Booking.com
Ultima postare: mai 10 2024 21:04, Inițiat de
ortega
, ian 17 2009 14:07
·
29
#595
Publicat: 21 decembrie 2016 - 16:56
da, am patit eu.
raspunsul lor : ''Unfortunately, we are unable to honour the erroneous rate and we need to pro-actively cancel the reservation you made to correct this issue. This incorrect rate can be regarded as an obvious error and mistake which [we/the accommodation] cannot reasonably honor. We kindly refer to the last two paragraph of Clause 2 of our Terms and Conditions (which apply to the use of our website and service (including your reservation)) which stipulate that obvious errors and mistakes (including misprints) are not binding and all special offers and promotions are marked as such. Therefore, we are sorry to inform you that we have to cancel your reservation.'' mie mi-au anulat dupa 10, respectiv 13 zile (am avut rezervate 2 camere in rezervari separate, insa facute pt aceeasi unitate de cazare si aceeasi perioada), si asta dupa ce mi-au solicitat alt card si ulterior l-au preautorizat! asta dupa ce am si sunat la ei in legatura cu preautorizarea cardului si am intrebat si daca nu cumva preturile (11 euro, respectiv 33) sunt motivul pt care nu mi-au acceptat primul card si au spus ca nu. cel de-al 2-lea card a fost acceptat si preautorizat. iar ieri mi-au anulat alta direct, fara nicio intrebare, doar mesajul de mai sus. |
#596
Publicat: 21 decembrie 2016 - 17:58
blackiesasha, on 21 decembrie 2016 - 10:11, said:
buna ziua, in februarie am bilete de avion pentru Paris. urmeaza sa gasesc o cazare. zilele trecute gasesc pe booking.com o oferta la un hotel din Paris la pretul de 1 euro/noapte. nu stau mult pe ganduri si fac rezervare, primesc confirmarea pe mail, totul parea ok. doar ca, a doua zi primesc inca un mail cu anularea rezervarii, fara nici o explicatie, fara nici un motiv. bineinteles, ca pretul era o eroare (nu stiu a cui, a site-ului, a hotelului) dar stau si ma intreb daca e ok, d.p.d.v. legal, sa anuleze dupa ce-mi trimit confirmarea. si bineinteles ca as vrea sa profit de toata aceasta situatie. a mai patit cineva asa ceva? am vreo sansa sa primesc acea cazare la 1 euro/noapte? deocamdata am trimis un mail la booking sa-mi explice de ce au anulat si baza legala pentru asta. a trecut o zi si inca nici o reactie de la ei. https://www.tripadvi...ain_Travel.html |
#597
Publicat: 23 decembrie 2016 - 07:25
blackiesasha, on 21 decembrie 2016 - 10:11, said:
buna ziua, in februarie am bilete de avion pentru Paris. urmeaza sa gasesc o cazare. zilele trecute gasesc pe booking.com o oferta la un hotel din Paris la pretul de 1 euro/noapte. nu stau mult pe ganduri si fac rezervare, primesc confirmarea pe mail, totul parea ok. doar ca, a doua zi primesc inca un mail cu anularea rezervarii, fara nici o explicatie, fara nici un motiv. bineinteles, ca pretul era o eroare (nu stiu a cui, a site-ului, a hotelului) dar stau si ma intreb daca e ok, d.p.d.v. legal, sa anuleze dupa ce-mi trimit confirmarea. si bineinteles ca as vrea sa profit de toata aceasta situatie. a mai patit cineva asa ceva? am vreo sansa sa primesc acea cazare la 1 euro/noapte? deocamdata am trimis un mail la booking sa-mi explice de ce au anulat si baza legala pentru asta. a trecut o zi si inca nici o reactie de la ei. A fost in mod evident o eroare umana in incarcarea tarifelor, ai primit un raspuns mai mult decat lamuritor din partea unitatii de cazare, iar daca te astepti ca booking.com sa intervina in tentativa ta jenanta de a da o teapa, atunci astepti de pomana. |
#599
Publicat: 23 decembrie 2016 - 11:40
Bob493, on 23 decembrie 2016 - 07:25, said: A fost in mod evident o eroare umana in incarcarea tarifelor, ai primit un raspuns mai mult decat lamuritor din partea unitatii de cazare, iar daca te astepti ca booking.com sa intervina in tentativa ta jenanta de a da o teapa, atunci astepti de pomana. in primul rand nu am primit inca nici un raspuns, nici lamuritor, nici nelamuritor. in al doilea rand te rog abtine-te de la afirmatii referitoare la tepe, fiindca nu e vorba de asa ceva nici pe departe. nu am inselat, nu am pacalit, nu am folosit carduri clonate sau eu stiu ce minuni. pur si simplu am ales o oferta afisata pe un site de rezervari on line. atit. punct. referitor la eroare umana nu stiu ce sa zic. daca eu, dintr-o eroare umana, rezervam o camera de 500 euro/noapte nerambursabili (tarif pe care nu mi-l permit bineinteles) si pe urma le ceream sa-mi returneze banii pe card fiindca a fost o "eroare umana" din partea mea, crezi ca intelegeau si anulau rezervarea? toti muncim, toti facem greseli. doar ca trebuie sa ni le si asumam. |
#601
Publicat: 23 decembrie 2016 - 15:15
Va salut, am o intrebare:
Am facut mai multe rezervari pe booking, pentru mai multe perioade consecutive, fiind vorba de o excursie in circuit. Am ales rezervari cu anulari gratuite pana in a 7-a sau a 14 -a zi inainte de sosire, după care mi se retine contravaloarea cazarii. Deasemenea apare fraza standard ca plata se face la destinatie dar ca exista posibilitatea preautorizarii cardului samd. Bun, acum intreb : cardul pe care l-am indicat este de debit de salariu si de obicei in ziua de salariu ridic cash toti banii, este oare posibil ca din acest motiv ( card gol) sa mi se anuleze rezervarile ? Sa schimb in datele rezervarii la editare card si sa indic alt card pe care am totdeauna mai multi bani? Multumesc, o zi buna. |
#604
Publicat: 24 decembrie 2016 - 01:49
@agp626: Mai bine dă tu câte un telefon la fiecare unitate de cazare unde ai făcut rezervările şi vezi la fiecare dacă au recepţionat rezervarea ta şi dacă totul va fi ok.
