Returnare caracter aflat la intersectia a doua coordonate intr-o fereastra in C
Last Updated: Dec 27 2014 23:07, Started by
SSS95
, Dec 27 2014 22:18
·
0
#1
Posted 27 December 2014 - 22:18
Salutate!
Lucrez la un soi de Tetris ( sunt incepator) pe Linux in C ( cu GCC). M-am blocat la 2 chestii. 1.Folosesc ncurses.h si nu stiu cum sa aflu caracterul aflat la intersectia a n linii si m coloane. Am o structura de genul if (AAAAA(row,col)=='L') si nu stiu ce comanda/macro/operator sa folosesc in loc de acel AAAAA ca sa imi returneze ce vreau eu sa obtin. Adica un fel de intersectie de coordonate si sa imi returneze ce se afla la coordonata X intersectata cu coordonata Y. 2. Am facut ca sa afiseze "piesele", dar nu reusesc sa le fac sa se deplaseze singure. Ele se deplaseaza doar daca dau apas eu pe tastatura jos/dreapta/stanga si as vrea ca ele sa se deplaseze singure pana apas eu pe o tasta care sa influenteze miscarea. Multumesc anticipat ! Edited by SSS95, 27 December 2014 - 22:19. |
#2
Posted 27 December 2014 - 22:34
1. Retii "harta" intr-o matrice. Si afisezi in functie de matrice si asa stii si ce caracter ai la linia n si coloana m.
2. Creezi un thread unde afisezi piesele, dupa ii dai sleep cateva ms dupa iar afisezi si tot asa. |
#3
Posted 27 December 2014 - 22:42
Am incercat sa salvez intr-o matrice, dar ma blochez la acelasi lucru. Ca sa pun ce vreau sa salvezi in matrice trebuie sa citesc de la intersectia coordonatelor si de fapt tot de comanda aia dau.
Iar la partea cu thread-uri nu am invatat asa ceva. Nu pot sa folosesc un while de exemplu care sa repede miscarea pana apas pe o tasta care schimba directie? Sau ceva de genul asta. |
#4
Posted 27 December 2014 - 23:07
Pai intai faci miscarile in matrice si dupa pe ecran.
Pai intr-un while trebuie sa faci. Dar trebuie pe alt thread. Pe thread-ul principal astepti sa apese o tasta, iar pe alt thread muti piesele alea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users