Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de spalat rufe Bosch

Aici sunt banii Dvs: tarife pentr...

Spatiu prea mare inainte de titlu

Recomandare banca pentru firma
 Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1253 răspunsuri în acest subiect

#289
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Salut am un motocultor Bertolini benzina cilindrat 490 cm3. De ceva timp sare uleiul din filtru,tuseste, cand da de greu se ingatuie asa, vrea sa se opreasca si porneste iaraaa..nu stiu ce are..ma pute-ti ajuta? V-am pus cateva poze cu modelul motocultorului si filtrul din care sare uleiul..Unii mi-au zis ca are probleme cu alimentarea de asta da sa se opreasca si porneste iaraaa..se sufoca asa..mai tuseste..dupa iar porneste...

Fișiere atașate



#290
savantu

savantu

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 3.627
  • Înscris: 26.10.2003
Ii posibil  sa ai probleme la admisie, nu inchide supapa de admisie cum trebuie. Vezi culbutori, supape, etc.

Editat de savantu, 29 septembrie 2014 - 20:21.


#291
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
Simptomele denota necesitatea unui reglaj la culbutori.

Inecatul probabil se produce in sarcina si la turatie mai mare. Asa-i?

#292
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Da bogdanhbc in turatie mareee si cand am greutate in remorca...nu stiu nici un service ceva unde sa il duc..s-au sa aduc un mecanic obisnuit sa se uite la el i-o da de cap? Ms savantu pentru sfat!

#293
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
e o chestie simpla ce trebuie de facut, ai manual la motor?

daca nu cauta-l pe net, si vezi care este jocul admis la culbutori, la mine de exemplu parca era 0,3 sau 0,4.

Cu ajutorul unei lere pe dimensiunea din manual, rezolvi rapid problema. un set de lere e 10 lei.

uite in video-ul de mai jos, cum mi-am reglat eu culbutorii, pentru ca simptomele erau aceleasi ca si la tine.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oAt2qhof4Hc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#294
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Bogdan, nu am manual la motor...nu imi poti da tuu un site ceva de unde sa il downloadez??...am cumparat motocultorul din Italia..la mana a 2 a de la un italian unde am lucrat..nu mai avea manual la el..ms frumos!!! sper sa scpap de problema asta...e asa jenant cand merg cu el pe drum si cateodata mai face asa...:))

#295
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
salut, e simplu, downloadeaza-l de aici

http://www.centroric...400_490_510.pdf

e in italiana, si mai ales daca sti ceva italiana din moment ce ai lucrat in macaronezia, cred ca te descurci

vezi la pag 21!

#296
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 20.04.2014
Ms mult de tot! :D

#297
nitaalin

nitaalin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 361
  • Înscris: 30.01.2011
Am adus si eu o mica modificare motorului LDA 100 , nu am gasit un topic potrivit, dar rog un moderator sa mute postul daca am postat gresit.
Motorul in acea zona normal trebuia sa aibe un filtru de ulei, dar al meu a avut decat sonda de presiune ulei cu bec, si mai jos alta iesire blocata cu un surub.
M-am gandit sa folosesc acea iesire si sa bag o sonda de temperatura apa, pt masurarea temperaturii uleiului/motorului.
Ideea de baza era sa introduc sonda in baia de ulei pe la busonul de golire, in manual am vazut ca are tot filet M12/1,5, dar am zis intai sa incerc aici si sa nu mai dau uleiul jos.
Am cautat pe internet o sonda M12/1,5  si mi-a dat direct de DACIA LOGAN, eu avand ceasurile de dacia 1310 , am zis sa risc 40 ron pe sonda.
Am montat sonda, am legat ceasul, si totul functioneaza, dupa vreo 15-20 de minute aveam pe ceas aprox 60 de grade cu motorul turat cam la un sfert din capacitate, nu stiu cat de precis este, datorita locului de montaj, cert este ca are aprox aceeasi rezistenta/Ohm , deci ar trebui sa arate cam la fel cu sonda de dacia 1310, am pus mana si jos pe baia de ulei si nu era fierbinte ca la 90/100 grade, se simtea la mana la fel ca in zona sondei.
Poate mai sunt doritori sa incerce, am dat 40 ron pe sonda, ma gandesc ca mai aveti aruncate prin magazie/garaj niste ceasuri de la batrana dacie Posted Image)) macar sa le folositi la ceva.
mai am de lucrat la sistemul de fixare al ceasurilor, si pe viitor, o sonda de presiune ulei pentru manometru, ca sa nu mai folosesc pe cea cu bec

Fișiere atașate


Editat de nitaalin, 30 septembrie 2014 - 16:41.


#298
crisubadulescu

crisubadulescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 20.04.2014
bogdanhbc id de mess s-au facebook pe care stai mai des ai?,,vreau sa vorbesc ceva cu tine despre motocultor..ms frumos!

#299
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 53
  • Înscris: 29.08.2013
La porumb

Fișiere atașate



#300
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 102
  • Înscris: 08.09.2008
Buna seara am un motor lombardini la 302,nu e revopsit, are vopseaua f buna, .porneste la sfoara dar cand incerc sa dau de parghia de acceleratie se opreste.o problema ar fi un arc care pleaca de la carburator,spre o parghie .cred legat de acceleratie, arcul este f slab,vad ca in timpul pornirii acel arc trace sau da drumul la acea parghie, este ceva normal ?

#301
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
salut,  acu cer si eu ajutor

are cineva sa-mi trimita un manual in engleza pentru un lombardini LDA100

#302
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.610
  • Înscris: 23.09.2009
http://herve.cochard...i-LDA96-100.pdf
Asta e tot ce am gasit gratisPosted Image

#303
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 102
  • Înscris: 08.09.2008
http://engine.od.ua/LOMBARDINI

https://onedrive.liv...96ECFD561F!2765

https://www.scribd.c...bardini-Lda-100

https://app.box.com/...v9qt4hymue6o5rx

Editat de scaiba, 18 octombrie 2014 - 18:54.
Am grupat cele patru posturi într-unul singur.


#304
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
Merci, gasit , descarcat, listat si m-am apucat de revizionat.( curatat filtru de aer, inlocuit garnitura culbutori)

Motor Lda100 lombardini, de pe un pasquali 4x4 906/601.

Vechiul proprietar, mecanic de meserie l-a desfacut si revizionat, dar cand l-a montat inapoi, a lasat tot vechea garnitura de la capacul culbutorilor care era rupta si in timpul functionarii se pierdea ulei, care ajungea tot pe corpul motorului. Am curatat tot, si am etansat cu silicon rosu pentru temperatura in locul garniturii vechi.

#305
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.610
  • Înscris: 23.09.2009
4-0 pentru tinePosted Image

#306
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.835
  • Înscris: 23.05.2013
Filtru motor lombardini LDA100 - ( proaspat curatat cu peria de sarma pe flex si vopsit ieri) - asteapta uscare vopsea si montaj

[ https://farm4.staticflickr.com/3929/14951663983_4903225523.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

admisie LDA100 ( vad ca e curata galeria de admisie, doar ca nu are nici un fel de ganitura, dar asta se rezolva usor)

[ https://farm4.staticflickr.com/3934/14951666463_ecb8633227.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

capac culbutori LDA100 - inlocuit garnitura veche cu silicon rosu pentru temperatura si montat furtun evacuare vapori)

[ https://farm4.staticflickr.com/3933/15385818837_f99a4fdff3.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de bogdanhbc, 19 octombrie 2014 - 13:17.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate