Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Roșia pe roți - Kia Rio FL 2015

- - - - -
  • Please log in to reply
511 replies to this topic

#37
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Salut poti pune niste poze si cu interiorul? Cu cluster si sistemul multimedia ma intereseaza niste imagini ca vreau si eu sa imi iau una de-asta mica si vreau sa stiu daca merita, daca trage bine sau nu, eu as avea de ales intre Kia rio  , noul Hyundai i20, mqzda 2, Ford fiesta si Opel corsa, dar cele mai dotate sunt rio si i20.
Ai vreun sfat?

#38
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
Poze nu am mai apucat să fac. Vor urma într-o zi cu soare - ceea ce nu cred că mai prind săptămâna asta. La interior voi încerca să fac mâine câteva.

Despre motor, mergi și testează. Impresia și pretenția fiecăruia e diferită. Mie mi se pare OK motorul (probabil cel de 1.4 ar fi și mai OK), dar fiind și începător nu prea-mi permit să emit sfaturi despre așa ceva. Posted Image

Despre dotări: ai mare grijă că faceliftul vine cu destul de mari diferențe de preț și oarece schimbări la dotări, lucruri care nu apar încă pe site la noi. Mergi la reprezentanță și interesează-te - cere o fișă de produs actualizată. Sau măcar dă-le un mail și ți-o vor trimite.

Mai departe, depinde ce preferi tu, ca ergonomie, spațiu interior, aspect etc... Fiesta, de exemplu, mi s-a părut mai înghesuită la locurile din spate. Mazda mi-a plăcut, deși parcă 2-ul era cam mic, inclusiv la volum portbagaj, și destul de scump comparat cu alternativele. La Hyundai în general parcă nu poți alege opționale individuale, ci doar nivele de dotare prestabilite - dacă lucrurile nu s-au schimbat, trebuie văzut dacă îți convine un anumit nivel de echipare. De Corsa nu mai știu de ce am eliminat-o de pe lista mea. Mai poți să vezi și VW Polo, deși el e cam scumpuț la echipări similare, sau Skoda Fabia.
La momentul alegerii, Rio era și pentru mine echilibrul perfect (subiectiv vorbind) între cost, dotări, aspect, dimensiuni etc... Acum, cum ziceam, e posibil să se fi schimbat datele problemei. De exemplu, pe ce am dat eu 13300E, acum dealerul mi-a spus că ar fi 14100 preț de listă, o diferență de preț destul de mare pe care nu știu dacă aș fi dat-o. Aș putea zice că am ales (întâmplător) momentul perfect pentru lansarea comenzii, plătind modelul vechi și primindu-l pe cel nou. Posted Image

Cam atât pot spune despre ele, pentru că n-am intrat în foarte multe detalii cu niciuna. Mai multe poți întreba pe aria dedicată de sfaturi de cumpărare.

Edited by alexcrist, 02 March 2015 - 23:28.


#39
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
N-am mai reușit să fac poze azi. Dar pentru cine e curios, am urcat pe YT o filmare cu iluminarea în viraje:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eOlDv0YVA2g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Scenariul în care își arată, probabil, cel mai bine utilitatea e la 2:21, dar nici în restul situațiilor nu pot zice că e inutilă. Cam de pe la 1:42 e folosită mai des. Nu am mai tăiat filmarea.
Recomand 1080p. Evident, lumina reală e mai OK pe viu decât în filmare. Posted Image

Mie mi-ar fi plăcut să găsesc o asemenea filmare înainte să iau decizia finală, să pot trage o concluzie dacă merită diferența de preț (nu neapărat la Rio, ci la orice model luat în calcul la momentul respectiv). Poate n-am căutat unde/cum trebuie, dar n-am găsit, așa că poate ajută pe cineva unul făcut de mine. Posted Image

Edited by alexcrist, 03 March 2015 - 23:51.


#40
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,504
  • Înscris: 28.06.2006

View Postalexcrist, on 22 februarie 2015 - 17:46, said:

  • Norma poluare: Euro 6*

Scrie in cartea de identitate ca e euro6, adica taxa vietii zero? Ca in anii trecuti RAR-ul avea greturi sa recunoasca asa ceva si trecea masinile o norma mai jos ca sa se plateasca taxa.
Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme!

View Postdaemonus, on 25 februarie 2015 - 19:07, said:

Am urmarit topicul pana acum (Sa o stapanesti sanatos si fara incidente iti doresc) - dar cele de mai sus nu au suport in realitate. Ti-o spune un "motorinar" convins. Cuplul disponibil la turatii mai joase, ca un prim exemplu, face toti craitarii. Regim de exploatare, e alta discutie. Avand un coleg posesor de Kia CEE'D 1.4 benzinar, care crede orbeste in intervalul de revizii indicat de producator (15.000km sau 1 an schimb de ulei si filtre), eu iti recomand un maxim de 10.000 km (eu schimb spre exemplu la 5.000km, este alegerea mea si nu-mi pare rau).

A iesit si topicul asta benzina vs diesel Posted Image
De acord insa cu partea a doua, aia cu schimburile mai dese.

#41
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: ~215km

Nu știu cum se face, dar se adunã kilometrii în bord cam repede. Posted Image

Au fost 2 seri de plimbare. Ieri mai mult prin oraș, azi puțin drum întins spre vama cu Rep. Moldova. Consumul în bord a crescut la 6,1l/100 și, dacã rãmâne prin zona asta, mi se pare foarte rezonabil pentru oraș. Probabil nici eu n-am cel mai economic mod de condus, deci m-aștept sã fie ceva peste cel teoretic (6%).

Am observat un lucru interesant azi: nu știu dacã face ceva din electronicã, sau dacã doar trage motorul la ralanti, dar dacã o las pe plat, în vitezã (de obicei a 2-a), mașina merge fãrã sã mã ating de vreo pedalã, iar turația nu coboarã sub aprox. 1000 (poate imediat sub). O sã mai testez, dar nu cred cã a fost doar o impresie - se simțea efectiv cã trage, nu cã frâneazã (treceam prin niște gropi, cu vitezã micã), iar în bord consumul instant nu era 0 (ca în frânã de motor). Probabil la trepte mai mari n-ar avea putere sã tragã, dar în 1 și 2 se pare cã n-are probleme. Așa se comportã și alte mașini? Parcã la Megane 2 n-am observat comportamentul ãsta.

Dacã e așa, mi se pare foarte fain. Îmi permite sã merg cu vitezã foarte redusã (10-15 km/h), aproape constant, fãrã sã apãs ambreiajul sau accelerația.

Azi am prins și puținã luminã, cam la apus, așa cã am fãcut și o ședințã foto ceva mai detaliatã:
[ https://www.zonerama.com/photos/24315527_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315595_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315522_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 pielea, on 02 martie 2015 - 22:43, said:

Salut poti pune niste poze si cu interiorul? Cu cluster si sistemul multimedia ma intereseaza niste imagini
Așa ceva?

[ https://www.zonerama.com/photos/24315589_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://www.zonerama.com/photos/24315572_637x478_16.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mai sunt câteva în albumul de mai sus. Dacã mai vrei ceva anume, sã-mi spui.

 undesignus, on 04 martie 2015 - 12:23, said:

Scrie in cartea de identitate ca e euro6, adica taxa vietii zero? Ca in anii trecuti RAR-ul avea greturi sa recunoasca asa ceva si trecea masinile o norma mai jos ca sa se plateasca taxa.
Sa o stapinesti sanatos si multi km fara probleme!
Euro 6 pe toate actele, inclusiv în CIV. Deja e înmatriculatã, deci sunt sigur cã taxa e 0. Posted Image
Din câte știu, norma de poluare oricum o stabilește producãtorul, nu RARul. Și oricum, de la începutul anului UE obligã producãtorii ca toate modelele noi sã fie E6, deci nimeni nu mai are ce comenta.

Mersi. Posted Image

Edited by alexcrist, 17 November 2023 - 00:00.


#42
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postalexcrist, on 04 martie 2015 - 21:53, said:

Am observat un lucru interesant azi: nu știu dacă face ceva din electronică, sau dacă doar trage motorul la ralanti, dar dacă o las pe plat, în viteză (de obicei a 2-a), mașina merge fără să mă ating de vreo pedală, iar turația nu coboară sub aprox. 1000 (poate imediat sub). O să mai testez, dar nu cred că a fost doar o impresie - se simțea efectiv că trage, nu că frânează (treceam prin niște gropi, cu viteză mică), iar în bord consumul instant nu era 0 (ca în frână de motor). Probabil la trepte mai mari n-ar avea putere să tragă, dar în 1 și 2 se pare că n-are probleme. Așa se comportă și alte mașini? Parcă la Megane 2 n-am observat comportamentul ăsta.

Dacă e așa, mi se pare foarte fain. Îmi permite să merg cu viteză foarte redusă (10-15 km/h), aproape constant, fără să apăs ambreiajul sau accelerația.


Da, e normal. Vezi ca in frana de motor consumul nu cred ca e 0, poate doar cand e pe liber.

#43
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

View Postpaul_kelso, on 04 martie 2015 - 22:30, said:

Vezi ca in frana de motor consumul nu cred ca e 0, poate doar cand e pe liber.
E fix invers: în frână de motor va fi mereu 0 (roțile învârt motorul, fără consum). Iar pe liber ai întotdeauna consum pentru că motorul merge - în gol, dar merge, și consumă cam 0,x l/oră.

#44
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Mie mereu in frana de motor imi arata instantul 2-3% iar pe liber (nu vorbesc de stationare) imi arata 0 parca. Si la astra si la Passat. Pe 206 n-am CB.

Oricum am sa verific maine din nou, poate ma lasa memoria la 26 de ani :(

#45
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,819
  • Înscris: 06.10.2003
Io astept poza aia cu 2 biciclete in interior Posted Image
S-o conduci multi km fara incidente!

#46
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010
siiiiiigur, te lasa memoria.
@Galteanu cu furia rosie, cum sa dai ma 13 000 pe o kia? acum ca e deja facuta paguba pot doar sa-ti urez sa ai noroc, ca la cum se circula prin iasi e grele nici cu galatiul nu-mi e rusine.

#47
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Retrag ce-am zis, am testat azi si ai dreptate cu instantul :D

Amu ca ti-am vazut numerele cand te vad te salut :)) sa nu ramai mirat

#48
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

View Postalexcrist, on 02 martie 2015 - 20:38, said:

La partea multimedia, o singură nedumerire am: la handsfree mă aud singur în difuzoarele mașinii.

Am găsit inculpatul. :D

Problema e cauzată de o aplicație ce înregistrează convorbirile (ACR). Odată dezactivată opțiunea de înregistrare a apelurilor făcute prin Bluetooth, orice ecou a dispărut, iar calitatea convorbirii este cât se poate de OK.

Apropo de apeluri, m-am jucat puțin și cu comenzile vocale, și sistemul a recunoscut numele unui contact din telefon, pe care voiam să îl apelez, deși nu am pronunțat decât prenumele (Cristian). Mi-a afișat pe ecranul radioului numele întreg și numărul de telefon și m-a întrebat dacă el e cel pe care vreau să îl sun. Foarte frumos. :)

View Postshiva, on 05 martie 2015 - 11:53, said:

Io astept poza aia cu 2 biciclete in interior Posted Image

Și eu. Pentru că atunci când va apărea, înseamnă că a venit primăvara pe bune (nu doar calendaristic). :P

View Posttakemeintoyourskin, on 05 martie 2015 - 12:11, said:

@Galteanu cu furia rosie, cum sa dai ma 13 000 pe o kia?
Păi cum să dau? Uite simplu. Aveam o grămadă de ieuroi de care mă împiedicam prin cameră și voiam să scap de ei, dar nu aveam nevoie de nimic util. Așa că deh, i-am dat pe o Kia, să scap de grija lor. ;)

Furioasă-i doar când o calci, da-i mai mult gura de ea. :lol:

#49
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,385
  • Înscris: 24.03.2007

View Postshiva, on 05 martie 2015 - 11:53, said:

Io astept poza aia cu 2 biciclete in interior Posted Image
S-o conduci multi km fara incidente!

imi incap mie in Ford Ka 2 biciclete in portbagaj cu bancheta spate pliata si rotile fata scoase, si nu incap in Rio?

#50
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,182
  • Înscris: 13.01.2011
Are multe detalii frumoase în exterior şi interior.

Poate faci poze pe lumină  :) ... mai multă.

#51
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006

View Postcrisstonne, on 05 martie 2015 - 20:42, said:

Poate faci poze pe lumină  Posted Image ... mai multă.
Deocamdată atâta lumină am reușit să prind. Când s-o mai lungi ziua și vor mai dispărea norii, mai discutăm. :P

#52
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
ODO: ~320km

Astăzi am primit și certificatul de înmatriculare (până acum am avut dovadă de circulație). Deci, oficial și definitiv, toate procedurile au fost încheiate și pot spune (sper) că am scăpat de griji și de hârțogăraie. Cel puțin de cea de început...

Calendarul total al comenzii a fost cam așa:
  • 26 februarie 2014: fază de început a căutărilor și documentare despre mai multe modele/mărci, și primul contact pe mail cu Rodav Vaslui (după câteva încercări eșuate de a contacta reprezentanțele din Iași).
  • 12 iulie 2014: după ceva amânări din terțe motive, am ajuns prima oară la Vaslui, pentru a vedea mașina pe viu. Am făcut și un testdrive pe modelul sedan (eu doar ca pasager, neavând încă permis). Bătălia finală se dădea între Fiesta/Polo/Rio/Cee'd, cu avantajul major al raportului dotări/preț în favoarea Rio.
  • 1 august 2014: decizie finală luată, câștigător detașat Rio Posted Image
  • 5 august 2014:
    • ultima zi a lunii în care se poate lansa o comandă pentru a fi confirmată luna următoare, am dat fuga la Vaslui (chiulind câteva ore de la serviciu Posted Image  ), pentru a lansa oficial comanda.
    • în ultimul moment, am renunțat la opțiunile de încălzire în volan și A/C automat, încercât să nu depășesc un anume prag financiar. Culoarea exterioară din comanda inițială era bej (Fresh Beige), un soi de compromis practic/estetic. Am semnat comanda, am plătit avansul, m-am întors la serviciu.
    • puțin mai târziu, am fost sunat că s-a blocat comanda la importator (București), deoarece culoarea bej nu se mai fabrică. A doua mea opțiune, Electric Blue, a primit același răspuns: nu se mai fabrică. A treia opțiune, pentru că voiam totuși un strop de culoare (nu negru, argintiu, alb...), prin eliminare a rămas Roșu (Signal Red), pe care nu o regret. În momentul livrării am aflat că acele 2 culori au fost chiar scoase complet din oferta de facelift, și a fost introdusă o culoare mată nouă (galben).
    • Tot în acest moment am aflat că, pentru interiorul de culoare maro, mi s-au adăugat în comandă forțat pielea sintetică de pe uși și materialul moale pe bord, în total cam 90E parcă. Aveam de ales să le scot și să aleg altă culoare la interior, sau să crească prețul comenzii. Le-am păstrat, și nu regret, pentru că materialele arată și se simt foarte bine. Însă de aici au apărut primele dezamăgiri legate de modul de comandă, pentru că am fost asigurat în repetate rânduri că aplicația din reprezentanță aplică toate regulile/restricțiile de comandă.
    • termen orientativ de livrare: în iarnă (înainte de Crăciun). Eu încă aveam speranța că mai prind și un cupon rabla, deși ei mi-au spus de la bun început că șansele sunt minime.
  • 8 septembrie: începutul lunii de comandă, începerea scurgerii termenului de livrare (90 de zile lucrătoare). Sunt anunțat telefonic despre confirmarea comenzii la producător, pe data de 3 septembrie. Sunt, din nou, asigurat că totul decurge conform planului.
  • 19 septembrie 2014: Luat examenul de conducere, după 2 luni de așteptare (interval scurs între examenul teoretic și traseu). Admis din prima, veselie mare, doar mașină îmi mai trebuie. Posted Image
  • 4 noiembrie 2014:
    • comandat (prin email) câteva protecții: Set ornamente praguri interioare, Protecţie încărcare bară spate, transparentă, Folie protecţie nişă mâner portieră. Total la momentul respectiv: 101E, sumă ce o voi achita la livrarea mașinii
    • în momentul livrării, factura pentru protecții era fix 500 de lei. De unde s-a ajuns de la 101E (aprox 450 lei) la 500, nici ei nu mi-au putut explica. Le-am plătit, pentru că deja erau montate (o parte), și oricum probabil le-aș fi luat chiar dacă știam de la început prețul corect. M-a interesat să fie totuși protejate de noi anumite zone mai expuse. Însă, din nou, m-a deranjat diferența de preț apărută din neant.
    • alt oarece ghinion, protecția pentru bara portbagajului nu mai e compatibilă Posted Image Modelul facelift are o muchie în plus iar folia respectivă nu se poate lipi corect - sau cel puțin așa mi s-a spus de acolo. Am luat-o așa, în cutie, în speranța că găsesc pe cineva să o lipească, chiar dacă nu va arăta în cel mai perfect mod posibil. Oricum e transparentă și nu prea se vede (cel puțin cele din mânerele ușilor se văd doar la privire foarte atentă).
  • noiembrie 2014: Deși am tot întrebat și nu primisem informații noi despre livrare, încă speram că termenul inițial se va menține. Așa că de Black Friday am scuturat pușculița și am făcut rost de pachet legislativ complet (2 triunghiuri, stingător, trusă medicală), de o trusă de iarnă cu mai multe mărunțișuri (de la lopată și racletă, până la păturică, lanternă și cabluri de încărcare a bateriei ș.a.), dar și de o cameră de bord (Vico Marcus 1).
  • 3 decembrie 2014: după un nou schimb de mailuri, am aflat că mașina a fost, din nou, confirmată la producător pe 20 noiembrie, și că nu mai e nicio șansă de a fi livrată în decembrie. Mi s-a propus livrarea altei mașini, mai slab dotate, de prin vreun stoc de pe undeva. Nu am cerut detalii, pentru că am refuzat din start să primesc ceva ce nu am comandat, chiar dacă ar fi fost mai ieftină (dar mai slab dotată)
    Probabil aici s-a făcut trecerea la linia de producție pentru facelift, deși încă nu știam nimic de această situație
  • 13 ianuarie 2015: am fost, în sfârșit, anunțat că mașina s-a fabricat și va ajunge în Europa pe 23 ianuarie. Tot acum am aflat că va veni modelul facelift.
  • 27 ianuarie 2015: mașina este în Europa, programată la transport spre România. Am făcut plata integrală.
  • 18 februarie 2015:
    • mașina a ajuns în Vaslui, cu toate actele. În sfârșit!
    • Primesc cartea scanată pe email pentru a face asigurările și descopăr că are informații greșite (informațiile despre motor erau altele). Cu un nou gust amar, i-am anunțat, au verificat, au confirmat că e greșită și trebuie trimisă înapoi pentru corectare.
    • Am decis să nu mai scot numere roșii, să iau actele și s-o înmatriculez direct, și apoi să o ridic
  • 21 februarie 2015: am fost să o văd pe viu. Prima veste bună: deja cartea era corectată și ajunsese înapoi la reprezentanță (deși mi se spusese că va veni săptămâna următoare). Așa că am putut lua toate actele finale
  • 27 februarie 2015: încheiat asigurări la Groupama, cu valabilitate din 2 martie, pentru înmatriculare
  • 2 martie 2015: înmatriculare finalizată, mers la reprezentanță și, în sfârșit, am ridicat mașina. Plin făcut, cumpărat rovinietă, plătit cei 500 de lei pe accesorii și am pornit!
  • 5 martie 2015: părinții mă anunță că a sosit certificatul de înmatriculare prin poștă, în Galați.
  • 7 martie 2015: am primit certificatul în Iași, cu ajutorul aceluiași prieten care m-a ajutat de la prima vizită în showroom, până la înmatriculare, și căruia îi rămân dator!
  • Sfârșit!
În total, după 1 an și o lună de când mi-a sărit în ochi, sunt definitiv posesor. Posted Image

Cât despre reprezentanță... în ciuda problemelor, totuși, mi s-au părut serioși, în sensul că nu prea au fost probleme care să țină neapărat de ei. Eu fost deschiși la discuții, răspundeau prompt (chit că-mi spuneau că nu au informații noi, dar măcar nu mă lăsau să aștept cu zilele un răspuns) și așa mai departe. Cel mai probabil voi continua colaborarea cu ei și pentru revizii și (deși sper să nu fie cazul) probleme tehnice.

Edited by alexcrist, 07 March 2015 - 22:58.


#53
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,182
  • Înscris: 13.01.2011
Ce răbdare ai avut  :eek:

#54
Jm3k3ritza

Jm3k3ritza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 02.11.2011
E destul de aiurea sa nu poti lua culoarea dorita, apoi la acesorii sa iti puna 50 lei in plus.. Comanzi un lucru si apoi se trezesc ca nu au aia, nu au aia.. Plus intarzierea..
Partea buna e ca esti multumit de ceea ce ai primit. Si chiar arata bine masina. Sa o stapanesti sanatos.


View Postcrisstonne, on 08 martie 2015 - 01:23, said:

Ce răbdare ai avut  Posted Image

Sa stii ca are dreptate, ce rabdare ai avut...Posted Image

Edited by Jm3k3ritza, 08 March 2015 - 02:06.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate