Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Acest LNB......

Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...
 Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 

Buget 1500-1600 de euro

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#19
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Polo ala pus de tine e hidos de-a dreptul ca si model, plus ca e cu o generatie in urma fata de Corsa C sau Agila. E mai urat si decat dulapul ala de Agila, mai ales la interior. Si nici nu cred ca e euro 4.
Lasa mitul cu VW fiabil, ala nu se tare aplica la benzinare.

#20
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,120
  • Înscris: 29.06.2005
Cu putin noroc, ai putea gasi un Opel Corsa C 1.2 sau 1.4 . Spatiu decent, consum decent, piese cu preturi mici. Doar ca va fi cam greu sa o gasesti in 4 portiere la banii tai - totusi, cu multa munca de cautare, nu este exclus.

#21
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
1.4 nu gaseste in banii aia.
1.2 ar putea gasi cu greu pe o masina care sa arate cat de cat ingrijita.
1.0 gaseste sigur, inclusiv in 4 usi, atat Corsa cat si Agila.

#22
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007

 Pagan14, on 01 februarie 2015 - 02:16, said:

fiat e o masina proasta, de obicei italienii o dau in bara cu masinile. Cum a spus si un coleg deasupra Logan sau solenza/nova ..
Ai citit în stele? Ai auzit de Fiat 500 / 650 / 850 / 1800? De Lancia stratos sau delta? Ferrari, lambo, alfa, Lancia, bugatti, Fiat, autobianchi fac mașini.  Unele bune altele proaste ca la orice marca. Unele de pe vremea când la noi era rãscoala de la 1907. Nu mai generalizați și repetați obsesiv toate rahaturile pe care vi le-au servit iubitorii de golfuri.
La banii aia se ia cea mai noua și mai puțin ruginita coaja pe care o gasesti, un motor îl pui ușor ușor la punct. Variante punto, panda, corsa, fiesta, Megane I, Clio... chiar și un tddi dacã aștepți bebe
http://www.autovit.r...-C35806656.html

Edited by aandrei_24, 01 February 2015 - 19:25.


#23
Kortana

Kortana

    POWERED BY MICROSOFT !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,221
  • Înscris: 24.11.2010
Ori iti stringi bani si iei una care sa nu fie mai veche de 2 ani... hai 3 ani. Altfel vei pompa bani in service-are.
Tot ce e trecut de 4 ani, e deja depasita uzura.
Sau sa incerci iti stringi bani si iti iei una noua.

#24
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
tu ce masina ai, kortana?

#25
norbertduca

norbertduca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 21.07.2009
Nu prea o sa pot sa strang bani in septembrie o sa vina bebe pana prin aprilie trebuie sa cumpar ceva...

#26
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Omule, ia-ti ce ti-am zis. Masini simple, fiabile, usor si ieftin de reparat. Lasa aberatiile cu strange bani de masina noua, daca tu zici ca-ti permiti 1500 de euro.
Cine face drumuri prin tara a vazut pe sosele gramezi de masini vechi si ieftine, nu inseamna ca daca are 15 ani nu te poti folosi de ea.

#27
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,120
  • Înscris: 29.06.2005

 Kortana, on 01 februarie 2015 - 20:18, said:

Ori iti stringi bani si iei una care sa nu fie mai veche de 2 ani... hai 3 ani. Altfel vei pompa bani in service-are.
Tot ce e trecut de 4 ani, e deja depasita uzura.
Sau sa incerci iti stringi bani si iti iei una noua.

Si care e diferenta intre a inlocui distributia la o masina de 15 ani si a face o revizie la o masina in garantie la costuri? Iti spun eu - te costa mai mult reviziile; asta pe langa faptul ca cine stie ce sacrificii ai facut ca sa iei masina de 2-3 ani vechime. Sa mai mentionez calitatea indoielnica si defectele "programate" la masinile construite in epoca consumerismului?
Daca ceva e vechi, nu inseamna ca e si prost - iar simplitatea in conceptie este recunoscuta ca fiabilitate crescuta.

#28
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
ma repet. la bugetul asta nu prea poti sa ai pretentii.
1. ia pe cineva care se pricepe
2. cauta cea mai noua posibila masina. dupa 2000 daca se poate spre 2002-2003
3. fara rugina (daca gasesti)
4. motor pe benzina, clasic, aspirat, maxim 1.6
5. cat mai putina electronica, preferabil si geamurile sa fie la manivela, macar nu are ce sa se strice.
daca tot astepti un bebe, nu te arunca la polo-uri din secolul trecut. Chiar corsa, desi e o masina ok, poti gasi astra in banii astia. vei avea nevoie de spatiu.
eu as recomanda focus 1.8 tddi, motor nepretentios, taxa nu foarte mare. eventual Megane I  1.6. sau astra.

#29
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
In banii astia as lua Megane 1 1.4 16v au 1.6 16v, sunt singurele masini decente pe care le gasesti in stare buna - pentru ca lumea nu cauta masini frantuzesti (e acelasi motor ca la Logan, no problem, acelasi motor il puneau si pe Fluence in 2012). Polo si Corsa ... cam greu in banii astia pentru ca sunt marci cautate si in plus "consuma putin" iar Focus cine-l vinde la bugetul asta nu cred ca-l de de bun.

#30
aandrei_24

aandrei_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 02.02.2007
subscriu cu Megane... atat doar ca te omoara reperele de caroserie...
de focus e vorba de masini aduse de afara, neinscrise. taxa e vreo 4-500 de euro cred. Daca l-a costat 1000-1200 de ce sa nu o dea la 1500? eu am avut focus 1.8 si tddi si tdci. tdci de 115 cai te baga in scaun dar era cacacioasa la injectoare si intretinere. tddi merge incet (cam ca vechile sdi de la VAG), dar consuma putin si nu ai treaba cu intretinerea.. eventual vreo xsara in stare buna ar mai fi o solutie, sunt destul de subevaluate.

#31
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007

 aandrei_24, on 02 februarie 2015 - 00:52, said:

tddi merge incet (cam ca vechile sdi de la VAG), dar consuma putin si nu ai treaba cu intretinerea...

La a mea e exact invers. :)) Trage foarte bine, nicidecum ca un sdi, dar si consuma multicel. Raportarea asta o fac la fostul Golf tdi 90cp remapat la 120 cp. Focusul nu te baga in scaun chiar asa tare, dar nici nu mi se pare mort fata de Golf, mai ales la condusul in oras. Diferenta apare la viteze de peste 150km/h, unde Focusul se sufoca incet, pe cand Golful a mers pana in 200km/h pe ceas, cateva secunde, ca apoi am lasat-o moale sa nu imi plece in 4 directii simultan. Consumul in schimb e mai mare cu 1 litru in medie la Ford fata de Golf.
In calitate de posesor am ambelor iti spun ca as alege oricand Focusul, cu toate ca are consum mai mare si nu pare la fel de bine finisata ca si un Golf IV. Din pacate pentru tine, nu vei gasi asa ceva la banii tai, decat neinmatriculata, iar taxa la una de peste 14 ani e 550 de euro. Plus ca 100% va mai avea nevoie de investitii, in special la puntea spate (toate aveau bube la puntea spate cand am luat-o pe a mea).
Motorul tddi e intradevar beton si extrem de apreciat, dar are un punct slab extrem de costisitor: pompa de injectie. E la fel de proasta ca aia de la Astra G. Si la asta pica de obicei electronica, iar reparatia costa 100-200 de euro la meseriasi, sau mai ieftin daca esti tu meserias. Daca se strica si partea mecanica, atunci sa te tii bine. :) Partea proasta e ca nu poti schimba calculatorul de pe pompa de la o masina la alta, ca nu porneste masina.

#32
norbertduca

norbertduca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 21.07.2009
Ar fi ok si diesel, numai ca am auzit ca te costa mai mult intretinerea deca la benzine si de aceea am emotii :P in rest m-ar tenta din cauza consumului redus.

#33
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Ia tu diesel si dupaia o sa plangi ca nu ai luat un Ford ka

#34
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007

 norbertduca, on 02 februarie 2015 - 20:39, said:

Ar fi ok si diesel, numai ca am auzit ca te costa mai mult intretinerea deca la benzine si de aceea am emotii Posted Image in rest m-ar tenta din cauza consumului redus.

Depinde de ce motor diesel e, unde umbli cu el, unde locuiesti, cum percepi tu masina etc.
Pe mine ma costa intretinerea pe an cu 100 de lei mai mult ca la benzina, dar fac economii de peste 1500 de lei/an din consum + pret motorina. Merita?
Daca locuiesti in Brasov, ai motor common-rail si ti-e mai draga masina decat nevasta, atunci poti spune ca e mai rentabil benzinarul decat dieselul. In cazul meu nu e, chiar deloc.

#35
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 aandrei_24, on 02 februarie 2015 - 00:26, said:

ma repet. la bugetul asta nu prea poti sa ai pretentii.
1. ia pe cineva care se pricepe
2. cauta cea mai noua posibila masina. dupa 2000 daca se poate spre 2002-2003
3. fara rugina (daca gasesti)
4. motor pe benzina, clasic, aspirat, maxim 1.6
5. cat mai putina electronica, preferabil si geamurile sa fie la manivela, macar nu are ce sa se strice.
daca tot astepti un bebe, nu te arunca la polo-uri din secolul trecut. Chiar corsa, desi e o masina ok, poti gasi astra in banii astia. vei avea nevoie de spatiu.
eu as recomanda focus 1.8 tddi, motor nepretentios, taxa nu foarte mare. eventual Megane I  1.6. sau astra.

+1
Nu conteaza in acest caz marca sau modelul, conteaza sa fie cat mai intreaga si fara probleme grave. Deci eu nu pot sa-ti recomand un model anume.

#36
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Dacia Solenza nu intra in acesti bani?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate