Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RETENŢIE Telekom România.
Last Updated: Dec 12 2022 14:53, Started by
alecu
, Mar 09 2011 08:17
·
0
#595
Posted 26 June 2019 - 16:54
O sa te sune inapoi mandreanu stai linistit nu scapi așa usor de ei deocamdata intre timp studiaza si la alți operatori.
|
#596
Posted 06 July 2019 - 19:43
Salut!
Beneficiez de pachetul TV L + Internet L la pretul 87 de lei pe luna. Am intrat in ultima luna de contract, faza care este, am primit contractul prin posta, si m au instiintat de acest lucru, dar nu au venit cu nicio oferta, acelasi lucru, chiar nu pot beneficia de o reducere cu aceste pachete? Cum trebuie sa procedez, se pricepe cineva? |
#597
Posted 06 July 2019 - 21:13
completezi cerere de reziliere, apoi astepti 30 de zile sau mai putin, pana te contacteaza cineva de la departamentul specializat in fidelizarea abonatilor si acolo depinde de tine ce doresti si de cel de la capatul firului daca este de acord cu doleantele tale. simplu, nu? acum poti face cererea online pe site si te suna cineva de la ei, doar nu sunt nebuni sa piarda un client asa de fidel cum esti tu.
Edited by Iaro, 06 July 2019 - 21:14. |
#598
Posted 12 July 2019 - 17:38
Prietene, daca mi a venit contractul acasa, m au instiintat ca am intrat in perioada de gratie se mai poate sa imi mai faca o retentie?
Daca sun la RC si le spun ca nu mai doresc prelungirea, nu e bine si asa? |
#599
Posted 13 July 2019 - 00:52
in termen de 14 zile de la data la care ti-ai dat acordul pentru prelungire telefonic sau online, poti renunta la modificarea contractului. suna la ei si vezi daca mai poti face ceva referitor la perioada contractuala.
|
#600
Posted 15 July 2019 - 15:56
Am completat cerere de retragere online, voi fi contactat pentru retentie de Telekom?
Contractul meu a fost cica prelungit fara voia mea din mai, tu ce crezi, o sa imi faca vreo oferta sa raman in continuare la ei? |
#601
Posted 15 July 2019 - 17:20
Ai întrebat deja de 3 ori: contractul se putea anula in cele 14 zile lucrătoare de la acord.Trebuia sa trimiți in cele 14 zile un mail la [email protected] sau sa suni la 1234 si sa ceri anularea contractului.
Cele 14 zile lucrătoare (daca contractul a fost prelungit in mai) s-au dus de mult iar contractul a intrat in vigoare. Cu cererea aia de reziliere nu rezolvi nimic.Te suna de la Rezilieri,iti confirma rezilierea si aia a fost.In 30 de zile se reziliaza contractul. |
#603
Posted 15 July 2019 - 17:26
Da,cand te suna ii spui ca vrei sa renunti la cererea de reziliere.
Repet,in cazul in care contractul a fost prelungit fara acordul titularului, eu recomand o sesizare la ANPC.In sesizarea ANPC iti recomand sa specifici ca doresti sa treci la vechea oferta iar perioada contractuala sa revina la 15 August. |
#604
Posted 12 August 2019 - 11:46
Care-i treaba cu cererea de dezfintare (reziliere) a abonamentului ca sa poti sa il prelungesti?
Ai mei au un abonament TV+net+fix (18eur+tva) + chirie echipament (0.70eur+tva) + licenta Norton (1eur+tva), total 19.70eur+tva. Contractul a fost incheiat acum 2 ani jumatate, deci perioada contractuala obligatorie de 2 ani a expirat. Ce am observat este ca treaba a continuat in aceeasi parametri, dar cu o marire de aproximativ vreo 2eur+tva pe factura. Am fost la ei la sediu pentru a incerca sa fac un nou contract asemanator cu primul, dar sa am 18eur+tva pe factura, cum era initial in primii 2 ani de contract. Nu am fost la partener Telekom, ci direct la sediu lor, presupunand ca ei pot face mai multe. Dupa o coada demna de vremea comunista, mi s-a spus ca ei nu pot face nici un fel de modificare de nici un fel (nici macar prelungirea actualului abonament), ca doar "in centrala" se poate. Dar - si aici e chestia care nu o inteleg (desi si restul sunt aberante) - mi s-a spus ca nu pot sa vorbesc in centrala si nici nu pot sa las doar numarul sa fiu sunat pentru reinnoire. Cica singura solutie ca sa ajung sa vorbesc cu "zeii" din centrala este sa vac o cerere de reziliere, iar abia atunci voi fi sunat sa mi se propuna o oferta noua. Una peste alta, am facut cererea de reziliere si astept sa sune, dar e stupid, eu doar vroiam prelungirea abonamentului asa cum era fara aia vreo 4 euro (2 euro suplimentari (de unde?), 0.7eur chirie echipament care era gratis pe perioada contractuala si daca se poate si fara 1eur pt. Norton, ca ai mei nici nu stiau ca au asa ceva si nici n-au la ce sa-l foloseasca. Edited by Stecheru, 12 August 2019 - 11:54. |
|
#605
Posted 12 August 2019 - 11:53
Ăia au venit ca urmare a adăugării 0,42€/serviciu din 15 aprilie 2019, cel mai probabil.
|
#606
Posted 05 October 2019 - 13:39
Am incercat pentru o ruda dintr-un oras mic sa obtin un abonament mai competitiv, ma refer la ofer curenta de pe site si am fost refuzati.
Clientul plateste acum 9 euro pentru TV DTH si inca 17 euro pentru internet fix si telefon fix. Au spus ca nu se poate trece la oferta curenta pe de site pentru ca este doar pentru clientii noi. Au recomandat sa punem cerere de reziliere si sa mergem la concurenta daca nu suntem multumiti. Oare este doar un caz izolat ? |
#607
Posted 05 October 2019 - 13:59
Nu e izolat.
Cerere si oferta. Daca ai e unde alege, e f bine. Ce oferta e acum la TV DTH? Edit TV L e 11. € pe site Edited by dorin_2k, 05 October 2019 - 14:02. |
#608
Posted 05 October 2019 - 14:05
Nu prea are ce alege, in oras este doar UPC. AU oferta parca la 59 de lei pentru TV si internet, acceptabil.
|
#609
Posted 05 October 2019 - 14:57
UPC e parfum. Eu am trecut de 3 ani de la T la UPC. Aveam net ADSL de 20 Mbps.
|
|
#610
Posted 05 October 2019 - 15:10
mirabcd, on 05 octombrie 2019 - 13:39, said: Clientul plateste acum 9 euro pentru TV DTH si inca 17 euro pentru internet fix si telefon fix. Au spus ca nu se poate trece la oferta curenta pe de site pentru ca este doar pentru clientii noi. Au recomandat sa punem cerere de reziliere si sa mergem la concurenta daca nu suntem multumiti. Am depus cerere de reziliere in magazin. Mi-au dat chiar ei un formular. Iar cand m-au sunat din centrala sa ma intrebe "de ce?", le-am zis ca vreau oferta afisata pe site pt. clienti noi. Le-am si precizat ca e ca si cand imi aproba cererea de reziliere, dupa care imi fac abonament ca si "client nou". Au zis ok si m-au transferat la noua oferta fara sa comenteze deloc. Desi eram pregatit sa merg pana la capat cu toata "manopera" pentru reziliere, respectiv sa le dau si routerul, tv-box-ul si telecomanda inapoi si sa trec si la altii doar asa ca m-au suparat, evident ca am preferat doar modificarea abonamentului cu noua oferta. Contractul nou mi l-au trimis pe email si au zis ca va veni si fizic prin posta. Inca n-a venit, dar abonamentul a fost modificat, pentru ca mi-au emis deja prima factura cu noul pret. |
#612
Posted 10 October 2019 - 17:02
A negociat cineva trecerea de la Voce nelimitat 2 euro la Voce 0? Doar cu tel fix am mai ramas la ei si in martie am negociat la 2 euro. Daca le zic ca vreau doar sa fiu sunat, imi accepta voce zero?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users