Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 

Scartait

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Salutare tuturor, as dori o parere in legatura cu o mica problema cu un Ford Focus 1 2002. Atunci cand trag volan maxim dreapta/stanga si ma pun in miscare dupa vreo 1-2 secunde incepe sa se auda un scartait(zgomot metalic) destul de enervant. Initial cand am cumparat masina (SH) a trebuit pivotul schimb ca roata avea joc, dar se pare nu aia a fost problema ce cauza scartaitul. Uleiul de servo a fost completat.

#2
AntonL

AntonL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 26.05.2014
ataseaza scartaitul; inregistreaza-l si pune-l aici

#3
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Vezi sa nu patineze cureaua pe pompa de servodirectie. Si pompa isi schimba zgomotul atunci cand virezi maxim.

#4
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
probabil ai un suport de arc plesnit ...ori flansa din capul arcului.
ridica masina pe cric si verifica fiecare roata in parte

#5
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Flansa/rulment amortizor cel mai probabil.

#6
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011

View Postcampary, on 29 iulie 2014 - 19:42, said:

Vezi sa nu patineze cureaua pe pompa de servodirectie. Si pompa isi schimba zgomotul atunci cand virezi maxim.
Da, din cate stiu pompa scoate un zgomot cand e virata la maxim, am un prieten care are acelasi model de masina, dar la el se aud niste pocnituri/trepidati de la pompa cand are volan maxim, nu ca la mine un scartait metalic, deci nu cred ca e pompa de vina. Totusi am stat odata de vorba cu un mecanic si i-am spus despre asta si mi-a zis ca este normal, ca se inchid sau deschid niste supape sau ceva de genu, numai stiu exact cum s-a referit, dar el nu a auzit acel zgomot la fata locului, daia nu trag concluzii. Cand am ocazia o sa inregistrez si sunetul. In legatura cu flansa sau rulmentul nu cred ca s-a uitat nimeni sa vada in ce stare sunt, o sa o duc in service sa verifice cel mai probabil.

Edited by alexsama, 29 July 2014 - 20:09.


#7
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,070
  • Înscris: 20.06.2009

View Postalexsama, on 29 iulie 2014 - 19:16, said:

Salutare tuturor, as dori o parere in legatura cu o mica problema cu un Ford Focus 1 2002. Atunci cand trag volan maxim dreapta/stanga si ma pun in miscare dupa vreo 1-2 secunde incepe sa se auda un scartait(zgomot metalic) destul de enervant. Initial cand am cumparat masina (SH) a trebuit pivotul schimb ca roata avea joc, dar se pare nu aia a fost problema ce cauza scartaitul. Uleiul de servo a fost completat.
Am aceeași mașină...iar la mine, cu aceleași manifestări, a fost arcul rupt (prima spiră de la partea superioară, chiar sub flanșa)... Mai poate fi și rulmentul de presiune de la amortizor, dar verifică mai întâi arcul.

#8
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
cred ca initiatorul a parcat masina inclinat pe trotuar prea mult ... nu spun ca asta este insa merita sa incerce.
Daca este sa fie arcul rup este de rau pentru ca arcurile se vor schimba numai impreuna datorita uzurii inegale.
Cost aproximativ undeva pe la 20mil (+ sau -) sa speram ca nu este cazul de asa ceva.

#9
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
What? 20 mil (milioane, lei vechi sau 2000 lei in lei noi)???
La limita se schimba doar arcurile, nu te tot setul arc+amortizor+flansa+rulment.

Arcul il poate inspecta si el vizual, si sa vada daca in primul rand e drept (centrat pe amortizor), mancat de rugina (de regula la partea inferioara), rupt etc.

#10
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
2000 lei noi. Desigur ca conteaza unde faci reparatia asta.
Tu vezi daca este cazul in primul rand ...evident si daca este chiar arcul de vina si nu este altceva.

Edited by Mihai_3, 30 July 2014 - 12:02.


#11
alexsama

alexsama

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 554
  • Înscris: 12.01.2011
Masina face asa de cand am cumparat-o(dar nu intodeauna), daca fostul proprietar o fi parcat-o inclinat, habar n-am. Am intrebat pe cineva care a avut problema cu arcul si mi-a spus ca la dus schimbare unui arc vreo 300-400 la service tot focus 1, nu a trebuit si celalt arc schimbat, poate nu era uzat, cine stie. Cel mai proabil astept pana mai strang ceva bani in caz ca primesc o veste ca treb schimbate mai multe componente.

Edited by alexsama, 30 July 2014 - 14:34.


#12
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
nu este recomandabil sa schimbi doar unul .... am explicat mai sus de ce.
Succes.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate