Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate
Last Updated: Feb 15 2022 12:19, Started by
curentelectric
, Feb 20 2013 23:22
·
0
#307
Posted 07 June 2017 - 07:19
Eu pun în mașină echipată cu dpf și tu te îngrijorezi de un catalizator?
https://www.motor-ta...ff-t623039.html Spor la citit! |
#308
Posted 07 June 2017 - 11:55
Nu inteleg germana. Am rascolit azi toate forumurile franceze si vad ca ei sunt foarte sceptici vis a vis de acest subiect. Spun ca duce la colmatarea pistoanelor si a camerei de ardere. Observatii facute pe motoarele de motociclete ( nu stiu daca are vreo legatura). Apoi ei spun ca odata cu scaderea continutului de sulf din motorina, legea prevede aditivarea combustibilului pentru a asigura lubrifierea necesara.
|
#309
Posted 07 June 2017 - 12:18
Folosește translate.google.com
Sau citește pe forumurile auto, pe fiecare sunt zeci de pagini care dezbat subiectul. Din păcate la noi sunt mulți Gică care vorbesc fără să aibă habar de subiect. Concret folosesc ulei 2t la o mașină aflată încă în garanție echipată cu filtru de particule. Pe tester am constatat o reducere a vitezei cu care se acumulează funinginea și cenușa de ulei, injectoarele și-au diminuat corecțiile, sunetele metalice au dispărut, motorul se aude exact cum trebuie să se audă. Eu cred că am obținut suficiente efecte astfel încât să îl folosesc mai departe. |
#310
Posted 07 June 2017 - 12:34
Zici ca si pe tester s-a vazut efectul asupra injectoarelor? Ok, o sa pun si eu, nustiu daca o sa observ ceva asa " la ochi" dar o sa vedem.
|
#311
Posted 07 June 2017 - 14:45
Am gasit unul full sintetic cu norma jaso FD, merge? Pe cele semisintetice nu gasesc jaso FC nimic.
|
#312
Posted 07 June 2017 - 15:11
Jaso fd are mai multa cenusa din cauza aditivilor metalici de curatare care se gasesc in cantitate mai mare.
Semisintetic este mobil extra sau liqui moly semisintetic. Daca nu ai dpf poti pune de care vrei. Nu-ti recomand mineralele ptr ca se cam coc inainte sa curete si unele - vezi lukoil - au flash pointuri cam ridicate. |
#313
Posted 07 June 2017 - 16:05
Mmm. Pai am luat deja. O sa vad cum merge. Daca o sa-mi placa o sa iau data viitoare cu jaso fc. Daca e jaso fd nu se pune cenusa pe turbina sau catalizator?
|
#314
Posted 07 June 2017 - 16:26
TLGTLC, on 07 iunie 2017 - 12:18, said:
Folosește translate.google.com Sau citește pe forumurile auto, pe fiecare sunt zeci de pagini care dezbat subiectul. Din păcate la noi sunt mulți Gică care vorbesc fără să aibă habar de subiect. Concret folosesc ulei 2t la o mașină aflată Ă®ncă Ă®n garanție echipată cu filtru de particule. Pe tester am constatat o reducere a vitezei cu care se acumulează funinginea și cenușa de ulei, injectoarele și-au diminuat corecțiile, sunetele metalice au dispărut, motorul se aude exact cum trebuie să se audă. Eu cred că am obținut suficiente efecte astfel Ă®ncât să Ă®l folosesc mai departe. Spune-mi te rog in cat timp dupa ce ai inceput sa aditivezi cu ulei ai inceput sa vezi schimbari in bine? |
#315
Posted 07 June 2017 - 17:38
In Franta ai yacco cu variantele 500 semisintetic sau 1000 sintetic usor de gasit si foarte popular.
Cel sintetic se lauda ca are esteri in baza desi eu nu i-am vazut in msds. Daca ai tacanit de injectoare fiind mai grosut asa cam ca wolful este ceea ce iti trebuie. Cum era motorina euro 3 de groasa si cum e pisoarca asta euro 5? Motorului tau ii trebuie carburant uleios si tu acum ce ii dai? Foarte repede nu curata pentru ca nu este aditiv dedicat cu care sa faci flush. Cei mai multi aditivi de curatare ii are fd apoi fc. Ideea este insa sa nu fie agresiv si sa desprinde depunerile de pe traseul injectiei si sa infunde pe undeva ci sa le curete lent in timp fara probleme. Sigur catalizatorul nu pateste nimic. Ia gandeste-te ce fum vede catalizatorul cand pui motorina proasta sau cu parafina in ea sau cand ai probleme cu vreun injector iar acum cu o ardere optimizata ce crezi ca se intampla? Poate, cum spunea cineva pe un alt forum, iti cad rotile scaunele si volanul....cu ghilimelele de rigoare. Ce ulei 2T folosesti acum? Edited by ionita123, 07 June 2017 - 17:45. |
#316
Posted 07 June 2017 - 17:47
Azi am cumparat prima data, inca nu am folosit. Este un elf 2t, 10€ un litru, full sintetic. Motorul si asa lucreaza foarte frumos, nu se aude niciun trancanit, nu da vibratii o sa vedem dupa.
|
|
#317
Posted 07 June 2017 - 18:40
Prima dată am băgat Mol Dynamic dar mai cu teamă. Imediat am remarcat că relantiul a devenit mai liniștit. Apoi am pus mai multă motorină și mai mult ulei. Însă nu a dispărut ronțăitul injectoarelor. Atunci am dat comandă de ulei Wolf 2t Sintetic și odată băgat au tăcut și injectoarele. Eu merg cu 30 ml la 10 litri dar la tine cred că merge mai mult. Oricum rația optimă se afla prin încercări, mașinile sunt diferite. Excesul se manifesta prin lipsa de putere. Va trebui să retestezi motorinele pentru că este posibil să se manifeste diferit. Mie combinația Efix și 2t nu mi-a mers. În schimb merge super cu Petrom standard. Vezi ce-i priește!
|
#318
Posted 08 June 2017 - 14:45
I-am pus aseara 150ml la 30 l motorina care era in rezervor. Azi am facut un drum vreo 60km si imi da fum negru la accelerare de pe loc, chiar si accelerare moderata, pe urma nu se mai vede fum deloc. Despre sunete nustiu ce sa zic, parca imi pare ceva dar cine stie.
Injectoarele au nevoie de ceva timp pentru adaptare sau corectiile se fac instantaneu? |
#319
Posted 08 June 2017 - 18:35
Mie mi-au trebuit vreo 1500 km să revină în parametri. Poate și pentru că merg cu 30 ml la 10 litri.
Am făcut azi calculele pentru 974 km făcuți în regim mixt și constat o scădere a depunerilor de cenușă de ulei de 13% față de calculele făcute atunci când nu foloseam ulei 2t. Am 20,92 grame de funingine acumulate în 636 km. Niciodată nu am depășit 450 km între regenerări. Eu zic că e bine. |
#321
Posted 10 June 2017 - 11:08
Eu am avut o creștere de consum din cauza uleiului. ATENȚIE! doar cu motorina de la.TSV mi-a consumat 7% și mergând la consum. Mie nici iarna în mers sportiv nu îmi sărea de 6.5 - tot cu TSV.
Cu motorină de la MOL am.obținut un consum de 5.3%. A mai pățit cineva asta.din pricina uleiului 2t? |
|
#324
Posted 10 June 2017 - 14:26
Da, cu Efix Rompetrol. Mașina trage mai greu și consumă mai mult!
Se tot plângeau unii că deși au băgat ulei 2t mașina era la fel de zgomotoasă! Mare atenție! O motorină proastă rămâne o motorină proastă cu ulei 2t sau fără. Am făcut prostia să bag de la un Petrom, altul decât cel care bag de obicei și mașina a devenit zgomotoasă instant. Noroc că băgasem de 50 lei. Am revenit pe Alto 55 și a tăcut la loc. Nu pot să înțeleg cum cu Alto 55, tace cu ulei 2t, dacă bag curată mașina devine zgomotoasă. Din tot ce am testat Alto 55 plus ulei 2 t se împacă cel mai bine și consumă cel mai puțin indiferent de unde îl cumpăr. Asta în cazul meu. La alții merge bine cu alte motorine. Petrom merge bine doar daca iau de la o anumită benzinarie. Nu ar trebui să fie toate la fel? Edited by TLGTLC, 10 June 2017 - 14:32. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users