Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
suspectez un switch ca are probleme

Poate cineva sa imi indice de ce ...

Votați-l pe Cap de Porc

Igienizare teren Bucuresti
 Pompa submersibila-Pornire/Oprire

Streamer Logitech squeezebox duet

Spatiile sanitare din Romania

Se poate seta mai jos de 1940 aici?
 Canon EOS R1

Dimensionare corecta a tevilor/tr...

System data 100GB din 256GB

Pot sa schimb routerul?
 Taxa pod " Sold peaje neexpir...

Problema stabilizator tensiune cu...

VENTILATOR

Comunicare cu animale moarte ?
 

Reziliere contract la Telekom România.

- - - - -
  • Please log in to reply
2297 replies to this topic

#2287
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Salut,

Sunt client orange fix ( fost telekom - tv, net, fix, mobil ) cu contract pana in feb 2024.
In noiembrie 2022 orange a marit unilateral factura.
Nu am reusit sa raspund in 30 zile si sa reiliez.

As dori sa reziliez acum. Credeti ca sunt sanse ca ANPC sa-i oblige sa accepte rezilierea avand in vedere practica ilegala a Orange de acceptare tacita ( daca nu se raspunde in 30 de zile ) a continuarii contractului ?

#2288
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Ce-i ilegal in acceptarea tacită? Tu practic vrei sa reziliezi la 4 luni dupa ce a fost anunțată marirea tarifelor.

Acum n-ai ce face decat fie sa duci contractul pana la capat sau sa reziliezi conform cu conditiile din contract.

#2289
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003

View PostNikoroB, on 15 februarie 2023 - 17:51, said:

Ce-i ilegal in acceptarea tacită? Tu practic vrei sa reziliezi la 4 luni dupa ce a fost anunțată marirea tarifelor.

Acum n-ai ce face decat fie sa duci contractul pana la capat sau sa reziliezi conform cu conditiile din contract.

Fals, citeste legea.
Acceptarea acestui tip de modificare nu se face prin "acceptare tacita"
Ce au facut ei e un abuz.

Detalii:
https://europa.eu/yo...ms/index_ro.htm

Se face plangere la ANPC si se castiga in toate cazurile. E nevoie insa de reclamatie la ANPC.

Edited by xndoe, 15 February 2023 - 17:59.


#2290
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Care lege? Daca stiai sigur ca-i ilegal si se câștigă in toate cazurile, de ce mai aveai nevoie de sfatul nostru?

#2291
micutu82

micutu82

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,799
  • Înscris: 25.07.2004

View Postxndoe, on 15 februarie 2023 - 17:56, said:



Fals, citeste legea.
Acceptarea acestui tip de modificare nu se face prin "acceptare tacita"
Ce au facut ei e un abuz.

Detalii:
https://europa.eu/yo...ms/index_ro.htm

Se face plangere la ANPC si se castiga in toate cazurile. E nevoie insa de reclamatie la ANPC.

Unde scrie pe site-ul menționat faptul că dacă nu răspunzi in 30 de zile înseamnă acceptare și este clauza abuziva?

Edited by micutu82, 15 February 2023 - 22:19.


#2292
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Atenție! Urmează alta majorare de la 1 aprilie doar pentru abonatii Orange Comunication ( fostul Telekom ).
Sursa:
https://comunitate.o...ilie/m-p/109553

Cu data de 01 aprilie au anunțat o noua majorare cu 1 euro/ serviciu.Cititi atent factura sau orice înscris primiti de la Orange!

Pe acest motiv aveti dreptul sa reziliati fara costuri/penalitati in perioara 1 martie - 31 martie.

#2293
xndoe

xndoe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,439
  • Înscris: 16.08.2003
Pentru inceput doresc sa spun ca in general sunt multumit de serviciile Orange si Orange Comunication atata timp cat preturile convenite la momentul semnarii contractului raman neschimbate pe toata perioada contractului. Ulterior, dupa incetarea perioadei contractuale de 2 ani, nu am nicio problema daca se maresc deoarece pot renunta ( sau accepta ) oricand ( nu doar in cele 30 de zile ).

Asadar serviciile de internet fix, TV prin satelit, telefonie fixa si mobila au functionat impecabil si sunt multumit de ele, de asistenta tehnica primita din partea ORO si OROC si in general de informatiile primite la *300.

Insa, problema mea a fost legata de faptul ca nu am primit nicio notificare SAU daca am primit-o ( pe email ) nu am vazut-o la timp sau pur si simplu nu am citit-o prin urmare informatia nu a ajuns la mine. Ca a fost din cauza mea ca nu am citit fiecare mail primit sau ca procedura de notificare are problemele ei deja nu mai are rost sa scriu aici. Daca asta e procedura legala si clientul trebuie sa se asigure ca a citit notificarile primite pe email atunci mea culpa.

In final sesizarea la ANPC a fost inchisa de comun acord deoarece rezilierea se face in aceasta luna fara penalitati.

#2294
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 04.08.2011
Cu mine au fost foarte flexibili in momentul in care le-a aparut in sistem ca ma voi porta la digi. M-au sunat si qam refacut contractul cam asa:

Internet 1000 cu IPTV maxim si 2 receivere - 30+ lei .. 32-33 ceva de genul
2 X abonamente de telefonie cu nelimitat orice ( minute/sms/net_ si 100 de minute in afara parca - 10 lei abonamentul
voucher netflix 12 luni

deci un maxim de 55 lei pentru tot de mai sus .mie mi se pare oferta ideala, avand in vedere ca serviciile mi-au functionat ireprosabil de cand le am. acum mi-au schimbat si ONT-ul si netul zbarnaie pe wifi cu wifi6 ...

#2295
mateda

mateda

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.02.2006
De la @mateda, sanatate !
Dupa aventurile din ianuarie - taiate firele de cupru (functionale !) din firida blocului, fara anuntare si fara solutie tehnica inlocuitoare (fibra optica ajunsa in firida, dar fara trasee spre etaje) si adoptarea solutiei cu GSM localizat, am primit factura intreaga, chiar daca am avut o saptamina de convorbiri (aproape) zilnice despre deranjament si ne-functionarea serviciilor. Apoi notificarea cu majorarea tarifului de la 1 aprilie. Asa ca, adio si n-am cuvinte !

#2296
mateda

mateda

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 02.02.2006
Noutati, noutati.
Aseara ne-a sunat o domnuca de la OROC sa incerce o retentie cu 5 lei lunar. Nici n-am fost curios ce oferea pentru acei 5 lei.
Ce am mai aflat cu aceasta ocazie :
1. La adresa blocului nostru nu apare ca disponibila fibra optica, desi eu am vazut terminalul in firida, probabil inactiv.
2. Noi nu aparem ca avind echipamente de la OROC, desi ne-au dat telefonul fix GSM si nu apare in sistemul OROC un SIM asociat numarului nostru de telefon portat (abuziv) pe GSM.
Concluzia mea ? Fu*k OROC !

Edited by mateda, 31 March 2023 - 07:39.


#2297
oddy

oddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 730
  • Înscris: 08.09.2006
Chiar dacă au fost Achiziționați de către Orange, tot cu metehnele vechi au rămas, o firma de bandiți, eu am avut de a face cu ei pana in 2004 cand m-am mutat cu telefonia fixa si m-au tot șicanat cu facturi fictive pentru a renunta, intr-un târziu le-am plătit si am jurat ca nu ma mai întorc la ei niciodată.

#2298
correras

correras

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 13.09.2008
Eu încă mai am fix voce N+, pe cupru, la 1 €, retenție, mai rezonabil de atât nu exista. Voiau sa îmi majoreze cu încă 1€, dar neacceptand, mi-au lăsat la prețul inițial.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate