Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Nov 18 2018 20:48, Started by
bbrnv
, May 26 2005 12:25
·
0
#4555
Posted 18 September 2017 - 11:45
As fi vrut un cod reducere. Ceva de genul: aveti 15% reducere pt produsul comandat insa acesta sa fie in valoare de minim700 lei. Multi nu il folosesc, nu in fiecare zi ne cumparam produse mai scumpe. Imi aduc aminte ca am primit unul prin ianuarie. Imi si impuneau sa il folosesc in maxim o luna. Nu l-am folosit, ci l-am dat unui prieten care si-a cumparat un frigider.
|
#4556
Posted 18 September 2017 - 12:36
eu tot primesc dupa cele 30 de zile de la achizitie cate un voucher de reducere pt acel produs. e metoda lor de a-ti zice: ce fraier esti ca ai cumparat produsul atunci, reducerea ti-o ofer cand deja nu mai poti face nimic.
chiar azi am primit un asemenea cod. |
#4557
Posted 18 September 2017 - 15:14
Dacă aduci elogii eMagului ( produs + servicii) de 5 stele nu ai nicio problemă cu comentariul. Dar dacă dai o stea și faci o descriere a serviciilor jenante beneficiezi de așa ceva:
emag.jpg 311.33K 66 downloads Edited by badmania98, 18 September 2017 - 15:15. |
#4558
Posted 18 September 2017 - 15:21
N-am stat sa analizez politica lor de filtrare a comentariilor, dar mi se pare de bun simt sa nu le aprobe pe cele care nu fac referire la produs.
Cand intru pe pagina cu detalii a unui produs ma intereseaza sa vad comentariile despre produs, nu despre livrare, servicii sau orice altceva ce nu are legatura cu acesta. Daca ai vreo nemultumire referitoare la magazin, posteaza pe trusted pilot, sau in sectiunea de review-uri de pe Google sau Facebook. Edited by gumball3000, 18 September 2017 - 15:26. |
#4559
Posted 18 September 2017 - 16:02
badmania98, on 18 septembrie 2017 - 15:14, said:
Dacă aduci elogii eMagului ( produs + servicii) de 5 stele nu ai nicio problemă cu comentariul. Dar dacă dai o stea și faci o descriere a serviciilor jenante beneficiezi de așa ceva: emag.jpg 15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli: – sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii; |
#4560
Posted 18 September 2017 - 16:08
Nu mai aproba comentarii negative sub nicio forma. Am lasat unul vag negativ , despre faptul ca un mouse este nefinisat cum trebuie -- sa ii avertizez pe alti fericiti care aveau de gand sa cumpere..., nu l-au aprobat. Daca scrii ceva de bine iti aproba 7, nu unul. Niste magari !!!
|
#4562
Posted 18 September 2017 - 16:13
Mai aproba si din cele negative, macar 1 la 10 comentarii. Probabil aplica si subiectiv filtrarea, nu neaparat in functie de limbajul folosit.
Sa nu uitam ca de multe ori avem tendinta sa exageram sau sa folosim un limbaj mai colorat atunci cand simtim ca am fost cumva inselati. SI nu de putine ori mi-a fost dat sa vad prin comentarii, opinii exprimate de oameni complet atehnici, care nici macar pe manualul de utilizare nu au aruncat un ochi, sau habar nu au de diverse comptibilitati (vezi cei care dau o stea si se lauda cu retur pt tV-uri 4K, pe motiv ca nu duce pe HDMI rezolutie 4K sau duce la un frmerate mic). Sper ca nu ai incheiat si acolo tot cu fraza aceea Bibulus, on 18 septembrie 2017 - 16:08, said:
Niste magari !!! Si nu in ultimul rand sa nu uitam ca ofera si garantie sau posibilitatea de retur in 30 zile. Desi la ei pe site ar scrie ca se plateste costul transportului la retur, un prieten mi-a spus ca a facut doua retururi prin curier si nu i-au oprit niciun ban. Dar, da, stiu ca e neplacuta toata tarasenia asta, pierdut timp cu ales produs, asteptat curier, completat formulare, reimpachetari. Edited by gumball3000, 18 September 2017 - 16:17. |
#4563
Posted 18 September 2017 - 21:07
-same-, on 18 septembrie 2017 - 16:02, said:
Gresesti si generalizezi dupa bunul plac. Nu numai ca e de bun simt sa nu faci referiri la pret sau serviciul de livrare in pagina de REVIEW a produsului, dar scrie si foarte clar in termeni si conditii ca nu se vor aproba: 15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli: – sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii; Uite în detaliu comentariile mele: emag 2.jpg 377.1K 53 downloads În schimb, aceste 2 review-uri sunt conform Regulamentului și mai mult au 5 stele: emag 3.jpg 265.07K 46 downloads Edited by badmania98, 18 September 2017 - 21:25. |
#4564
Posted 18 September 2017 - 23:32
|
#4565
Posted 19 September 2017 - 08:04
badmania98, on 18 septembrie 2017 - 21:07, said:
Nu sunt de acord cu tine. Mie mi se pare foarte corect să scriu în review toată pățania cu bune și rele ca și alții să știe la ce să se aștepte când comandă ACEL produs de la ACEA firmă. Iar ei se apără prin Regulament? Tu dacă comanzi, neștiind ce am pățit eu, îți dai seama că poți să pățești același lucru ca și mine? Ți-ar plăcea să ști la ce te poți aștepta? Uite în detaliu comentariile mele: emag 2.jpg În schimb, aceste 2 review-uri sunt conform Regulamentului și mai mult au 5 stele: emag 3.jpg Nu ai ce face, asa procedeaza toate magazinele. Atata vreme cat e specificat in termeni si conditii, nu ai de ales. Nici unele legi nu sunt corecte, ce sa mai vorbim de T&C ale unui magazin... Ai ceva de comentat in privinta unui magazin, semnalezi pe forumuri sau site-uri precum compari.ro (cu care emag nu colaboreaza, de fapt). Iar daca ti s-a cauzat vreun prejudiciu => ANPC. |
#4566
Posted 19 September 2017 - 08:05
este pt produsul respectiv si e din categoria stomatologica. esti sigur ca merita sa dai banii doar pt ca e o anume reducere?
|
#4567
Posted 19 September 2017 - 08:25
#4568
Posted 19 September 2017 - 08:26
reducerea se aplica la comanda, nu la ridicare. plus ca sunt sigura ca nu te poti spala cu ram pe dinti.
|
#4569
Posted 19 September 2017 - 08:28
|
#4570
Posted 19 September 2017 - 08:51
badmania98, on 18 septembrie 2017 - 21:07, said:
Nu sunt de acord cu tine. Mie mi se pare foarte corect să scriu în review toată pățania cu bune și rele ca și alții să știe la ce să se aștepte când comandă ACEL produs de la ACEA firmă. Iar ei se apără prin Regulament? Tu dacă comanzi, neștiind ce am pățit eu, îți dai seama că poți să pățești același lucru ca și mine? Ți-ar plăcea să ști la ce te poți aștepta? emag 3.jpg Nu trebuie sa fii de acord cu mine, trebuie doar sa intelegi conceptul de review de produs si nu de serviciu. Arata-mi pe amazon un comentariu care nu face referire la produs. Sau pe orice alta platforma de ecommerce mare din lume. In schimb, daca doresti sa dai un review negativ companiei si serviciilor (deci nu produselor) poti sa o faci pe pagina lor oficiala de FB. |
#4571
Posted 19 September 2017 - 09:03
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users