Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015
#55
Posted 08 March 2015 - 10:19
Jm3k3ritza, on 08 martie 2015 - 02:06, said:
E destul de aiurea sa nu poti lua culoarea dorita Este. În apărarea lor (am uitat să specific aseară ), mi-au spus pe loc că de prin aprilie fuseseră anunțați că bej și albastru nu se mai fabrică. Dar în momentul comenzii au văzut că aplicația a aprobat inițial configurația și au presupus că nu mai e valabilă notificarea. Deci nici că nu se fabrică nu era vina lor (ci a producătorului), nici că aplicația a aprobat comanda (ci a afurisiților de la importator, care nu-s în stare să aplice corect toate restricțiile comenzii în aplicație). Eu când am plecat de la ei, mă cam așteptam să fiu sunat să aleg altă culoare, deși speram să nu fie cazul. Asta e, acum culoarea nu mai e un compromis practic/estetic, ci e doar estetic. Se vede mai ușor că e stropită, dar arată mai bine când e curată. Jm3k3ritza, on 08 martie 2015 - 02:06, said:
, apoi la acesorii sa iti puna 50 lei in plus.. Și nici întârzierea n-a fost vina lor. Adică sunt sigur că n-a ajuns la ei mașina mai devreme, că eu am mai trecut pe-acolo neanunțat (în drumuri spre Galați), și nu era. De-asta zic, să îi înjur pe ei pentru ce-a fost, mi s-ar părea puțin nedrept. Pe-ăia de la București, da, pot să-i înjur cât vreau. Că de la ei au venit diferențe de configurații și prețuri, CIV greșit, amânarea livrării vreo 2 săptămâni pe motiv de ”n-avem TIR spre Vaslui” și alte cele... crisstonne, on 08 martie 2015 - 01:23, said:
Ce răbdare ai avut Jm3k3ritza, on 08 martie 2015 - 02:06, said:
Sa stii ca are dreptate, ce rabdare ai avut... Edited by alexcrist, 08 March 2015 - 10:19. |
#56
Posted 08 March 2015 - 19:03
De ce nu Iasi? Nu s seriosi? Intreb pt ca as vrea sa fac revizia cand vin acasa in Iasi la un ceed. Locuiesc afara.
|
#57
Posted 08 March 2015 - 21:30
Nu știu nimic despre cei din service din Iași.
Când am vrut să văd prima oară un model, prin februarie, cei din Iași m-au lălăit aiurea (nici măcar programul de sâmbătă nu și-l respectau, și oricum nu aveau nimic pe stoc pentru vizionare). Apoi de prin aprilie-mai nici nu mai răspundeau la mailuri și, de câte ori am trecut pe acolo (ce-i drept, în afara orelor de program), bătea vântul și în curte, și înauntru. Așa că am ajuns la Vaslui și, cât timp nu voi avea probleme din cauza lor, nu am de gând să încerc altceva - decât în situații urgente. De fapt, mă bate gândul să trec pe la cei din Iași, poate mă rezolvă cu folia de protecție pentru portbagaj. Dar nu știu exact când. Dacă ajung, revin aici cu impresii. Dacă ajungi să faci revizia în Iași, aș aprecia ceva păreri din partea ta. Mersi. |
#58
Posted 14 March 2015 - 20:46
ODO: 611km
Aseară, după aprox. 525km de la primul plin, s-a aprins prima oară becul de benzină. Am făcut al doilea plin. Consumul a urcat cam pe la 7%, în condiții de ”oraș pe 7 coline”. Astăzi am făcut o mică plimbare de cam 85km, drum întins în afara orașului, spre o mănăstire din zonă (Hadâmbu). La întoarcerea acasă, consumul a scăzut la 6.8%. [ https://www.zonerama.com/photos/24691782_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe traseu am avut și o peripeție. Am oprit pe o poieniță să privesc puțin peisajul. Și nu mi-am dat seama că pământul e așa ud și... acolo am rămas [ https://www.zonerama.com/photos/24691776_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24691780_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cu ocazia asta am ”testat” și sistemul ESC/VSM, care îmi tăia complet puterea motorului (chiar până la 1000rpm), încât era imposibil să mă mișc cu el activ. Am aplicat și ce scrie în manual (dezactivare ESC, demaraj cu a 2-a), dar tot degeaba. Parcă efectiv eram lipit de pământ. Până la urmă, au apărut 3 băieți care m-au împins la deal. Totuși am rămas cu o dilemă: cu ESC dezactivat, la demaraj puternic și patinare, se auzea un huruit puternic din față, extrem de similar celui de ABS la frânare. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FPgPNBjHiMA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dacă țin bine minte (am uitat cartea în mașină), în manual scria ceva de genul că, la simpla apăsare a butonului de dezactivare ESC, se dezactivează doar ESC/VSM/controlul tracțiunii, dar protecția la frânare (ABS) rămâne activă. E posibil să fi fost tot ABSul, care încerca totuși să controleze patinarea? Sau să fie altceva? Același huruit, dar mult mai scurt (maxim 1 sec), l-am mai auzit de câteva ori, la plecare pe asfalt (ESC activ) în rampă abruptă, când e posibil să fi patinat puțin. Totuși, cu ESC activ, când se limita puterea/turația motorului, clipea și martorul de ESC, cum e normal. Cu ESC inactiv, în timpul huruitului, nu era niciun martor aprins în bord. NOTĂ: bing-bing-ul din clip e de la centura de siguranță. În mers normal nu se aude niciun fel de zgomot suspect. Totul e lin, motorul merge fără cusur, totul cât se poate de silențios. Edited by alexcrist, 28 February 2017 - 22:15. |
#59
Posted 15 March 2015 - 01:39
probabil nu s-a dezactivat complet. eu as fi accelerat treptat si usor cu a 1-a. eventual si cu spatele incercat. a 2-a e pt a mentine "usurel" viteza dupa, eventual.
