Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015
#37
Posted 02 March 2015 - 22:43
Salut poti pune niste poze si cu interiorul? Cu cluster si sistemul multimedia ma intereseaza niste imagini ca vreau si eu sa imi iau una de-asta mica si vreau sa stiu daca merita, daca trage bine sau nu, eu as avea de ales intre Kia rio , noul Hyundai i20, mqzda 2, Ford fiesta si Opel corsa, dar cele mai dotate sunt rio si i20.
Ai vreun sfat? |
#38
Posted 02 March 2015 - 23:27
Poze nu am mai apucat să fac. Vor urma într-o zi cu soare - ceea ce nu cred că mai prind săptămâna asta. La interior voi încerca să fac mâine câteva.
Despre motor, mergi și testează. Impresia și pretenția fiecăruia e diferită. Mie mi se pare OK motorul (probabil cel de 1.4 ar fi și mai OK), dar fiind și începător nu prea-mi permit să emit sfaturi despre așa ceva. Despre dotări: ai mare grijă că faceliftul vine cu destul de mari diferențe de preț și oarece schimbări la dotări, lucruri care nu apar încă pe site la noi. Mergi la reprezentanță și interesează-te - cere o fișă de produs actualizată. Sau măcar dă-le un mail și ți-o vor trimite. Mai departe, depinde ce preferi tu, ca ergonomie, spațiu interior, aspect etc... Fiesta, de exemplu, mi s-a părut mai înghesuită la locurile din spate. Mazda mi-a plăcut, deși parcă 2-ul era cam mic, inclusiv la volum portbagaj, și destul de scump comparat cu alternativele. La Hyundai în general parcă nu poți alege opționale individuale, ci doar nivele de dotare prestabilite - dacă lucrurile nu s-au schimbat, trebuie văzut dacă îți convine un anumit nivel de echipare. De Corsa nu mai știu de ce am eliminat-o de pe lista mea. Mai poți să vezi și VW Polo, deși el e cam scumpuț la echipări similare, sau Skoda Fabia. La momentul alegerii, Rio era și pentru mine echilibrul perfect (subiectiv vorbind) între cost, dotări, aspect, dimensiuni etc... Acum, cum ziceam, e posibil să se fi schimbat datele problemei. De exemplu, pe ce am dat eu 13300E, acum dealerul mi-a spus că ar fi 14100 preț de listă, o diferență de preț destul de mare pe care nu știu dacă aș fi dat-o. Aș putea zice că am ales (întâmplător) momentul perfect pentru lansarea comenzii, plătind modelul vechi și primindu-l pe cel nou. Cam atât pot spune despre ele, pentru că n-am intrat în foarte multe detalii cu niciuna. Mai multe poți întreba pe aria dedicată de sfaturi de cumpărare. Edited by alexcrist, 02 March 2015 - 23:28. |
#39
Posted 03 March 2015 - 23:42
N-am mai reușit să fac poze azi. Dar pentru cine e curios, am urcat pe YT o filmare cu iluminarea în viraje:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eOlDv0YVA2g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Scenariul în care își arată, probabil, cel mai bine utilitatea e la 2:21, dar nici în restul situațiilor nu pot zice că e inutilă. Cam de pe la 1:42 e folosită mai des. Nu am mai tăiat filmarea. Recomand 1080p. Evident, lumina reală e mai OK pe viu decât în filmare. Mie mi-ar fi plăcut să găsesc o asemenea filmare înainte să iau decizia finală, să pot trage o concluzie dacă merită diferența de preț (nu neapărat la Rio, ci la orice model luat în calcul la momentul respectiv). Poate n-am căutat unde/cum trebuie, dar n-am găsit, așa că poate ajută pe cineva unul făcut de mine. Edited by alexcrist, 03 March 2015 - 23:51. |
#40
Posted 04 March 2015 - 12:23
alexcrist, on 22 februarie 2015 - 17:46, said:
Scrie in cartea de identitate ca e euro6, adica taxa vietii zero? Ca in anii trecuti RAR-ul avea greturi sa recunoasca asa ceva si trecea masinile o norma mai jos ca sa se plateasca taxa. Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme! daemonus, on 25 februarie 2015 - 19:07, said:
Am urmarit topicul pana acum (Sa o stapanesti sanatos si fara incidente iti doresc) - dar cele de mai sus nu au suport in realitate. Ti-o spune un "motorinar" convins. Cuplul disponibil la turatii mai joase, ca un prim exemplu, face toti craitarii. Regim de exploatare, e alta discutie. Avand un coleg posesor de Kia CEE'D 1.4 benzinar, care crede orbeste in intervalul de revizii indicat de producator (15.000km sau 1 an schimb de ulei si filtre), eu iti recomand un maxim de 10.000 km (eu schimb spre exemplu la 5.000km, este alegerea mea si nu-mi pare rau). A iesit si topicul asta benzina vs diesel De acord insa cu partea a doua, aia cu schimburile mai dese. |
