Reparație motocultor Carraro
Last Updated: Mar 15 2024 09:00, Started by
scaiba
, Feb 28 2013 21:52
·
1
#127
Posted 30 December 2021 - 16:23
Am slefuit, preincalzit si sudat cu electrozi de inox, apoi al pus la racit lent pana maine. O sa vad maine ce a iesit dupa ce il iau la indreptat cu polizorul.
Voi pune si poze sa vad unde trebuie sa mai refac (pentru ca sunt un sudor amator ). |
#130
Posted 02 January 2022 - 12:16
La multi ani!
Am atasat poze cu progresul reparatiei. Sudura a iesit cum a iesit, aparatul este o vechitura mostenita si curentul de la retea e instabil si slab (~ 200V) se pare ca va trebui inlocuit, m-am jucat cu controlul de amperaj analog de mi-a venit acru. Pozele sunt incarcate aici! PS. Astept uleiul. |
#131
Posted 04 January 2022 - 09:55
Pana vine uleiul (7 Zile calendaristice termen livrare) as vrea sa "reproduc" clapeta de blocare de la parghia de actionare a ambreiajului.
Cine ma poate ajuta cu niste poze, carraro super 7.14, la mine lipseste cu desavarsire (desi este sublima!). 1641282556256.jpeg 481.63K 17 downloads https://hexol.com/wp...tt90-tds-ro.pdf |
#132
Posted 12 January 2022 - 09:23
A venit uleiul a 2-a zi + bonus un abtibild si bradulet mirositor Hexol (T90 API GL2 cu aditivi pentru EP) .
Am turnat 3,5L in cutie/diferential, verificat pe joja nivelul este ok si am mai dat o freza in sera. Planetarere si cuplele diferentialului le-am potrivit dupa manual (vezi atasamentul de la subsol), erau puse invers. Manualul m-a ajutat sa inteleg cum functioneaza de fapt cele doua parghii de la diferential, implicit cu coarnele in sus motocultorul trage intr-o roate (cea din dreapta) banuiesc ca este setat asa pentru siguranta deplasarii cu remorca. Tractiunea pe ambele roti se cupleaza de la pargia din stanga, pargia din dreapta are rolul de a elibera ambele roti, utila pentru manevrarea cu forta muschilor. Rezultate: - S-a imbunatatit simtitor, as spune ca intra foarte usor in viteza (inainte/fuga/revers), cuplarea frezei atat sincron cat si asincron, cuplarea satelitilor!!! - S-a imbunatatit si manevrarea reductorului, intra in toate cele 3 pozitii (1/2/5) dar nu la fel de usor ca la cele antementionate! - N-am scapat de tot de pierderea de ulei pe la trompa, n-am reparat de tot fisura prin sudare insa este total acceptabil acum (in doua zile se pierd cativa stropi, nici nu se observa pe fundul recipientului asezat strategic dedesupt pentru verificare). Inainte aveam cel putin 1 L de ulei inacelasi interval, si vorba vine ulei, era un fel de mazga lipicioasa si un grad de fluiditate redus. Multumesc @Ion_Bumbu pentru indicatii si incurajare. PS. Urmeaza sa fac un blocaj pentru ambreiaj, si alte modificari la accesorii. Atasezi si o vedere explodata cu piesele cutiei, poate ajuta pe cineva, a fost al naibii de greu sa gasesc astea. 1641116559930.jpg 309.44K 22 downloads 1641116560027.jpg 384.06K 23 downloads 1641116560055.jpg 317.3K 17 downloads 1641116560061.jpg 340.06K 16 downloads 1641116560096.jpg 209.24K 17 downloads 1641116560110.jpg 393.09K 17 downloads 1641222176455.jpg 332.16K 18 downloads manuale d'uso carrarina rv 330 df.pdf 3.27MB 4 downloads esploso carraro.pdf 899.89K 9 downloads esploso carraro1.pdf 896.58K 10 downloads |
#133
Posted 12 January 2022 - 12:42
La fonta se mai intimpla sa nu etanseze sudura, chiar des, se folosesc niste adezivi speciali pentru asta rezistenti la temperatura, la dumneavoastra cred ca ar fi util ceva bicomponent tip Bison dat pe interiorul trompei extrem de bine curatata de ulei, spray frine ar fi suficient.
Din pacate mai trebuie data jos o data. |
#134
Posted 12 January 2022 - 15:52
Am avut intentia sa dau pe interior cu poxypol, dar am renuntat, m-am gandit sa nu se sfarame si sa intre undeva. Poate la urmatoarea revizie.
Pana una alta trebuie sa rezolv cu presiunea din carterazi mi-a aruncat joja la rece. Capacul de la decompresor ar trebui sa fii fost si cu rol de supapa de refulare dar cineva si-a bagat coarnele acolo. Am pus eu acolo un arc dar e cam scurt axul, a fost taiat ! PS. L-am alergat azi putin cu plugul modificat (de fapt a fost invers), durere in ce hal e terenul plin cu apa. Se pare ca am fost prea optimist cu prelungirea tijei de blocare. In rest sunt mutumit de cum mi-a iesit lungirea bratului pentru instalarea unui cutit (ramas de la bunicul meu) si adaptarea la cupla de carraro. |
#135
Posted 14 January 2022 - 17:58
Azi am reparat si filtrul de aer, deja balanganea si mai statea in 1 cm de sudura. Am desprins de tot gatul de carcasa, curatat cat am putut pe interior, am indreptat carcasa si am sudat inapoi. N-a iesit perfect, la spalarea cu motorina curgea pe langa sudura pe alocuri dar este satisfacator. Cand o voi vopsi se va etansa de tot, slefuiesc mai bine si pun putin kit inainte de a vopsi.
Am refacut si busonul decompresorului pentru a obtine o pseudosupapa de refulare a presiunii de aer din carter (marca inregistrata ). Atasez poze si un mic vrum vrum , turatia la ralanti este putin marita pentru iarna. 1642173810663.mp4 13.38MB 3 downloads 1642173810669.jpg 128.47K 18 downloads 1642173810676.jpg 122.29K 21 downloads 1642173810683.jpg 134.33K 19 downloads PS. Toate pozele se pot vedea pe https://mylinux.gq/ PPS. A fost o idee proasta sa pun vaselina pe garnitura capacului de la decompresor, s-a topit si mi-a mazgalit. O s-o refac de data asta din silicon rosu, nu din dosar. |
#136
Posted 29 November 2023 - 19:59
Iti sunt dator cu un mare MULȚUMESC... dacă nu ma uitam la postare la problemele aparute imi larea rau ca mi.am luat o chinezarie pe motorina ...dar acum vazinnd marea țigăneală si căruța de bani care costă....ma simt mai bine de alegerea făcută....spor la treabă.....
|
|
#137
Posted 15 March 2024 - 09:00
Asa ajung unele utilaje, din cauza ca nu se are grija de ele.
Am cumparat, pentru o piesa din cutie, un carrarino 2; sa vezi cata bataie de joc pe el, cate locuri sudate, etc. Putini isi dau interesul sa caute piese originale pentru ele, pun ce le cade la mana. E drept ca la Carraro nu prea mai sunt piese, dar "tiganelile" nu vor tinea prea mult. Tractorasele italiene, cel putin pana in anii 2000, sunt scule reusite, bine facute, nu se pot compara cu chinezariile care au invadat piata. Dar au nevoie de reparatii calificate si la timp, piese originale. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users