conteaza si cum parchezi masina(la noroi/zapada), de preferat sa fie usor inclinata pe puntea fata . ai testat evo? Edited by 41ex, 15 March 2015 - 01:47. |
#60
Posted 15 March 2015 - 09:33
41ex, on 15 martie 2015 - 01:39, said:
eu as fi accelerat treptat si usor cu a 1-a. eventual si cu spatele incercat. a 2-a e pt a mentine "usurel" viteza dupa, eventual. Probabil din prima poziție (din poze) dacă plecam cu spatele, ieșeam. Dar încă nu mă prinsesem că nu pot ieși altfel. Prima oară eram cu fața la vale, am plecat lejer și fără s-o turez, dar imediat cum a dat cu fața de urcare, s-a împotmolit, chiar dacă aveam și puțin avânt. Și chiar cu spatele la vale (cât am reușit s-o întorc măcar), patina imediat și în marșarier. Doar că patina silențios. Am încercat și cu 1-a, și a 2-a, și cu ESC și fără, și turat, și ușurel, toate combinațiile. Abia dacă urca 1-2cm, cât dădea de partea mai abruptă, și se oprea. În clipul anterior e doar momentul când eram împins. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/F_Hch__vr8I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eh, asta e. Data viitoare știu să nu mai intru pe iarbă după o zi și-o noapte de ploaie. 41ex, on 15 martie 2015 - 01:39, said:
ai testat evo? Edited by alexcrist, 15 March 2015 - 09:39. |
#61
Posted 15 March 2015 - 09:39
alexcrist, on 14 martie 2015 - 20:46, said:
Dacă țin bine minte (am uitat cartea în mașină), în manual scria ceva de genul că, la simpla apăsare a butonului de dezactivare ESC, se dezactivează doar ESC/VSM/controlul tracțiunii, dar protecția la frânare (ABS) rămâne activă. E posibil să fi fost tot ABSul, care încerca totuși să controleze patinarea? Sau să fie altceva? Același huruit, dar mult mai scurt (maxim 1 sec), l-am mai auzit de câteva ori, la plecare pe asfalt (ESC activ) în rampă abruptă, când e posibil să fi patinat puțin. ABS-ul nu poate fi dezactivat. Nu exista buton pentru el, d-aia ti s-a spus ca ramane activ. ABS-ul face un singur lucru: moduleaza presiunea de tranare, deci doar atunci cand apesi pedala de frana, in asa fel incat roata sa nu se blocheze pe franare in timp ce masina inca se misca. In niciun alt caz ABS-ul nu intervine. Huruitul ala era anevelopa care freca pe noroi. |
#62
Posted 15 March 2015 - 10:08
Groot, on 15 martie 2015 - 09:39, said:
Huruitul ala era anevelopa care freca pe noroi. Alt exemplu unde se aude huruitul e când am prins o piatră (cred) sub roata față-dreapta, la plecare în rampă foarte abruptă: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GMFE02180ek?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Toate sistemele active, a patinat doar roata respectivă cât a trecut peste piatră (sau nisip, ce-o fi fost, dar se vede că se înclină mașina puțin fix în acel moment), s-a auzit puțin huruitul (probabil cât a controlat roata respectivă) și a plecat fără să fie nevoie să mai taie turația. Când ies la mașină mai arunc un ochi pe capitolul respectiv să văd exact ce scrie. |
#63
Posted 15 March 2015 - 10:11
#64
Posted 15 March 2015 - 10:30
Groot, on 15 martie 2015 - 10:11, said:
Nu e nici ABSul Altceva ce-i? Control prin frânarea roții? Sau ceva de prin diferențial (deși parcă n-am citit de ceva așa complex pe modelul ăsta)? Sincer, sunt destul de sigur că e comportament normal, nu vreo problemă anume. Dar sunt curios exact ce e și cum funcționează. |
|
#65
Posted 15 March 2015 - 10:36
Pietre sub cauciuc. Masina ta este un entry level, nu e vreun 4matic sau xdrive cu sisteme de control si management de avion. Sunt zgomote de pietris-noroi sub roti.
|
#66
Posted 15 March 2015 - 11:10
Pricepe că nu e zgomot de pietre. Și dacă tot insiști cu asta, explică-mi de ce sunt pietre doar cu fața, nu și în marșarier. Nu e nevoie să mă crezi pe cuvânt, e suficient să auzi pe înregistrare că zgomotul e cât se poate de ritmic și reacționează la ceva anume, după care se oprește treptat. În ultimul clip se aude clar și zgomotul de ”pietriș” (sunetul continuu, scurt și tare), după care rămâne acel țac-țac ce tace treptat, ca un soi de motor care se oprește, care se auzea clar de undeva de la motor, nu de la roți.
|
#67
Posted 15 March 2015 - 15:44
e tot un fel de control al tractiunii care iti infraneaza roata prin abs. asa zic eu, cel mai bine intrebati cei de la service.
lukoil e de evitat. nu cauta benzina ieftina pt o masina noua. |
#68
Posted 15 March 2015 - 16:04
Mda, m-am pierdut între atâtea sisteme și prescurtări ESC/VSM/ASL/PLS/WTF, toate având un singur martor în bord.
M-am lămurit după ce am recitit manualul și am fost puțin la ”joacă”. Există 3 moduri de lucru:
[ https://www.zonerama.com/photos/24724411_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/24724403_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.zonerama.com/photos/24724407_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ca moduri de acțiune:
Ca atare, clipurile de mai sus s-ar putea să nu fie chiar așa relevante, pentru că e prea mult ”zgomot” de la pietre. Însă cu ceva atenție se observă că la prima tentativă (totul activ) turația scade rapid și motorul tace (însă nu se oprește, chiar dacă pare, ci eu am frânat), iar la a doua se aude puțin (cu atenție) acel țăcănit. La ultima nu se mai aude nimic suspect - ba chiar, deși eram pe un drum evident pietruit, zgomotul produs e mult mai mic decât ce se auzea pe acea iarbă/pământ, pentru că sursa zgomotelor e cu totul alta, și parcă nici nu s-au simțit aceleași vibrații (posibil efect placebo, dar sunt menționate în manual ceva pulsații la acțiunea ESCului). În concluzie, privind în urmă, cred că m-a ajutat mai mult modul parțial de acțiune (doar prin frânarea roților), ajutându-i pe băieți să mă împingă dar fără să sape roțile șanțuri în pământ și fără să umple mașina (și pe băieții din spate) de noroi. Nu zic că am ieșit de-acolo curat ca lacrima, dar totuși m-așteptam să fie mai multă mizerie la ce impresie am avut că patinam. Plus că imediat ce am prins teren mai plat, imediat a prins și aderență - ca dovadă că și huruitul a tăcut mult înainte să mă opresc sus. Deci chiar dacă n-o fi având ea ”xdrive” și o fi ea ”entry level”, nu e chiar așa pocnitoare pe cât vor unii să creadă, și încă mă declar mulțumit de performanțe. Edited by alexcrist, 28 February 2017 - 22:17. |
#69
Posted 15 March 2015 - 16:25
41ex, on 15 martie 2015 - 15:44, said:
lukoil e de evitat. nu cauta benzina ieftina pt o masina noua. Edited by alexcrist, 15 March 2015 - 16:26. |
|
#71
Posted 21 March 2015 - 20:58
Umblând azi printr-un magazin oarecare (căutând altceva), mi-a sărit în ochi o ”chestie” cică bună pentru spălat geamuri.
[ http://ft.trillian.im/4d5962bf4634040060ca204c77c7356e7718a1e2/6xctijWIYQ2g5oaaJrRm3ScWmeYsi.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://ft.trillian.im/4d5962bf4634040060ca204c77c7356e7718a1e2/6xcthZDTOXGNKSJNs5KtmBOGZ8My9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://ft.trillian.im/4d5962bf4634040060ca204c77c7356e7718a1e2/6xcti2cpWoVye6MrO8Ax5GQFXdXn3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cică 3 lavete (interschimbabile) din microfibră, ce pot fi spălate la mașină, prinse cu scai de un fel de ”făraș” cu stropitoare. Costa în jur de 20 de lei la un magazin tip outlet. Oare o fi bună de ceva, să o țin (plină cu apă sau lichid de parbriz) în mașină, pentru faruri/geamuri, mai ales pe vremea asta ploioasă? |
#72
Posted 22 March 2015 - 01:02
am vazut si eu ceva de genul dar dupa forma am presupus ca e doar pt interiorul geamurilor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users