Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Serviciul clienti 1234
Ultima postare: feb 06 2010 20:49, Inițiat de
csachiri
, apr 07 2009 12:54
·
0
#1
Publicat: 07 aprilie 2009 - 12:54
Nu deschideam acest topic daca imi dadeau un raspuns clar de ce nu pot intra in legatura cu un consultant,apeland 1234 de pe cartela Cosmote.
Iata mailul catre ei: Buna ziua, Serviciul relatii cu clienti 1234 e imposibil de apelat de cateva luni bune de pe cartela Cosmote. Si spun asta incercand sa apelez de pe mai multe numere,intra robotul: "Multumim ca ai sunat...pentru blocari...daca doresti sa iei legatura cu unul dintre consultanti te asteptam intre 07.00 si 23.00.." dupa care apelul se inchide automat. Apelul la 1234 in schimb functioneaza la servicii pe baza de abonament. Iata raspunsul lor: Va multumim pentru interesul acordat serviciilor COSMOTE si va mentionam ca pentru a intra in legatura cu Serviciul de Relatii cu Clientii este neaparat necesar sa apelati numarul 1234 - apel gratuit de la telefonul mobil COSMOTE ( de pe teritoriul Romaniei ), 021.4041234 - apel taxabil apelabil din orice retea ( de pe teritoriul Romaniei ), + 40766.121234 - apel taxabil din orice retea. Totodata va informam ca Serviciul de Relatii cu Clientii COSMOTE va sta la dispozitie 24 de ore din 24, fiind necesar sa ascultati instructiunile robotului pentru a fi indrumat in functie de informatiile dorite, fie spre informatiile care va pot fi furnizate automat, fie spre cele pentru care aveti nevoie de asistenta unui reprezentant al Serviciului Clienti, apelurile fiind preluate de catre operatorii nostrii in ordinea sosirii lor. Pai ce instructiuni sa astept daca apelul se inchide automat? |
#3
Publicat: 07 aprilie 2009 - 14:53
aum, on Apr 7 2009, 15:33, said: incearca faza cu limba engleza. suni la 1234 si in loc de 1 pt. romana apesi 2 pt. engleza. vezi daca reusesti asa. In reproduc textual ce zice cand apelez 1234; "Multumim ca ai sunat la serviciul de relatii cu clientii cosmote,pentru blocari,reconectari sau activarea serviciilor international si roaming apeleaza 1280;pentru orice alte informatii si solicitari legate de cartela cosmote apeleaza 133 sau acceseaza www.cosmote.ro,daca doresti sa iei legatura cu unul dintre consultantii nostrii te asteptam in fiecare zi intre orele 07.00 si 23.00;thank you for calling..." si de aici automat se intrerupe convorbirea PS in timp ce apelam de mai multe ori 1234 ca sa reproduc textual ce spune robotul am reusit legatura cu un consultant,primul din dec 2008 Totul e ok,mi-a zis ca nu sunt probleme,sa fac o sesizare,i-am raspuns ca am facut,sa fac din nou, si n-am ajuns la nicio concluzie PPS astia sunt foarte rigizi,pacat,raspunsurile care le dau ei le pot da oricine |
#4
Publicat: 09 aprilie 2009 - 22:25
Cand suni de pe cartela cosmote la 1234 ti se transfera apelul la relatii cu clientii prepaid care are program doar de la 7 la 23 si ei nu-ti pot oferi asistenta decat exclusiv pentru prepaid. Daca suni dupa ora 23 la 1234 te trimite la linia de urgenta prepaid care e doar pentru blocari, reconectari, s.a.m.d. Daca suni de pe cartela si ai nevoie de informatii sau suport pentru abonamente va trebui sa suni la numarul taxabil 0766121234. Bafta!
|
#5
Publicat: 14 aprilie 2009 - 08:29
t0rrent, on Apr 9 2009, 23:25, said: Cand suni de pe cartela cosmote la 1234 ti se transfera apelul la relatii cu clientii prepaid care are program doar de la 7 la 23 si ei nu-ti pot oferi asistenta decat exclusiv pentru prepaid. Daca suni dupa ora 23 la 1234 te trimite la linia de urgenta prepaid care e doar pentru blocari, reconectari, s.a.m.d. Daca suni de pe cartela si ai nevoie de informatii sau suport pentru abonamente va trebui sa suni la numarul taxabil 0766121234. Bafta! |
#6
Publicat: 14 aprilie 2009 - 11:01
cand aveam cartela intra operatorul imediat ce sunam la 1234. am sunat acum de pe abonament->romana->va informam ca aceasta convorbire poate fi inregistrata...bla...bla si suna. am incercat si eu sa sun de pe un alt numar si nu am reusit sa ajung sa vorbesc cu un operator. de pe numarul meu vad ca nu sunt probleme
Editat de _zenith_, 14 aprilie 2009 - 11:02. |
#7
Publicat: 14 aprilie 2009 - 14:55
Din pacate atunci cand suni de pe cartela, intr-adevar, sunt PROBLEME... bine totusi ca de pe abonament legatura se face cat de cat repede.
Avand in vedere cati sunt pe cartela si cati sunt pe abonament... cred ca e echitabil; desi cu adevarat echitabil ar fi sa se raspunda mai repede la cartelari... ei sunt MASA |
#8
Publicat: 14 aprilie 2009 - 17:03
Are cineva solutia ca sa pot da de un consultant la cel mai de kkt serviciu de relatii cu clientii din tara, adica Cosmote? De jumatate de ora ma chinui imi explica robotul toate balariile Cosmoteului insa nu-mi zice pe ce sa apas ca sa vorbesc cu un om sa-mi dezactivez o optiune la abonament.
|
#9
Publicat: 14 aprilie 2009 - 19:42
filipxxx, on Apr 14 2009, 18:03, said: Are cineva solutia ca sa pot da de un consultant la cel mai de kkt serviciu de relatii cu clientii din tara, adica Cosmote? De jumatate de ora ma chinui imi explica robotul toate balariile Cosmoteului insa nu-mi zice pe ce sa apas ca sa vorbesc cu un om sa-mi dezactivez o optiune la abonament. |
#10
Publicat: 15 aprilie 2009 - 09:03
cuculea, on Apr 14 2009, 20:42, said: Da.....suna la 021 404 1234 ...iti va intra direct la RC, si nu te mai trece prin acel stupid robot....ma rog, la inceput , o sa te abureasca cu ceva texte, dar scurt...apoi direct la operator |
|
#11
Publicat: 15 aprilie 2009 - 09:28
cuculea, on Apr 14 2009, 20:42, said: Da.....suna la 021 404 1234 ...iti va intra direct la RC, si nu te mai trece prin acel stupid robot....ma rog, la inceput , o sa te abureasca cu ceva texte, dar scurt...apoi direct la operator Multzam... super pont. Oricum cei de la Cosmote sunt proprietarii celui mai idiot IVR din tara. E inadmisibil sa asculti jumatate de ora x meniuri IVR fara a aparea optiunea de a fi transferat la un operator. Apropo, Oranj si Voda cand aveau 6 milioane de clienti aveau mai multe birouri de RC in tara... astia la Cosmote tot in jumatate de etaj se inghesuie in Iride? |
#15
Publicat: 12 mai 2009 - 10:10
bigheart, on Apr 21 2009, 19:31, said: 1.6.0 pentru plati si 1.4.0 daca vrei la RC Apropo,revin la ce am expus in topicul acesta,chiar nu stie nimeni o explicatie de ce pe cartela , in Timis , nu poti intra defel in legatura cu un consultant? Am incercat de pe n cartele in cateva localitati din Timis Singura mea explicatie ar fi reteaua aglomerata dar sa nu reusesti defel in atatea luni... |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi