Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Ulei 2T in motorina - idei pro/contra, dar argumentate

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
974 replies to this topic

#289
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
La care sortiment de motul 2T te referi?
In afara de motul 800 au vascozitati mai reduse decat mol sprint. Plus ca sunt si mai scumpe.
Vrei sa pui motul 800 double ester la 100 lei litrul care intradevar este foarte gros neavand solvent?....

Daca tacane wolful ramane deocamdata singura alternativa suficient de vascoasa la cald si la rece la pret bun.
Mai ai silkolene sau yacco dar la alte preturi si mult mai greu de procurat.

#290
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Astãzi am luat ulei Eolf Synth 2T, 29lei. Cam.scumpicel... dar doar acolo am gãsit.
Nu am putut turna în rezervor, i-am fãcut plinul și o sã pun acum cu o seringã ulei.
Deși e ciudat... de ieri am remarcat cã motorul meu este mai silențios din senin..

#291
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Cum se numeste exact elful ala?
Ai un data sheet?

Yacco are retete bune la uleiuri. Adica cu putin ulei mineral si probabil folosesc pao in functie de sortiment.
Aralul ....te-ai convins singur cat de mult ulei mineral are. De aceea auzi motorul mergand mai frumos cu yacco.

#292
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Wolf*. Am greșit. Ce este data sheet?
Cred cã i-am pus cam mult ulei. Am bãgat vreo 200-250ml la 42L de diesel. Motorul este Euro 4. Și la accelerare pe liber dã cu fum dupã 3000 rpm.
L-am auzit din start cã merge mai bine cu Yacco, mai ales in sarcinã.
Dar acum de câteva zile parcã È™i-a schimbat sunetul foarte mult.
Sunt curios dacã o sã îÈ™i schimbe motorul sunetul chiar de la prima folosire a uleiului 2T.
http://cloud.tapatal...04084106_lr.pdf

Edited by scrisit, 25 May 2017 - 16:21.


#293
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Nu ai pus mult ci 6 ml la litru.
Eu pun 1% ca sa obtin un efect palpabil.
Fumul NU e de la uleiul 2t.
Motorina simpla arde cu mai mult fum decat cea cu 2t.
S-ar putea sa se mai si curete evacuarea la accelerare. Si eu patesc la fel dupa ce merg mult in oras si o scot la drum intins si ii dau talpa.

Ai fap la motor?
Adica ce specificatie iti trebuie la ulei? B3/B4 sau C3?

https://www.wolflube...oduct_1905.aspx
Vezi aici ca poti descarca technical data sheet si vezi valorile vascozitatilor cinematice la rece si la cald.

Daca vrei sa ti se schimbe sunetul asa rapid ar trebui sa pui un flacon de liquimoly 5122 pe langa ulei.
Numai cu 2t nu vei obtine eliminarea juderului de pompa de exemplu(bataia pompei cand accelerezi la turatie redusa).
Daca vei rupe 11 lei si vei pune 5122 probabil vei continua nemaiputand suporta zgomotul injectiei fara aditiv.


#294
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Problema e cã pânã acum nu mi-a dat cu fum.
A mai pus cineva acun tot din uleiul meu. 250ml la 50l diesel la un 1.5 dci 65cp și lui ii dã cu ceva fum când calcã pedala.. și la mine si la el da la fel, un smoc de fum la accelerare atât. Pe mine nu mã deranjeazã, important e sã protejeze și sã mai atenueze puțin din zgomot.
Nu am filtru de particule.
Cum aflu specificatia care îmi trebuie? 1.4 tdci euro 4, 2008, 68 ponei.
Nu știu sã mã uit in foaia tehnicã.


#295
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
I-am dat din Wolful meu È™i unui prieten cu Clio 1.5 dci 65cp. A bãgat 250ml la 50l diesel. A zis cã nu îi mai È›ãcãne injecÈ›ia.
La mine la 1.4 tdci, parcã e un pic mai fâÈ™neÈ›.

Edited by scrisit, 30 May 2017 - 15:15.


#296
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
Am mai fãcut un plin cu motorinã de la MOL și am pus 200ml 2T la 43L diesel. Am observat cã tremurã mai puțin la mers subturat, in rest gãlãgia este aceeași.

#297
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
La 43 litri poti pune 400-450 ml de ulei fara probleme.
In plus trebuie sa ai si rabdare pentru ca efectele pozitive apar mai greu daca nu folosesti si aditiv de curatare.
Incearca sa pui acum un flacon de liqui moly 5122 si vezi efectul.

Edited by ionita123, 05 June 2017 - 12:25.


#298
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
La mine prea mult ulei scade demarajul mașinii.
Altceva nu mai pun, deja ridic costul.per km.prea mult. 8 plinuri pe lunã = 1600 lei.
Mulțumesc pebtru sfat �

#299
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Nu mai băga de la Mol. Ceva nu este în regulă cu motorina lor. Cu tot uleiul 2t îmi ronțăiau injectoarele de nu era adevărat.
Cantitatea de ulei optimă se determina prin încercări. La mine optim înseamnă 30 ml la 10 litri.
Nu cred că este o idee bună combinarea cu aditivi de curățare mai ales că uleiul face deja asta, dar cei care folosesc diverse cocktailuri pot să dea detalii. Nu știu de ce am impresia că și uleiul 2t de la Mol nu este prea grozav. Wolf chiar se comportă bine și am fost sfătuit că pot băga fără restricție și Liqui Moly semisintetic. Eu am dpf și trebuie să mă documentez bine cu privire la ce bag. Oricum, cu Wolf pe tester iese că se acumulează mai puțină cenușa în dpf.

#300
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,236
  • Înscris: 01.12.2007
La mine nu ronÈ›ãie nimic. Am încercat toate sortimentele de la benzinãriile cunoscute. Motorul meu nu simte nimic.
Sã nu bag de la mol? Am o autonomie cu cel puÈ›in 200km mai mare decât tsv. Respectiv economisesc 50 lei la un plin x 8 plinuri = 400lei pe lunã.
Dacã a mai întâlnit cineva aÈ™a ceva ,sã imi dea È™i mie mesaj privat. Fac taxi È™i am nevoie de costuri scãzute.
Apropo, mi-a spus unul din bãietii de la MOL cã motorina lor vine de la Lukoil È™i e fãcutã dupã reÈ›eta MOL (aditivi etc).

Edited by scrisit, 05 June 2017 - 21:37.


#301
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013

 TLGTLC, on 05 iunie 2017 - 21:06, said:

Nu mai băga de la Mol. Ceva nu este în regulă cu motorina lor. Cu tot uleiul 2t îmi ronțăiau injectoarele de nu era adevărat.
Cantitatea de ulei optimă se determina prin încercări. La mine optim înseamnă 30 ml la 10 litri.
Nu cred că este o idee bună combinarea cu aditivi de curățare mai ales că uleiul face deja asta, dar cei care folosesc diverse cocktailuri pot să dea detalii. Nu știu de ce am impresia că și uleiul 2t de la Mol nu este prea grozav. Wolf chiar se comportă bine și am fost sfătuit că pot băga fără restricție și Liqui Moly semisintetic. Eu am dpf și trebuie să mă documentez bine cu privire la ce bag. Oricum, cu Wolf pe tester iese că se acumulează mai puțină cenușa în dpf.

De ce spui ca nu e o idee buna combinarea de ulei 2T cu aditivi?
Juderul de pompa eu nu am reusit sa-l scot nici cu ulei cu vascozitate mare nici cu ulei esteric 2T decat cu aditivul 5122 de la liqui moly.
Mie wolful imi da un pic cu fum la pornire la rece si cred ca are procentul de cenusa nu foarte stralucit.
Daca ai dpf solutia corecta este ulei semisintetic FC cu procent de cenusa mic.
Este stiut ca motorina cu 2T arde cu mai putina cenusa decat fara ulei.
Cu ce alt ulei 2T ai mai verificat cata cenusa se acumuleaza cu testerul?
Teoretic cred ca folosind un sortiment cu procentul de cenusa de 0,6-0,5 ti se va acumula si mai putina cenusa in filtru.

Edited by ionita123, 06 June 2017 - 09:03.


#302
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am mai încercat Mol Dynamic dar m-am speriat cât au putut crește valorile în dpf. Culmea e ca folosind Wolf acestea au scãzut cu aproape 40%. Minte vcds-ul mint și eu. Am în plan sã testez și LM 1052. Și în funcție de rezultate rãmân la unul din ele.
Legat de aditivi de curãțare, posibil la injectoare clasice sã fie necesar. Eu sãptãmânal fac drumuri în exterior și cum prind liber, o forjez. Dupã niște zeci de kilometri este altã mașinã. Am folosit și eu diverse soluții de la Liqui Moly dar dacã nu am bãgat forja sãptãmânalã nu am simțit mare lucru.

#303
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013

 TLGTLC, on 06 iunie 2017 - 10:25, said:

Am mai încercat Mol Dynamic dar m-am speriat cât au putut crește valorile în dpf. Culmea e ca folosind Wolf acestea au scăzut cu aproape 40%. Minte vcds-ul mint și eu. Am în plan să testez și LM 1052. Și în funcție de rezultate rămân la unul din ele.
Legat de aditivi de curățare, posibil la injectoare clasice să fie necesar. Eu săptămânal fac drumuri în exterior și cum prind liber, o forjez. După niște zeci de kilometri este altă mașină. Am folosit și eu diverse soluții de la Liqui Moly dar dacă nu am băgat forja săptămânală nu am simțit mare lucru.

Din ce spui, si este indubitabil adevarat ptr ca te bazezi pe masuratori concrete, ungurii mint in data sheet.
De altfel am mai gasit opinii ale utilizatorilor celuilalt ulei 2T de la mol dynamic moto, motociclisti, care nu erau multumiti deloc de calitatile de ungere ale acestuia.
Desi sunt folosite pe scara larga, sortimentele unguresti nu sunt ceea ce scrie in fise.

Parerea mea este ca un ulei 2t se completeaza foarte bine cu 5122 iar din experienta proprie iti pot spune ca motorul devine soptitor.
Adica adio tacanit, troncanit si alte zgomote specifice de diezel.
La mine cu aditiv de curatare plus ulei incep sa aud suieratul turbinei ceea ce inseamna ca sunt curate.
Cum nu mai pun aditivul de curatare cum nu mai suiera. Fara 5122 apare bataia de pompa iar fara 2T apare fumul adica dispare aprinderea si arderea optimizata a motorinei.
Cel mai crancen este iarna cand motorina are antigel care este un alcool iar fara 2T poti zice ca mergi cu un fel de benzina albastra si aspra.

Edited by ionita123, 06 June 2017 - 11:20.


#304
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Uite, aștept sã iau salariul sã pot sã îi fac plinul și bag uleiul plus un 1522. Și îți spun cum este. Dar 1522 este un lubrifiant și nimic mai mult.

#305
ionita123

ionita123

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 16.09.2013
Poti pune numai 20-25 litri. Daca pui un flacon de 5122 la plin, desi cam asa scrie pe flacon, e cam diluat....ratia asta era buna acum multi ani cand aveai motorina euro 3 sau euro 4. Acum sulf pauza si in consecinta este foarte uscata. Mai ales cea de la omv.

Iar cand iei salariul poti lua systempflege k la 1 litru care costa doar 64 lei insa e din gama profiline si este foarte economic. Poti pune numai 2 ml la litru si sa stii ca functioneaza fara sa ii dai talpa.

Vei spune ca e cam scump sau complicat dar cam asa faci motorina cum ar trebui sa fie.
Scuze ptr offtopic dar uleiul 2T este baza cocteilului absolut ncesara care nu poate lipsi din motorina.


#306
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 24.10.2015
Am citit abia azi acest topic. Ar ajuta sa pun si eu acest ulei in mercedesul meu e 320 cdi w210 din 2000? Nu are filtru de particule si e euro 3. Nu-i periculos pentru catalizator?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate