Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum recuperează Discovery ieșirea de pe RCS? Ada Roseti: „Am investit mult în Facebook”.
Last Updated: Dec 14 2015 07:26, Started by
KLM2009
, Feb 18 2015 14:47
·
0
#1
Posted 18 February 2015 - 14:47
Cum recuperează Discovery ieșirea de pe RCS? Ada Roseti: „Am investit mult în Facebook”. Cum s-a integrat Eurosport în grup Cum se descurcă Discovery fără să fie în rețeaua RCS? Cum recuperează „gaura de audiență”? „Este unul dintre motivele pentru care am investit atât de mult și am adus mult conținut pentru pagina de Facebook„, spune Ada Roseti, director de programe Discovery România, în cea de-a doua parte a interviului acordat Paginademedia.ro. Ada Roseti: „Ne dorim foarte tare ca telespectatorul român care poate nu are acces la Discovery în momentele astea să nu uite și să nu piardă legătura cu brandul. Și, atunci, încercăm să ajungem la telespectatorii noștri prin diverse feluri. Avem o pagină de Facebook cu peste 1,1 milioane de fani, avem un website, Discovery.ro.” Cum s-a făcut în România integrarea Eurosport, canal cumpărat de grupul Discovery? Ada Roseti: Echipa de distribuție a Discovery și Eurosport s-a integrat la mijlocul anului trecut. În momentul de față, ele sunt vândute de către aceeași echipă. 2015 este anul în care încercăm să vedem cum putem să integrăm portofoliul la nivelul canalelor, cum ne putem ajuta și poziționa mai bine împreună. Pentru că există o suprapunere foarte mare la nivelul publicului. Și atunci ne ajută foarte tare să comunicăm despre Eurosport la Discovery și la Discovery despre Eurosport. Deja, de pildă, o campanie pentru un meci din Premier League e promovată pe Discovery. Asta este doar o mică parte. Pe Eurosport, comentariile sunt făcute, în continuare, de aceeași oameni care le făceau și până acum, separat de biroul Discovery și suntem foarte bucuroși să fim colegi cu ei. Fragmentul complet: Carmen Andronache: Cum s-a repoziționat Discovery pe piața de televiziune după ieșirea de pe platforma RCS&RDS? Ada Roseti: Având în vedere că avem Eurosportul deja în portofoliul nostru, noi suntem în continuare într-o relație contractuală pentru că RCS&RDS difuzează canalele Eurosport. A fost o negociere comercială, ea s-a încheiat. Ce face Discovery ca să recupereze? Ada Roseti: Este unul dintre motivele pentru care am investit atât de mult și am adus mult conținut pentru pagina de Facebook. Ne dorim foarte tare ca telespectatorul român care poate nu are acces la Discovery în momentele astea să nu uite și să nu piardă legătura cu brandul. Și atunci, încercăm să ajungem la telespectatorii noștri prin diverse feluri. Prin faptul că am adus diverse vedete despre care s-a vorbit în presă, prin evenimente în care „ne parteneriem” intră în zona de valori ale companiei și ne poziționează acolo unde ar trebui să ne aflăm. Avem și un canal de YouTube unde sunt postate toate producțiile video făcute aici, inclusiv promo-urile emisiunilor. Avem o pagină de Facebook cu peste 1,1 milioane de fani, avem un website, Discovery.ro. Pe site, dincolo de informațiile despre emisiunile noastre, de grila noastră de programe, avem tot felul de campanii pe care le susținem pentru că ne ajută să ne transmitem valorile mai departe. „Ecranul mare de televizor este în continuare principal” În conferințele internaționale, dar și la noi din ce în ce mai mult se vorbește despre multi-screening. Simți această nouă tendință, că oamenii se uită, să zicem, la un documentar și în același timp caută anumite informații pe internet? Avem și niște studii despre acest fenomen „TV Everywhere” – un fel de meta-studiu despre ce s-a scris până acum despre ce urmează să se întâmple, pe partea de „auditing”, „TV – everywhere” s.a. Concluzia este că ecranul mare de televizor este în continuare principal. Am văzut, de curând, un studiu în Statele Unite, în care se uitau la timpul alocat urmăririi de producții video. Acolo spuneau, la nivel general în S.U.A, 95 % dintre producții sunt de pe TV și 5% sunt de tip YouTube. Același studiu mai spune că dacă te duci la categoria de vârstă 18 – 24 (în Statele Unite) scade consumul de producții pe TV la aproximativ 80,1 % și crește cel pe YouTube la circa 19,9%. Am avut la un moment dat un program prin intermediul căruia puteai să comunici cu alte persoane care urmăresc aceeași producție la televizor. Am făcut asta, inclusiv când s-a lansat Shark Week în Londra. Dar asta n-a luat oamenii de la televizor. Sunt „multitasking”: „Cum îl chema pe tipul ăsta pe care l-am văzut în nu știu ce producție. Să le spun prietenilor mei…”. Dar nu rup contactul, nu pleacă din fața televizorului. Asta ne-a arătat-o destul de clar și studiul făcut și research-ul local. „Există o suprapunere foarte mare la nivelul publicului Discovery și Eurosport” Anul trecut, Discovery a achiziționat pachetul majoritar (51%) al grupului Eurosport, ce s-a întâmplat din punct de vedere al operațiunilor din România? Pot să spun că echipa de distribuție a Discovery și Eurosport s-a integrat la mijlocul anului trecut. În momentul de față, ele sunt vândute de către aceeași echipă. 2015 este anul în care încercăm să vedem cum putem să integrăm portofoliul la nivelul canalelor, cum ne putem ajuta și poziționa mai bine împreună, deci cum putem să facem comunicare împreună, cum putem să ne extindem paleta de masă. Există o suprapunere foarte mare la nivelul publicului, dar și al intereselor între cei care se uită la Discovery și cei care se uită la Eurosport. Și atunci, ne ajută foarte tare să comunicăm despre Eurosport la Discovery și la Discovery despre Eurosport, să comunicăm împreună Discovery – Eurosport, către telespectatorii noștri. Deja, de pildă, este o campanie pentru un meci din Premier League pe Discovery. Asta este doar o mică parte. Ce s-a întâmplat cu oamenii care reprezentau Eurosport în România? Comentariile sunt făcute, în continuare, de aceeași oameni care le făceau și până acum, separat de biroul Discovery și suntem foarte bucuroși să fim colegi cu ei. Noi învățăm tot mai mult să vorbim despre portofoliul nostru, incluzând Eurosport. Adică, nu suntem noi și Eurosport, suntem noi Discovery și Eurosport și vorbim despre acest portofoliu. În prezent, avem un portofoliu integrat Discovery-Eurosport de 15 canale pay-TV: 11 canale Discovery – Discovery Channel, TLC, ID Xtra, ID, Discovery HD Showcase, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery World, Animal Planet, Animal Planet HD, Discovery Science HD + 4 canale Eurosport: Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD. Sursa: http://www.paginadem...osport-in-grup/ |
#2
Posted 18 February 2015 - 14:57
Eu doar sper să nu renunţe R.C.S. la Eurosport. S-ar creea un dezechilibru total în grilă dacă le-ar scoate, şi pe lângă asta, abonamentul deja ar fi supraevaluat raportat la conţinutul oferit.
Edited by alfa_alfa, 18 February 2015 - 14:57. |
#3
Posted 18 February 2015 - 15:01
Da, sigur. Mi-am pierdut jobul dar recuperez stand pe facebook...
|
#4
Posted 18 February 2015 - 15:05
Si mie mi-ar parea rau sa vad Eurosport-urile scoase din grila RDS, insa permite-mi sa nu fiu de acord cu tine. Eu cred in continuare ca grila RDS este vanduta atat de ieftin doar pentru ca au cei mai multi abonati si profitul si-l scot tocmai din numarul mare de abonamente vandute, nu din "adaosul comercial".
In grilele altor operatori doar posturile de profil (sport si film) s-ar vinde cu un pret mai mare decat intreaga grila RDS. alfa_alfa, on 18 februarie 2015 - 14:57, said:
Eu doar sper să nu renunţe R.C.S. la Eurosport. S-ar creea un dezechilibru total în grilă dacă le-ar scoate, şi pe lângă asta, abonamentul deja ar fi supraevaluat raportat la conţinutul oferit. |
#5
Posted 18 February 2015 - 15:10
Au luat drepturile pt. PL in mare graba (deoarece altfel erau out de la RCS) si le transmit doar SD in anul 2015... asta da pretuire pentru publicul roman....
|
#6
Posted 18 February 2015 - 15:13
Quote
Cum recuperează Discovery ieșirea de pe RCS? Ada Roseti: „Am investit mult în Facebook”. Lol, asta da raspuns Quote
Dacă mai ieșiți de la un operator, investiți și în hi5 și într-un canal de IRC și vă scoateți. :rofl: : Edited by danzi23, 18 February 2015 - 15:16. |
#7
Posted 18 February 2015 - 15:14
@KENSINGTON Nu e chiar asa. Eu apreciez ca transmit ciclismul in HD, sport traditional in grila Eurosport. Prefer sa vad muntii in HD decat freze si tatuaje. Depinde din ce parte privesti .
