Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Cursuri - ID

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Vlad132

Vlad132

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 24.06.2009
Salut tuturor..Sunt student la facultatea de drept Titu Maiorescu in primul an..Am cursuri doar in week-enduri si nu pot ajunge mereu..Cum pot face rost de cursuri ? Am inteles ca ti le trimit cei de la facultate pe mail..Sau daca este cineva la acelasi profil ca mine si o sa faca rost de ele il rog sa raspunda aici pe forum. Multumesc.

#2
-Diana-

-Diana-

    Happy Zone

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 06.10.2012
Pai in primul rand mergi si vorbeste la secretariat, vezi poate iti dau materialele in format electronic.
Sau mergi la cateva cursuri si imprieteneste-te si tu cineva care da pe la scoala, asa vei putea sa faci rost de toate.
Fiecare facultate are pe site-ul propriu un forum al membrilor sai si dupa ce achiti prima taxa primesti un user si o parola pt a te autentifica pe site.
Mai e varianta grupului pe yahoo, multe facultati folosesc yahoo group sau facebook group, asa disemineaza mai usor informatiile, nu stiu ce metoda foleseste facultatea ta.
Dar oricum, sfatul meu e sa mergi la cursurile alea in weekend.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept