Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Ultima postare: feb 15 2022 12:19, Inițiat de
curentelectric
, feb 20 2013 23:22
·
0
#344
Publicat: 14 iunie 2017 - 13:54
Ma tem sa nu fi dereglat ceva. Azi am mai adaugat 40 de litri de morina peste acei 30 care aveau vreo 100 ml ulei si am iesit sa vad cum merge, am un deal bun. La mers normal totul e ok insa in sarcina cu pedala la fund se plafoneaza pe la 3500 ture, cateodata la 4000, când si cum ii vine. Nu-i limp mode, cum las pedala de acceleratie un pic cutia schimba intr-o treapta superioara si iar apuca, daca-i dau kick down retrogradeaza si iar se plafoneaza la turatii ridicate. Poate sa-si revina oare dupa ce circul o perioada cu motorina curata? Am verificat si filtrul de motorina dar e destul de curat, are vreo 3000 de km.
Si inca ceva, când ii dau pedala asteapta un pic si apoi izbucneste, nu-i sensibila cum era inainte. De exemplu sa ma bag repede intre doua masini nu prea face sa risc, lagul e prea mare. |
#345
Publicat: 14 iunie 2017 - 20:32
Cred că Ioniță 123 are dreptate. Ai umblat cumva la soft? Deși am auzit de mașini prelucrate la care se bagă ulei.
La a mea la 50 ml/ 10 litri cam strâmbă din nas și nu prea mai trage dar atunci se aude cel mai mișto. La 30 ml lucrează optim, la 20 ml nu se prea mai simte. |
#346
Publicat: 14 iunie 2017 - 21:35
Nu i-am facut absolut nicio modificare la soft. Nu stiu ce au facut altii pana a o lua eu dar nu cred. Am mai scris si pe alt topic, pana nu demult chiar ma mândream ca nu scotea gram de fum, toti stiu ca w210 cam fumeaza. Ma gândesc sa nu fie vreun injector obosit, toate sunt de origine, recent i-am schimbat pompa de injectie.
|
#347
Publicat: 14 iunie 2017 - 22:39
Exact....te-ai gandit bine...un injector nu se mai afla in parametrii! De aici se trage si problema la turatii! Uleiul 2T este o picatura intr-un ocean...nu-i face niciun rau la motor! Da un pic de ungere la sistemul de injectie....
Editat de RasAlGhul, 14 iunie 2017 - 22:41. |
#352
Publicat: 25 iulie 2017 - 19:32
Nu ai cum să faci nimic rău pentru că uleiul 2 t arde complet, asta dacă nu cumva îți trece prin cap să bagi vreo porcărie ca să fie cât mai ieftină. Liqui Moly 1052 , Wolf sintetic 2t nu fac rău nici la DPF, testate de mine. Mol Dynamic Sprint verde lasă prea multă cenușă de ulei, tds-ul lui este mincinos. Mergi pe Wolf sintetic, 25 lei litrul și nu te doare capul. Îl găsești la orice magazin de piese auto care lucrează cu Augsburg sau Autonet, la comanda de pe o zi pe alta. Nu exagera cu doza, văd că face treabă și la 30 ml/10 litri de motorină chiar și la motorizări mai vechi.
|
|
#353
Publicat: 25 iulie 2017 - 19:48
Ok,mersi! Intre timp m-am documentat si pe forumuri nemtesti si chiar am ramas surprins ca si ei sant f multi care practica acest "tratament" Ulei am bagat norma JASO-FC (nu retin exact marca) 200 ml la plinul de aprox 50 litri. Pe viitor o sa bag LM cu siguranta. In fine...deci cum ziceam nici la nemti nu am auzit sa afecteze cu ceva sirocolul Webasto.
|
#354
Publicat: 26 iulie 2017 - 09:03
Pai dacă se bagă intens la mașini cu dpf logic ca nici sirocolul nu poate fi afectat. La mașină fără dpf și fără catalizator la rația de 50 ml/10 litri dar cu motor și injecția în stare perfecta nu am văzut fir de fum albastru la pornire în schimb am văzut la mașină cu injectoare duse.
|
#356
Publicat: 25 august 2017 - 12:58
Ma simt dator sa scriu pentru ca ultima data am criticat folosirea uleiului 2T. Am scris si in alt topic ca aveam o problema cu senzorul de la acceleratie si din cauza lui cateodata masina nu tragea si imi aparea EPC in bord. A trecut ceva vreme de cand l-am schimbat si totul e ok. Masina merge foarte bine si pedala raspunde minunat. Acum mi-am zis sa incerc iar cu ulei. Am pus 40 de litri motorina standard si 200ml ulei 2T norma jaso fd. Mai am 22 l in rezervor. Foarte bine merge, nicio problema. Pana acum puneam doar motorina aditivata. O sa merg o vreme pe combinatia asta motorina standard plus ulei 2t.
Fum da un pic daca accelerez puternic de pe loc, probabil in momentul in care tre sa inceapa turbina a trage, pe urma nicio urma de fum, pot sa accelerez la maxim. Editat de vinciun, 25 august 2017 - 12:56. |
#357
Publicat: 25 august 2017 - 21:28
Cred că am să rămân pe Liqui Moly 1052. Depuneri de cenușă de ulei semnificativ mai mici în dpf chiar și decât cu motorină curată, regenerarea dusă bine de tot peste 1000 km, fără zgomote ciudate, fără țăcăneală în pompa, fără ronțăit de injectoare care au corecții ideale și chiar trege o idee mai bine.
|
|
#358
Publicat: 01 septembrie 2017 - 19:13
Cei care aveti experiente neplacute cu functionarea masinii, va garantez ca nu este de la uleiul din motorina.
Pun un litru de ulei la 50-70 litri de motorina si nu are nici pe naiba, la niciuna din masinile pe care le-am avut si folosit. Cel mai mult am pus la BMW 3.0d, pe x3 si seria5. Niciodata, dar niciodata nu am avut probleme de nicio natura, nici DPF, nimic. Se simte doar ca suna motorul mai plin, dispare zgomotul de diesel si atat. |
#359
Publicat: 04 septembrie 2017 - 23:08
Tot răsfoind forumurile germane am văzut că este foarte bine văzut Shell VSX 2t. L-am găsit la un preț bun și l-am comandat. Mai am puțin din Liqui Moly 1052, am vrut să mi-l comand dar iar au mai pus câțiva lei la preț. Pe tds diferențele sunt minore să vedem cum este în realitate.
|
#360
Publicat: 15 septembrie 2017 - 20:08
Ultima comandă!
Am făcut ieri un test de noxe și se confirmă faptul că scad semnificativ. Mai exact cu 40% în cazul meu. Toți am zis wow!!! Mă îngrijorează faptul că unui prieten care punea de ceva vreme ulei în motorină la un motor ca al meu i s-a dus partea electronică de la un injector. Fișiere atașate |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi