Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...
 Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche
 recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 

Greva japoneza la Telekom Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
100 replies to this topic

#19
hupogramos

hupogramos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,687
  • Înscris: 25.03.2009

 -same-, on 21 martie 2015 - 00:14, said:

Știți principiul lui Pareto?
Aplicat aici s-ar traduce așa: 20% din angajați fac 80% din vânzări. Ce faci în situația asta?
Simplu, delimitezi cele 2 categorii foarte clar (adică comisioane din vânzări) și prin eliminarea unul câte unul din cei 80% valoarea punctului procentual va crește. În 3 ani chiar și acei noi 80% din angajați vor valora mai mult decât acei 20% de acum 3 ani. Asta se traduce prin mărirea părții fixe a salariului deoarece standardul firmei este ridicat și oamenii sunt profesioniști.

Nu e niciun balcanism aici, este management pur capitalist care stimulează munca. Culmea, este și eficient.
Ba chiar din cauza balcanismului s-a ajuns aici, că mulți luau bani pe spinarea colegilor care munceau de rupeau.

Felicitări managementului pentru decizie.

Problema e ca taierile alea de salarii se aplica si celor 20%; daca o jumatate din ei isi baga piciorul si pleaca, firma ramane cu o parte din aia 80% care oricum nu sunt buni de nimic si rezultatul global va fi mai rau decat inainte.

#20
cristinel07

cristinel07

    #MM93

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,139
  • Înscris: 26.07.2009
In stilul asta: preturi mari, servicii proaste vor pleca multi la Orange/Vodafone si poate RDS (pentru abonati) iar pentru muncitori, imi pare rau de ei, nemti biiip.

#21
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,611
  • Înscris: 20.10.2006

 hupogramos, on 21 martie 2015 - 00:59, said:

Problema e ca taierile alea de salarii se aplica si celor 20%; daca o jumatate din ei isi baga piciorul si pleaca, firma ramane cu o parte din aia 80% care oricum nu sunt buni de nimic si rezultatul global va fi mai rau decat inainte.
Ba nu, in cazul in care s-au marit procentele bonus de vanzari nu se aplica si celor 20%, ei vor lua chiar mai multi bani. Problema e ca restul de 80% vor fi personal migrator care majoritatea nu vor fi prea bine pregatiti, astfel se strica si mai rau imaginea companiei in cazul clientilor ce ajung pe mana celor 80%, adica cea mai mare parte.

#22
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Fara sa stiu de aceste probleme, vineri am stat o ora de vorba cu 5-6 angajati de la 1234 si nici macar unul nu a incercat macar sa ma convinga sa renunt la intentia exprimata direct de a rezilia anticipat prin portare in Digi. M-au pasat de la unul la altul si m-au trimis intr-un magazin Telekom, spunandu-mi ca nu ma pot ajuta cu o solutie convenabila, ci doar sa preia a nu stiu cata sesizare pe care o vor rezolva la pastele cailor. Au fost indiferenti, obraznici, sarcastici, penibili, comici, doar profesionisti NU.

Daca asta este calitatea personalului Telekom, atunci trebuie sa schimbe multi oameni.

Nici macar facturile electronice nu sunt disponibile online la timp, cica trebuie sa astepti cateva zile, nu se stie exact cate. Valoarea de plata insa este actualizata la fix si poti plati fara sa vezi factura. Telekom nu merita sa aiba abonati, doar cartelari.

M-au enervat atat de tare cu atitudinea de "sictir, trebuie sa platesti, fraiere, ca ti-ai luat teapa, semnal tot nu o sa ai, oricate reclamatii faci", incat am portat numarul. Vor cere pe mama si pe tata, cat si-ar dori ei sa primeasca "juste despagubiri", doar ca voi apela la ANPC si vor primi fix subventia telefonului si nici un leu in plus.

Ce angajati sunt la 1234 sunt si prin magazinele Telekom. Nu ii intereseaza decat sa te vada ca semnezi contractul, cand vii cu o problema te paseaza si "preiau sesizari". Telekom este o companie prost organizata in relatia cu clientii, la 1234 sau in magazine sigur te enervezi daca incerci sa rezolvi vreo problema cu serviciile lor.

Edited by Allex, 21 March 2015 - 03:02.


#23
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

 Allex, on 21 martie 2015 - 02:52, said:

Au fost indiferenti, obraznici, sarcastici, penibili, comici, doar profesionisti NU.
Dupa asta iti dai seama cat de descompusa intern, sau profund indiferenta fata de client, poate fi o organizatie a carei reprezentanti se comporta cum ai spus tu.

#24
baducu

baducu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,196
  • Înscris: 21.08.2008
Cum? Sponzorizarea emisiunilor de cacat de pe ProTV nu aduce clienti noi?Posted Image

Edited by baducu, 21 March 2015 - 05:29.


#25
PxelBland

PxelBland

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 01.03.2015
Firma curului, astia care vroiau sa darame cladirea aia veche de sute de ani.

#26
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,011
  • Înscris: 15.04.2011
Niste imputiti, vor sa le scada salariile si sa poata sa ii dea mai usor afara. Oricum au renuntat la o gramada de angajati in ultimi ani, o sa mai ramana decat neamtul ala si cu visele lui de retea "premium".

#27
mircea_aq

mircea_aq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 09.07.2008
Pfff...de acord cu marirea bonusului de vanzari de la 15% la 35%. Pe de alta parte as pastra actualele salarii fixe, daca ai 1500 echivalent a 85%, sa ramana 1500 dar echivalent a 65%.
Putem sa ne jucam cu cifrele, cert e ca solutia nu e sa le tai plata fixa care oricum e mica spre foarte mica. O schema de compensare mai competitiva ajuta la motivarea fortei de vanzare, dar asta e doar un aspect al problemei Telekom.
Marea buba la telekom e produsul si mgmt-ul de produs. Cand ai un produs care nu e conectat la realitatile pietii nu ai cum sa-l vinzi, indiferent cat de (in)competenti sau (ne)motivati ar fi oamenii din vanzari. La domnii de la RTC problema s-a acumulat ca un bulgare de zapada, si desi in perioada OTE nu a fost extrem de vizibila pentru clientul final intrucat serviciile aveau inca un pret competitiv, iar suportul tehnic era decent, odata cu re-branding-ul magenta a explodat si mamaliga. Investitii in infrastructura ioc, iar in lipsa lor s-a incercat o spoiala de marketing - mareata campanie de re-branding. Prin urmare s-au ingropat banii in publicitate si desi nu a dat roade, se insista pe aceeasi coarda.... si brusc nu mai sunt bani si trebuie sa taie de undeva.
Uite ca i-au gasit pe amaratii astia sa le taie salariile ca sa subventioneze promovarea "cucului" lui Morosanu.
Solutia pe termen scurt e simpla: taiate si cucul si capul lui nikolai.

Edited by mircea_aq, 21 March 2015 - 11:13.


#28
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Din declarațiile oficialilor, se vor face investiții masive, dar din banii obținuți în urma vânzării unor sedii sau bunuri care aparțin companiei.
Ulterior, ne vor explica cât de mult au investit în România...

#29
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
De ce te-ai abona la Telekom? Ce avantaje au fata de concurenta?



#30
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
De exemplu, la RCS&RDS singura constantă este prețul scăzut. Toate celelalte, calitatea serviciilor, departamentul de relații cu clienții, service-ul, sunt relative. Depinde de norocul pe care îl ai sau dacă ai suficienți „nervi” pentru a rezolva o problemă.

#31
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,198
  • Înscris: 18.04.2008
Mare brânză!
Internetul merge, telefonia merge. Când a fost închis Oltchim sau Aro nu ați mai sărit în sus, dar acum e Telekom.

România „occidentală” cu efecte orientale.

#32
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Greșești. Și atunci, la nivel declarativ, foarte mulți au luat poziție (nu neapărat pe forumul Softpedia). Sau te gândeai la altceva?

#33
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,198
  • Înscris: 18.04.2008
Nu, nu mă gândeam la altceva. România nu a ieșit din recesiune, taxele pentru firme sunt „ajustate” ca preț, dar vin cu altele noi.
Dacă vrei să câștigi bani multți nu te angajezi ca vânzător sau măturător în bănci. Angajații Telekom „plâng” că au salarii mici acum. Cui nu-i convine, oferte de muncă sunt în țară.


Acum o să-mi spui că o să apară greve și mitinguri ale angajaților Telekom în SemaPark.

Edited by KyKyKyKy, 21 March 2015 - 12:28.


#34
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Posted Image Nu.
Dar cum spuneam, la nivel declarativ, mă aștept la „o poziție fermă de susținere a angajaților și a drepturilor acestora” (am pus în ghilimele deoarece nu sunt sigur dacă nu este cumva un slogan pe care l-am mai auzit de multe ori și l-am reținut, iar în acest caz nu mai este ideea mea. Nu vreau să fiu acuzat de plagiat...).

#35
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,198
  • Înscris: 18.04.2008
Se va merge pe premisa: „cui nu-i convine, să plece!”. În orice firmă este așa, fie că e de salubritate, fie că e de Telecomunicații.

#36
internetmax

internetmax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,138
  • Înscris: 10.02.2015
Dar poate avea efecte dezastroase. Mergând pe această premisă, s-ar putea ca la un moment dat să-ți pierzi controlul și să ajungi, ca manager, să îndepărtezi și oamenii buni și pregătiți insuflându-le un sentiment de nesiguranță generat de faptul că, la o primă solicitare cu caracter personal (de orice natură) și acestora li se va arăta pe unde se iese din instituție.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate