Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Teapa/Lipsa de profesionalism mobila Naturlich

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#19
Byblos4

Byblos4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 26.09.2014

 ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 16:25, said:


se prefac ca ploua cand nu au raspuns. Posted Image


Bun, si in afara de "Ne cerem scuze, incercam sa rezolvam cat mai curand" ce ai vrea sa-ti spuna ?

Cam ce raspuns ar fi ok?

#20
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013

 Byblos4, on 03 martie 2015 - 18:16, said:

Bun, si in afara de "Ne cerem scuze, incercam sa rezolvam cat mai curand" ce ai vrea sa-ti spuna ?

Cam ce raspuns ar fi ok?
Simplu, ca in franta " ne cerem scuze pentru intarziere iar drept recompensa o sa va acordam 8-10% reducere" , vaucher sau o electrocasnica.
Sa sune ei sa iti spuna ca intarzie si sa nu iti faci planuri sa stai ca boul acasa si sa ii astepti.

sunt multe lucruri pe care pot sa le faca. Comunicarea in ziua de astazi este vitala.

#21
Byblos4

Byblos4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 26.09.2014
Da, matale crezi ca reducerile se scot asa, la misto, din cur.

Ca esti tu patronul firmei, nu doar un simplu angajat.


Crezi ca aia intarzie ca se scarpina la oua toata ziua? Depind si ei de altii, de furnizori, de transport, de ateliere, etc

Eu nu zic ca e ok sa intarzie, chiar nu e, dar avand in vedere ca e mobila pe comanda, e intrucatva de inteles.

Daca ar fi mobila in depozit ar fi usor, o iei de acolo si o livrezi.

Dar e un intreg lant implicat, nu e chiar asa de simplu.

#22
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
daca nu esti in stare sa iti faci o buna planificare , atunci platesti, daca nu sunt pe stoc respectivele materiale iti anunti clientul dinainte sii ii spui ca este o pb , sa isi aleaga alt material, dar ma indoiesc ca in decurs de o luna nu au gasit la un furnizor ceea ce aveau nevoie (furnizori sunt multi  iar o firma lucreaza cu mai multi) daca chiar nu gasesti aduci din strainatate, daca iti respecti clientii.

si sa fim seriosi structura tot din placi este , iar feronerie gasesti peste tot (inclusiv Brico-depot si Arabesque)

daca nu esti in sare sa respecti un contract apucate de crosetat.

#23
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008
Am devenim mai rai si imediat sarim la gatul celui din fata noastra ... E vorba de mobila pana la urma si la amintirile pe care le va avea fiecare cand se vai uita la ea , va lucre sau va manca la acea bucatarie .

Am mobila in depozit de 2-3 luni neridicata de client ca nu este casa gata , au intervenit probleme la meseriasi sau cine stie ... Ce sa fac ? Sa urlu pe forum , sa dau numele clientilor Posted Image  ... Pot pune taxa de depozitare la fel cum clientii cer reducere la intarziere , ar fi fairplay  , dar  de ce ?  De ce sa mai pun si eu paie pe foc , e clar ca au probleme cu casa si numai de mine nu aveau nevoie sa ii presez ...

Putina toleranta nu strica ... macar cateodata si poate va fi mai bine si se vor rezolva Posted Image

#24
Byblos4

Byblos4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 26.09.2014
Corect, nu e ok sa fie astfel de deficiente de organizare, dar nu e ok nici sa injuram oamenii din fata noastra doar pentru ca managerii sunt de cacat si nu-si stiu pune lucrurile la punct.

Cum zicea colega, ca aia "se fac ca ploua".

Poate fac si ei ce pot, dau telefoane, dar pur si simplu nu depinde de ei toata treaba.

Te-ai saturat, iti iei jucariile si pleci, renunti la comanda, nu  te apuci sa te iei in gura cu seful de magazin, vanzatorii si mai stiu eu cine.


Asta e mentalitate de tzatza din piata

 superm, on 03 martie 2015 - 18:49, said:

Am devenim mai rai si imediat sarim la gatul celui din fata noastra

Se numeste "dictatura consumatorului". Cel care plateste considera ca si-a cumparat sclavi.

Nu domnilor, sclavia nu mai exista. Daca nu e respectat contractul,  actionati in consecinta conform documentelor.

Nu va certati cu oamenii, asta e o atitudine de om mic si tembel.

#25
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 Byblos4, on 03 martie 2015 - 18:16, said:

Bun, si in afara de "Ne cerem scuze, incercam sa rezolvam cat mai curand" ce ai vrea sa-ti spuna ?

Cam ce raspuns ar fi ok?

...va oferim urmatorul discount in compensare...

#26
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,136
  • Înscris: 10.07.2013
Cea mai buna solutie daca nu se rezolva in mod amiabil este reclama negativa pe toate forumurile posibile de pe planeta Terra!Posted Image Posted Image Posted Image
Sa vezi ce te cauta baetii sa rezolve problema!

Edited by xmanyacs77, 03 March 2015 - 19:48.


#27
ioana-dg11

ioana-dg11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.03.2015
Scuze ca n-am raspuns, am bebe mic. Cum se aduga poze? Am poze, facturi, tot. Am si plangerea la opc dar cica numai in 30 de zile solutioneaza. Daca a sunat dubios ultimul rand, din nou, n-am avut intentia.

#28
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
@Ioana: daca iti comandai tu frumishel mobila la o firma din tara vecina nu ieseai mai castigata?....asa te lupti cu marlania autohtona...la depasirea termenului clar anulam comanda si le ceream banii inapoi

#29
ioana-dg11

ioana-dg11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.03.2015
Eu am bebe de 10 luni si la mine ora 9 e ora 9, nu mi se pare normal sa stam inchisi in casa toata ziua ca sa-i asteptam.

Asta am scris cate opc:
Doresc sa fac o reclamatie magazinului Naturlich Cluj Napoca (str Traian Vuia nr. 140 (Ambient)). Am cumparat de la dumealor o mobila de bucatarie facuta pe comanda in data de 23/01.2015. Verbal, domnul Beldean Nicu mi-a promis livrarea mobilei in 3 saptamani de la platirea avansului. Mobia mi-a fost livrata in 26 februarie insa si azi sunt cu mobila neistalata in casa, dupa cum se vede si in pozele atasate. Domnii au gresit la masuratorile blatului care trebuia sa fie de 67 cm, insa au adus unul de 60 de cm. Mi-au rafucaut oferta vineri (27/01/2015) de inlocuire a blatului cu promisiunea ca azi 3/3/2015 imi va fi instalata si montata mobila. Am acceptat, insa nici de data aceasta nu si-au respectat termenul de livrare si doresc rambursarea mobilei pentru ca nu mai cred in "maine", la cat de multe promisiuni mi-au facut.
Ii sun sa imi zica daca vin cu finalizarea montajului, insa nu primesc nici un alt raspuns
decat: "va sun mai tarziu".
As vrea un raspuns cat mai curand, pentru ca doresc sa imi primesc banii inapoi.

Nu vreau sa dau detalii despre telefonul meu si alte date personale.
http://postimg.org/image/7x16e9ejx/
http://postimg.org/image/yeeh7b0tp/
http://postimg.org/image/5rlkru7yp/

http://postimg.org/image/d0bzzx3yr/
http://postimg.org/image/z3gth4fo3/
http://postimg.org/image/qkspmvs9h/

Scuze daca scriu aiurea, dar ma trage copilul de picior si ma msuca sa ma duc sa ma joc cu el sau altele...

E prima data cand ma mut in casa noua si nu am avut tocmai mult timp sa caut in afara mobila. Credeam ca sunt ok, nu m-am asteptat de la o firma cu atata renume sa imi faca asa ceva. Cred ca data viitoare ma duc la Bucuresti si imi iau mobila sau imi cumpar materialul si gata. Am intrebat mai multe firme despre oferta de pret si despre materialele din care sunt facute. Diferenta de raport pret/caliltate nu era simtitor mai mare si au fost printre putinii care au zis 3 saptamani. Cand faci de veghe noaptea cu un copil mic, tinzi sa crezi cand iti zice cineva 3 saptamani.

Edited by ioana-dg11, 03 March 2015 - 20:08.


#30
superm

superm

    The difference is...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 30.07.2008

 xmanyacs77, on 03 martie 2015 - 19:46, said:

Cea mai buna solutie daca nu se rezolva in mod amiabil este reclama negativa pe toate forumurile posibile de pe planeta Terra!Posted Image Posted Image Posted Image
Sa vezi ce te cauta baetii sa rezolve problema!


... de ce te-ar mai cauta "baetii" sa rezolve problema daca le-ai facut reclama "pe toate forumurile de pe planeta Terra" ... ???

In mod normal cauti inainte detalii despre firma , citesti contractul (daca nu ai incredere )  si semnezi , apoi apelezi la clauzele din contract daca sunt incalcate . Daca e cazul se apeleaza si la partea din contract cu "Litigii" sau in cazul "pe persoana fizica" la OPC .

Mie imi place asta ... "În lumea afacerilor, recte Europa de Vest, SUA, Japonia sau gruparea G 20, formula Gentlemen’s Agreements se defineşte ca o înţelegere între două părţi, ce are la bază încrederea, respectul reciproc, şi bineînţeles buna credinţă în relaţiile comerciale"


Oricum in cazul de fata sper sa se rezolve cat mai repede ... evident aici e vorba si de necesitatea functionarii cat mai repede a bucatariei si evident a scutirii de plimbari si montaj (cu toate ale lui) prin casa cu bebe   ...

Edited by superm, 03 March 2015 - 20:13.


#31
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
draga mea fa plangeri, peste plangeri, este inacceptabil ca la un asa pret sa fii tratat cu fundul, mai mult e f ok ca ai spus povestea ta pe forum, ca sa fie un semnal de alarma si pentru potentialii clienti.

PS o sa ai o surpriza de la OPC -(posibil sa iti iei banii inapoi.)

Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 20:14.


#32
ioana-dg11

ioana-dg11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.03.2015
Eu lucrez la o multinationala. Sincer, cred ca m-am obisnuit cu corectitudinea. Mi s-a urcat la capp. Nu sunt toti la fel, dar cred ca o data ce vezi ca se poate tinzi sa crezi ca si la case la fel de mari merge ca unsa treaba. Fiind o retea de magazine atat de mare, am muscat momeala. Am muscat-o rau, iar cand am intrebat despre mobila si ca doresc livrarea cat mai rapid, mi-am auzit: "Nu facem mobila in garaj doamna!". Mi se pare absurd sa ai asemenea "respect" fata de clienti si sa pretinzi ca esti firma cu prestigiu. Daca cineva te plateste, iti respecti munca. Eu una asa am invatat. Ia sa fi patit un neamt asa ceva! Ii manca cu fulgi cu tot!

#33
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,136
  • Înscris: 10.07.2013

 ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 19:49, said:

Scuze ca n-am raspuns, am bebe mic. Cum se aduga poze? Am poze, facturi, tot. Am si plangerea la opc dar cica numai in 30 de zile solutioneaza. Daca a sunat dubios ultimul rand, din nou, n-am avut intentia.

Daca nu se solutioneaza in mod amiabil, trimitem mascatii peste ei!Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by xmanyacs77, 03 March 2015 - 20:47.


#34
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 20:34, said:

Sincer, cred ca m-am obisnuit cu corectitudinea. Mi s-a urcat la capp.

LOL...ai uitat imnul neoficial pe meleagurile alea?...iaca

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/94EfbIIHLpk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#35
molplro

molplro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 19.05.2014

 ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 20:06, said:

detalii... din paginile de deviz.

Attached File  Capture2.PNG   56.99K   41 downloads

adica...
marfa germana
servicii...sufletu'!  :)

m-a mai amuzat teribil si exprimarea politicoasa de incheiere...

"mi-a facut placere sa va asist"... adica carevasazica mi-a facut placere pana ai dat banu' ...iar dupa aia... asistenta...lula! :)


dar favorita mea de departe este...

"subsemnatul etc etc......Urmeaza comanda!"  :)))))

Ioana, imi pare rau ca fac haz de necazul tau, dar daca te consoleaza cu ceva, sa stii ca lucruri de genul asta se intampla si la case mai mari. eu am avut cam aceleasi probleme cu un gigant suedez care are un stabiliment la bucuresti...
e adevarat totusi ca, dpdv comunicare si reactie la claim, s-au comportat rezonabil.

hai bafta in continuare si nu te stresa prea tare ca nu face bine la sanatate. mobila o sa ti-o primesti cu siguranta si, culmea, foarte probabil, o sa fii chiar multumita!  :)

#36
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,673
  • Înscris: 03.12.2014

 superm, on 03 martie 2015 - 17:13, said:


* cazurile "speciale" care mai dau si fug nu intra in discutie ... nu stiu exact ce e cu firma asta dar totusi nu e un capat de tara ca nu vine la orele stabilite

ba cam este un capăt de țară. Gândește-te că un client care așteaptă o livrare la o oră anume iși ia probabil liber de la servici. Una e să-ți iei liber două ore de dimineață, alta e să iei o zi întreagă pentru că livrarea s-a făcut la ora 18 în loc de ora 10.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate