Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015
Last Updated: Feb 20 2020 23:15, Started by
alexcrist
, Feb 22 2015 17:46
·
0
#19
Posted 22 February 2015 - 19:33
#20
Posted 22 February 2015 - 19:48
Maii fratilor,nu mai puneti intrebari "inteligente".
Daca n-ati inteles inca,masina ESTE CUMPARATA DEJA. Nu mai intereseaza pe nimeni nici carburantul,nici puterea motorului,nici culoarea si nici marca. Omul a postat de fericire si mandrie, nu ca sa va ceara parerea. Fainuta masina.Stii cum se zice:cea mai buna masina este aia pe care o ai.Sa te bucuri de ea in fiecare zi cu sanatate. |
#21
Posted 22 February 2015 - 19:58
Cea mai buna masina din lume este masina de serviciu.
In rest numai de bine. Doar ca eram curios de ce ar fugi cineva de un diesel nou care consuma 2/3 cat un benzinar si nu cere niciun leu in plus minim 5 ani. |
#22
Posted 22 February 2015 - 20:10
Groot, on 22 februarie 2015 - 19:58, said:
Doar ca eram curios de ce ar fugi cineva de un diesel nou care consuma 2/3 cat un benzinar si nu cere niciun leu in plus minim 5 ani. Și cu asta eu închei versus-urile, care își aveau rostul pe vremea când ceream sfaturi. Ți-am satisfăcut curiozitatea? |
#23
Posted 22 February 2015 - 20:11
Ba s-avem pardon
http://www.fiat.com....ruarie_2015.pdf Ne mai discutand fiabilitatea legendara a motorului cu distributie pe lant 1,3 Multijet. Care la 85 de cai este sigur cel cu turbina cu geometrie variabila si care merge, in viitor, dupa ce scapi de garantie, chipuit si dat jos filtrul de particule si scoti din el lejer 120 de cai. Benzina nu merge cipuita Si aici am incheiat. Sa iti stapanesti sanatos masinuta. Edited by Groot, 22 February 2015 - 20:18. |
#25
Posted 22 February 2015 - 20:28
Groot, on 22 februarie 2015 - 20:11, said:
Ba s-avem pardon Edited by alexcrist, 22 February 2015 - 20:28. |
#26
Posted 22 February 2015 - 20:43
alexcrist, on 22 februarie 2015 - 18:18, said:
Deocamdată nu-ți pot spune decât consumul teoretic, conform certificatului de conformitate:
Sa o stapanesti sanatos. Si eu am ceva impotriva diesel |
#27
Posted 22 February 2015 - 20:56
Sigur nu va fi chiar așa. Dar măcar până se dovedește contrariul, admir cifrele.
P.S.: Știe cineva să dea un răspuns aici: http://forum.softped...6#entry16755350 ? |
#28
Posted 22 February 2015 - 21:01
Incearca sa intrebi si la reprezentanta , presupun ca au ceva PCR-uri si o astfel de firma .
( pilev , cunostiinte , relatii ) Am un asemenea PCR-ist la ARR, maine dimineata il sun si pana la ora 16 , poate ca voi avea un raspuns avizat , conditia este sa fie la munca , sa nu cumva sa fie in concediu , ca asta nu misca un pai in situatia asta . Edited by tiopedi, 22 February 2015 - 21:04. |
|
#29
Posted 22 February 2015 - 21:15
Mersi frumos!
De la reprezentanță mi s-a spus prima oară că nu mai trebuie nimic de la ANAF, și că polițiștii de la înmatriculări ”știu” asta pentru E6. Dar nu sunt convins că acel ”știu” e general și oficial, sau e la libera discreție a departamentului local, caz în care mă pot trezi cu diferențe între Galați (unde trebuie să merg eu) și Vaslui (de unde am primit informațiile). Oricum voi trece și prin Iași pe la înmatriculări să întreb același lucru, înainte să ajung în Galați. Dar după experiența asigurărilor (informații contradictorii din toate părțile, inclusiv de la asiguratori), prefer să întreb în mai multe direcții, poate obțin o informație mai clară. Oricum eu ajung în Galați abia pe 2 martie, până atunci strâng informații și mă ocup de asigurări. Edited by alexcrist, 22 February 2015 - 21:18. |
#30
Posted 22 February 2015 - 21:19
Atunci mergi la ipj la imatriculari si " roaga-l " pe militianul respectiva sa-si sune colegul de la galati si sa-i confirme faptul ca nu ai nevoie de nici o hartie .
Edited by tiopedi, 22 February 2015 - 21:20. |
#31
Posted 23 February 2015 - 08:36
Groot, on 22 februarie 2015 - 19:58, said:
Cea mai buna masina din lume este masina de serviciu. In rest numai de bine. Doar ca eram curios de ce ar fugi cineva de un diesel nou care consuma 2/3 cat un benzinar si nu cere niciun leu in plus minim 5 ani. Ce am subliniat nu este valabil in cazul de fata.Diferenta este mai mica.In afara consumurile sunt sensibil egale cu avantaj pentru diesel 0,2-0,4 litri iar in oras nici imbatabilul diesel,oricare ar fi el si indiferent de cilindree nu consuma putin. Iar de diferenta de bani?Cei ~2000 de euro?2000 x 4.5 = 9.000 de lei : 5.25 = 1.714 litri de benzina.La 7 litri consum la 100 de km = 24.485 de km parcursi. Cifrele prezentate de mine sunt fortate putin,dar momentan pe acolo ne invartim. Ce ziceai despre masina de servici?Da, intradevar,este cea mai buna.Dar aici intervin 1000 de factori.Si de altfel,pe tema asta nu se fac comparatii intre masinile cumparate si cele gratis. |
#32
Posted 23 February 2015 - 20:16
#33
Posted 25 February 2015 - 19:07
alexcrist, on 22 februarie 2015 - 20:10, said:
Pentru că nu am de gând să învăț să conduc schimbând turbine, ambreiaje, filtre de particule și alte minuni specifice motoarelor turbo (diesel sau benzină) Am urmarit topicul pana acum (Sa o stapanesti sanatos si fara incidente iti doresc) - dar cele de mai sus nu au suport in realitate. Ti-o spune un "motorinar" convins. Cuplul disponibil la turatii mai joase, ca un prim exemplu, face toti craitarii. Regim de exploatare, e alta discutie. Avand un coleg posesor de Kia CEE'D 1.4 benzinar, care crede orbeste in intervalul de revizii indicat de producator (15.000km sau 1 an schimb de ulei si filtre), eu iti recomand un maxim de 10.000 km (eu schimb spre exemplu la 5.000km, este alegerea mea si nu-mi pare rau). |
|
#34
Posted 27 February 2015 - 20:09
Azi am făcut asigurările (RCA + CASCO), la Groupama. Iar am spart pușculița, ce mai rămăsese din ea. Dar măcar mă simt oarecum liniștit, mai ales că am ales la CASCO clauza de garantare a valorii de nou în primii 3 ani, pentru daună totală sau furt. Total: 4700 de lei pe 12 luni.
Pentru că nu mai pot merge personal, am făcut unui prieten o procură de împuternicire, pentru ca el să poată umbla cu actele pentru înmatriculare în locul meu. Cost 50 de lei, dar oricum am ieșit mai ieftin decât dacă apelam la o firmă de înmatriculări. Ca atare, luni probabil se rezolvă cu numerele, iar marți vine ziua cea mare. Acum urmează 3 zile de stat cu ochii pe prognoza meteo, să mă hotărăsc dacă le spun celor de la reprezentanță să pună anvelopele de iarnă. Deocamdată prognoza pe weekendul următor (vineri/sâmbătă/duminică) e incertă, și parcă ar fi ceva ninsori la Iași și temperaturi spre 0 (chiar puțin sub, noaptea), chiar dacă weekendul ăsta se anunță 12-14 grade. Dar se tot schimbă... Edited by alexcrist, 27 February 2015 - 20:13. |
#36
Posted 02 March 2015 - 20:38
Puțin mai devreme decât planificat, am ridicat-o.
Primul drum al ei (Vaslui-Iași, 70km în total) a fost și primul meu drum mai serios, singur în mașină. M-am întâlnit direct la Vaslui cu amicul care a înmatriculat-o, am montat numerele, am semnat ultimele acte și-am pornit la drum. Ca impresii pot spune că se comportă foarte bine. Într-adevăr, motorul nu e făcut să se arunce în depășiri la deal, dar în rest e suficient de OK. Merge lin, suficient de confortabilă (deși reviewurile spuneau că are suspensia dură), scaune bune (cel puțin pentru mine), oglinzi mari cu vizibilitate bună, foarte silențioasă (pe loc abia se aude motorul dacă e liniște completă), sistemul audio se aude neașteptat de bine (inclusiv la volum ridicat), iar frânele se comportă excelent. La partea multimedia, o singură nedumerire am: la handsfree mă aud singur în difuzoarele mașinii. Pe interlocutor îl aud foarte OK, însă și el mi-a spus că se auzea pe sine la el în telefon. Mai rămâne să investighez comportamentul, poate mă luminează și manualul de utilizare. Ca un neajuns, la prima vedere, sistemul mașinii nu suportă și SMS, nici măcar ca notificare. Însă la apeluri stă bine (exceptând problema de mai sus), inclusiv prin descărcarea istoricului din telefon și a numelor contactelor. Rămâne să mă mai joc cu treaba asta, inclusiv cu comenzile vocale (de care nu m-am atins azi). Comportamentul în mers mi s-a părut foarte bun, direcția destul de precisă (deși reviewurile spuneau contrariul), iar sistemul de servodirecție se ajustează foarte bine la viteză, încât pe la viteze de 70-80 și peste direcția este destul de tare. M-a prins și puțin întuneric pe drum, exact la intrarea în Iași (zona Bucium pentru cine o știe), cu ceva viraje mai strânse și pădure. Luminile cornering și-au făcut treaba fără reproș - chiar nu mă așteptam să fie atât de utile. La primul viraj la care s-au aprins și s-a luminat pădurea de lângă stradă, inițial m-am speriat și apoi mă întrebam de ce mașina din spate a aprins faza lungă. Apoi mi-am dat seama că, de fapt, erau luminile mele. La fel ca servodirecția, și iluminarea la viraje depinde de viteză - pe loc și la viteze mici, lumina se aprinde la mișcări foarte mici ale volanului, la viteze mai mari se aprinde la rotiri mai lungi. Nu știu cât de relevant e, dar pe 65 de km am avut un consum de 4,9l/100km în bord, și 4,8l/100 la pompă (făcut plin în Vaslui, completat în Iași). Mi se pare foarte bun, și apropiat de cel teoretic (6,3 urban/4,2 afară/5,0 mixt), ținând cont că aveam ceva bagaj (cele 4 anvelope de iarnă), iar drumul a avut destule urcări și coborâri, localități și variații de viteză. Am rămas la anvelopele de vară, deși weekendul viitor chiar se anunță vreo 2 nopți de ninsoare serioasă. Asta e, va sta pe dreapta până vor trece. Cam atât impresiile după primul drum. Mă declar încântat de ea. Edited by alexcrist, 02 March 2015 - 21:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users