#41
Posted 04 March 2015 - 21:53
ODO: ~215km
Nu știu cum se face, dar se adunã kilometrii în bord cam repede. Au fost 2 seri de plimbare. Ieri mai mult prin oraș, azi puțin drum întins spre vama cu Rep. Moldova. Consumul în bord a crescut la 6,1l/100 și, dacã rãmâne prin zona asta, mi se pare foarte rezonabil pentru oraș. Probabil nici eu n-am cel mai economic mod de condus, deci m-aștept sã fie ceva peste cel teoretic (6%). Am observat un lucru interesant azi: nu știu dacã face ceva din electronicã, sau dacã doar trage motorul la ralanti, dar dacã o las pe plat, în vitezã (de obicei a 2-a), mașina merge fãrã sã mã ating de vreo pedalã, iar turația nu coboarã sub aprox. 1000 (poate imediat sub). O sã mai testez, dar nu cred cã a fost doar o impresie - se simțea efectiv cã trage, nu cã frâneazã (treceam prin niște gropi, cu vitezã micã), iar în bord consumul instant nu era 0 (ca în frânã de motor). Probabil la trepte mai mari n-ar avea putere sã tragã, dar în 1 și 2 se pare cã n-are probleme. Așa se comportã și alte mașini? Parcã la Megane 2 n-am observat comportamentul ãsta. Dacã e așa, mi se pare foarte fain. Îmi permite sã merg cu vitezã foarte redusã (10-15 km/h), aproape constant, fãrã sã apãs ambreiajul sau accelerația. Azi am prins și puținã luminã, cam la apus, așa cã am fãcut și o ședințã foto ceva mai detaliatã: [ https://www.zonerama.com/photos/24315527_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315595_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315522_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] pielea, on 02 martie 2015 - 22:43, said:
Salut poti pune niste poze si cu interiorul? Cu cluster si sistemul multimedia ma intereseaza niste imagini [ https://www.zonerama.com/photos/24315589_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315572_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mai sunt câteva în albumul de mai sus. Dacã mai vrei ceva anume, sã-mi spui. undesignus, on 04 martie 2015 - 12:23, said:
Scrie in cartea de identitate ca e euro6, adica taxa vietii zero? Ca in anii trecuti RAR-ul avea greturi sa recunoasca asa ceva si trecea masinile o norma mai jos ca sa se plateasca taxa. Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme! Din câte știu, norma de poluare oricum o stabilește producãtorul, nu RARul. Și oricum, de la începutul anului UE obligã producãtorii ca toate modelele noi sã fie E6, deci nimeni nu mai are ce comenta. Mersi. Edited by alexcrist, 17 November 2023 - 00:00. |
#42
Posted 04 March 2015 - 22:30
alexcrist, on 04 martie 2015 - 21:53, said:
Am observat un lucru interesant azi: nu știu dacă face ceva din electronică, sau dacă doar trage motorul la ralanti, dar dacă o las pe plat, în viteză (de obicei a 2-a), mașina merge fără să mă ating de vreo pedală, iar turația nu coboară sub aprox. 1000 (poate imediat sub). O să mai testez, dar nu cred că a fost doar o impresie - se simțea efectiv că trage, nu că frânează (treceam prin niște gropi, cu viteză mică), iar în bord consumul instant nu era 0 (ca în frână de motor). Probabil la trepte mai mari n-ar avea putere să tragă, dar în 1 și 2 se pare că n-are probleme. Așa se comportă și alte mașini? Parcă la Megane 2 n-am observat comportamentul ăsta. Dacă e așa, mi se pare foarte fain. Îmi permite să merg cu viteză foarte redusă (10-15 km/h), aproape constant, fără să apăs ambreiajul sau accelerația. Da, e normal. Vezi ca in frana de motor consumul nu cred ca e 0, poate doar cand e pe liber. |
#43
Posted 04 March 2015 - 23:26
paul_kelso, on 04 martie 2015 - 22:30, said:
Vezi ca in frana de motor consumul nu cred ca e 0, poate doar cand e pe liber. |
#45
Posted 05 March 2015 - 11:53
Io astept poza aia cu 2 biciclete in interior
S-o conduci multi km fara incidente! |
#46
Posted 05 March 2015 - 12:11
siiiiiigur, te lasa memoria.
@Galteanu cu furia rosie, cum sa dai ma 13 000 pe o kia? acum ca e deja facuta paguba pot doar sa-ti urez sa ai noroc, ca la cum se circula prin iasi e grele nici cu galatiul nu-mi e rusine. |
|
#47
Posted 05 March 2015 - 15:03
Retrag ce-am zis, am testat azi si ai dreptate cu instantul
Amu ca ti-am vazut numerele cand te vad te salut ) sa nu ramai mirat |
#48
Posted 05 March 2015 - 20:13
alexcrist, on 02 martie 2015 - 20:38, said:
La partea multimedia, o singură nedumerire am: la handsfree mă aud singur în difuzoarele mașinii. Am găsit inculpatul. Problema e cauzată de o aplicație ce înregistrează convorbirile (ACR). Odată dezactivată opțiunea de înregistrare a apelurilor făcute prin Bluetooth, orice ecou a dispărut, iar calitatea convorbirii este cât se poate de OK. Apropo de apeluri, m-am jucat puțin și cu comenzile vocale, și sistemul a recunoscut numele unui contact din telefon, pe care voiam să îl apelez, deși nu am pronunțat decât prenumele (Cristian). Mi-a afișat pe ecranul radioului numele întreg și numărul de telefon și m-a întrebat dacă el e cel pe care vreau să îl sun. Foarte frumos. shiva, on 05 martie 2015 - 11:53, said:
Io astept poza aia cu 2 biciclete in interior Și eu. Pentru că atunci când va apărea, înseamnă că a venit primăvara pe bune (nu doar calendaristic). takemeintoyourskin, on 05 martie 2015 - 12:11, said:
@Galteanu cu furia rosie, cum sa dai ma 13 000 pe o kia? Furioasă-i doar când o calci, da-i mai mult gura de ea. |
#50
Posted 05 March 2015 - 20:42
Are multe detalii frumoase în exterior şi interior.
Poate faci poze pe lumină ... mai multă. |
#51
Posted 05 March 2015 - 21:24
|
#52
Posted 07 March 2015 - 22:55
ODO: ~320km
Astăzi am primit și certificatul de înmatriculare (până acum am avut dovadă de circulație). Deci, oficial și definitiv, toate procedurile au fost încheiate și pot spune (sper) că am scăpat de griji și de hârțogăraie. Cel puțin de cea de început... Calendarul total al comenzii a fost cam așa:
Cât despre reprezentanță... în ciuda problemelor, totuși, mi s-au părut serioși, în sensul că nu prea au fost probleme care să țină neapărat de ei. Eu fost deschiși la discuții, răspundeau prompt (chit că-mi spuneau că nu au informații noi, dar măcar nu mă lăsau să aștept cu zilele un răspuns) și așa mai departe. Cel mai probabil voi continua colaborarea cu ei și pentru revizii și (deși sper să nu fie cazul) probleme tehnice. Edited by alexcrist, 07 March 2015 - 22:58. |
#54
Posted 08 March 2015 - 02:06
E destul de aiurea sa nu poti lua culoarea dorita, apoi la acesorii sa iti puna 50 lei in plus.. Comanzi un lucru si apoi se trezesc ca nu au aia, nu au aia.. Plus intarzierea..
Partea buna e ca esti multumit de ceea ce ai primit. Si chiar arata bine masina. Sa o stapanesti sanatos. crisstonne, on 08 martie 2015 - 01:23, said:
Ce răbdare ai avut Sa stii ca are dreptate, ce rabdare ai avut... Edited by Jm3k3ritza, 08 March 2015 - 02:06. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users