Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere contract la Telekom România.
Ultima postare: apr 01 2023 12:14, Inițiat de
RODigitalum-megafanro
, sep 12 2014 16:36
·
0
#2269
Publicat: 24 august 2022 - 20:40
csachiri, on 22 august 2022 - 22:09, said:
Ai o sursa? priviti in continuare la cartoane in loc de partidele din premier league! compania orange communications nu face nimic in sensul in care si abonatii sai sa beneficieze de partidele din campionatul angliei. |
#2270
Publicat: 15 septembrie 2022 - 12:25
Salut, am o situatie din care vreau sa scap daca se poate.
Doream sa modific contractul cu OROC sau sa schimb furnizorul, insa azi sunand la serviciul clienti am aflat ca in septembrie 2021 contractul s-a prelungit cu 24 de luni pentru ca sotia mea solicitand pachetul HBO, a acceptat si Smart TV Stick L care a dus la prelungirea intregului contract cu 24 de luni. Pe acest Google Chromcast platim rate rulare de ~7.5 lei + 3 EUR + TVA pentru serviciul Canale online Smart TV Stick L. Pacat ca nu l-a scos nimeni din cutie inca. Care sunt sansele sa pot rezilia contractul acesta (cu plata integrala a dispozitivului evident)? Pretul pe tot pachetul este f mare comparativ cu ce ofera Orange sau ceilalti furnizori, in jur de 150 de lei pentru Internet 1000 mbps, telefonie fixa, si televiziune M pt 2 televizoare (+ HBO si Orange Sport). Telefonic le-am zis ca voi face sesizare la ANCOM, desi sincer e vina sotiei ca a acceptat telefonic asa ceva si ca nu a verificat contractul cand a sosit Google Chromcast prin posta. Mi-au zis mai intai sa fac sesizare prin https://orangeromani...lp.com/app/ask. Editat de Meeshoo, 15 septembrie 2022 - 12:26. |
#2271
Publicat: 15 septembrie 2022 - 13:31
Utilizezi formularul de Contact sectiunea Orange Romania Communications, fiind client Ex Telekom, explici situatia de la A-Z si astepti o rezolutie.
Nu strica si o sesizare la ANPC ori macar sa ii bagi in priza cu pic desi iti zic de pe acum ca ii lasa rece. Manevra ce o fac nu este ok, iar rezolutia o sa fie ceva de genul, achitarea lunilor ramase din contract la 50% din valoare. Daca te tii ferm pe pozitie si ai rabdare si cu o sesizare poate ai bafta sa inchei si mai elegant situatia. Nu sunt propovaduitor cu X sau Y companie, dar daca sunt multumit de un produs, da il recomand si eu mai departe. Situatia este simpla de vor sa renegocieze contractul la conditii avantajoase de ambele parti ok in caz contrar apelezi la ce ai la indemana de la concurenta, in cazul tuturor DIGI fiind optiunea cea mai buna. Editat de Morphinus, 15 septembrie 2022 - 13:33. |
#2273
Publicat: 23 septembrie 2022 - 12:06
csachiri, on 23 septembrie 2022 - 10:05, said:
Un link pt reziliere online se poate ? https://fix.orange.r...ziliere-online/ |
#2274
Publicat: 23 septembrie 2022 - 17:58
Si eu am facut reziliere online, dupa o saptamana am fost sunat si m-au intrebat "Da' nu vreti sa ramaneti la noi pentru 5 lei pe luna cu minute nelimitate pentru ca sunteti client din 1996?"... Am ramas la ei. Plateam 38 lei pentru 100 minute telefonie fixa... nu l-am mai folosit de minim 2 ani ca toti avem mobil acum... dar pentru 5 lei.. am decis sa-l pastrez.
|
#2275
Publicat: 27 septembrie 2022 - 12:16
Meeshoo, on 15 septembrie 2022 - 12:25, said:
Care sunt sansele sa pot rezilia contractul acesta (cu plata integrala a dispozitivului evident)? Pretul pe tot pachetul este f mare comparativ cu ce ofera Orange sau ceilalti furnizori, in jur de 150 de lei pentru Internet 1000 mbps, telefonie fixa, si televiziune M pt 2 televizoare (+ HBO si Orange Sport). Se pare ca mesajul meu catre ei in care ceream o renegociere de contract sau reziliere a fost direct transformat in cerere reziliere. Oare ma vor suna pentru a imi oferi o alta oferta? Cumnatul meu plateste 68 de lei pe Telefon fix, TV Premium cu HBO + chirie doua receivere HD, Fibra 1000. Ideea e ca lucram de acasa si nu-mi permit o intrerupere prea mare a serviciilor. Trebuie sa renegociez cu ei sau sa merg catre Digi. [ https://i.imgur.com/zNwcuqa.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Meeshoo, 27 septembrie 2022 - 12:17. |
#2280
Publicat: 30 septembrie 2022 - 11:54
Meeshoo, on 27 septembrie 2022 - 12:16, said:
Se pare ca mesajul meu catre ei in care ceream o renegociere de contract sau reziliere a fost direct transformat in cerere reziliere. Oare ma vor suna pentru a imi oferi o alta oferta? Cumnatul meu plateste 68 de lei pe Telefon fix, TV Premium cu HBO + chirie doua receivere HD, Fibra 1000. Ideea e ca lucram de acasa si nu-mi permit o intrerupere prea mare a serviciilor. Trebuie sa renegociez cu ei sau sa merg catre Digi. mergi la digi direct si nu mai pierde timpul aiurea cu astia. eu am o vecina in varsta care are intenet L, tv M si voce L si plateste 75 lei/luna. a ajuns la pretul asta doar dupa ce am intrat eu pe fir. ei i-au oferit telefonul pretul asta, doar ca pe factura ii venea 100 lei: magarii i-au bagat in plus hbo, maxpac, pachetul de sport si antivirus. in plus o taxau ptr factura pe hartie si ptr un decodor HD nou ca i-au adus altul suplimentar, nu l-au inlocuit pe cel vechi unele optiuni au fost gratuite in primele 1-2 luni, dar factura ii tot venea 100 lei. cand suna la ei ii spuneau de fiecare data ca la inceput ii vine factura mai mare, ca ulterior o sa scada. dupa ce am intrat eu pe fir si i-am facut cont online la care am access eu (da, stiu e ilegal) i-am dezactivat toate optiunile aiurea, i-am dezactivat factura pe hartie si am trecut la factura electronica si am depus o reclamatie ptr decodorul suplimentar. decodorul nu l-am putut preda, dar i-au bagat o reducere de 2 euro pe factura cat percepeau pe decodor. in cele din urma factura a ajuns la 75 lei cat i-au facut oferta initiala dar dupa 2 luni de lupta cu ei asta in timp ce avea digi pe stalp la poarta. dar nu puteam sa trecem la digi deoarece tocmai facuse prelungire pe 2 ani NikoroB, on 28 septembrie 2022 - 06:57, said:
Asa este, dar daca viitorul proprietar nu vrea sa preia contractul, ar trebui sa iau echipamentele si sa le predau, nu? |
#2281
Publicat: 05 octombrie 2022 - 12:05
Meeshoo, on 15 septembrie 2022 - 12:25, said:
Care sunt sansele sa pot rezilia contractul acesta (cu plata integrala a dispozitivului evident)? Pretul pe tot pachetul este f mare comparativ cu ce ofera Orange sau ceilalti furnizori, in jur de 150 de lei pentru Internet 1000 mbps, telefonie fixa, si televiziune M pt 2 televizoare (+ HBO si Orange Sport). Azi am fost sunat de Orange pentru problema enuntata in postul anterior si nu vor sa imi rezilieze contractul de comun acord. Sunt de acord ca s-a facut un abuz cand a fost prelungit cu 24 de luni, dar spun ca este vina Telekom si nu are legatura cu ei. Operatorul insista sa am rabdare si sa nu escalez catre ANPC ca mai sunt doar 6 luni si apoi putem renegocia, desi ii tot explicam ca pe mine 6 luni ma costa 70-80 de lei pe luna in plus. Mi-a spus ca vorbeste cu un superior si revine cu telefon. Dar la cat de batos era nu cred ca imi vor solutiona pozitiv cererea de incetare a contractului actual. Le-am spus ca nu mai renegociem nimic dupa 6 luni daca nu-mi rezolva situatia. A fost o comedie de conversatie care a durat 10 minute, in care el nu facea decat sa spuna ca ei sunt Orange si ca problema a pornit de la Telekom si ca mai e doar putin din contract... Aveti vreun sfat pentru cum sa actionez? |
#2282
Publicat: 06 octombrie 2022 - 09:15
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi