EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: nov 18 2018 20:48, Inițiat de
bbrnv
, mai 26 2005 12:25
·
0
#4520
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:05
Angajatii de la reclamatii si retururi mi-au spus ca, in cazul meu, care nu mai avusesem o licenta anterioara, valabilitatea softului era de fapt de numai 8 luni plus, vezi Doamne, bonus 3 luni. Adica sub 1 an. Total diferit fata de specificatiile de pe site.
Am apucat sa postez inainte de a citi ultimul tau post. Am scris ca mi s-au returnat banii. Ideea era ca, daca nu te prinzi de inselatorie, ramai cu banii dati. Eum-am prins, dar ... am pierdut timp pe drumuri. Iar reclama... tot inselatoare e. Sau inselatorie, cum spunea mai sus un coleg de forum. Avem totusi alte asteptari de la firme asa-zise mari. Se pare ca ne ofera tot mai putine motive de incredere. Editat de indrulina, 07 septembrie 2017 - 20:06. |
#4522
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:11
Bonus din partea mea pentru emag: am incercat sa postez nemultumirile mele pe siteul lor, la produsul pe care l-am returnat, dar m-au cenzurat, refuzandu-mi postarea, pe motiv ca nu pot evalua un produs pe baza nemultumirilor legate de prestatia lor... de firma neserioasa, as adauga eu, un pic sarcastic. Imi aduce aminte, usor voalat de perioada securitatii ceausiste si masurile de contrapropaganda vizavi de actiu ile ostile statulului "democratic".
Editat de indrulina, 07 septembrie 2017 - 20:13. |
#4524
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:20
Sincer sa fiu, imi lasa un gust amar. E prima mea postare de nemultumire... in circa 50 de ani. Dar, din ultimele 4 comenzi la emag, 3 au fost in zadar... timp pierdut, planuri degeaba etc.
Celelalte doua esecuri sunt legate de comenzile pe care, cica, la expediaza prin Posta Romana, la oficiile de cartier. In situatia mea, nu am primit sms de la oficiul postal pentru care am optat, iar produsele au fost returnate la emag... pentru ca nu m-am prezentat sa le ridic. Parca totul fac "la misto". Bag seama ca, pe masura ce le creste cota de piata, le scade bunul simt. Cel putin asa percem noi, clientii, simplii clienti... care totusi le platesc salariile si le fac profit. Multumim emag! |
#4525
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:26
din ce inteleg ai cumparat o licenta de kaspersky, nu stiu la ce pret, insa vezi ca sunt si pe alte site-uri, eu cumparasem la un moment dat din alta parte si am platit online, mi-au dat codul pe mail. discutand cu suportul i-am intrebat ce s-ar intampla daca acel cod este inactiv si astfel am platit degeaba. atunci mi-au zis ca iti dau ei un alt cod de activare a produsului pt ca ai platit serviciul. evident ca ei stiu daca ai sau nu "vechiul" cod activat. asa ca e ok chiar si cu licenta online. cel putin la kaspersky, la restul nu stiu ce poate fi.
astfel eviti neplacerile minunatelor magazine romanesti si teparii nostri. |
#4526
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:30
Te-ai prins! Am zis sa nu fac eu reclama negativa Kaspersky, care nu stiu ce vina au in treaba asta. Multumesc pentru sfat, ieri am facut comanda la alta firma online, mai mica, dar sper ca mai serioasa, iar luni o sa am produsul. Cu 20 de lei mai scump decat la emag... dar probabil ca este, culmea, ceea ce specifica pe site.
Editat de indrulina, 07 septembrie 2017 - 20:33. |
#4528
Publicat: 07 septembrie 2017 - 20:39
Se poate. Codul de pe factura era diferit fata de cel inscriptionat pe cutia softului. Asta m-a facut sa cred ca e vorba de o simpla eroare de la depozitul lor. Ar fi putut macar sa incerce realmente sa indrepte greseala, nu sa dea din umeri. Ca eu le-am platit cu bani "adevarati", nu cu serii imaginare, de genul celor de la Monopoly.
|
|
#4531
Publicat: 07 septembrie 2017 - 21:13
Dany_Darke, on 07 septembrie 2017 - 20:41, said:
ori doar au vrut sa trimita alta cutie, daca o desfaci, asta e, e a ta si dai alti bani pt alta licenta. ori daca doar au gresit cand au facut coletul, e de porc sa te dai cu dosul la gard pe urma cum ca nu pot face nimic si e pierderea ta. |
#4532
Publicat: 07 septembrie 2017 - 21:20
Incerc in continuare sa postez un review la softul Kaspersky respectiv, sa previn si alti potentiali cumparatori asupra faptului ca e reclama falsa... dar emag imi trimite postarile spre... editare la departamentul lor, in vederea postarii. Adica, mai pe romaneste, scrie tu... ca noi postam ce vrem... adica ce da bine la imagine. Mor cand vad ca reclama mincinoasa e in continuare activa pe siteul emag. Rusine!