Edited by eminemscu, 18 February 2015 - 15:14. |
#8
Posted 18 February 2015 - 15:20
Sper sa nu le treaca vreo idee de genul asta prin cap sa scoata Eurosport-urile de la RDS ca am toate motivele sa renunt la serviciul TV de la RDS. Ma doare la banana de Liga1 si in general de fotbal, nu acelas lucru il pot spune despre ciclism si snooker. Unde mai pui ca in moemntul asta daca chiar vrei sa vezi fotbal adevarat(nu doua trei echipe ce isi disputa an de an titlu) te uiti la PL si Bundesliga in rest totul e cancan.
|
#9
Posted 18 February 2015 - 15:25
Ce face Discovery ca să recupereze?
Ada Roseti: Este unul dintre motivele pentru care am investit atât de mult și am adus mult conținut pentru pagina de Facebook. Ne dorim foarte tare ca telespectatorul român care poate nu are acces la Discovery în momentele astea să nu uite și să nu piardă legătura cu brandul. Și atunci, încercăm să ajungem la telespectatorii noștri prin diverse feluri. Prin faptul că am adus diverse vedete despre care s-a vorbit în presă, prin evenimente în care „ne parteneriem” intră în zona de valori ale companiei și ne poziționează acolo unde ar trebui să ne aflăm. Avem și un canal de YouTube unde sunt postate toate producțiile video făcute aici, inclusiv promo-urile emisiunilor. Avem o pagină de Facebook cu peste 1,1 milioane de fani, avem un website, Discovery.ro. Pe site, dincolo de informațiile despre emisiunile noastre, de grila noastră de programe, avem tot felul de campanii pe care le susținem pentru că ne ajută să ne transmitem valorile mai departe. Aceasta doamna/domnisoara este platita pentru a spune asa ceva, WOW. |
#10
Posted 18 February 2015 - 15:31
Ce anume au investit in pagina de Facebook chiar nu inteleg. Exista o sectiune de Youtube si atat. Mai bine zicea: nu am facut absolut nimic, suntem bucurosi si pentru faptul ca au mai ramas persoane care sa urmareasca Discovery RO.
Din peste 1 milion de like-uri oare cate sunt fake? Am mai vazut din astea unde erau like-uri la anumite postari cu conturi noi create fara poza fara nimic doar sa dea bine acolo numarul de like-uri. In legatura cu Eurosport: dupa expirarea contractului vor iesi si din grila RDS asa cum a iesit tot pachetul Discovery-Eurosport din grila Akta. Vom vedea la sfarsitul anului. Sper sa nu am dreptate. Edited by Kalman2007, 18 February 2015 - 15:33. |
|
#11
Posted 18 February 2015 - 15:32
Generatia pro, ce va mirati asa de tare... Inclusiv in domeniul Profesionistilor , a criticilor de cinema, e cunoscuta Ipochimena de o MEDIOCRITATE infioratoare... E fantastic si incredibil cum a reusit sa-i pacaleasca pe cei de la Discovery, nici macar sex-appeal nu are, hai sa fim seriosi...
|
#12
Posted 18 February 2015 - 15:32
Eu unul am destui prieteni care au dat like la pagina lui Discovery.
|
#13
Posted 18 February 2015 - 15:34
Bine c-au investit in Facebook... Io n-am cont pe facebook, imi pare rau ca au iesit din grila de la RCS, dar m-am obisnuit si fara ei.
|
#14
Posted 18 February 2015 - 15:37
alfa_alfa, on 18 februarie 2015 - 15:32, said:
Eu unul am destui prieteni care au dat like la pagina lui Discovery. Poate de dragul aminitrilor. Sau cine stie, daca au investit asa de mult in FB, poate ca ai ceva pe acolo ce sa merite :-/ Am doi prieteni care au dat like si lui Ponta, ei fiind mari fani Iohannis Cand i-am intrebat de ce au dat like: ca sa vad ce mai posteaza Edited by danzi23, 18 February 2015 - 15:40. |
#15
Posted 18 February 2015 - 15:40
N-am exclus cazul în care s-a dat la 'mişto' like-ul.
|
|
#16
Posted 18 February 2015 - 15:42
Discovery Science merita un like, canalul de reality Discovery Channel RO insa nu.
|
#17
Posted 18 February 2015 - 15:43
Pe faceook dai like si din inertie. Vezi ca X, Y a dat like la cutare, dai si tu.
Am multi prieteni care au dat like lui Eminem. Chiar si cateva tipe timide, care mai mereu posteaza piese cu Ed Sheeran, Taylor Swift si citate penale despre ce e dragostea :-| Edited by danzi23, 18 February 2015 - 15:44. |
#18
Posted 18 February 2015 - 15:52
Eu dau maxim 5 like-uri intr-un an dar din pacate unii dau like la orice apoi se mira ca le apar tot felul de stiri tampite. Trebuie sa fie ceva foarte special ca sa dau eu un like La Discovery nu am dat
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users