Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator
 

Reparație motocultor Carraro

- - - - -
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#127
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Am slefuit, preincalzit si sudat cu electrozi de inox, apoi al pus la racit lent pana maine. O sa vad maine ce a iesit dupa ce il iau la indreptat cu polizorul.
Voi pune si poze sa vad unde trebuie sa mai refac (pentru ca sunt un sudor amator ).
Posted Image

#128
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Am comandat Hexol Standard T90 API GL2 - 10L!


#129
motofrezeanu

motofrezeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 689
  • Înscris: 21.12.2021
10 l intră sau sa ai de rezervă?

#130
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
La multi ani!
Am atasat poze cu progresul reparatiei. Sudura a iesit cum a iesit, aparatul este o vechitura mostenita si curentul de la retea e instabil si slab (~ 200V) se pare ca va trebui inlocuit, m-am jucat cu controlul de amperaj analog de mi-a venit acru.
Pozele sunt incarcate aici!
PS. Astept uleiul.

#131
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Pana vine uleiul (7 Zile calendaristice termen livrare) as vrea sa "reproduc" clapeta de blocare de la parghia de actionare a ambreiajului.