Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
VODAFONE Helper
Last Updated: May 08 2020 07:45, Started by
jericho
, Dec 18 2014 12:29
·
0
#3673
Posted 14 November 2017 - 13:59
Mda, bravo lui, învață și el din greșelile concurenței .
Adică nu mi se pare normal că un serviciu de telefonie să nu poată să își protejeze clienții în legătură cu tot felul de terți care folosesc serviciul de facturare Vodafone. Am pățit și la Orange, soția a primit un pop up mare pe display acum c câteva luni cum că i se blochează telefonul dacă nu apasă pe tasta de pe display, tasta care instala un antivirus pe smartphone, produs de niste terți, iar pe factura Orange au început să apară costuri suplimentare lunar de cca 4 euro. Am sunat la serviciul clienți și a fost cu ridicare de umeri... Cu greu, am primit telefonul companiei ăleia de căcat, la care a trebuit să sun ca să îi anunț că vreau să oprească"serviciile" oferite ! Poate data viitoare nu mai sun la serviciul clienți cu direct la protecția consumatorului ! |
#3674
Posted 14 November 2017 - 14:45
Poate ne spune Vodafone Helper, ce se întâmplă cu site-ul, pentru că azi am încercat să încarc o cartela prepay și nu funcționa. Și nici altceva nu e funcțional pe acolo, ca de exemplu oferta de telefoane. Se afișează o pagină albă și atât. Mă întreb: chiar nu vede nimeni de la ei?!
|
#3675
Posted 14 November 2017 - 16:44
SALUTARE! de cca. 1 luna jumatate m-am portat din Digi la mega reteaua retelelor Vodafone! toate bune...tarif ok, continut...dar de cateva zile intampin niste probleme pe cre nimeni nu le da de capat! ma suna lumea si am semnal full si totusi intra mesageria Vox sau ma suna lumea si imi spune ca nu pot sa fiu contactat, dar fara sa fiu notificat!
a doua problema este durata foarte mare de apelare pana la primul beep, aprox 15-20 secunde! am sunat si la call center, resetat simul, dar fenomenul persista! ce pot sa fac? o cerere de reziliere pe motive tehnice? |
#3679
Posted 15 November 2017 - 00:00
Din pacate acesrtea sunt limitele Digi in zonele aglomerate. Acum 2 ani am parasit reteaua Telekom fix din aceealeasi motive si simptome pe care le are reteau Digi acum in zonele aglomerate. Cat timp eram la servici (zona Unirii Bucuresti) nu puteam fi contactat cu toate ca aveam semnal maxim, se intrerupeau convorbirile etc.
|
#3680
Posted 16 November 2017 - 10:33
Nu mai gasesc pe site detalii referitoare la asigurarile la telefoane. In sensul ca asigurarea, in functie de abonamentul ales, citez de pe site "Anumite abonamente Super RED au inclusă opțiunea de asigurare în preț" dar cand dai sa aflii detalii nu apare nimic relevant.
Mai e valabila aceasta optiune? Edited by tudorMembruAnonimutz2000, 16 November 2017 - 10:33. |
#3682
Posted 16 November 2017 - 15:27
blanaruc, on 15 noiembrie 2017 - 00:00, said:
Din pacate acesrtea sunt limitele Digi in zonele aglomerate. Acum 2 ani am parasit reteaua Telekom fix din aceealeasi motive si simptome pe care le are reteau Digi acum in zonele aglomerate. Cat timp eram la servici (zona Unirii Bucuresti) nu puteam fi contactat cu toate ca aveam semnal maxim, se intrerupeau convorbirile etc. |
|
#3683
Posted 18 November 2017 - 16:18
Problema cu activare extraoptiune la o cartela prepay.Dupa activare zice ca e activa .nu-mi apar minutele,traficul,nu ia banii din credit.Am activat si din contul vodafone si din ramura *100#.
|
#3684
Posted 18 November 2017 - 16:49
Acum la cost control,am nelimitat vodafone,bonusurile oferite la reincarcare,minute nationale 0,trafic 0.
|
#3685
Posted 19 November 2017 - 13:31
Helper poti traduce urmatoarea fraza? :
'' Bonusul din cadrul promotiei Folosesti, NET Primesti este valabil 14 zile si se poate folosi cu o extraoptiune nationala activa pe cont.'' Mentionez ca este citat din sms-ul primit de la 2777. Vreau sa stiu mai exact ce intelegi prin '' cu o optiune nationala activa pe cont '' !????? Merci! |
#3686
Posted 20 November 2017 - 14:09
#3687
Posted 27 November 2017 - 19:49
O intrebare:
De ce nu pot primi telefoane sau mesaje pe o cartela prepay in roaming, in perioada de valabilitate si cu credit valabil pe ea? Are si o optiune de 5 euro activa. Daca incerc sa sun pe numarul respectiv, imi zice robotul ca accesul la acest numar este limitat. Nu pot primi nici mesaje sms necesare sa imi pot accesa contul e-banking din Romania. Multumesc pentru raspunsul cu o modalitate rapida de a putea receptiona apeluri si mesaje pe aceasta cartela. |
|
#3688
Posted 27 November 2017 - 21:12
fara o optiune cu roaming inclus nu ai acces la roaming. apeleaza *100# si alge una de acolo. optiunea nationala de 5 euro ti se va dezactiva
Edited by pupama, 27 November 2017 - 21:13. |
#3689
Posted 28 November 2017 - 09:21
Gata, am intrat si am selectat roaming la tarife standard. Mi-a sters oferta nationala activa dar acum merge sa primesc apeluri si sms.
Mersi pentru sfat. |
#3690
Posted 28 November 2017 - 14:51
pupama, on 27 noiembrie 2017 - 21:12, said:
fara o optiune cu roaming inclus nu ai acces la roaming. apeleaza *100# si alge una de acolo. optiunea nationala de 5 euro ti se va dezactiva |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users