Teapa/Lipsa de profesionalism mobila Naturlich
Last Updated: Oct 12 2016 14:55, Started by
ioana-dg11
, Mar 03 2015 16:25
·
0
#19
Posted 03 March 2015 - 18:16
#20
Posted 03 March 2015 - 18:30
Byblos4, on 03 martie 2015 - 18:16, said:
Bun, si in afara de "Ne cerem scuze, incercam sa rezolvam cat mai curand" ce ai vrea sa-ti spuna ? Cam ce raspuns ar fi ok? Sa sune ei sa iti spuna ca intarzie si sa nu iti faci planuri sa stai ca boul acasa si sa ii astepti. sunt multe lucruri pe care pot sa le faca. Comunicarea in ziua de astazi este vitala. |
#21
Posted 03 March 2015 - 18:35
Da, matale crezi ca reducerile se scot asa, la misto, din cur.
Ca esti tu patronul firmei, nu doar un simplu angajat. Crezi ca aia intarzie ca se scarpina la oua toata ziua? Depind si ei de altii, de furnizori, de transport, de ateliere, etc Eu nu zic ca e ok sa intarzie, chiar nu e, dar avand in vedere ca e mobila pe comanda, e intrucatva de inteles. Daca ar fi mobila in depozit ar fi usor, o iei de acolo si o livrezi. Dar e un intreg lant implicat, nu e chiar asa de simplu. |
#22
Posted 03 March 2015 - 18:47
daca nu esti in stare sa iti faci o buna planificare , atunci platesti, daca nu sunt pe stoc respectivele materiale iti anunti clientul dinainte sii ii spui ca este o pb , sa isi aleaga alt material, dar ma indoiesc ca in decurs de o luna nu au gasit la un furnizor ceea ce aveau nevoie (furnizori sunt multi iar o firma lucreaza cu mai multi) daca chiar nu gasesti aduci din strainatate, daca iti respecti clientii.
si sa fim seriosi structura tot din placi este , iar feronerie gasesti peste tot (inclusiv Brico-depot si Arabesque) daca nu esti in sare sa respecti un contract apucate de crosetat. |
#23
Posted 03 March 2015 - 18:49
Am devenim mai rai si imediat sarim la gatul celui din fata noastra ... E vorba de mobila pana la urma si la amintirile pe care le va avea fiecare cand se vai uita la ea , va lucre sau va manca la acea bucatarie .
Am mobila in depozit de 2-3 luni neridicata de client ca nu este casa gata , au intervenit probleme la meseriasi sau cine stie ... Ce sa fac ? Sa urlu pe forum , sa dau numele clientilor ... Pot pune taxa de depozitare la fel cum clientii cer reducere la intarziere , ar fi fairplay , dar de ce ? De ce sa mai pun si eu paie pe foc , e clar ca au probleme cu casa si numai de mine nu aveau nevoie sa ii presez ... Putina toleranta nu strica ... macar cateodata si poate va fi mai bine si se vor rezolva |
#24
Posted 03 March 2015 - 18:54
Corect, nu e ok sa fie astfel de deficiente de organizare, dar nu e ok nici sa injuram oamenii din fata noastra doar pentru ca managerii sunt de cacat si nu-si stiu pune lucrurile la punct.
Cum zicea colega, ca aia "se fac ca ploua". Poate fac si ei ce pot, dau telefoane, dar pur si simplu nu depinde de ei toata treaba. Te-ai saturat, iti iei jucariile si pleci, renunti la comanda, nu te apuci sa te iei in gura cu seful de magazin, vanzatorii si mai stiu eu cine. Asta e mentalitate de tzatza din piata superm, on 03 martie 2015 - 18:49, said:
Am devenim mai rai si imediat sarim la gatul celui din fata noastra Se numeste "dictatura consumatorului". Cel care plateste considera ca si-a cumparat sclavi. Nu domnilor, sclavia nu mai exista. Daca nu e respectat contractul, actionati in consecinta conform documentelor. Nu va certati cu oamenii, asta e o atitudine de om mic si tembel. |
#25
Posted 03 March 2015 - 18:57
#26
Posted 03 March 2015 - 19:46
Cea mai buna solutie daca nu se rezolva in mod amiabil este reclama negativa pe toate forumurile posibile de pe planeta Terra!
Sa vezi ce te cauta baetii sa rezolve problema! Edited by xmanyacs77, 03 March 2015 - 19:48. |
#27
Posted 03 March 2015 - 19:49
Scuze ca n-am raspuns, am bebe mic. Cum se aduga poze? Am poze, facturi, tot. Am si plangerea la opc dar cica numai in 30 de zile solutioneaza. Daca a sunat dubios ultimul rand, din nou, n-am avut intentia.
|
#28
Posted 03 March 2015 - 20:00
@Ioana: daca iti comandai tu frumishel mobila la o firma din tara vecina nu ieseai mai castigata?....asa te lupti cu marlania autohtona...la depasirea termenului clar anulam comanda si le ceream banii inapoi
|
|
#29
Posted 03 March 2015 - 20:06
Eu am bebe de 10 luni si la mine ora 9 e ora 9, nu mi se pare normal sa stam inchisi in casa toata ziua ca sa-i asteptam.
Asta am scris cate opc: Doresc sa fac o reclamatie magazinului Naturlich Cluj Napoca (str Traian Vuia nr. 140 (Ambient)). Am cumparat de la dumealor o mobila de bucatarie facuta pe comanda in data de 23/01.2015. Verbal, domnul Beldean Nicu mi-a promis livrarea mobilei in 3 saptamani de la platirea avansului. Mobia mi-a fost livrata in 26 februarie insa si azi sunt cu mobila neistalata in casa, dupa cum se vede si in pozele atasate. Domnii au gresit la masuratorile blatului care trebuia sa fie de 67 cm, insa au adus unul de 60 de cm. Mi-au rafucaut oferta vineri (27/01/2015) de inlocuire a blatului cu promisiunea ca azi 3/3/2015 imi va fi instalata si montata mobila. Am acceptat, insa nici de data aceasta nu si-au respectat termenul de livrare si doresc rambursarea mobilei pentru ca nu mai cred in "maine", la cat de multe promisiuni mi-au facut. Ii sun sa imi zica daca vin cu finalizarea montajului, insa nu primesc nici un alt raspuns decat: "va sun mai tarziu". As vrea un raspuns cat mai curand, pentru ca doresc sa imi primesc banii inapoi. Nu vreau sa dau detalii despre telefonul meu si alte date personale. http://postimg.org/image/7x16e9ejx/ http://postimg.org/image/yeeh7b0tp/ http://postimg.org/image/5rlkru7yp/ http://postimg.org/image/d0bzzx3yr/ http://postimg.org/image/z3gth4fo3/ http://postimg.org/image/qkspmvs9h/ Scuze daca scriu aiurea, dar ma trage copilul de picior si ma msuca sa ma duc sa ma joc cu el sau altele... E prima data cand ma mut in casa noua si nu am avut tocmai mult timp sa caut in afara mobila. Credeam ca sunt ok, nu m-am asteptat de la o firma cu atata renume sa imi faca asa ceva. Cred ca data viitoare ma duc la Bucuresti si imi iau mobila sau imi cumpar materialul si gata. Am intrebat mai multe firme despre oferta de pret si despre materialele din care sunt facute. Diferenta de raport pret/caliltate nu era simtitor mai mare si au fost printre putinii care au zis 3 saptamani. Cand faci de veghe noaptea cu un copil mic, tinzi sa crezi cand iti zice cineva 3 saptamani. Edited by ioana-dg11, 03 March 2015 - 20:08. |
#30
Posted 03 March 2015 - 20:09
xmanyacs77, on 03 martie 2015 - 19:46, said:
Cea mai buna solutie daca nu se rezolva in mod amiabil este reclama negativa pe toate forumurile posibile de pe planeta Terra! Sa vezi ce te cauta baetii sa rezolve problema! ... de ce te-ar mai cauta "baetii" sa rezolve problema daca le-ai facut reclama "pe toate forumurile de pe planeta Terra" ... ??? In mod normal cauti inainte detalii despre firma , citesti contractul (daca nu ai incredere ) si semnezi , apoi apelezi la clauzele din contract daca sunt incalcate . Daca e cazul se apeleaza si la partea din contract cu "Litigii" sau in cazul "pe persoana fizica" la OPC . Mie imi place asta ... "În lumea afacerilor, recte Europa de Vest, SUA, Japonia sau gruparea G 20, formula Gentlemen’s Agreements se defineşte ca o înţelegere între două părţi, ce are la bază încrederea, respectul reciproc, şi bineînţeles buna credinţă în relaţiile comerciale" Oricum in cazul de fata sper sa se rezolve cat mai repede ... evident aici e vorba si de necesitatea functionarii cat mai repede a bucatariei si evident a scutirii de plimbari si montaj (cu toate ale lui) prin casa cu bebe ... Edited by superm, 03 March 2015 - 20:13. |
#31
Posted 03 March 2015 - 20:11
draga mea fa plangeri, peste plangeri, este inacceptabil ca la un asa pret sa fii tratat cu fundul, mai mult e f ok ca ai spus povestea ta pe forum, ca sa fie un semnal de alarma si pentru potentialii clienti.
PS o sa ai o surpriza de la OPC -(posibil sa iti iei banii inapoi.) Edited by joseph_lacroix, 03 March 2015 - 20:14. |
#32
Posted 03 March 2015 - 20:34
Eu lucrez la o multinationala. Sincer, cred ca m-am obisnuit cu corectitudinea. Mi s-a urcat la capp. Nu sunt toti la fel, dar cred ca o data ce vezi ca se poate tinzi sa crezi ca si la case la fel de mari merge ca unsa treaba. Fiind o retea de magazine atat de mare, am muscat momeala. Am muscat-o rau, iar cand am intrebat despre mobila si ca doresc livrarea cat mai rapid, mi-am auzit: "Nu facem mobila in garaj doamna!". Mi se pare absurd sa ai asemenea "respect" fata de clienti si sa pretinzi ca esti firma cu prestigiu. Daca cineva te plateste, iti respecti munca. Eu una asa am invatat. Ia sa fi patit un neamt asa ceva! Ii manca cu fulgi cu tot!
|
#33
Posted 03 March 2015 - 20:47
ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 19:49, said:
Scuze ca n-am raspuns, am bebe mic. Cum se aduga poze? Am poze, facturi, tot. Am si plangerea la opc dar cica numai in 30 de zile solutioneaza. Daca a sunat dubios ultimul rand, din nou, n-am avut intentia. Daca nu se solutioneaza in mod amiabil, trimitem mascatii peste ei! Edited by xmanyacs77, 03 March 2015 - 20:47. |
|
#34
Posted 03 March 2015 - 21:11
ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 20:34, said:
Sincer, cred ca m-am obisnuit cu corectitudinea. Mi s-a urcat la capp. LOL...ai uitat imnul neoficial pe meleagurile alea?...iaca [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/94EfbIIHLpk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#35
Posted 03 March 2015 - 22:42
ioana-dg11, on 03 martie 2015 - 20:06, said:
detalii... din paginile de deviz. Capture2.PNG 56.99K 41 downloads adica... marfa germana servicii...sufletu'! m-a mai amuzat teribil si exprimarea politicoasa de incheiere... "mi-a facut placere sa va asist"... adica carevasazica mi-a facut placere pana ai dat banu' ...iar dupa aia... asistenta...lula! dar favorita mea de departe este... "subsemnatul etc etc......Urmeaza comanda!" )))) Ioana, imi pare rau ca fac haz de necazul tau, dar daca te consoleaza cu ceva, sa stii ca lucruri de genul asta se intampla si la case mai mari. eu am avut cam aceleasi probleme cu un gigant suedez care are un stabiliment la bucuresti... e adevarat totusi ca, dpdv comunicare si reactie la claim, s-au comportat rezonabil. hai bafta in continuare si nu te stresa prea tare ca nu face bine la sanatate. mobila o sa ti-o primesti cu siguranta si, culmea, foarte probabil, o sa fii chiar multumita! |
#36
Posted 04 March 2015 - 00:32
superm, on 03 martie 2015 - 17:13, said: * cazurile "speciale" care mai dau si fug nu intra in discutie ... nu stiu exact ce e cu firma asta dar totusi nu e un capat de tara ca nu vine la orele stabilite ba cam este un capăt de țară. Gândește-te că un client care așteaptă o livrare la o oră anume iși ia probabil liber de la servici. Una e să-ți iei liber două ore de dimineață, alta e să iei o zi întreagă pentru că livrarea s-a făcut la ora 18 în loc de ora 10. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users