Eu aşa fac de fiecare dată înainte cu cca. o lună de a ajunge la cazare. Dar când am avut mai multe cazări consecutive, am sunat şi cu câteva zile după ce am făcut rezervările, ca să preîntâmpin orice problemă. Oricum vei primi mesaj dacă e ceva în neregulă, cum zice şi Mihai. Sănătate şi tcb ! |
|
#605
Publicat: 24 decembrie 2016 - 07:05
OvidiuNS, on 24 decembrie 2016 - 01:49, said:
Mai bine dă tu câte un telefon la fiecare unitate de cazare unde ai făcut rezervările şi vezi la fiecare dacă au recepţionat rezervarea ta şi dacă totul va fi ok. O zi buna. |
#606
Publicat: 26 decembrie 2016 - 15:54
blackiesasha, on 23 decembrie 2016 - 11:40, said: in primul rand nu am primit inca nici un raspuns, nici lamuritor, nici nelamuritor. in al doilea rand te rog abtine-te de la afirmatii referitoare la tepe, fiindca nu e vorba de asa ceva nici pe departe. nu am inselat, nu am pacalit, nu am folosit carduri clonate sau eu stiu ce minuni. pur si simplu am ales o oferta afisata pe un site de rezervari on line. atit. punct. referitor la eroare umana nu stiu ce sa zic. daca eu, dintr-o eroare umana, rezervam o camera de 500 euro/noapte nerambursabili (tarif pe care nu mi-l permit bineinteles) si pe urma le ceream sa-mi returneze banii pe card fiindca a fost o "eroare umana" din partea mea, crezi ca intelegeau si anulau rezervarea? toti muncim, toti facem greseli. doar ca trebuie sa ni le si asumam. Lol, pai atunci da-i in judecata, boss, nu mai astepta. Cere si daune morale, zic eu, macar un milion de euro, acolo. |
#609
Publicat: 23 ianuarie 2017 - 15:00
SE poate plati cu cardul in orice valuta ar fi contul. Asigura-te doar, inca din prima zi, daca le merge POS-ul sau nu. In principiu nu pot spune ca nu le merge POS-ul etern . NU le merge o zi, nu le merge doua....a treia zi ....ar trebui sa le mearga. Oricum, primul bancomat iti rezolva problema, nu???Cursul de schimb este acelasi ca la plata cu cardul. Vei avea eventual un comision de retragere, care nu e mare...
|
|
#610
Publicat: 12 aprilie 2017 - 17:42
elmacount, on 04 mai 2014 - 10:51, said:
Salutare la toata lumea, am si eu o problema, am facut o rezervare pe booking la un hotel din Brussels si am bagat un card de debit.dupa care a intervenit o problema familiara si nu mai pot ajunge. Din greseala am facut rezervarea la acest hotel fara posibilitate de anulare, adica vor sa mi ia toti banii chiar daca nu ma duc acolo. Am primit si un raspuns de la ei -First of all, we would like to thank you for your reservation via Booking.com. We are emailing you due to invalid credit card that you used for your reservation. Therefore we are giving you 24 hours to change/update your credit card. Otherwise we will be obliged to request to Booking.com for the cancellation of your booking. Daca nu mai duc imi iau banii sau nu? Mi am si blocat cardul preventiv. O sa ridic altul de la banca. Fiind vorba de o suma destul de mare va rog sa mi spune ti ce se poate intampla. Multumesc |
#611
Publicat: 12 aprilie 2017 - 20:45
bicosu, on 26 ianuarie 2015 - 21:09, said:
Tocmai sunt in cautarea unui sejur de 7 zile in Nisipuri, iar pretul pe booking este cu 30% mai mare decat cel printr-o agentie romaneasca. La alte agentii am gasit cu 25% sub booking. Nici macar camerele ieftine non-refundable nu se apropie de pretul obtinut in Ro. Garanția celui mai bun preț my ass... |
#612
Publicat: 12 aprilie 2017 - 21:16
marijuan, on 12 aprilie 2017 - 17:42, said:
Am trecut din greseala gresit CVC-ul, asa nu ca au cum sa-mi ia banii de pe card, cu toata rezervarea nerambursabila a lor. Si de ce o zici cu asa mandrie de parca ai fi castigat ceva prin asta? Iti vor anula toata rezervarea aia nerambursabila a lor si tu vei fi liber sa-ti cauti in alta parte. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi