Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Last Updated: Feb 15 2022 12:19, Started by
curentelectric
, Feb 20 2013 23:22
·
0
#379
Posted 22 September 2017 - 22:32
Ulei Wolf 2t sintetic. Cred că în materie de lubrifiere stă foarte bine. Dacă s-ar importa la canistră crede-ma că s-ar vinde. Nu vrei să știi câte Sprinteruri merg cu Wolf după reușita cu injectoarele. Repet, din cauza sulfului nu mai bag însă ulei care să țină atât de bine la drum lung... Nu dă semne de slăbiciune oricât de tare ai merge.
În weekend, duminică de fapt, pun din nou diagnoza să văd cum stă Shellul. Ca și comportament este identic cu LM. O să fac și testul cu paharul. De data asta fac și poze. |
#380
Posted 23 September 2017 - 00:05
Păi ce i-a făcut uleiul? Cum l-a vindecat și ce boală avea?
|
#381
Posted 23 September 2017 - 08:27
Injectoarele băteau, aveau corecții mari. Acum sunt readuse considerabil. De la lubrifiere deficitară pornește totul mai ales ca la drum se încing foarte tare. Lipsa lubrifierii creează uzura. Și ce poate fi mai ,,plăcut" decât să dai jos injectoare de Sprinter? Care a dat știe cât necaz este!
|
#382
Posted 24 September 2017 - 13:05
Am făcut măsurătorile, Shellul nu este rău deloc! Ca și încărcare pe cenușă de ulei Advance VSX este la egalitate cu LM 1052. O idee mai slab la funingine însă nu dau un verdict final deoarece nu am făcut suficient de mulți kilometri. La lubrifiere stă bine, aș putea spune că aici îl depășește pe LM, nu cu mult dar sesizabil însă nu îl bate pe Wolf, cel mai bun din tot ce am incercat la acest capitol. Boost de putere sesizabil însă un minus este la consum. Comparativ, aceeași motorină, același traseu, LM aduce o economie de câteva procente (3-4%). La un prim calcul, diferența de preț ce trebuie plătită pentru LM se amortizează prin consum.
Mai trebuie să fac kilometri pentru o părere finală, cine este interesat de cifre i le ofer cu plăcere. Experimentul cu paharele îl mai amân până când voi avea dispoziție pentru asta. |
#384
Posted 06 October 2017 - 18:00
Azi am vrut să pun VCDS-ul, am luat geanta cu laptopul, când am ajuns acasă, pentru că am vrut să fie motorul cald, am constatat că bateria este moartă. Încerc mâine să fac asta.
Din punct de vedere sonor este o idee mai bine decât cu LM 1052 dar clar mai slab decât Wolf sintetic. Consumul la relanti se stabilizează destul de repede la 0,4 l/h spre deosebire de celelalte. Partea negativă este că mi-a crescut consumul cu vreo jumătate de litru la 100 km. |
#385
Posted 07 October 2017 - 13:11
Jumatate de litru e foarte mult. E ciudat. Simti si o crestete de putere sau pur si simplu pleaca combustibilul aiurea?
La mine invers. Manca prea mult inainte. Acum, de cand cu uleiul, mananc mai putin dar nu am vrut sa spun, sa nu fie placebo. Eu nu gasesc in norauto niciun ulei de care pomeniti voi aici. |
#386
Posted 07 October 2017 - 14:26
La mine de cănd am adăugat ulei 2t s-a modificat consumul în funcție de unde alimentez! Cu o motorină a crescut, cu alta a scăzut, cu alta a rămas la fel.
|
#387
Posted 07 October 2017 - 19:14
Azi pe o vreme în care și câinii ar fi trebuit să fie primiți în casă am făcut diagnoza. Am făcut destui kilometri pentru a vedea cum stă treaba de fapt. Și treaba este cam așa și așa!
Ca depuneri de cenușă de ulei rezultatul a fost slăbuț, la nivelul lui Wolf sintetic. Shellul VSX are 0,07% sulf, Wolf 0,18% și confirmă faptul că cifra din tds nu îți spune cum stă de fapt. Cu toate acestea, valoarea este sub cea obținută cu motorină curată. Nu înțeleg de ce cu motorină curată îmi dă încărcare mai mare pe dpf?. Deci pot să spun clar că uleiul 2t ajută la conservarea DPF-ului. LM 1052 rămâne lider al valorilor mici. Încărcarea cu funingine este mai mare decât la LM, oricum, duce regenerarea la peste 800 km dar cu 1052 o duce bine de tot peste 1000 km (recordul a fost de 1400). Cu motorină curată aveam la 450-500 km, uneori 600. Deci cade treaba că uzează uleiul de motor, regenerarea mai rară înseamnă că uleiul va fi contaminat mai puțin cu motorină și supus la stresul termic mai rar. LM nu lubrifiază atât de bine ca celelalte două uleiuri menționate, se simt păcănituri și ronțăieli însă dă un boost de putere clar sesizabil și ajută la scăderea consumului. Shell Advance VSX dă boost de putere, lubrifiază mai bine, dar nu oferă economie la consum. Wolf 2t sintetic lubrifiază extraordinar de bine, poate fi folosit în rații mult mai scăzute, mi-a dat rezultate sesizabile și la 1:350 (față de celelalte două în care este necesară rația de 1:200), însă îi ia din putere, lucru sesizabil cu cât rația este mai crescută. Nu știu ce voi face în continuare, dacă voi mai testa ceva, însă LM cu siguranță va fi nelipsit. Țin să menționez că nu pot băga mâna în foc pentru rezultatele obținute deoarece sunt obținute pe masina mea și nu am termen de comparație cu alte mașini. Însă marele efect, lucrul care mă face cel mai fericit este faptul că am corecțiile pe injectoare la valori ideale. În urmă cu aproximativ 20000 de kilometri ( Doamne, în ce hal am putut sa merg!!! Asta se întâmpla în luna mai) aveam corecții de 1,4 și studiam posibilitatea înlocuirii injectorului 3 în garanție. https://drive.google...ew?usp=drivesdk https://drive.google...ew?usp=drivesdk Edited by TLGTLC, 07 October 2017 - 19:16. |
#388
Posted 08 October 2017 - 19:30
Pentru cei care vreți să experimentați diverse sortimente de ulei 2t fiți atenți la vâscozitate. Văd că se tot vorbea despre Silkolene pe aici, un prieten cu care am discutat în seara asta mi-a spus că a băgat și nu este ok mai precis Comp 2 Plus. La capitolul silențiozitate este excepțional în schimb ia foarte mult din putere. Pentru că este vâscos, cred că modifică mult fluiditatea motorinei și asta nu este bine pentru pompa de înaltă presiune. Trebuie să fie cât mai subțire, pentru a nu modifica prea mult parametrii de fluiditate a motorinei. Am revenit pe Liqui Moly și consumul a căzut la loc chiar dacă este frig afară (9grade au fost azi).
Și încă ceva, efectele obținute sunt diferite de la o mașină la alta. Mie îmi crește consumul, un prieten cu care am comandat Shellul bagă la 1.9 Multijet și lui îl scade iar LM 1052 este apă de ploaie. El a mai încercat Valvoline Durablend 2t (34 lei litrul la un magazin de piese auto de la noi) și deși pe hârtie arată bine, nu i-a mers grozav în schimb este perfect pentru 1.5 dci. Ideea este că eu îmi împărtășesc cu voi experiențele dar poate nu sunt valabile pentru mașinile voastre. |
|
#389
Posted 08 October 2017 - 22:14
#390
Posted 08 October 2017 - 22:57
Un ulei 2t bun, are suficienti aditivi în el de aceea nu mai este necesar să bagi sortiment mai scump de motorină aditivată.
Și pentru că sunt motorine și motorine, este logic să fie diferențe de consum. |
#391
Posted 09 October 2017 - 10:42
TLGTLC, on 08 octombrie 2017 - 22:57, said: Un ulei 2t bun, are suficienti aditivi în el de aceea nu mai este necesar să bagi sortiment mai scump de motorină aditivată. Și pentru că sunt motorine și motorine, este logic să fie diferențe de consum. |
#392
Posted 09 October 2017 - 14:01
Am scris mai sus, în cazul meu LM 1052 are un efect benefic asupra consumului, Shell Advance VSX din contră. Este un domeniu unde nu este nimic bătut în cuie.
|
#393
Posted 09 October 2017 - 14:49
eu pun de mai bine de 1,6ani ulei mobil 2t norma jaso-fc.
diferenta intre 'cu' sau 'fara' este sunetul mai rotund, toarce mai frumos, sa ma exprim mai academic. |
|
#394
Posted 09 October 2017 - 19:01
Mobil Extra 2 t este acceptat să fie băgat inclusiv în mașinile cu Dpf. Are un singur minus, nu dă randament pe partea de curățare. Nu că nu ai fi mulțumit de cum merge mașina dar mai bine alege un produs care să facă și curățenie nu doar lubrifiere.
Eu am revenit pe LM și consumul a căzut la valorile de dinainte. Însă nu lubrifiază atât de bine ca Shellul, dacă bagi piciorul drept mai tare reapare o ronțăială finuta între 2000-2500 ture. |
#395
Posted 13 October 2017 - 17:27
Cunoaste cineva uleiul acesta? L-am vazut azi la Auchan. Mi s-a terminat vechiul si acum nu stiu de care sa cumpar. As vrea unul pe care il gasesc la norauto sau auchan ca-s aproape de mine.
https://www.norauto....egoryName=48608 e semisintetic si are norma jaso fc. https://www.norauto....egoryName=48608 Acesta e norma jaso fc, intr-o parte la descriere e 100% sintetic apoi la compozitie scrie ca-i semisintetic. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users