|
#4533
Publicat: 07 septembrie 2017 - 21:49
Hai ca-i tare! Am verificat siteul emag si... au lasat neschimbate toate specificatiile eronate/false la antivirusul kaspersky in cauza, insa... i-au marit pretul!!! Acum nu mai e la oferta! Astia fac misto de clienti din toate pozitiile. Din pacate, nu pot sa ajut si sa previn alte tepe date clientilor emag la produsul respectiv. Pana la urma, or sa se tepuiasca si altii, o sa se termine stocul si... asta este. Dar, repet, mor sa vad smecherii in direct si sa nu pot face nimic.
Acum incerc sa-mi sterg contul emag, dar nu reusesc. E ca la securitate... ai intrat, nu mai iesi cand vrei tu. Acum suita antivirus e mai scumpa decat la concurenta. Probabil isi iau un moment de respiro sa vasda cum dreg busuiocul. La pretul prezent, afisat pe site, nu mai cumpara nimeni de la ei. Deci, sper eu, nu va mai fi nimeni inselat de emag in seara asta . Cel putin la produsul respectiv. Editat de indrulina, 07 septembrie 2017 - 21:50. |
|
#4534
Publicat: 08 septembrie 2017 - 08:09
indrulina, on 07 septembrie 2017 - 20:30, said:
Cu 20 de lei mai scump decat la emag... dar probabil ca este, culmea, ceea ce specifica pe site. Deci sunt sanse ca tot de la emag (acelasi produs) sa-ti fie dat . |
#4535
Publicat: 08 septembrie 2017 - 09:25
indrulina, on 07 septembrie 2017 - 21:49, said:
Hai ca-i tare! Am verificat siteul emag si... au lasat neschimbate toate specificatiile eronate/false la antivirusul kaspersky in cauza, insa... i-au marit pretul!!! Acum nu mai e la oferta! Astia fac misto de clienti din toate pozitiile. Din pacate, nu pot sa ajut si sa previn alte tepe date clientilor emag la produsul respectiv. Pana la urma, or sa se tepuiasca si altii, o sa se termine stocul si... asta este. Dar, repet, mor sa vad smecherii in direct si sa nu pot face nimic. Acum incerc sa-mi sterg contul emag, dar nu reusesc. E ca la securitate... ai intrat, nu mai iesi cand vrei tu. Acum suita antivirus e mai scumpa decat la concurenta. Probabil isi iau un moment de respiro sa vasda cum dreg busuiocul. La pretul prezent, afisat pe site, nu mai cumpara nimeni de la ei. Deci, sper eu, nu va mai fi nimeni inselat de emag in seara asta . Cel putin la produsul respectiv. Nu esti nici primul, nici ultimul, care nu intelege ca evaluarea produsului se face pt... produs! Daca mentionezi ceva despre serviciile emag, nu ti se publica comentariul. Simplu, trebuie citite termenele si conditiile. Orice plangere legata de descrierea unui produs sau despre serviciile emag se face pe pagina dedicata: https://www.emag.ro/...matii-sesizari. Si chiar se ocupa de corectarea datelor. E posibil sa dureze chiar cateva saptamani pana primesti un raspuns, in functie de nr de reclamatii pe care le au, dar vei primi. Referitor la preturi, sunt de acord, salturile sunt inexplicabile. Sunt si promotii pe bune, numai ca trebuie sa fii rabdator si sa urmaresti evolutia pretului pe o perioada mare, si sa nu-ti trebuiasca produsul prea curand. Asta in cazul in care se gaseste doar la emag. Altfel, exista alternative. Editat de MediumPlayer, 08 septembrie 2017 - 09:26. |
#4536
Publicat: 08 septembrie 2017 - 09:29
corect ce zici medium, dar cine cumpara un produs la nu stiu cate saptamani sau luni de cand realizeaza ca are nevoie pt a gasi un pret ok? te decizi la produs si cauti pretul, daca stai 3 luni dupa el, inseamna ca de fapt nu-ti trebuie si il cumperi din inertie.
asta e si principiul lor pe care bazeaza fluctuatia preturilor. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi