Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#3691
Posted 28 November 2017 - 15:12
Au aparut in aplicatia MyVodafone Oferta 10 si 12 cu Roaming inclus. Aviz amatorilor.
. jericho, on 28 noiembrie 2017 - 14:51, said:
eu sunt curios de ce totusi, aplicatia myvodafone, daca accesezi meniul hamburger-Roaming- tara de calatorie - apar totusi niste tarife standard |
#3692
Posted 28 November 2017 - 15:22
MembruAnonim, on 28 noiembrie 2017 - 15:12, said: Pentru cazurile cand nu ai o oferta activa. Adica de pe credit. deci nu e obligatoriu sa activez o oferta cu roaming? eu am oferta 7 si peste 2 zile plec intr-o tara din uniunea europeana si chiar n-am chef sa activez/dezactivez optiuni. vreau sa ramana activa oferta nationala si sa fiu taxat suplimentar, din credit, cu acele tarife care apar acolo. |
#3693
Posted 28 November 2017 - 15:32
Nu. Daca ai activa oferta nationala nu poti sa faci nimic cu telefonul.
Oferta nationala trebuie sa o dezactivezi. *de pe credit - adica fara nicio oferta activa. Cel mai sigur este sa dezactivezi oferta nationala si sa activezi una din ofertele cu Roaming inclus. |
#3695
Posted 28 November 2017 - 18:53
Nu se mai egzista Vodafone Helper
Nu-i mai solicitati ajutorul deoarece a disparut cam de multisor de pe forum (mai precis, nu a mai scris de vreo 40 de zile: 17.10.2017 a fost ultima postare). Asteptam un nou Vodafone Helper. Cel vechi ori a obosit, ori a depus armele si a trecut in alta barca (Orange, Telekom etc.) Edited by florinbad, 28 November 2017 - 18:56. |
#3696
Posted 29 November 2017 - 20:24
Salut. Pentru că nu am găsit niciun topic cu ofertă de portare în Vodafone aș întreba ce se oferă până în 10 euro.
|
#3697
Posted 30 November 2017 - 08:30
florinbad, on 28 noiembrie 2017 - 18:53, said: Nu-i mai solicitati ajutorul deoarece a disparut cam de multisor de pe forum (mai precis, nu a mai scris de vreo 40 de zile: 17.10.2017 a fost ultima postare). Asteptam un nou Vodafone Helper. Cel vechi ori a obosit, ori a depus armele si a trecut in alta barca (Orange, Telekom etc.) https://forum.softpe.../#entry22034220 tcchrys, on 29 noiembrie 2017 - 20:24, said:
Salut. Pentru că nu am găsit niciun topic cu ofertă de portare în Vodafone aș întreba ce se oferă până în 10 euro. Edited by gump4, 30 November 2017 - 08:38. |
#3699
Posted 03 December 2017 - 07:42
Pai dupa ce a fost "onorat" cu adresari injurioase si mitocanesti, mie mi se pare absolut corect sa dispara de pe forum.
Adica si eu as fi procedat fix la fel. |
#3700
Posted 03 December 2017 - 08:56
Dupa aceeasi logica,daca un clinet,doi,zece injura atunci cand apeleaza call centerul,acesta trebuie inchis.S-ar putea sa ai dreptate in ceeea ce priveste Vodafone tinand cont de cat aștepți să vorbești cu cineva
E o corporatie sensibila la înjurături. Au ramas in urma rau de tot din toate punctele de vedere s-au ascuns putin.Ei mereu traversează o perioada aglomerată. |
|
#3701
Posted 03 December 2017 - 09:22
izometric, on 03 decembrie 2017 - 07:42, said:
Pai dupa ce a fost "onorat" cu adresari injurioase si mitocanesti, mie mi se pare absolut corect sa dispara de pe forum. Adica si eu as fi procedat fix la fel. Daca nu am sapte ani de acasa, e normal sa-mi inchida telefonul la un call center si "sa-l inchida" pentru mine.Orice companie sau persoana este sensibila la injuraturi.Partea amuzanta e ca unii dintre noi injura o companie, dar folosesc serviciile acelei companii in continuare.Dar este normal in zilele noastre, cum normal este si sa nu raspunzi unora(nici in privat eventual) ce nu au stat primii ani p-acasa. Edited by gump4, 03 December 2017 - 09:23. |
#3702
Posted 03 December 2017 - 10:02
nu e acelasi lucru. cine are nevoie de ajutor, suna la *222. acela este canalul oficial. ca mai intra pe forum vreun reprezentant, o face benevol, nu e obligat.
|
#3703
Posted 03 December 2017 - 11:27
Nu o face mimeni benevol cu aliasul "Vodafone".Aveau o echipa care se ocupa fe comunicarea in mediul online.Echipa platita pentru asta.E valabil si pentru Orange respectiv Digi.
|
#3704
Posted 03 December 2017 - 11:41
@vodafone cum e posibil ca in Constanta intr-o reperezentanta vodafone consultantul sa imi zica ca daca vreau sa portez un abonament pe cartela reincarcabila nu merge ca cica merge numai abonament - abonament si cartela- cartela. A trebuit sa sun la Ancom de fata cu domnisoara sa vada ca eu am dreptate si nu ea, se cam ciufutise ca am contrazis-o dar pana la urma a facut cererea de portare.
|
#3705
Posted 03 December 2017 - 16:39
@clader poti sa mai citesti inca o data ce am scris
|
|
#3707
Posted 04 December 2017 - 00:23
tudor_ionutz2000, on 16 noiembrie 2017 - 10:33, said:
Nu mai gasesc pe site detalii referitoare la asigurarile la telefoane. In sensul ca asigurarea, in functie de abonamentul ales, citez de pe site "Anumite abonamente Super RED au inclusă opțiunea de asigurare în preț" dar cand dai sa aflii detalii nu apare nimic relevant. Mai e valabila aceasta optiune? Da , mai este valabila.Mai multe infomatii putem gai aici: Asigurarea Mobila Daca este sau nu in pret, depinde de negocierea cu Vodafone. Edited by gump4, 04 December 2017 - 00:27. |
#3708
Posted 04 December 2017 - 12:48
Mersi de informatii. Ce sa negociez cu ei ca nu m-au sunat desi am facut cerere de portare si vreau sa le dau 31 de euro pe luna Maine e o sapatamana de la comanda.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users