Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reparație motocultor Carraro
Last Updated: Mar 15 2024 09:00, Started by
scaiba
, Feb 28 2013 21:52
·
1
#19
Posted 01 March 2013 - 22:14
Exact sub cutia bateriei, pe cutia de viteze:
P3010007.JPG 662.41K 56 downloads *42*5516*AG Pe același rând, dar în relief: P3010001.JPG 613.92K 70 downloads 8 015 001 Pe partea cealaltă, pe cutia bateriei: P3010013.JPG 621.54K 86 downloads 42 083 012 5516 În față, pe frunte, sub capotă: P3010020.JPG 649.38K 86 downloads Dormea, mititelul! |
#20
Posted 02 March 2013 - 08:03
inca nu lai desfacut?sa vezi ce are.
cite viteze are ?ce viteza prinde? am vazut 2 la vinzare in braila la fel. |
#21
Posted 02 March 2013 - 08:38
Trebe, mai întâi să-l spăl bine-bine, după care o să-l bag în atelier, îl pun pe o prelată curată şi-l execut. După ce îl dau în două, îl urc pe banc, să nu stau cocoşat toată ziua. Vă ţin la curent cu operaţia. Fotografiile vor fi făcute de soţie. Sper să iasă bine!
|
#22
Posted 02 March 2013 - 08:44
Material de frictiune (ferodo) poti sa-ti pui si singur, numai sa ai de unde lua.
Aplici un adeziv puternic, rezistent termic si nituiesti. De niturile vechi (daca exista), scapi cu un burghiu, prin gaurire. Mai demult am reconditionat un ambreiaj de motosapa. Dar a venit clientul cu ferodo-ul.Il scose-se de pe frana de spate de la Dacia...asa mi-a zis. Merge si acum. |
#23
Posted 02 March 2013 - 08:54
pai haide mai gabi mai repede ca sint curios sa vad ce are inauntru....
|
#24
Posted 02 March 2013 - 12:57
Gata, l-am spălat, cu detergent și cu cif, cu apă caldă și clătit cu două ape. I-am mai descoperit două serii.
Una, cred că este a motorului P3020031.JPG 587.1K 46 downloads P3020032.JPG 586.46K 53 downloads, iar cealaltă, a carburatorului (cre' că) P3020052.JPG 552.2K 71 downloads adică 918-30 (pe 9 ăla, nu prea sunt sigur; ar putea fi 8, 5 sau 6, dar înclin mai mult pe 9) Și acum fotografii înainte de operație: P3020023.JPG 667.43K 72 downloads P3020024.JPG 683.17K 69 downloads P3020025.JPG 686.6K 65 downloads P3020026.JPG 757.42K 65 downloads P3020034.JPG 574.61K 67 downloads P3020035.JPG 576.37K 68 downloads P3020036.JPG 578.76K 63 downloads P3020038.JPG 683.31K 59 downloads P3020040.JPG 509.76K 56 downloads P3020047.JPG 531.4K 57 downloads O să-i desfac, prima dată, șuruburile imbus (4 buc.) |
#25
Posted 02 March 2013 - 14:23
Desfiletarea imbusurilor
P3020055.JPG 649.77K
39 downloads
P3020056.JPG 490.53K
41 downloads
P3020057.JPG 486.66K
49 downloads
Ce ușor iese... și nu curge nimic P3020058.JPG 587.31K 51 downloads P3020059.JPG 688.77K 49 downloads Hop! Cablul de accelerație! Trebe detașat de motor! P3020060.JPG 596.64K 47 downloads P3020061.JPG 505.24K 43 downloads P3020062.JPG 702.19K 45 downloads P3020063.JPG 676.63K 80 downloads Și... Marea schizmă din 2013 (veți citi despre ea în cărțile de istorie ) P3020064.JPG 661.82K 85 downloads P3020065.JPG 705.51K 92 downloads P3020066.JPG 674.88K 99 downloads Mizerie multă în camera rulmentului de presiune (nu prezintă niciun fel de joc) P3020067.JPG 764.99K 101 downloads P3020068.JPG 738.34K 93 downloads Ambreiaj uscat. Sic! P3020069.JPG 539.48K 118 downloads Și... hopa sus pe banc. Greu, al dracu! P3020070.JPG 566.87K 116 downloads P3020071.JPG 553.04K 115 downloads P3020072.JPG 570.56K 99 downloads P3020073.JPG 573.83K 96 downloads P3020074.JPG 544.38K 92 downloads M-a ajutat soața . |
#26
Posted 02 March 2013 - 15:40
Și am desfăcut șuruburile imbus de 4 de la placa de presiune
P3020075.JPG 662.48K
54 downloads
P3020076.JPG 552.1K
53 downloads
P3020077.JPG 522.4K
52 downloads
P3020078.JPG 676.43K
57 downloads
P3020079.JPG 708.96K
78 downloads
Mizerie multă: fărâmițe și praf de ferodou P3020080.JPG 749K 81 downloads P3020081.JPG 630.96K 81 downloads P3020082.JPG 561.71K 81 downloads P3020083.JPG 595.85K 79 downloads Ordinea, de la exterior la interior, este așa: Placa de presiune P3020084.JPG 545.61K 75 downloads, inel de ferodou (are o ștanță pe el "SUAFLEX" sau "SURFLEX" P3020087.JPG 545.94K 79 downloads, placă de oțel cu ferodou P3020092.JPG 656.24K 73 downloads P3020091.JPG 671.23K 75 downloads. După ce le-am curățat, le-am măsurat: P3020095.JPG 623.27K 66 downloads P3020104.JPG 761.57K 63 downloads P3020128.JPG 747.54K 62 downloads P3020130.JPG 488.72K 68 downloads P3020132.JPG 706.43K 66 downloads P3020143.JPG 648.48K 65 downloads P3020106.JPG 536.1K 52 downloads P3020109.JPG 472.98K 51 downloads Attached Files |
#27
Posted 02 March 2013 - 16:18
#28
Posted 02 March 2013 - 16:51
Ferodoul se poate tăia? Cu ce?
Cele două discuri de ferodou uzate, au, fiecare, câte un milimetru grosime. Oare cât de groase au fost iniţial? Întreb pentru că am găsit asta: http://www.fermit.ro...ls.php?item=588 sau asta: http://driver94.info/servicii |
|
#30
Posted 02 March 2013 - 17:40
Păi, astea, ale mele, au 110x50x1 acum.
M-am uitat şi eu la alea de 110x60x3, dar gaura din mijloc îmi fură 10 mm. La subiect: http://www.scritube....AMBREI53698.php Edited by gubi_dutu, 02 March 2013 - 17:23. |
#31
Posted 02 March 2013 - 18:03
Ideea era de grosime a discului de ferodou.
Ia`le pa alea groase si le subtiezi la un strung . Apropo , au alea pe gaia 50mm interior! Ia o ruleta si vezi! Grig |
#32
Posted 02 March 2013 - 21:08
Ai fotografie; am măsurat cu şublerul.
Ai dreptate! Vezi ce vrea să zică băutura? Au 60 la interior. Da! Asta-mi trebuie: două discuri de ferodou de 110x60x3. |
#33
Posted 02 March 2013 - 21:08
baieti , scuze de off, am citit gresit din cauza oboselii "reparatie motor Camaro" )), si cu ochii holbati si gura cascata am intrat pe topic )) multa bafta!
|
|
#34
Posted 02 March 2013 - 21:48
Ce să zic... unii cu Carraro... alţii cu Camaro...
No problem! Am trimis mail la Fermit SA, poate mă ajută. îmi este mai la îndemână să mă duc până la Râmnicu Sărat, decât până la Sfântu Gheorghe. Mă duc, în speranţa că mi-l şi înlocuieşte pe cel uzat lipit pe disc. Asta, dacă aş primi un răspuns afirmativ de la ei, pentru că dimensiunile care-mi trebuie mie nu le-am găsit în catalogul lor de produse. Varianta B - Sfântu Gheorghe. Le comand, mi le trimit, după care mă dau de ceasu morţii cu ce-l lipesc. Edited by gubi_dutu, 02 March 2013 - 21:31. |
#35
Posted 02 March 2013 - 21:55
Lipici bicomponent epoxidic.
UHU Plus 300 e numa bun. Grig |
#36
Posted 02 March 2013 - 22:04
Mersi, tăticu! Stai să vedem răspunsul celor de la Râmnic.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users