Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator
 

Reparație motocultor Carraro

- - - - -
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#127
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Am slefuit, preincalzit si sudat cu electrozi de inox, apoi al pus la racit lent pana maine. O sa vad maine ce a iesit dupa ce il iau la indreptat cu polizorul.
Voi pune si poze sa vad unde trebuie sa mai refac (pentru ca sunt un sudor amator ).
Posted Image

#128
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Am comandat Hexol Standard T90 API GL2 - 10L!


#129
motofrezeanu

motofrezeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 689
  • Înscris: 21.12.2021
10 l intră sau sa ai de rezervă?

#130
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
La multi ani!
Am atasat poze cu progresul reparatiei. Sudura a iesit cum a iesit, aparatul este o vechitura mostenita si curentul de la retea e instabil si slab (~ 200V) se pare ca va trebui inlocuit, m-am jucat cu controlul de amperaj analog de mi-a venit acru.
Pozele sunt incarcate aici!
PS. Astept uleiul.

#131
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Pana vine uleiul (7 Zile calendaristice termen livrare) as vrea sa "reproduc" clapeta de blocare de la parghia de actionare a ambreiajului.
Cine ma poate ajuta cu niste poze, carraro super 7.14, la mine lipseste cu desavarsire (desi este sublima!).

Attached File  1641282556256.jpeg   481.63K   17 downloads

https://hexol.com/wp...tt90-tds-ro.pdf

#132
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
A venit uleiul a 2-a zi + bonus un abtibild si bradulet mirositor Hexol (T90 API GL2 cu aditivi pentru EP) Posted Image .
Am turnat 3,5L in cutie/diferential, verificat pe joja nivelul este ok si am mai dat o freza in sera.
Planetarere si cuplele diferentialului le-am potrivit dupa manual (vezi atasamentul de la subsol), erau puse invers.
Manualul m-a ajutat sa inteleg cum functioneaza de fapt cele doua parghii de la diferential, implicit cu coarnele in sus motocultorul trage intr-o roate (cea din dreapta) banuiesc ca este setat asa pentru siguranta deplasarii cu remorca. Tractiunea pe ambele roti se cupleaza de la pargia din stanga, pargia din dreapta are rolul de a elibera ambele roti, utila pentru manevrarea cu forta muschilor.
Rezultate:
- S-a imbunatatit simtitor, as spune ca intra foarte usor in viteza (inainte/fuga/revers), cuplarea frezei atat sincron cat si asincron, cuplarea satelitilor!!!
- S-a imbunatatit si manevrarea reductorului, intra in toate cele 3 pozitii (1/2/5) dar nu la fel de usor ca la cele antementionate!
- N-am scapat de tot de pierderea de ulei pe la trompa, n-am reparat de tot fisura prin sudare insa este total acceptabil acum (in doua zile se pierd cativa stropi, nici nu se observa pe fundul recipientului asezat strategic dedesupt pentru verificare). Inainte aveam cel putin 1 L de ulei inacelasi interval, si vorba vine ulei, era un fel de mazga lipicioasa si un grad de fluiditate redus.
Multumesc @Ion_Bumbu pentru indicatii si incurajare.

PS. Urmeaza sa fac un blocaj pentru ambreiaj, si alte modificari la accesorii. Atasezi si o vedere explodata cu piesele cutiei, poate ajuta pe cineva, a fost al naibii de greu sa gasesc astea.

Attached File  1641116559930.jpg   309.44K   22 downloadsAttached File  1641116560027.jpg   384.06K   23 downloadsAttached File  1641116560055.jpg   317.3K   17 downloadsAttached File  1641116560061.jpg   340.06K   16 downloadsAttached File  1641116560096.jpg   209.24K   17 downloadsAttached File  1641116560110.jpg   393.09K   17 downloadsAttached File  1641222176455.jpg   332.16K   18 downloads
Attached File  manuale d'uso carrarina rv 330 df.pdf   3.27MB   4 downloadsAttached File  esploso carraro.pdf   899.89K   9 downloadsAttached File  esploso carraro1.pdf   896.58K   10 downloads

#133
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,583
  • Înscris: 31.01.2010
La fonta se mai intimpla sa nu etanseze sudura, chiar des, se folosesc niste adezivi speciali pentru asta rezistenti la temperatura, la dumneavoastra cred ca ar fi util ceva bicomponent tip Bison dat pe interiorul trompei extrem de bine curatata de ulei, spray frine ar fi suficient.
Din pacate mai trebuie data jos o data.

#134
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Am avut intentia sa dau pe interior cu poxypol, dar am renuntat, m-am gandit sa nu se sfarame si sa intre undeva. Poate la urmatoarea revizie.
Pana una alta trebuie sa rezolv cu presiunea din carterazi mi-a aruncat joja la rece. Capacul de la decompresor ar trebui sa fii fost si cu rol de supapa de refulare dar cineva si-a bagat coarnele acolo. Am pus eu acolo un arc dar e cam scurt axul, a fost taiat Posted Image !

PS. L-am alergat azi putin cu plugul modificat (de fapt a fost invers), durere in ce hal e terenul plin cu apa. Se pare ca am fost prea optimist cu prelungirea tijei de blocare. In rest sunt mutumit de cum mi-a iesit lungirea bratului pentru instalarea unui cutit (ramas de la bunicul meu) si adaptarea la cupla de carraro.

#135
bardu

bardu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,485
  • Înscris: 09.05.2007
Azi am reparat si filtrul de aer, deja balanganea si mai statea in 1 cm de sudura. Am desprins de tot gatul de carcasa, curatat cat am putut pe interior, am indreptat carcasa si am sudat inapoi. N-a iesit perfect, la spalarea cu motorina curgea pe langa sudura pe alocuri dar este satisfacator. Cand o voi vopsi se va etansa de tot, slefuiesc mai bine si pun putin kit inainte de a vopsi.
Am refacut si busonul decompresorului pentru a obtine o pseudosupapa de refulare a presiunii de aer din carter (marca inregistrata Posted Image ).
Atasez poze si un mic vrum vrum Posted Image, turatia la ralanti este putin marita pentru iarna.


Attached File  1642173810663.mp4   13.38MB   3 downloadsAttached File  1642173810669.jpg   128.47K   18 downloadsAttached File  1642173810676.jpg   122.29K   21 downloadsAttached File  1642173810683.jpg   134.33K   19 downloads

PS. Toate pozele se pot vedea pe https://mylinux.gq/

PPS. A fost o idee proasta sa pun vaselina pe garnitura capacului de la decompresor, s-a topit si mi-a mazgalit. O s-o refac de data asta din silicon rosu, nu din dosar.

#136
george201011

george201011

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 25.11.2023
Iti sunt dator cu un mare MULȚUMESC... dacă nu ma uitam la postare la problemele aparute imi larea rau ca mi.am luat o chinezarie pe motorina ...dar acum vazinnd marea țigăneală si căruța de bani care costă....ma simt mai bine de alegerea făcută....spor la treabă.....

#137
SoftFarmer

SoftFarmer

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 19.04.2023
Asa ajung unele utilaje, din cauza ca nu se are grija de ele.
Am cumparat, pentru o piesa din cutie, un carrarino 2; sa vezi cata bataie de joc pe el, cate locuri sudate, etc.
Putini isi dau interesul sa caute piese originale pentru ele, pun ce le cade la mana. E drept ca la Carraro nu prea mai sunt piese, dar "tiganelile" nu vor tinea prea mult.
Tractorasele italiene, cel putin pana in anii 2000, sunt scule reusite, bine facute, nu se pot compara cu chinezariile care au invadat piata. Dar au nevoie de reparatii calificate si la timp, piese originale.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate