreo 2 ani de sefie. S-a angajat la Vodafone, dupa ce 2 ani a frecat spoiala in Romtelecom.

Totusi, ma intreb: oamenii astia ce self-esteam profesional au? Cum pot sa stea ani de zile intr-o pozitie, fara sa faca absolut nimic? Cine a angajat-o pe duduia aia mai departe la Vodafone si pe ce criterii?

Eu lucrez intr-o profesie in care exista extrem de putini specialisti in Romania. De aceea multi manageri ma curteaza. Insa in momentul cand aleg sa lucrez cu un manager, cele mai importante detalii sunt cele legate de modul in care voi lucra, de modul in care pot creste valoarea companiei. Ma intereseaza skillurile si viziunea acelui manager. Iar cand simt ca nu mai pot misca lucrurile in bine, aleg sa plec din acea companie.
Tragedia e insa ca unii "profesionisti" aleg o companie doar dupa valoarea remuneratiei. Astia de obicei au ca motto: "Dupa mine potopul". De aia in Romania nu se face nimic.

Edited by Rao633, 24 March 2015 - 10:33.


#50
Infernus

Infernus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2007
Nu face nimeni misto de angajati.....dar ca un angajat din fostul romtelecom sa ia peste 2000 net salariul fix si un angajat din fostul cosmote sa traiasca de pe o zi pe alta e destul de aiurea...iti zic eu ca am prieten de 4 ani in cosmote si are salariul fix 1350 BRUT din care mai ramane cu vreo 900 in mana,sa nu iti mai zic ca cei de la romtelecom aveau vacante platite (parca 50% ceva de genul) plus alte beneficii deoarece au avut sindicat puternic care a negociat la sange Ti se pare normal?Sa ii aduca pe toti la acelasi plafon de salarizare...pt ca asta se doreste...ce interes mai are un angajat care are asigurati 2000 lei in mana pe luna sa mai faca targhetul?hai sa fim sinceri,in vanzari te bazezi pe bonusul din vanzari...ca de aia sunt vanzari..vinzi mult castigi mult...vinzi putin iei putin sau pleci acasa.Fac pariu cu tine pe ce vrei ca cei care fac greva si care sunt cei mai nemultumiti sunt cei din fostul Romtelecom.
Acum au bagat aceleasi beneficii pt toti (bonuri de masa,prime de vacanta,prima de paste...etc)

Edited by Infernus, 24 March 2015 - 10:30.


#51
Rao633

Rao633

    Setting the stage to ride into the sunset

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,935
  • Înscris: 21.10.2014

View PostInfernus, on 24 martie 2015 - 10:26, said:

Nu face nimeni misto de angajati.....dar ca un angajat din fostul romtelecom sa ia peste 2000 net salariul fix si un angajat din fostul cosmote sa traiasca de pe o zi pe alta e destul de aiurea...iti zic eu ca am prieten de 4 ani in cosmote si are salariul fix 1350 BRUT din care mai ramane cu vreo 900 in mana,sa nu iti mai zic ca cei de la romtelecom aveau vacante platite (parca 50% ceva de genul) plus alte beneficii deoarece au avut sindicat puternic care a negociat la sange Ti se pare normal?Sa ii aduca pe toti la acelasi plafon de salarizare...pt ca asta se doreste...ce interes mai are un angajat care are asigurati 2000 lei in mana pe luna sa mai faca targhetul?hai sa fim sinceri,in vanzari te bazezi pe bonusul din vanzari...ca de aia sunt vanzari..vinzi mult castigi mult...vinzi putin iei putin sau pleci acasa.Fac pariu cu tine pe ce vrei ca cei care fac greva si care sunt cei mai nemultumiti sunt cei din fostul Romtelecom.
Acum au bagat aceleasi beneficii pt toti (bonuri de masa,prime de vacanta,prima de paste...etc)

Ideea e ca poti sa ii strangi de boașe pe cei din vanzari, abia dupa ce ai un management performant al produsului. Un produs care sa iti asigure competitivitatea pe piata. Adica sa ai ce vinde. Dar Telekom n-a facut nicio schimbare in jumatate de an pe partea de servicii fixe: nici ca marketing, nici ca tehnologie. Aceleasi abonamente vechi de 10 ani, epuizate moral, care nu mai au nimic comun cu realitatea si nevoile utilizatorului. Acelasi internet si servicii de slaba calitate.
Deci ce sa vanda cei de la vanzari?

#52
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,011
  • Înscris: 15.04.2011
Cum naiba sa vinzi cand tu ceri in 2015 pe fix 33 de lei pentru "Nelimitat seara şi în weekend în Fix şi în Telekom Romania Mobile + 100 de minute oricând" iar RDS iti ofera pentru 11 lei  "convorbiri nelimitate, gratuit in toate retelele fixe nationale
100 minute incluse pentru convorbiri catre retelele nationale mobile, retele fixe din U.E, retele fixe si mobile din SUA, Canada si China, catre Digi Mobil Spania si Digi Mobil Italia, numai 1.24 eurocenti/minut catre alte retele mobile nationale"  

Ceri de trei ori mai mult pentru un serviciu mai slab? WTF?Posted Image  Pe telefonie mobila la fel, au una dintre cele mai slabe retele dar vor preturi premium... De internet nu are rost sa mai vorbesc, abia acum sau trezit si ei sa investeasca in fibra optica pana acum au dormit. Telekom are servicii scumpe si proaste, Orange,Vodafone,RDS si UPC sunt alternative mult mai bune din toate punctele de vedere.

Edited by Papillon_, 24 March 2015 - 11:38.


#53
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
asa, dupa filosofia asta, pot sa-ti dau si eu exemple de oferte bune la telekom. au internet mobil cu trafic nelimitat la prepay si serviciul web n walk unde ai, cu 3 euro credit, 380 kbps nelimitat. la vodafone si orange nu ai asa ceva.

#54
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,075
  • Înscris: 02.09.2005
la vodafone si orange ai semnal, in schimb.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate